TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 3.3.2021.

Adna je po struci arhitektica, a u Sarajevu je dizajnirala jednu šarmantnu, kreativnu, inspirativnu trgovinu unutar koje ćete naći Made in BiH artikle koje dizajniraju kreativci iz cijele države.

Kutcha (nalazi se na adresi Skenderija 15) mjesto je koje, osim interijerom u kojoj vašu pažnju privlači svaki detalj od namještaja preko šoljica do ukrasa i modnih dodataka, ali i toplom energijom koja vas motivira da tu ostanete cijeli dan.
Obzirom da nam je i sama Adna otkrila da izraz „U Kutchi kao kod kuće“ najbolje opisuje njihovu priču, jasno je zašto je ovo adresa koju svakako trebate posjetiti. Adna nam je kroz #FEELGOODmajica intervju tijekom druženja u Sarajevu otkrila kako je započela njena priča, koliko je izazovno pokrenuti vlastitu kompaniju i kako je to biti sam svoj šef, kao i koji su to sve artikli dostupni unutar ove cool trgovine.

***

Kada ste započeli svoj brend i koji je najveći poslovni izazov s kojim ste se susreli na početku?

Kutcha zvanično postoji od decembra 2016. godine, a nezvanično od maja iste godine, kada je kao jedna od najboljih startup ideja prepoznata od strane Općine Centar kroz program samozapošljavanja mladih. Ideja Kutche je bila i ostala da okupi najbolje kreativce i dizajnere prije svega iz BiH, a onda i iz regije. Nakon 4 godine priznajem da je svaki dan izazovan, ali otvaranje firme, administracija, takse, hodanje po sudovima, inspekcijama, čitanje zakona o deklaracijama je nešto na što vas nitko ne pripremi. Kad otvarate d.o.o., većina ljudi vam kaže: „Znaš li ti kako je teško zatvoriti d.o.o.?
Da ja ne bih hodala opet po sudovima i mijenjala prezime u silnim papirima, odlučila sam da nakon udaje ne mijenjam prezime. Hvala mom mužu.

Kako biste opisali svoj brend u 3 riječi?

Može li 5 riječi? U Kutchi kao kod kuće. ? Ako baš moram izabrati samo 3 riječi, onda bi to bile: hrabrost, domaće, edukacija.

Koji su proizvodi/usluge dostupne u sklopu vašeg brenda?

Preko 30-ak različitih brandova iz BiH i regije se može naći u našoj Kutchi. Također, radionica restauracije i redizajniranja starog namještaja Drvoredaktura je od nedavno dio naše Kutche, pa nam je i to u fokusu, tako da... čuvajte stari namještaj, mi ćemo ga spasiti. Pošto sam ja arhitektica po struci, uvijek imam barem jedan projekat koji radim, ali sada više ne prihvatam svaki projekat, nego samo one koje baš želim raditi.
Ljetna bašta „IZA KUTCHE“ je posebna priča koja postaje brand sam za sebe. U bašti pravimo radionice, evente, humanitarne bazare, izložbe, predstavljamo nove brandove. I uživamo u njoj.

Kako izgleda jedan vaš radni dan?

Ako sad baš očekujete da ću odgovoriti kako svaki dan imam to-do listu, pa onda radim jednu stvar sa liste, pa drugu, treću...varate se. Vrlo često me svaki radni dan iznenadi, jer čim nešto isplaniram, to se sigurno neće desiti i 100% taj plan neću ostvariti. Kako me to ne bi frustriralo, jednostavno, znam šta su moji zadaci, šta bi trebalo taj dan uraditi i uopće me ne ljuti ako ne ostvarim sve. Puštam da se stvari (one koje mogu) rješavaju i dešavaju u trenutku kojem trebaju (kao recimo kašnjenje sa ovim intervjuom). ?


Ljetni period donosi uvijek mnogo izazova, jer tada na scenu stupa i naša ljetna bašta IZA KUTCHE te mnogo obaveza oko organizacije evenata, organizacije same bašte, njenog uređenja i na kraju ljeta budem iscrpljena, ali neizmjerno sretna.
Kako sam cijeli život ranoranioc, moj dan počinje već oko 6 ujutru, bez pravljenja TO-DO liste, sa velikom šoljom kafe iz najljepše Terra šolje.

Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?

Kutchu posebnom čine ljudi koji su okupljeni oko nje. Znate, zgrada gdje se nalazimo je bila totalno tužna i usamljena kada sam došla i odlučila da će to biti prostor gdje želim početi svoj biznis.
Ideja je bila da je napunim dobrim ljudima i dobrom energijom. Tako da smo od jedne tužne zgrade došli do toga da je to zgrada puna ideja, tako da su tu sada radionice gdje se prave: Make Me nakit, Twisted Keli nakit, lutke Pepetuške, tu je Studio 59 koji pravi predivne daske, vrtić Kinderhaus, NVO Munja... Jednostavno, okupljamo dobre priče, odlične brandove, uvijek smo nasmijani i imamo energije da svaku vašu zamisao sprovedemo u djelo.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by KUTCHA (@kutcha_cs)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by KUTCHA (@kutcha_cs)

Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?

Sve sam svoje želje do sada ostvarila, možda je nekada trebalo više energije i vremena, hrabrosti i upornosti, ali ciljeve postižem bez TO-DO liste. Svaki neuspjeh vodi ka novom uspjehu, jer gdje se jedna vrata zatvore, nova se otvore. Kada klonem duhom, a to se nekada zna desiti i par puta dnevno, samo se okrenem iza sebe i pogledam šta sam do tada stvorila. Izađem u baštu i sjetim se kako je to prije par godina bila zarasla livada, odem do svake radionice koja se nalazi u zgradi, napunim se energijom i nastavim dalje.

Najvažnija lekcija o poduzetništvu koju ste naučili dosad?

Postoje trenuci kada bih sama sebi dala otkaz, digla ruke od svega i otišla se negdje zaposliti. Ali ne ide to baš tako lako. Jer Kutcha je moje prvo dijete, a moja kćerka drugo.
Mnogo teških situacija je iza mene, ali sigurna sam i ispred mene. Kada podijelite problem sa drugim ljudima, on više nije tako veliki. Što više pričate o problemu, on postaje sve manji i manji. Dugo mi je trebalo da to naučim, jer sam po prirodi osoba koja je timski igrač, sve dok ne dođe do problema i tu sam se zatvarala sama u sebe, smatrajući da nema potrebe da ostatak ekipe zamaram problemima. Otkako to više ne radim, problema je manje, a i brzo ih riješimo. Jer 7 glava je pametnije od jedne.
O upornosti ne moram niti govoriti, jer da je nema, neki od najboljih svjetskih brandova i kompanija ne bi uspjeli. I da, neka svako radi svoj posao koji najbolje zna.

Koliko su, po vašem iskustvu, ljudi u BiH upoznati s #MadeinBiH etiketom i koji su još koraci potrebni za edukaciju i podizanje svijesti?

Kako Kutcha postoji već 4 godine, moram priznati da se svijest naših sugrađana dosta promijenila. Tek smo na početku puta, ali smo se pomjerili sa neke „mrtve tačke“.
Postoje tri skupine ljudi koji kupuju domaće proizvode: prvi su oni koji žele kupiti nešto domaće i podržati, možda platiti skuplje i biti ponosni što su to uradili. Takvi klijenti su uvijek dobrodošli. Drugi su oni koji kupe i onda vas narednih par godina maltretiraju raznim neopravdanim reklamacijama, jer misle da trebate biti počašćeni time što su oni kupili vaš proizvod. Njima poručujemo: nemojte više kupovati (nigdje i ništa). Treći su oni koji nešto kupe, razočaraju se i odluče da će prestati sa kupovinom domaćih brandova i proizvoda. Takve osobe treba uvjeriti da dođu ponovo, jer greške se dešavaju.
Edukacija je jedini način, tako da klijente koji žele nešto kupiti od brandova čije se radionice nalaze kod nas, vrlo rado povedemo u obilazak kako bi vidjeli i sami koliko je vremena potrebno da bi taj neki predmet nastao.
Radionice su nešto što najbolje utiče na ljude. Tako ima smiješna priča sa radionice za restauraciju namještaja koja je realizirana u sklopu projekta EU Infocentra. Polaznici su donijeli svoj komad namještaja koji su popravili, ofarbali i redizajnirali uz moju i pomoć moga tate. Nakon 2 dana radionice, 12 učesnika, nekih 10-ak sati rada u ta dva dana, ja sam za svaki komad rekla koliko bih ga naplatila da su ga meni donijeli da sve to uradim umjesto njih. Bili su šokirani niskom cijenom. A onda sam ih sve pitala za koliko novaca bi mi prodali taj komad koji su popravili i redizajnirali. I niko mi ništa nije htio prodati.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by KUTCHA (@kutcha_cs)

Knjiga koja je na vas ostavila najviše utisaka?

Skoro svaki dan sa kćerkom čitam razne bajke, ali najljepše „bajke“ su ispričane u knjizi ŽENE BIH. Eh, tu knjigu smo obje pročitale mnogo puta i tih 50 životnih priča najbitnijih 50 žena iz historije BiH me svaki put nauči nečemu novom.

Što birate kada se želite opustiti i napuniti baterije?

Sadim cvijeće, to mi je postala nova opsesija. Ranije sam stalno tražila nove brandove, istraživala, gledala kako se nešto pravi, čitala o arhitekturi. Sada jednostavno sadim cvijeće i gledam kako ono raste, spašavam biljke koje su klonule. Postoji smiješna priča kada je došlo do nekog problema zbog kojeg sam se pošteno nasekirala i svi su mislili da ću doživjeti nervni slom, pa su vrlo pažljivo pitali kolegicu: „Kako je Adna? Gdje je to otišla?“, a ona smirenim tonom rekla: „Eno je u bašti, kosi travu, makazama!“ Od tada, kada se desi neki problem, a ja trebam napuniti baterije, šifra je: Idem da pokosim travu.
Također, možda neko misli da kafa i kolači sa trogodišnjakinjom prazne baterije, ali nakon kafe ili ručka sa mojom kćerkom, ja postajem bolji čovjek.

Ovaj naš intervju rezultat je projekta koji radimo s dm drogerie markt i Fondacija 787. Jeste li kroz njega za svoj brend osjetili benefite i ako da, koje?

dm, Fondacija 787 i BONJOUR.ba su bili među prvima koji su prepoznali vrijednost Kutche. Tako da smo benefite suradnje osjetili svi već davno, prije par godina. Očekujem da ćemo nastaviti surađivati, jer dobre priče treba da čuje što više ljudi. Sa Fondacijom 787 smo organizovali Bazar za poduzetnice, u dm centrali ćete vidjeti namještaj iz naše radionice, a BONJOUR.ba uvijek to sve isprati odličnom pričom.

Što biste preporučili BONJOUR.čitateljicama kojima nedostaje hrabrosti da započnu svoju kreativnu priču?

Potrebna vam je hrabrost, upornost, malo ludosti, podrška najbližih i želja da nešto promijenite. Nijedan biznis plan vas neće spasiti od krize, ali je potrebno imati ga. Ako ništa, da ga možete poderati i reći da nije valjao ništa. Imala sam i ja biznis plan, koji pogledam ponekad samo da bi se nasmijala.
Odustajanje nikada nije opcija, jer od kada radim za sebe, ne mrzim nedjelje, nego uživam u njima, iako većinu provedem radno. Jer, ako nećete da gradite svoje snove, neko će vas zaposliti da gradite njegove (njene).

Kutcha concept store pratite i na njihovom službenom Facebook, kao i Instagram profilu.

 

***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Marko Jovančić za BONJOUR.ba


Bonjour

Nismo znali gdje prije da gledamo – Detalji najglamuroznije beauty večere u Sarajevu!

TEKST: Emina Smaka

Nismo znali gdje prije da gledamo – Detalji najglamuroznije beauty večere u Sarajevu! Nismo znali gdje prije da gledamo – Detalji najglamuroznije beauty večere u Sarajevu!

Autentičnost, individualnost i iskustvo koje budi sva čula.

Bonjour_ba__Z6A9898

Bonjour_ba_EH3A2640

Bonjour_ba_afrodita_EH3A2666

Bonjour_ba_afrodita__Z6A1004

Bonjour_ba_EH3A2636
Bonjour_ba_afrodita_EH3A2668

Jeste ovu rečenicu već negdje čuli? Možda kada smo opisivali sve naše dosadašnje boutique evente koje kreiramo s našim partnerima. Ali to uvijek ostaje nepromijenjena istina. 

Pa tako i ovaj put. U intimnoj atmosferi ateljea u centru grada, na adresi Maršala Tita 3. Bonjour.ba i Afrodita Cosmetics predstavili su novu DI-PEPTIDE INNOVATION liniju proizvoda kroz iskustveni koncept koji je angažovao sva čula.

Bonjour_ba_EH3A2576

Bonjour_ba_EH3A2592

Bonjour_ba_afrodita__Z6A9926

Edukacija, elegancija i vrhunska njega spojili su se u ovom jedinstvenom beauty eventu koji je okupio ljubiteljice ljepote i opinion makere u Sarajevu. Naše gošće je pozdravila i vodila kroz event Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba te Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics
 

Bonjour_ba__Z6A9789

Bonjour_ba__Z6A9811

Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba

Bonjour_ba_EH3A3001
 
Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics

Bonjour_ba_EH3A3126

Bonjour_ba_EH3A3098

Bonjour_ba_EH3A3165

Bonjour_ba_EH3A2944
 

Večer posvećena ljepoti i njezi kože

Ekskluzivan soiree započeo je uz brendirani photowall Bonjour.ba x Afrodita Cosmetics. To je našim gostima bio prvi trag, jer su na ovo druženje pozvane uz veo tajnovitosti o samom sadržaju druženja. 
 

Bonjour_ba_EH3A2609

Bonjour_ba_EH3A2656

Bonjour_ba_EH3A3306

Bonjour_ba_EH3A2640

Bonjour_ba_EH3A2564

Bonjour_ba_EH3A3335

Bonjour_ba_EH3A3327

Bonjour_ba_EH3A2995

Bonjour_ba_EH3A2863

Bonjour_ba_EH3A2861

Bonjour_ba_EH3A3504

Bonjour_ba__Z6A9952
Bonjour_ba__Z6A9861
Bonjour_ba__Z6A9775

Bonjour_ba__Z6A9734

Bonjour_ba__Z6A0341

Bonjour_ba_EH3A2876

Bonjour_ba_EH3A2872

Bonjour_ba__Z6A9868

Bonjour_ba__Z6A9734

Bonjour_ba_EH3A2935

Bonjour_ba_EH3A2931

Bonjour_ba_EH3A3577

Bonjour_ba_EH3A3452

Bonjour_ba_EH3A3361

Bonjour_ba_EH3A3070

Bonjour_ba_EH3A2841

Bonjour_ba_EH3A2834

Bonjour_ba_EH3A2831

Bonjour_ba_EH3A2814

Bonjour_ba_EH3A2766

Bonjour_ba_EH3A2752

Bonjour_ba_EH3A2764

Bonjour_ba_EH3A2733

Bonjour_ba_EH3A2718

Bonjour_ba_EH3A2730

Bonjour_ba_EH3A2711
Bonjour_ba_EH3A2809

Bonjour_ba__Z6A9992

Bonjour_ba__Z6A0013

Bonjour_ba_EH3A3691

Uz pjenušavo vino i dizajnerske čokoladne zalogaje, uzvanice su kroz nesvakidašnje iskustvo – društvenu, memory igru otkrivale prve tragove o beauty inovaciji koja ih očekuje. Prostor je bio obogaćen mirisima inspirisanim Afroditinim formulama, stvarajući atmosferu luksuza i opuštanja.

Bonjour_ba_EH3A3562

Bonjour_ba__Z6A0126

 Bonjour_ba_EH3A3142

Bonjour_ba_EH3A3140

Bonjour_ba_EH3A3133

Bonjour_ba_EH3A2958

Bonjour_ba__Z6A0154

Bonjour_ba__Z6A0208

Bonjour_ba__Z6A0578

Bonjour_ba__Z6A0048

Bonjour_ba_EH3A3657

Bonjour_ba_EH3A2944


Uz Anu i Juditu, beauty savjetnica Amra Chekovikj povela je gošće u svijet stručne njege kože. Uz njihovo vodstvo, dame su imale priliku otkriti važnost pravilnog čišćenja kože te prednosti DI-PEPTIDE proizvoda. Poseban segment večeri posvećen je lekcijama o masaži lica.

 Bonjour_ba_EH3A3170

 Amra Chekovik

Bonjour_ba_EH3A3188
Bonjour_ba_EH3A3197

Bonjour_ba_EH3A3194

Bonjour_ba_EH3A3222

Bonjour_ba_EH3A3233

Bonjour_ba_EH3A3263

Bonjour_ba_EH3A2853

Kako sami kući možete ponoviti ovu masažu?

Za optimalne rezultate, masažu lica '3D ANTI – AGEING' kozmetike Afrodita, i područja oko očiju izvodite preciznim pokretima koji slijede prirodne linije limfne drenaže i mišićna vlakna. Počnite laganim pritiscima na čelu, krećući se od sredine prema sljepoočnicama, zatim nastavite masažu ispod očiju, nježno klizeći prstima prema vanjskim rubovima lica.
 

Bonjour_ba__Z6A0906
 

Posebnu pažnju obratite na područje obraza i liniju vilice, koristeći kružne pokrete i blagi pritisak kako biste stimulirali cirkulaciju i poboljšali tonus kože. Završite masažu nježnim nanošenjem kreme i seruma iz kolekcije 5 PEPTIDE LIFT. 

Bonjour_ba_EH3A3258
 


The Secret Glow misterija  


Demonstracija na modelu omogućila je uzvanicama da iz prve ruke dožive moć nježne, ali učinkovite rutine čišćenja uz proizvode poput DI-PEPTIDE micelarnog odstranjivača šminke, pjenaste emulzije za čišćenje i pahuljastog pilinga. Iako ambalaža proizvoda nije bila otkrivena, gošće su imale priliku osjetiti teksturu i miris svake formule, čime se dodatno pojačalo iskustvo znatiželje i iščekivanja. O kojim proizvodima je riječ?!

Bonjour_ba_EH3A2602

Bonjour_ba_EH3A2592

Bonjour_ba_EH3A2576

Bonjour_ba_EH3A2582

Bonjour_ba_EH3A2569

Bonjour_ba_EH3A2564

Bonjour_ba_EH3A2566

Bonjour_ba_EH3A2562

Bonjour_ba_EH3A2558

Bonjour_ba_EH3A2555

Nakon edukativnog segmenta, pojačane znatiželje, uzvanice su pozvane u susjednu sobu gdje ih je čekalo otkriće večeri, potpuno predstavljanje DI-PEPTIDE INNOVATION linije: 

DI-PEPTIDE Hidrofilno ulje za čišćenje

DI-PEPTIDE Micelarna pjena za čišćenje 

DI-PEPTIDE Intenzivni hidratantni tonik 

DI-PEPTIDE Micelarni odstranjivač šminke s očiju 

DI-PEPTIDE Pjenasta emulzija za čišćenje 

DI-PEPTIDE Pahuljasti piling za čišćenje

Bonjour_ba_EH3A2582

Tu su saznale da proizvodi DI-PEPTIDE INNOVATION linije sadrže do 97 % sastojaka prirodnog porijekla, dermatološki su testirani, nježni prema koži i potpuno veganski. Za mnogo naše gošće ovo su važne karakteristike proizvoda za njegu kože. 

 Bonjour_ba_EH3A3501

Bonjour_ba__Z6A0620

Bonjour_ba__Z6A0486

Bonjour_ba__Z6A1354

Bonjour_ba__Z6A1328

Bonjour_ba__Z6A1332

Bonjour_ba__Z6A1262

Bonjour_ba__Z6A1229

Bonjour_ba__Z6A1134

Bonjour_ba__Z6A1091

Bonjour_ba_EH3A3617

Bonjour_ba_EH3A3601

Ova inovativna kolekcija 6 vrhunskih proizvoda osmišljena je kako bi osigurala temeljito čistu, svježu i sjajnu kožu za sve generacije. 6 proizvoda i potpuna njega lica, može li bolje? 

Bonjour_ba_EH3A3642

Elegantno postavljen beauty kutak s ekskluzivnim prikazom ambalaže i cijelog asortimana brenda izazvao je oduševljenje i dodatni hype među gostima, čineći ovaj trenutak vrhuncem eventa.

Bonjour_ba_EH3A2571

Bonjour_ba_EH3A2554


Kada njega kože postane luksuzno iskustvo...

Večer je bila ispunjena edukacijom, interakcijom i trenucima opuštanja, uz potpunu posvećenost personalizovanoj njezi. 

Beauty šlag na kraju? Uzvanice su kao dio goody baga ponijele cijelu liniju proizvoda i prepoznatljivi rozi rajf, podsjetnik na beauty ritual koji će postati dio njihove svakodnevice

Bonjour_ba_EH3A3551

Bonjour_ba_afrodita_EH3A3280
Bonjour_ba_afrodita__Z6A9929

 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!