TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 16.2.2021.

Već kroz prvih par izmijenjenih riječi s ljupkom Aidom, uvidjeli smo da zrači elegancijom, ljubaznošću i strasti prema malim lijepim stvarima u životu.

Svoju posvećenost svakom zadatku pokazala nam je na samom setu snimanja koje smo organizirali u Sarajevu, u Ters House, gdje je Aida kao jedna od korisnica #poduzetneZAJEDNO projekta koji realiziramo u sklopu #FEELGOODmajica, s nama podijelila više detalja o svom gourmet putovanju.

Kada nam je pokazivala koje je sve dioptrijske naočale donijela na naše snimanje organizirano u sklopu projekta FEEL GOOD majica (ima zavidnu arhivu koja bi oduševila svaku zaljubljenicu u modu), ali i slastice koje je pripremila, nismo skidali osmijeh s lica.

Baš kao i Aida, njene slastice nazvane Slatko je Slatko zrače bojama, poletnosti, elegancijom. Izrađuje ih od pomno biranih, kvalitetnih sastojaka po recepturama koje su već godinama u njenoj knjižici recapata. Aida priprema i finger food catering, a u razgovoru nam je otkrila da je ovaj brend pokrenula nakon prijevremene mirovine, dokazujući nam da je uvijek pravo vrijeme za nove izazove i ostvarenje snova.

***

Kada ste započeli svoj brend i koji je najveći poslovni izazov s kojim ste se susreli na početku?

Vjerujem da rad velikim dijelom čini čovjeka. Mada sam otišla u prijevremenu mirovinu, bilo je jasno da niti mogu, niti želim da mirujem. Jasno je bilo i da neću da trpim bilo kakvu nadređenu osobu! Preostalo je dakle samo nešto samostalno, bez obzira što na tom polju nisam imala nikakvo iskustvo. I tako se, početkom 2017. godine ujedinila volja sa željom i idejom uz veliku podršku mojih najdražih. Do ostvarenja registriranja obrtničke djelatnosti, trebalo je proći još nekoliko mjeseci, s obzirom na zakonske odrednice, koje nisu išle u prilog umirovljenika. U međuvremenu je bilo još mnogo izazova, no ovaj je još uvijek najveći.

Kako biste opisali svoj brend u 3 riječi?

SLATKO JE SLATKO! Šalim se: kvalitet, inovativnost, pouzdanost.

Koji su proizvodi/usluge dostupne u sklopu vašeg brenda?

Nastojimo zadovoljiti potrebe za zdravijim slasticama, pa tako pored klasičnih, u ponudi imamo priličan broj slastica bez glutena, te veganskih i tzv. raw food, odnosno sirovih. Izrađujemo džemove sa max. 30% sladila u odnosu na voće, a među njima se nađu i rijetkosti poput limuna, naranče, kumkvate i čilija. Pored toga nudimo luksuzni finger food ketering do 50 osoba, gdje spravljamo raznovrsne delicije neobičnih okusa, često kombinirajući za naše podneblje neuobičajene namirnice –voće, sir, meso i druge. Uz ovu uslugu naši klijenti imaju i kompletno postavljanje i aranžiranje trpeze, u čemu smo također veoma prepoznatljivi.

Kako izgleda jedan vaš radni dan?

To ovisi o vrsti narudžbe. Planiranje radnog dana za pripremu keteringa i izradu slastice, veoma se razlikuju. No, ja sam iz prošloga vijeka, pa jako volim olovku, jer olovka ima srce: u mom je radnom dnevniku uvijek ispisan detaljan plan rada po danima i satima.

Tenisice u kojima Aida i doma priprema omiljene slastice i slana jela

Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?

Ne radimo sa poluproizvodima niti aditivima bilo koje vrste. Sve se spravlja u kućnoj radinosti. Naš proizvod se isporučuje potpuno svjež, s obzirom na to da radimo isključivo po narudžbi. Vjerujem da nam u svježini nema premca!

Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?

Svaki neuspjeh poluči nekim novim saznanjem, pa stisneš zube i kreneš dalje.

Najvažnija lekcija o poduzetništvu koju ste naučili dosad?

Ako hoćeš uspjeh preko noći, kratko ćeš trajati. Dakle – uporan, strpljen, spašen!

Koliko su, po vašem iskustvu, ljudi u BiH upoznati s #MadeinBiH etiketom i koji su još koraci potrebni za edukaciju i podizanje svijesti?

Upitno je koliko smo domoljubni općenito, pa je time zadatak još teži, no ipak vjerujem da se kvalitetom proizvoda i usluge može postići i uspjeh i podići svijest kupaca, da kupovinom #MadeinBiH pomažu i sebi i cjelokupnoj zajednici. No u tom je pravcu neminovan i kontinuitet u kvalitetu proizvoda i usluge, što je u našoj zemlji nažalost još uvijek velika rijetkost.

Aidina bilježnica s receptima

Knjiga koja je na vas ostavila najviše utisaka?

Oh, u ovo „godinica“ mnogo je iščitanih naslova stalo koji su ostavili utisak. Ipak, svakih se nekoliko godina vraćam Meši, obožavam bajke, pa je Tolkien na vrhu ljestvice, romanom Obojena ptica Jerzija Kosinskog me obilježio moj suprug, za zabavu istražujem trilere nordijskih savremenika, a oduševljena sam pisanjem hrvatske spisateljice Marine Vujčić, kao i Francuskinje Delphine de Vigan... eh da, koliko „godinica“, barem toliko i naslova!

Što birate kada se želite opustiti i napuniti baterije?

Prijateljicu, prirodu, knjigu, smijeh...

Ovaj naš intervju rezultat je projekta koji radimo s dm drogerie markt i Fondacija 787. Jeste li kroz njega za svoj brend osjetili benefite i ako da, koje?

Povećao se broj pratilaca i upita za proizvode. Nadati se, da će poneki upit biti okrunjen i narudžbom.

Što biste preporučili BONJOUR.čitateljicama kojima nedostaje hrabrosti da započnu svoju kreativnu priču?

Da vjeruju u sebe, osmisle priču korak po korak ne očekujući uspjeh preko noći i od svojih najbližih zatraže podršku.

Sve o proizvodima možete pronaći na Facebook stranici i Instagram profilu.

***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Marko Jovančić za BONJOUR.ba

 


Bonjour

Mostar ima novi bar u koji ćete svratiti na kafu, a ostati do kasno navečer

TEKST: Ada Ćeremida

Mostar ima novi bar u koji ćete svratiti na kafu, a ostati do kasno navečer Mostar ima novi bar u koji ćete svratiti na kafu, a ostati do kasno navečer

Jeste li spremni za novo mjesto u Mostaru koje jednako dobro funkcioniše u jutarnjim satima, popodnevnim pauzama i večerima koje se ne planiraju unaprijed?

Volimo kada otkrijemo nova mjesta širom Bosne i Hercegovine, ona koja ne pokušavaju biti sve svima, nego tačno znaju šta žele biti. Upravo jedno takvo novo ime pojavilo se na mostarskoj gradskoj mapi.

Buro Bar, smješten u samom centru Mostara, na adresi Kneza Višeslava bb, donosi urbani day & night koncept koji spaja opuštenu dnevnu atmosferu s energijom večernjeg izlaska.

mostar_bih_buro_bar_bonjour_ba_06

Mjesto koje se prilagođava ritmu dana  

Buro Bar ne traži poseban povod za dolazak. Ovdje se svraća na kafu, ostaje na razgovoru, a nerijetko se vraća i kasnije, kada se svjetla priguše, muzika postane glasnija, a atmosfera dobije drugačiji tempo.

Koncept day & night bara u Mostaru nije česta pojava, a upravo u toj fleksibilnosti leži njegov šarm. Buro je mjesto koje se prirodno uklapa u dnevne navike grada, ali i u večernji život koji Mostar posljednjih godina sve više gradi.


mostar_bih_buro_bar_bonjour_ba_01
mostar_bih_buro_bar_bonjour_ba_08

Interijer koji odmah privlači pažnju

Jedan pogled na prostor dovoljan je da shvatite kako se ovdje mislilo na detalje. Topli tonovi, pažljivo birano osvjetljenje, organski elementi i savremene linije stvaraju interijer koji je istovremeno ugodan i vizuelno snažan.

Posebnu pažnju privlače dekorativni plafonski elementi i rasvjeta koja prostoru daje intimnu, gotovo filmsku atmosferu onu zbog koje se želite zadržati duže nego što ste planirali.


mostar_bih_buro_bar_bonjour_ba_03
mostar_bih_buro_bar_bonjour_ba_02

Foto: Bonjour.ba arhiva


Zašto dodajemo Buro Bar na našu listu preporuka?

Jer Mostaru trebaju prostori koji nude kontinuitet od dana do noći. Jer izgleda drugačije, ali ne pretenciozno. I jer ostavlja osjećaj da je tu da ostane, a ne da bude prolazni trend.

Ako ste u Mostaru ili planirate posjetu, Buro Bar je novo ime koje vrijedi zapamtiti i posjetiti više puta, u različitim satima dana.


mostar_bih_buro_bar_bonjour_ba_11
mostar_bih_buro_bar_bonjour_ba_16
mostar_bih_buro_bar_bonjour_ba_10

Foto: Buro Bar  
 

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Bonjour arhiva


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!