Senida Delibašić pokrenula je studio za dekoraciju vjenčanja u Sarajevu. Upoznajte Studio Šare!

VJENČANJA
12.2.2021.

Da jedna majica može potaknuti val dobrog raspoloženja i izmamiti osmijeh na lice, dokazala nam je #FEELGOODmajica koju su žene diljem države stilizirale sa samopouzdanjem i nosile u svim prilikama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U devetom mjesecu prošle godine smo predstavili projekt #FEELGOODmajica. Osmišljena je od strane BONJOUR.tima u suradnji s dm drogerie markt kako bi slavila sve sjajne žene u našem životu. Svaka osoba koja ju je kupila, donirala je 2KM za razvoj i jačanje poduzetnica u sklopu projekta #poduzetneZAJEDNO koji potpisuje domaća neprofitna organizacija Fondacija 787.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na kraju projekta, početkom 12. mjeseca prošle godine, od prodaje majice u dm prodavnicama, donirali smo 10 000 KM za edukaciju i promociju više od 50 bh. poduzetnica
Nakon što smo vam dali uvod u prve edukativne webinare koje smo organizirali za njih na kojem je predavačica bila upravo uspješna bh. fotografkinja Ana Lukenda, u narednim tjednima predstavit ćemo vam 25 poduzetnica i 25 odvažnih #MadeinBiH priča koje će vas motivirati na promjene, ali i potaknuti da upravo njihove artikle i usluge birate u kreiranju inspirativne svakodnevnice.



Naš tim proveo je jedno poslijepodne sa Senidom Delibašić, osnivačicom Studio Šare koji se bavi dekoracijom vjenčanja, u coworking prostoru Ters House u Sarajevu.
Otkrila nam je više detalja o izazovima s kojima se susrela, lekcijama koje je naučila, ali i kako se nosi s neuspjehom. Senida je naše druženje začinila i s nekim od dekoracija u njenom potpisu, ali i ukusnim keksima koji su bili sladak uvod u dan ispunjen intervjuima s bh. poduzetnicama.


***

Kada ste započeli svoj brend i koji je najveći poslovni izazov s kojim ste se susreli na početku?

Studio Šare na tržištu djeluje od jula 2019. godine. Najveći izazov je bio taj što smo se na tržištu pojavili u jeku sezone vjenčanja. Pred nama su tada bila još tri mjeseca. 2019. godina je za nas bila probna godina, godina od koje nismo mnogo očekivali, ali nam je bila ključna za istraživanje tržišta. Pomno smo pratili kako će potencijalni kupci reagovati na naš brend, naš asortiman, kakve su to njihove želje, kakvo je općenito tržište dekoracija vjenčanja u Bosni i Hercegovini te kakva je i sama ponuda dekoracija.

Kako biste opisali Studio Šare u 3 riječi?

Ljubav, kreativnost, jedinstvenost.

Senida Delibašić, osnivačica Studio Šare & Dijana Ćavar, urednica BONJOUR.ba

Koje sve proizvode/usluge nudi Studio Šare?

Studio Šare u svom asortimanu nudi cjelokupnu dekoraciju vjenčanja. Dekoracije prilagođavamo odabranom stilu ili temi vjenčanja. Kreiramo pozivnice, table dobrodošlice, rasporede sjedenja, svadbene cvjetiće, stolne dekoracije sa cvjetnim aranžmanima, dekoracija stola za mladence, lukove za čin vjenčanja, pozadine za slikanje, dekorativne kutke, poklone gostima te ostalu dekoraciju.

Kako izgleda jedan vaš radni dan?

Obzirom da radim unutar više firmi i odgovorna sam za više projekata, jutra su rezervisana za papirologiju, sastavljanje izvještaja, fakturisanja, odgovaranje na upite, slanje ponuda i dopisa. Pretežno administrativno - ekonomski poslovi. Marketingom, dizajnom i kreativnošću se bavim uglavnom poslijepodne. Određeni dani u sedmici su rezervisani isključivo za sastanke sa mladencima, konsultacije, izradu i pripremu dekoracija.

Što je ono što Studio Šare čini posebnim na domaćem tržištu?

Posebnim nas čini specifičan asortiman i to što svojim mladencima nudimo individualan pristup i personalne dekoracije kao i koncept rada „sve na jednom mjestu“. Analizirajući situaciju na tržištu i potrebe potencijalnih kupaca, uočili smo da nedostaje upravo ovaj koncept rada. Mladenci su pretežno zauzeti i nemaju dovoljno vremena kontaktirati više izvođača za pojedine stavke. Mi im nudimo mogućnost da kod nas pronađu sve što im je potrebno za njihov savršen dan. Svi detalji moraju biti u tonu same teme vjenčanja i posloženi tako da čine jednu cjelinu.

Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?

Iza sebe imam već jedan propali poduzetnički poduhvat koji sam registrovala sa prijateljima po završetku fakulteta. Tada bez radnog iskustva, neistraženog tržišta, nakon šest mjeseci rada zatvorili smo obrt koji smo bili registrovali.  Bitno je znati stati kada nešto stvarno ne ide, kada za nečim ne postoji potražnja, kada ste samo zaljubljeni u svoju ideju. Taj propali poduzetnički poduhvat me motivirao za dalje. Tada sam se pitala kako to funkcionišu uređeni poslovni sistemi. Deset godina rada unutar dvije firme na različitim pozicijama, konstantne edukacije i rad na sebi, doveli su me do toga da svoj hobi pretvorim u konkretan biznis.

Najvažnija lekcija o poduzetništvu koju ste naučili dosad?

Postavljanje i zapisivanje ciljeva i obaveza te plan njihove realizacije. Upravljanje vremenom. U našem poslu najbitnije je uspješno organizovati i koordinirati više izvođača kako bi se ostvarili dnevni ciljevi i obaveze. Kada ste poduzetnik, onda za sve morate imati plan A, B i C.

Koliko su, po vašem iskustvu, ljudi u BiH upoznati s #MadeinBiH etiketom i koji su još koraci potrebni za edukaciju i podizanje svijesti?

Svijest o kupovini proizvoda sa #MadeinBIH etiketom tek se budi u posljednjih par godina, jer potrošači kroz marketing domaćih firmi, a i oglašavanje u pojedinim medijima, postaju svjesni kako to kupovinom domaćih proizvoda grade samu privredu i održivi razvoj BiH. Edukacije i radionice koje bi se sprovodile unutar osnovnih i srednjih škola, doprinijele bi da se mlađim naraštajima već u fazi odrastanja omogući podizanje svijesti o proizvodima sa #MadeinBiH etiketom.

Knjiga koja je na vas ostavila najviše utisaka?

Volim čitati autobiografske knjige i knjige koje potiču lični rast i razvoj. Trenutno čitam „Budni u 5“ Robin Sharma.

Što birate kada se želite opustiti i napuniti baterije?

Planina i duge šetnje su nešto što me zaista opušta. Planinarenjem se aktivno bavim već 10 godina. Obzirom da su vikendi sada rezervisani za Studio Šare, za mene je vikend ponedjeljak i utorak.

Koji su najveći benefiti koji proizlaze iz projekta poput ovog #poduzetneZajedno & #FEELGOODmajica?

Dobrobit koju donose ovakvi projekti su nemjerljivi. Žene poduzetnice i one koje žele to biti, imaju sa ovim projektima podršku i stručnu pomoć u realizaciji svojih ideja i projekata kroz edukativne programe i promociju. Ovakvi projekti dovode do umrežavanja, druženja i razmjene iskustava.

Što biste preporučili BONJOUR.čitateljicama kojima nedostaje hrabrosti da započnu svoju kreativnu priču?

Nemojte dozvoliti da strah ograničava vaše mogućnosti. Ukoliko nešto zaista volite, napravite korak naprijed. Kreirajte, isprobavajte, analizirajte kako drugi reaguju na to, učite, učite svaki dan, radite na tome, pa i ukoliko nešto ne uspije, ne odustajte, probajte opet! Studio Šare prije tri godine nije bio ono što je danas i sigurno za par godina neće biti ono što je sada. Okruženje i potrebe se mijenjaju. Kako bi živjele vaše kreativne priče i sami morate biti u trendu i na pravi ih način ispričati.

Više detalja možete pronaći na Facebook stranici i Instagram profilu.

***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Marko Jovančić za BONJOUR.ba

               

VJENČANJA , 12.2.2021.

Klik i saznajte više o sljedećim pojmovima:

Sviđa ti se članak? Podijeli ga s prijateljima.

Povezani članci

Članci iz rubrike