TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 17.2.2021.

Zahvaljujući projektu #FEELGOODmajica, u sklopu kojega smo zajedno s dm drogerie markt i Fondacija 787 osigurali edukacije i promociju za više od 50 poduzetnica, naš tim je proveo početak mjeseca u druženju s 25 poduzetnica i jako posebnim #MadeInBiH pričama.

Jedna od njih svakako je ona koju potpisuje Lejla Reizbegović, koja je kroz vlastitu praksu rada kao stomatolog, u jeku pandemije odlučila realizirati vlastitu poslovnu ideju te pokrenuti brend tailor-made uniformi. Fokus je na izradi modernih artikala od kvalitetnih materijala, koji su dizajnirani kako bi i osoba koja ih nosi i provodi velik broj sati dnevno u njoj bilo ugodno. Više detalja o LORICA brendu otkrili smo u razgovoru s ovom mladom poduzetnom damom.
 

***

Kada ste započeli svoj brend i koji je najveći poslovni izazov s kojim ste se susreli na početku?

Sama ideja nastala je prije manje od godine dana, a vjetar u leđa i svjetlost dana je doživjela zahvaljujući BOLD START programu Fondacije 787, na osnovu kojeg je prva kolekcija i dobila ime. Obzirom da mi struka nije tekstilna industrija, pronalazak kvalitetnih vanjskih partnera mi je bio najveći poslovni izazov.

Kako biste opisali svoj brend u 3 riječi?

Elegancija, funkcionalnost, osmišljenost.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LORICA (@loricabih)

Prva kolekcija se sastoji iz 10 proizvoda, dakle medicinskih uniformi koje obuhvataju bluze, hlače i mantile ženskog i muškog asortimana.

Foto: Lorica BiH

Kako izgleda jedan vaš radni dan?

Svako jutro prije samog početka rada, napravim listu zadataka i obaveza koje trebam završiti u toku tog radnog dana koji traje oko 7 sati. Smatram da je to idealan način motivacije i držanja fokusa na zadanim obavezama jer kada radite sami, nekada je veoma teško održati radnu samodisciplinu.

Naime, u jutarnjim satima se najviše posvećujem vizualima i sadržaju za društvene mreže, zatim malo manje interesantnom finansijskom dijelu. Drugi dio dana posvećujem završavanju logističkih obaveza, s obzirom da je u pitanju proizvodnja gdje moram biti uključena u svaki korak kako bi sve bilo savršeno i onako kako sam zamislila.

Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?

Lorica je bh. brend osmišljen od strane medicinara za potrebe medicinara, a naš tim čine i stručnjaci iz tekstila. Tako sa jedne strane imamo priliku da iz prve ruke osluškujemo potrebe naših budućih kupaca, a sa druge strane te potrebe i želje pretvaramo u proizvode zahvaljujući našim stručnjacima iz područja tekstila.

Također, jedini na regionalnom tržištu radimo sa „pametnim“ antimikrobnim materijalima. Materijali takve vrste sprječavaju rast i razvoj bakterija na radnoj odjeći.

Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?

U neuspjesima vidim priliku za evaluaciju dosadašnjeg rada i formiranju boljeg i efektnijeg plana za dalje. Motivacija mi je svaki novi dan koji nosi nove prilike i nafaku!

Najvažnija lekcija o poduzetništvu koju ste naučili dosad?

Dobar tajming i kvalitetan networking su ključ uspjeha! Ukoliko ne odrađujete i ne završavate stvari na vrijeme, sam ishod i kvalitet posla itekako trpe, dok je kvalitetan networking savršen vid upoznavanja ljudi koji vam mogu otvoriti lepezu novih šansi.

Koliko su, po vašem iskustvu, ljudi u BiH upoznati s #MadeinBiH etiketom i koji su još koraci potrebni za edukaciju i podizanje svijesti?

U posljednje vrijeme se definitivno digla svijest o #MadeinBiH etiketi, naročito zbog same epidemije. Međutim, smatram da podrška malim biznisima treba biti veća i da se svi moramo potruditi da im svojim doprinosom dignemo vrijednost.

Knjiga koja je na vas ostavila najviše utisaka?

Ima ih par, ali za ovu priliku ću izdvojiti knjigu „Ispričat ću ti priču“ od Jorge Bucaya.

Što birate kada se želite opustiti i napuniti baterije?

Baterije najbolje napunim provodeći vrijeme u prirodi. Ljeti je to planinarenje i odlazak na more, a zimi skijanje. Mislim da je vrijeme provedeno u prirodi idealan način rekonektovanja sa samim sobom.

Ovaj naš intervju rezultat je projekta koji radimo s dm drogerie markt i Fondacija 787. Jeste li kroz njega za svoj brend osjetili benefite i ako da, koje?

Kroz webinare sam naučila mnogo korisnih stvari za svoj biznis, ali i umrežila se sa dosta jakih i kvalitetnih žena tako da se definitivno #feelgood!

Što biste preporučili BONJOUR.čitateljicama kojima nedostaje hrabrosti da započnu svoju kreativnu priču?

Preporučila bih im da naprave prvi hrabri korak naprijed jer da bi došle do zone rasta, moraju izaći iz zone komfora. Uz predani rad, trud i zalaganje dođe i sreće taman onoliko koliko nam treba da napravimo promjenu koju želimo vidjeti!

Lejla Reizbegović, osnivačica brenda LORICA & Dijana Ćavar, urednica BONJOUR.ba

***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Marko Jovančić za BONJOUR.ba


Bonjour

Pričali smo s Anilom Gajević o trenucima koji čine filmsku scenu živom i inspirativnom

TEKST: Ada Ćeremida

Pričali smo s Anilom Gajević o trenucima koji čine filmsku scenu živom i inspirativnom Pričali smo s Anilom Gajević o trenucima koji čine filmsku scenu živom i inspirativnom

Sarajevske festivalske večeri često blistaju glamuroznim sjajem, jednako važan dio tog mozaika su i intimnija okupljanja, baš poput ove zabave.

Za nju je bila zaslužna Anila Gajević, žena koja stoji iza mnogih glumačkih talenata, otvorila je vrata intimne, ali prepoznatljive večeri koja već tradicionalno prati Sarajevo Film Festival, okupljajući glumce i filmske profesionalce da proslave svoje projekte i uspjehe.

Mi smo imali priliku razgovarati s Anilom na samom događaju o njenim aktuelnim projektima i ulogama glumaca u okviru Sarajevo Film Festivala i slavljenju skorog punoljetstva ZONA Talents Agencije.


bonjour_ba_anila_gajevic_sarajevo_film_festival_zona_talents_01

Anila Gajević, agentica i vlasnica ZONA Talents Agency sa Marijom Perić, brand specialist Bonjour.ba portala


Od svog osnivanja 2008. godine, Zona Talent Agency postala je mjesto gdje se susreću ambicija, talenat i prilike za međunarodne projekte. Anila Gajević vodi ovu agenciju s istim osjećajem za detalj i ljubavlju prema glumcima kao kada je, prije 17 godina, prvi put stajala na filmskom setu Mission Impossible i gledala scene Toma Cruisea i Miraja Grbića.

„Zona je jedna sarajevska tinejdžerka koja će iduće godine biti punoljetna i koja se od samog početka trudi biti kosmopolita. Ja mislim da to potvrđuje i ovaj event večeras.“ 

Ta misao odražava kako i sama večer nosi energiju, mladost i međunarodnu dimenziju koju Anila njeguje kroz svaki projekt.


bonjour_ba_anila_gajevic_sarajevo_film_festival_zona_talents_03


’Uzbuđenje kad glumac dobije ulogu u velikom projektu i dalje postoji. Nije to samo kada vidimo odjavnu špicu, nego i samo saznanje da će prvo izaći na casting, a potom dobiti ulogu i biti dio neke velike priče.“, rekla nam je Anila.

Upravo ta strast i osjećaj za profesionalni razvoj glumaca odveli su njene talente na premijere širom regije i svijeta. 

Ove godine, u okviru 31. Sarajevo Film Festivala, njen tim bio je posebno vidljiv sa šesnaest glumaca iz ZONE koji su radili na švedskoj seriji A Life’s Worth sa Lazarom Dragojevićem, Alban Ukajem i Alenom Džebo kao i sa sinoćnjom premijerom filma Surviving Earth sa Slavkom Sobinom u glavnoj ulozi, uz Tonija Gojanovića i Anicu Dobru.


bonjour_ba_anila_gajevic_sarajevo_film_festival_zona_talents_02
 

Večer se završila uz smijeh, razgovore i osjećaj zajedništva koji čini da svaki talent i svaki projekt dobije svoj trenutak sjaja. 

Sarajevo Film Festival svake godine donosi premijere, ali upravo ovakvi intimni trenuci, u kojima Anila Gajević i njeni glumci dijele uzbuđenje i radost postignuća, pokazuju koliko je važna posvećenost i bliskost unutar filmske zajednice. 

ZONA Talent Agencija, sa svojstvenom energijom koja stalno pokreće nove priče i projekte, sljedeće godine slavi svoju 18. godišnjicu postojanja, a mi s nestrpljenjem iščekujemo sve što dolazi sljedeće na velika platna.

 


 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba 

Produkcija: Bonjour.ba   
Foto: Monika Andrić za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!