TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 16.2.2021.

Već kroz prvih par izmijenjenih riječi s ljupkom Aidom, uvidjeli smo da zrači elegancijom, ljubaznošću i strasti prema malim lijepim stvarima u životu.

Svoju posvećenost svakom zadatku pokazala nam je na samom setu snimanja koje smo organizirali u Sarajevu, u Ters House, gdje je Aida kao jedna od korisnica #poduzetneZAJEDNO projekta koji realiziramo u sklopu #FEELGOODmajica, s nama podijelila više detalja o svom gourmet putovanju.

Kada nam je pokazivala koje je sve dioptrijske naočale donijela na naše snimanje organizirano u sklopu projekta FEEL GOOD majica (ima zavidnu arhivu koja bi oduševila svaku zaljubljenicu u modu), ali i slastice koje je pripremila, nismo skidali osmijeh s lica.

Baš kao i Aida, njene slastice nazvane Slatko je Slatko zrače bojama, poletnosti, elegancijom. Izrađuje ih od pomno biranih, kvalitetnih sastojaka po recepturama koje su već godinama u njenoj knjižici recapata. Aida priprema i finger food catering, a u razgovoru nam je otkrila da je ovaj brend pokrenula nakon prijevremene mirovine, dokazujući nam da je uvijek pravo vrijeme za nove izazove i ostvarenje snova.

***

Kada ste započeli svoj brend i koji je najveći poslovni izazov s kojim ste se susreli na početku?

Vjerujem da rad velikim dijelom čini čovjeka. Mada sam otišla u prijevremenu mirovinu, bilo je jasno da niti mogu, niti želim da mirujem. Jasno je bilo i da neću da trpim bilo kakvu nadređenu osobu! Preostalo je dakle samo nešto samostalno, bez obzira što na tom polju nisam imala nikakvo iskustvo. I tako se, početkom 2017. godine ujedinila volja sa željom i idejom uz veliku podršku mojih najdražih. Do ostvarenja registriranja obrtničke djelatnosti, trebalo je proći još nekoliko mjeseci, s obzirom na zakonske odrednice, koje nisu išle u prilog umirovljenika. U međuvremenu je bilo još mnogo izazova, no ovaj je još uvijek najveći.

Kako biste opisali svoj brend u 3 riječi?

SLATKO JE SLATKO! Šalim se: kvalitet, inovativnost, pouzdanost.

Koji su proizvodi/usluge dostupne u sklopu vašeg brenda?

Nastojimo zadovoljiti potrebe za zdravijim slasticama, pa tako pored klasičnih, u ponudi imamo priličan broj slastica bez glutena, te veganskih i tzv. raw food, odnosno sirovih. Izrađujemo džemove sa max. 30% sladila u odnosu na voće, a među njima se nađu i rijetkosti poput limuna, naranče, kumkvate i čilija. Pored toga nudimo luksuzni finger food ketering do 50 osoba, gdje spravljamo raznovrsne delicije neobičnih okusa, često kombinirajući za naše podneblje neuobičajene namirnice –voće, sir, meso i druge. Uz ovu uslugu naši klijenti imaju i kompletno postavljanje i aranžiranje trpeze, u čemu smo također veoma prepoznatljivi.

Kako izgleda jedan vaš radni dan?

To ovisi o vrsti narudžbe. Planiranje radnog dana za pripremu keteringa i izradu slastice, veoma se razlikuju. No, ja sam iz prošloga vijeka, pa jako volim olovku, jer olovka ima srce: u mom je radnom dnevniku uvijek ispisan detaljan plan rada po danima i satima.

Tenisice u kojima Aida i doma priprema omiljene slastice i slana jela

Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?

Ne radimo sa poluproizvodima niti aditivima bilo koje vrste. Sve se spravlja u kućnoj radinosti. Naš proizvod se isporučuje potpuno svjež, s obzirom na to da radimo isključivo po narudžbi. Vjerujem da nam u svježini nema premca!

Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?

Svaki neuspjeh poluči nekim novim saznanjem, pa stisneš zube i kreneš dalje.

Najvažnija lekcija o poduzetništvu koju ste naučili dosad?

Ako hoćeš uspjeh preko noći, kratko ćeš trajati. Dakle – uporan, strpljen, spašen!

Koliko su, po vašem iskustvu, ljudi u BiH upoznati s #MadeinBiH etiketom i koji su još koraci potrebni za edukaciju i podizanje svijesti?

Upitno je koliko smo domoljubni općenito, pa je time zadatak još teži, no ipak vjerujem da se kvalitetom proizvoda i usluge može postići i uspjeh i podići svijest kupaca, da kupovinom #MadeinBiH pomažu i sebi i cjelokupnoj zajednici. No u tom je pravcu neminovan i kontinuitet u kvalitetu proizvoda i usluge, što je u našoj zemlji nažalost još uvijek velika rijetkost.

Aidina bilježnica s receptima

Knjiga koja je na vas ostavila najviše utisaka?

Oh, u ovo „godinica“ mnogo je iščitanih naslova stalo koji su ostavili utisak. Ipak, svakih se nekoliko godina vraćam Meši, obožavam bajke, pa je Tolkien na vrhu ljestvice, romanom Obojena ptica Jerzija Kosinskog me obilježio moj suprug, za zabavu istražujem trilere nordijskih savremenika, a oduševljena sam pisanjem hrvatske spisateljice Marine Vujčić, kao i Francuskinje Delphine de Vigan... eh da, koliko „godinica“, barem toliko i naslova!

Što birate kada se želite opustiti i napuniti baterije?

Prijateljicu, prirodu, knjigu, smijeh...

Ovaj naš intervju rezultat je projekta koji radimo s dm drogerie markt i Fondacija 787. Jeste li kroz njega za svoj brend osjetili benefite i ako da, koje?

Povećao se broj pratilaca i upita za proizvode. Nadati se, da će poneki upit biti okrunjen i narudžbom.

Što biste preporučili BONJOUR.čitateljicama kojima nedostaje hrabrosti da započnu svoju kreativnu priču?

Da vjeruju u sebe, osmisle priču korak po korak ne očekujući uspjeh preko noći i od svojih najbližih zatraže podršku.

Sve o proizvodima možete pronaći na Facebook stranici i Instagram profilu.

***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Marko Jovančić za BONJOUR.ba

 


Bonjour

Ako kupujete piletinu, obratite pažnju na ovu jednu stvar. Može vam sačuvati zdravlje.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Ako kupujete piletinu, obratite pažnju na ovu jednu stvar. Može vam sačuvati zdravlje. Ako kupujete piletinu, obratite pažnju na ovu jednu stvar. Može vam sačuvati zdravlje.

Perutnina Ptuj, vodeća peradarska industrija u regiji, prva je u Bosni i Hercegovini dobila certifikat “uzgojeno bez upotrebe antibiotika” koji joj je dodijeljen za liniju proizvoda “Piletina Natur”, dostupnu na policama širom Bosne i Hercegovine od juna ove godine. 



bonjour_ba_perutnina_04

 

 

Iz kompanije navode kako ova inovativna ponuda dolazi kao odgovor na sve veću potražnju potrošača za zdravijim i prirodnijim prehrambenim opcijama. 

Naime, iz Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) navode kako ubrzan razvoj antimikrobne rezistencije predstavlja vodeću zdravstvenu prijetnju. Na brzi razvoj bakterijske rezistencije uveliko utječe neprimjereno i prekomjerno propisivanje antibiotika, njihova nepravilna upotreba kao i upotreba u preventivne svrhe u veterinarskoj medicini.



bonjour_ba_perutnina_06

 

 

Najsavremenija tehnologija koja osigurava zdravlje pilića

 

Na zvaničnoj promociji nove linije, certifikat koji garantira da pilići ni u jednoj fazi tova nisu primili antibiotike, Perutnini Ptuj dodijelila je certifikacijska kuća DNV Adriatica

 

„Napravili smo iskorak koji mijenja standarde domaće proizvodnje i tržišta. S ponosom potvrđujemo da smo prvi proizvođač u Bosni i Hercegovini koji svojim kupcima nudi certificiranu piletinu - uzgojenu bez upotrebe antibiotika. Ovo je rezultat višegodišnjeg rada, od kontrolisanog uzgoja do primjene najsavremenijih tehnologija koje osiguravaju zdravlje životinja. 

Perutnina Ptuj Natur linija s Antibiotic Free certifikatom dokaz je da se i u domaćim uslovima može proizvoditi po najvišim evropskim standardima ako postoji vizija, stručnost i hrabrost da se ide ispred vremena. Ovo je naš odgovor na pitanje - šta želimo staviti na porodični sto. Zbog toga sa sigurnošću kažemo – Bliže prirodi. Bliže ljudima,” izjavio je Adnan Hodžić, direktor kompanije Perutnina Ptuj BH d.o.o.


bonjour_ba_perutnina_07

 

 

Certifikaciji je prethodio temeljiti pregled ukupne vertikalno integrisane proizvodnje.

 

“Perutnina Ptuj je pionir na ovim prostorima kada je uzgoj bez upotrebe antibiotika u pitanju. Već dvije godine radimo na projektu Antibiotic Free u Bosni i Hercegovini što dovoljno govori koliko je opsežan i kompleksan. Naši auditori jedini imaju pravo uzimanja uzoraka, gdje proizvođač ne zna na kojim farmama će se vršiti uzorkovanje, a uzorkuju se stelja, voda na kraju linije i hrana iz usipnog koša. 

I zaista samo firme koje imaju sisteme upravljanja kvalitetom, koje i same imaju vrlo rigoroznu kontrolu farmi i dobavljača, mogu proći ovu zahtjevnu proceduru koja prethodi izdavanju certifikata”, izjavila je Renata Preložnjak, direktorica prodaje i odjela edukacije za Adriatik regiju u Certifikacijskoj kući DNV Adriatica.



bonjour_ba_perutnina_03

 

 

Domaći uzgoj

 

Na farmi Perutnine Ptuj u Bosni i Hercegovini, ali i u saradnji s više od 100 domaćih kooperanata, pokrenut je tehnološki najsavremeniji način uzgoja pilića. Poseban značaj pridaje se kvalitetu ishrane i higijenskim mjerama. U strogo kontrolisanom okruženju, u kojem se redovno uzorkuju voda, hrana i stelja, omogućen je zdrav život i pravilan razvoj pilića.
 

 

“Proizvodnja piletine s deklaracijom - uzgojeno bez antibiotika dobija sve veći značaj u svijetu jer doprinosi zaštiti potrošača, dobrobiti životinja i očuvanju životne sredine. Ovaj pristup je važan korak ka odgovornijoj i etičnijoj proizvodnji hrane i borbi protiv antimikrobne rezistencije. 

Za potrošače to znači sigurniju hranu, bez ostataka antibiotika u proizvodima životinjskog poriјekla, koji mogu ugroziti zdravlje, izazvati alergije i povećati rizik od rezistencije“, pojasnio je prof. dr. Drago Nedić iz JU VIRS “Dr. Vaso Butozan” Banja Luka, dodavši kako ovakav uzgoj potrošačima pruža veću sigurnost i povјerenje u kvalitet hrane koјu konzumiraјu.



bonjour_ba_perutnina_05

 

 

Kvalitet, sigurnost, sljedivost

 

Ukupni proizvodni lanac temelji se na integrisanom sistemu KSS (kvalitet, sigurnost, sljedivost), gdje su svi procesi proizvodnje strogo kontrolisani. Hrana za piliće, koja je nutritivno i energetski izbalansirana za svaku fazu njihova rasta i razvoja, garantuje i meso boljeg kvaliteta, odnosno većih nutritivnih vrijednosti za čovjeka.


bonjour_ba_perutnina_02
 

 

Ovom linijom proizvoda Perutnina Ptuj potvrdila je svoju predanost najvišim standardima sigurnosti hrane i održivosti. Dodatno je učvrstila poziciju lidera u prehrambenoj industriji, pružajući kupcima proizvode koji zadovoljavaju ne samo njihove prehrambene potrebe, već i njihove ekološke i etičke vrijednosti.


bonjour_ba_perutnina_01
 

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!