TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 17.2.2021.
Zahvaljujući projektu #FEELGOODmajica, u sklopu kojega smo zajedno s dm drogerie markt i Fondacija 787 osigurali edukacije i promociju za više od 50 poduzetnica, naš tim je proveo početak mjeseca u druženju s 25 poduzetnica i jako posebnim #MadeInBiH pričama.
Jedna od njih svakako je ona koju potpisuje Lejla Reizbegović, koja je kroz vlastitu praksu rada kao stomatolog, u jeku pandemije odlučila realizirati vlastitu poslovnu ideju te pokrenuti brend tailor-made uniformi. Fokus je na izradi modernih artikala od kvalitetnih materijala, koji su dizajnirani kako bi i osoba koja ih nosi i provodi velik broj sati dnevno u njoj bilo ugodno. Više detalja o LORICA brendu otkrili smo u razgovoru s ovom mladom poduzetnom damom.
***
Kada ste započeli svoj brend i koji je najveći poslovni izazov s kojim ste se susreli na početku?
Sama ideja nastala je prije manje od godine dana, a vjetar u leđa i svjetlost dana je doživjela zahvaljujući BOLD START programu Fondacije 787, na osnovu kojeg je prva kolekcija i dobila ime. Obzirom da mi struka nije tekstilna industrija, pronalazak kvalitetnih vanjskih partnera mi je bio najveći poslovni izazov.
Kako biste opisali svoj brend u 3 riječi?
Elegancija, funkcionalnost, osmišljenost.
Prva kolekcija se sastoji iz 10 proizvoda, dakle medicinskih uniformi koje obuhvataju bluze, hlače i mantile ženskog i muškog asortimana.



Foto: Lorica BiH
Kako izgleda jedan vaš radni dan?
Svako jutro prije samog početka rada, napravim listu zadataka i obaveza koje trebam završiti u toku tog radnog dana koji traje oko 7 sati. Smatram da je to idealan način motivacije i držanja fokusa na zadanim obavezama jer kada radite sami, nekada je veoma teško održati radnu samodisciplinu.

Naime, u jutarnjim satima se najviše posvećujem vizualima i sadržaju za društvene mreže, zatim malo manje interesantnom finansijskom dijelu. Drugi dio dana posvećujem završavanju logističkih obaveza, s obzirom da je u pitanju proizvodnja gdje moram biti uključena u svaki korak kako bi sve bilo savršeno i onako kako sam zamislila.

Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?
Lorica je bh. brend osmišljen od strane medicinara za potrebe medicinara, a naš tim čine i stručnjaci iz tekstila. Tako sa jedne strane imamo priliku da iz prve ruke osluškujemo potrebe naših budućih kupaca, a sa druge strane te potrebe i želje pretvaramo u proizvode zahvaljujući našim stručnjacima iz područja tekstila.

Također, jedini na regionalnom tržištu radimo sa „pametnim“ antimikrobnim materijalima. Materijali takve vrste sprječavaju rast i razvoj bakterija na radnoj odjeći.

Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?
U neuspjesima vidim priliku za evaluaciju dosadašnjeg rada i formiranju boljeg i efektnijeg plana za dalje. Motivacija mi je svaki novi dan koji nosi nove prilike i nafaku!
Najvažnija lekcija o poduzetništvu koju ste naučili dosad?
Dobar tajming i kvalitetan networking su ključ uspjeha! Ukoliko ne odrađujete i ne završavate stvari na vrijeme, sam ishod i kvalitet posla itekako trpe, dok je kvalitetan networking savršen vid upoznavanja ljudi koji vam mogu otvoriti lepezu novih šansi.

Koliko su, po vašem iskustvu, ljudi u BiH upoznati s #MadeinBiH etiketom i koji su još koraci potrebni za edukaciju i podizanje svijesti?
U posljednje vrijeme se definitivno digla svijest o #MadeinBiH etiketi, naročito zbog same epidemije. Međutim, smatram da podrška malim biznisima treba biti veća i da se svi moramo potruditi da im svojim doprinosom dignemo vrijednost.
Knjiga koja je na vas ostavila najviše utisaka?
Ima ih par, ali za ovu priliku ću izdvojiti knjigu „Ispričat ću ti priču“ od Jorge Bucaya.
Što birate kada se želite opustiti i napuniti baterije?
Baterije najbolje napunim provodeći vrijeme u prirodi. Ljeti je to planinarenje i odlazak na more, a zimi skijanje. Mislim da je vrijeme provedeno u prirodi idealan način rekonektovanja sa samim sobom.
Ovaj naš intervju rezultat je projekta koji radimo s dm drogerie markt i Fondacija 787. Jeste li kroz njega za svoj brend osjetili benefite i ako da, koje?
Kroz webinare sam naučila mnogo korisnih stvari za svoj biznis, ali i umrežila se sa dosta jakih i kvalitetnih žena tako da se definitivno #feelgood!

Što biste preporučili BONJOUR.čitateljicama kojima nedostaje hrabrosti da započnu svoju kreativnu priču?
Preporučila bih im da naprave prvi hrabri korak naprijed jer da bi došle do zone rasta, moraju izaći iz zone komfora. Uz predani rad, trud i zalaganje dođe i sreće taman onoliko koliko nam treba da napravimo promjenu koju želimo vidjeti!

Lejla Reizbegović, osnivačica brenda LORICA & Dijana Ćavar, urednica BONJOUR.ba
***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Marko Jovančić za BONJOUR.ba
TEKST: Bonjour.ba
Svaka od nas je barem jednom osjetila potrebu da krene dalje, ali nije znala odakle. Da nauči više, da pronađe podršku, da neko iskreno kaže… možeš i ti.
Upravo zato su dm drogerie markt i Bonjour.ba pokrenuli akademiju, mjesto gdje se učenje spaja s podrškom, a nova znanja s vjerom u sebe i zajednicu koja razumije kroz što prolazimo.
Ovaj edukativni program donosi konkretne alate, savjete i znanja koja svaka učesnica može odmah primijeniti, bilo da pokreće vlastiti projekat, razvija karijeru ili tek traži smjer u kojem želi rasti.
Zašto nam je trebala akademija?
Tokom rada s mladim ženama iz cijele zemlje, prepoznali smo isto, a to je da postoji ogroman potencijal, ali i nedostatak prilika za kvalitetno, dostupno i savremeno učenje.
Zato akademija okuplja 100 žena iz cijele Bosne i Hercegovine i nudi im priliku da uče direktno od stručnjakinja, poduzetnica i liderki koje su već prošle slične izazove.
Ovaj dan je osmišljen kao prilika za stvarno učenje i rast. Kroz predavanja, radionice i mentorsku podršku, učesnice će steći znanja i vještine koje pomažu da ideje prerastu u projekte, a nesigurnost u samopouzdanje koje se gradi korak po korak.
akademija nije teorija, već praksa. Znanje koje inspiriše, ali i usmjerava. To je prilika da dobiješ odgovore na pitanja koja dugo stoje po strani, da pronađeš mentoricu koja razumije tvoj put i podršku koja traje i nakon što se vrata sale zatvore.
Šta donosi ovaj dan?
akademija će se održati 27. novembra u Europskoj kući kulture i nacionalnih manjina u Sarajevu, a učešće je potpuno besplatno.
Kroz ovaj program, 100 žena će imati priliku da u sigurnom i podržavajućem okruženju istraže svoje potencijale, povežu se s drugim učesnicama i naprave svoj prvi (ili novi) korak naprijed.
Prijave su otvorene do 20. novembra, stoga iskoristite priliku i osigurajte svoje mjesto ovdje.
Ovaj dan donosi prostor za učenje, povezivanje i sve one razgovore koji nas mijenjaju. Prijavi se jer svaki novi početak počinje vjerom da možeš više i hrabrošću da to sebi i dokažeš.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa dm drogerie markt.
Produkcija: Bonjour.ba
Art direkcija: Emina Smaka
Asistentica na setu: Adelisa Mašić
Fotografija: Maja Topčagić
Video: Marko Jovančić
Makeup: Maja Talović
Modeli: Amina Džindo, Ajla Pustahija i Ajla Smajlović
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!