Za Dan žena smo 25 poduzetnica pitali kako pronaći motivaciju i hrabrost za ostvarenje snova - Bonjour.ba - bh.lifestyle...

Za Dan žena smo 25 poduzetnica pitali kako pronaći motivaciju i hrabrost za ostvarenje snova

Tekst:

Bonjour.ba

POSLOVNI SAVJETI
8.3.2021.

U sam DNA BONJOUR.ba filozofije usađena je promocija #womenownedbusiness, kao i kreiranje inspirativnih i motivirajućih sadržaja o temama koje su dio svakodnevnih rituala svake od nas, krenuvši od trikova za pripremu savršene limunade koja će nam dati boost za dan, odabira kombinacije za posao, do savjeta za druženja s djecom, obilazak prekrasnih destinacija diljem BiH ili produktivnost.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Želimo da BONJOUR.ba bude glavni 'krivac' za feel good emocije koje će vas pratiti nakon jedne posjete našem portalu. Kada smo prije par mjeseci razmišljali o temama o kojima ćemo pisati na dan koji slavi sve one inspirativne i snalažljive žene u našoj svakodnevnici, znali smo da jednu od tema želimo posvetiti upravo bh. poduzetnicama. One iz dana u dan odgovaraju na sve administrativne i tržišne izazove te pripomažu u izgradnji Made in BiH etikete na domaćoj, ali i svjetskoj sceni.

Zahvaljujući projektu #FEELGOODmajica, u sklopu kojega smo zajedno s dm drogerie markt i Fondacija 787 osigurali edukacije i promociju za više od 50 poduzetnica, naš tim je proveo početak mjeseca u druženju s 25 poduzetnica i jako posebnim #MadeInBiH pričama. Njihove intervjue možete pročitati na BONJOUR.ba klikom OVDJE, neke od njih ćete tek upoznati u narednim danima, a u nastavku smo izdvojili savjete koje bi one dale BONJOUR.čitateljicama kojima nedostaje hrabrosti da same pokrenu svoju kreativnu priču. Jer, baš kao što smo to preporučili na početku naše kampanje: „Čudesne se stvari događaju kada žene podržavaju jedna drugu.“


***
Senida Delibašić
Osnivačica brenda Studio Šare

Nemojte dozvoliti da strah ograničava vaše mogućnosti. Ukoliko nešto zaista volite, napravite korak naprijed. Kreirajte, isprobavajte, analizirajte kako drugi reaguju na to, učite, učite svaki dan, radite na tome, pa i ukoliko nešto ne uspije, ne odustajte, probajte opet! Studio Šare prije tri godine nije bio ono što je danas i sigurno za par godina neće biti ono što je sada. Okruženje i potrebe se mijenjaju. Kako bi živjele vaše kreativne priče i sami morate biti u trendu i na pravi ih način ispričati.“

Kompletan intervju pročitajte klikom OVDJE.

***

Aida Vražalica
Osnivačica brenda Choco val

Prvi korak ka uspjehu u poslu je naša posvećenost. To je prvi izvor energije koja će biti usmjerena ka drugima, a mora biti podržana našim riječima i našim djelima. Moramo biti profesionalni, sretni i puni samopouzdanja. To raspoloženje ćemo prenijeti na druge koji tako postaju stub napredovanja.“

Kompletan intervju pročitajte klikom OVDJE.  

***

Sunita Dizdar Hodžić
Osnivačica brenda Flora Handmade

Najteži je prvi korak, najteže se odvažiti i krenuti živjeti svoj san. Jednom kada krenete ništa više ne posmatrate kao neuspjeh jer znate da je vaš uspjeh upravo to što ste izabrali vaš put. Na tom putu bit će i uspona i padova, ali vaš najveći uspjeh, životni uspjeh je taj što ste odlučili da svu svoju energiju, trud, rad, ljubav uložite u ostvarenja svog sna, a ne nečijeg drugog, jer dok god ne krenete svojim putem vi ustvari idete nečijim drugim i radite za nečije snove koji nisu vaši i koji ne mogu ispuniti vaš život.
„...nema konačnih poraza ni pobjeda jer današnji poraz može već sutra biti pobjeda.“ Paolo Coelho"

Kompletan intervju pročitajte klikom OVDJE.

***

Emina Ćatić
Suosnivačica FooDish brenda

Poručile bi im da ne dozvole strahu da diktira njihovim životima, da on ne bude razlog da ostanu uskraćene za vlastito razvijanje u poslovnom i privatnom smislu. Najteži je prvi korak, preći sa ideje na realizaciju, ali nakon toga sve dođe na svoje mjesto."

Kompletan intervju pročitajte klikom OVDJE.

***

Tajana Ćumurija
Osnivačica Bulbul.Design brenda

„Toliko je kvalitetnih, kreativnih ljudi koje koči sram, nesigurnost ili manjak znanja iz određenih oblasti da podjele svoje kreativne priče javno. Mogu vam samo reći krenite! Korak po korak jer sve je proces. A ako vam imalo srce zaigra kada pomislite na svoju ideju, to je to! Ljubav, rad i predanost su najvažniji začini za ostvarenje snova.“

Kompletan intervju pročitajte klikom OVDJE.


***

Aida Krstić
Osnivačica brenda Slatko je Slatko

„Da vjeruju u sebe, osmisle priču korak po korak ne očekujući uspjeh preko noći i od svojih najbližih zatraže podršku.“

Kompletan intervju pročitajte klikom OVDJE.

***

Dragana Grbić-Hasibović
Osnivačica agencije Success

Ja mislim da je najgori scenarij dočekati starost i tada razmišljati šta smo mogli uraditi, iskusiti, pokušati – a nismo. Nečinjenje nas automatski osuđuje na propast, a ako se usudimo i pokušamo, i pri tome vjerujemo, vrijedno radimo i imamo podršku – onda će doći i uspjeh.“

Kompletan intervju pročitajte klikom OVDJE.


***
Lejla Reizbegović
Osnivačica brenda LORICA

„Preporučila bih im da naprave prvi hrabri korak naprijed jer da bi došle do zone rasta, moraju izaći iz zone komfora. Uz predani rad, trud i zalaganje dođe i sreće taman onoliko koliko nam treba da napravimo promjenu koju želimo vidjeti.“

Kompletan intervju pročitajte klikom OVDJE.

***

Aida Kosović
Osnivačica Norma Consulting

„Šta imaš da izgubiš ako probaš? Samo malo slobodnog vremena! Obavezno prije nego krenete sa registracijom firme, testirajte svoju ideju, ali nikad sa prijateljima (jer će oni da vole vaš proizvod kao što vole i vas) već sa stvarnim klijentima. Ako ne želite da date otkaz na poslu, uvijek se možete registrovati na dopunsku ili dodatnu djelatnost i raditi uz svoj posao. Treba malo vremena, ali prednosti je puno. I ne vjerujte onima koji kažu da to ne može, oni ne mogu znati šta je u vašoj glavi i kako vi zamišljate svoj proizvod ili uslugu i način poslovanja. I ne treba odustajati. Možda vaša prva ideja i ne bude dobra, ali treba stalno pokušavati dok nešto ne uspije. Nama se često plasiraju priče o uspjehu preko noći. I naravno da ima i toga, ali u vrlo malom broju slučajeva. Iza većine nas je puno rada i odricanja. Vjerujte sebi i kada niko u vas ne vjeruje. Okružite se ljudima koji su u istoj poziciji kao vi i gurajte jedni druge. Uspjeh tada ne može izostati."

 Kompletan intervju pročitajte klikom OVDJE.

***

Amira Zubčević
Osnivačica brenda Mozgaonica

„Kada prepoznate u sebi želju da pokrenete vlastiti biznis, krenite odmah. Okružite se prijateljima čija će vam podrška trebati i borite se za svoje snove. Kada pokažete hrabrost. privući ćete u okruženje iskusne osobe, kompanije, udruženja, koja će vam pomoći. BONJOUR to čini zato što BONJOUR cijeni, traži i daje kvalitet.“

Kompletan intervju pročitajte klikom OVDJE.

***
Danira Šabić
Osnivačica brenda Danni's Little Kitchen

„Samo krenite. :)
Ja sam puno godina izgubila planirajući, a ne djelujući. Perfekcionista sam i želim da sve bude savršeno prije nego nešto započnem, a činjenica je da je u biznisu nemoguće na početku biti savršen niti znati šta nas čeka. Ja ni u najluđim snovima nisam mogla da zamislim kuda će me odvesti radionica kuhanja od 14. februara 2017.-te godina na koju je došao samo jedan dječak, sin od moje prijateljice.:)“

Kompletan intervju pročitajte klikom OVDJE.  


***

Giana Ćerimović
Osnivačica brenda Gisu Wear

Tajna uspjeha jeste upravo ta da skupite hrabrost i započnete biznis. Jako bitan faktor je da ste uvijek nasmijani i raspoloženi i da radite to sa ljubavlju. Da se okružite uspješnim ljudima jer su upravo oni ti koji će vam biti motivacija kada vam bude najteže.  „Dream big. Start small. But most of all, start!“ – Simon Sinek

Kompletan intervju pročitajte klikom OVDJE.  


***

Nevena Pandža
Osnivačica brenda Nutricioniziraj se

„Teško je pokrenuti bilo što u BiH, naročito poslovnu priču. U BiH se nažalost mnogo glasnije čuje za neuspjeh, nego za uspjeh. Imam osjećaj da se više unaprijed stidimo potencijalnog neuspjeha, nego što ga se bojimo. Tu stigmu trebamo razbiti. Sve neuspjele pokušaje smatrajmo testiranjem i analizom tržišta. Možda tržište u ovom trenutku nije spremno za vašu genijalnu ideju, a možda nam baš to svima nedostaje. Prvi korak je pokušati i vjerovati u to.“

Kompletan intervju pročitajte klikom OVDJE

***
Selma Vidimlić i Arnela Čolak
Pokretačice start-upa GIS Solution i brenda Maps Design

„Svim BONJOUR. čitateljicama poručile bismo da hrabrost moraju da nađu u sebi, da na trenutak zanemare sve svoje ranije neuspjehe ili ružne situacije i da se oslone na svoju volju, znanje i kreativnost. Mjesta za sve nas ima, povežite se sa kvalitetnim ljudima, nađite motivaciju u svakom danu i odlučno započnite svoju biznis priču. Podršku svih nas imate i samo naprijed.“

Kompletan intervju pročitajte klikom OVDJE. 

***

Merima Smajić
Osnivačica brenda MandalArt


Započni odmah jer ništa ne možeš izgubiti, a ne znaš koliko možeš dobiti sve dok ne pokušaš. Ne odlažite taj početak za “neke bolje dane” ili “dok dobijem čitavu viziju projekta”, vremenom ćete graditi svoju ideju i širiti svoju kreativnost.

Kompletan intervju pročitajte klikom OVDJE

***

Ljiljana Janković i Dragana Nešković
Osnivačice brenda Agro Plan

Preporučile bismo im da razmisle duboko o tome koliko im znači njihov rad i posao. Šta on predstavlja za njih i za ostatak društva ? Kada izgovore to na glas shvatiće da taj osjećaj važnosti svog rada i preduzeća treba da podijele sa drugima! Jer šta nam predstavlja naš uspjeh ako ga ne možemo podijeliti sa drugima? Zbog toga, budite svjesne svoje posebnosti i podijelite je sa ostatkom svijeta.“

Kompletan intervju pročitajte klikom OVDJE.  

***

Adna Ahmedić Kadić
Osnivačica Kutcha Concept store

„Potrebna vam je hrabrost, upornost, malo ludosti, podrška najbližih i želja da nešto promijenite. Nijedan biznis plan vas neće spasiti od krize, ali je potrebno imati ga. Ako ništa, da ga možete poderati i reći da nije valjao ništa. Imala sam i ja biznis plan, koji pogledam ponekad samo da bi se nasmijala. Odustajanje nikada nije opcija, jer od kada radim za sebe, ne mrzim nedjelje, nego uživam u njima, iako većinu provedem radno. Jer, ako nećete da gradite svoje snove, neko će vas zaposliti da gradite njegove (njene)."

Kompletan intervju pročitajte klikom OVDJE

***

Džana Hamedović
Osnivačica brenda KLOKO

„Veseli nas činjenica da svojim primjerom možemo pokazati da dobra ideja, znanje, rad i upornost uvijek daju rezultate. Život je dinamičan, sve se kreće, razvija i raste. Možemo odabrati da stagniramo ili da rastemo. A za svaki rast  je potrebno izaći iz zone udobnosti, osloboditi se straha, puno učiti i razvijati vještine.  Ako imate ideju, znanje i malo preduzetničkog duha, strastveno volite svoj posao i spremni ste da radite vrijedno sigurna sam da nećete propustiti svoju priliku. I obavezno se uključite u aktivnosti Fondacije 787, jer divni ljudi su tu, uvijek spremni da vas usmjere i podrže."

Kompletan intervju pročitajte klikom OVDJE

***

Daria Prskalo i Tea Brajković
Osnivačice brenda Love it.Wear it.

U poduzetništvu nema mjesta za nedostajanje hrabrosti, to je prva i osnovna stavka za pokretanje vlastite poslovne priče. Svaka poduzetnica je najprije morala biti hrabra, odvažiti se izaći iz svoje zone komfora i pokušati. Stoga, budite hrabre! Poduzetništvo nije lako, isprepliću se dobri i loši periodi, ali je važno ne posustati nakon prvog, drugog ili trećeg neuspjeha.
I ne zaboravite da je hrabrost od primarne važnosti na početku, ali i tijekom cijelog poduzetničkog putovanja na koji se odvažite krenuti.“

Kompletan intervju pročitajte klikom OVDJE.

***

Amila Nuhić
Osnivačica brenda Linea Alba

„Poručila bih im da budu hrabre i da pokušaju jer ako ne pokušaju ne mogu znati hoće li nešto uspjeti ili ne i ako se odluče da pokušaju da budu strpljive jer ništa ne dolazi preko noći."

Kompletan intervju pročitajte klikom OVDJE.

***

Lejla Emšo i Emina Nuhić Ramić
Osnivačice brenda Đerđef Seke

„Koliko god to bio kliše, preporučujemo da započnu, ali je možda još i važnije da istraju na tom putu i jednostavno svoju ideju shvate kao posao, biznis, izazov na kojem je potrebno raditi svaki dan.“

***

Lejla Selimović
Osnivačica brenda Woodsurgery

Oni koji žele da se upuste u poduzetništvo i posvete kreativnoj priči najiskrenije preporučujem da pronađu ono što zaista vole da rade. Kada radite ono što volite radićete to dobro, a kada radite dobro onda će to sigurno biti prepoznato.“

***

Elma Mahmutović
Osnivačica turističke agencije TraveloBiH

„Rekla bih da je važno pokušati. Danas je sve više programa koji podržavaju poduzetničke ideje te je uz malo zalaganja moguće dobiti i znanje, ali i početni kapital. Bez rizika, nema ni dobiti.“

***

Obzirom da je i BONJOUR.ba #womenownedbusiness koji iz godine u godinu raste i razvija se, želimo vam poručiti da usitinu možete ostvariti baš sve vaše snove, a rado ćemo biti i jedna od adresa na kojoj ćete naći inspiraciju za iste, ali i njihovu promociju. Sretan vam Dan žena, drage dame. 

***
Tekst: BONJOUR.ba
Foto: Marko Jovančić za BONJOUR.ba

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno