TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 23.2.2021.

Svi oni koji prate Danni's Little Kitchen na društvenim mrežama, znaju da se iza ovog gourmet kutka krije simpatična zaljubljenica u zdrave namirnice i recepture, koja uživa u malim sitnicama, poput ispijanja jutarnje doze matcha čaja ili aranžiranja raw kolača uz svježe cvijeće.

Danira vas već prilikom upoznavanja osvoji pristupačnošću, ljubaznošću i pozitivnim duhom, a mi smo u sklopu fotografiranja koje je rezultiralo kao nastavak #FEELGOODmajica projekta i realizacije #poduzetneZajedno priče imali priliku isprobati njene kulinarske čarolije.
Bila je to najslađa pauza iza koje smo željeli postati redovit gost njene kuhinje. Danira nam je otkrila kako je počela njena priča i kako joj je bilo u BiH pokrenuti radionice koje tada, još uvijek nitko nije održavao niti pohađao.

***

Kada ste započeli svoj brend i koji je najveći poslovni izazov s kojim ste se susreli na početku?

Danni´s Little Kitchen je 14. februara slavio svoj 4. rođendan, od dana nastanka i pojavljivanja online. :)
U tom periodu ja sam dosta vremena odsustvovala iz BiH pa sam bila spriječena da održavam radionice, ali sam njegovala vezu sa klijentima i pratiocima, dijelila recepte i savjete o zdravoj ishrani te na taj način održavala brend živim iz dalekih zemalja.
Najveći izazov bio je objasniti domaćem tržištu važnost kuhanja za djecu te da iza kuhanja koje ja radim postoji veća svrha i misija kao što su razvijanje motorike kod djece te širenje svijesti o zdravoj prehrani. Početkom 2017. godine bila sam pionir u ovakvim aktivnostima u našoj zemlji i imala sam tu čast, ali i ogromnu odgovornost da otvorim djeci i roditeljima Sarajeva vrata u novi svijet holističkih, edukativnih radionica kuhanja za djecu.

Kako biste opisali svoj brend u 3 riječi?

Razigran, inspirativan, inovativan.

Koji su proizvodi/usluge dostupne u sklopu vašeg brenda?

Primarne usluge su radionice kuhanja za djecu, Little Chef rođendanske proslave, online radionice kuhanja za djecu i roditelje. Odnedavno su dostupne i online radionice kuhanja isključivo za odrasle na kojima kuhamo zdrava jela i dijelimo iskustva i savjete o biljnoj prehrani.
Što se proizvoda tiče, trenutno su dostupne sirove torte i slastice te zdrave torte za djecu. Uskoro planiram da širim ponudu i na interesantna, zdrava, slana jela.

Kako izgleda jedan vaš radni dan?

Moj svaki radni dan je različit i rijetko kada se odvije onako kako sam ga zamislila dan prije. :)

Ja sam navikla ovako da radim i volim to što nemam rutinu. U većini slučajeva dan se sastoji od planiranja radionica, testiranja recepata, slikanja hrane,  planiranja menija za radionice i rođendanske proslave.  Zatim se odvoji oko sat-dva vremena na pripremu grafike za radionice, objavljivanje evenata na društvenim mrežama te komunikaciju sa klijentima i kupcima.
Kada je dan ispunjen radionicama i rođendanskim proslavama, onda sve druge aktivnosti padaju u drugi plan jer je sav fokus na djeci.

Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?

Inovativnost, holistički pristup, Montessori način edukacije, promocija zdravih namirnica i zdravog načina života.

Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?

Failure is feedback“ je odličan moto kojim se ja vodim. Život sam po sebi je jedan ogroman projekat, ispunjen raznim „trial & error“ momentima i što ranije shvatimo da su svi neuspjesi i greške koje pravimo samo nova šansa da naredni put budemo bolji i pametniji, sve je lakše.
Djeca su moja najveća motivacija, zbog njih je nastala Danni – dadilja, zatim Danni – Montessori učiteljica i trenutna Danni – poduzetnica, učiteljica kuhanja i osoba koja želi da im omogući kvalitetne radionice, zdravu hranu te nauči njihove roditelje kako da, zajedno sa njima, kuhaju balansirana, nutritivna jela.
Čak i sa radionicama za odrasle koji još uvijek nemaju djecu, ja razmišljam o tome da će ih jednoga dana možda i imati i moći će od samog početka svoje uloge roditelja da iskoriste stečeno znanje. :)

Najvažnija lekcija o poduzetništvu koju ste naučili dosad?

Da ništa nije onako kako izgleda nama koji posmatramo poduzetnike sa strane. Ja sam se dugo plašila da pokrenem nešto jer sam mislila da svi znaju mnogo više i mnogo bolje od mene. Mnogi znaju, to stoji, ali također mnogi uče kroz sami proces stvaranja. Kao što sam i ja i kao što su mnogi veliki, ostvareni poduzetnici i kao što će mnogi koji krenu ovim putem.

Koliko su, po vašem iskustvu, ljudi u BiH upoznati s #MadeinBiH etiketom i koji su još koraci potrebni za edukaciju i podizanje svijesti?

Smatram da još uvijek nisu i da većina ljudi još uvijek smatra da su uvozni proizvodi bolji i kvalitetniji.  Ljudi u našoj zemlji posjeduju nevjerojatan dar za stvaranje, kreiranje i potrebno je da ih podržimo svim silama. To možemo da postignemo međusobnom podrškom, dijeljenjem dobrih priča, konstruktivnom kritikom, savjetima. Kolaboracijom postižemo mnogo više nego natjecanjem sa konkurencijom i preduzetnicima u našoj zemlji. 

Knjiga koja je na vas ostavila najviše utisaka?

Ima mnogo knjiga koje su ostavile dubok utisak na mene, na razne aspekte moga života. Sada bih voljela da pomenem knjigu koju sam nedavno pročitala i koja se tiče poduzetništva, uspona i padova, novih početaka, dizanja iz pepela i nove nade. „Shoe Dog“ su memoari osnivača Nike brenda koji otvoreno, bez filtera, priča o svemu što mu se zadesilo na putu od prodavanja patika iz prtljažnika svog automobila do momenta kada je Nike postao gigant za kojeg svi sada znamo.

Što birate kada se želite opustiti i napuniti baterije?

Putujem, provodim vrijeme u prirodi, šetam.
Cilj za ovu godinu je i da savladam meditaciju, iskreno se nadam da će mi uspjeti. :)

Ovaj naš intervju rezultat je projekta koji radimo s dm drogerie markt i Fondacija 787. Jeste li kroz njega za svoj brend osjetili benefite i ako da, koje?

Apsolutno da! Ogromna je čast biti dijelom ovoga projekta i podržan od strane nevjerojatnih žena koje rade magične stvari za poduzetnice BiH.
Edukacija i mentorstvo koje smo dobile su od ogromne važnosti i prijeko potrebna karika koja će nam omogućiti da poboljšamo svoje poduzetničke sposobnosti. Dodatna vrijednost je svakako i konekcija sa ostalim učesnicama te mogućnost planiranja moguće suradnje.

Dijana Ćavar, urednica BONJOUR.ba & Danira Šabić

Što biste preporučili BONJOUR.čitateljicama kojima nedostaje hrabrosti da započnu svoju kreativnu priču?

Samo krenite. :) 
Ja sam puno godina izgubila planirajući, a ne djelujući. Perfekcionista sam i želim da sve bude savršeno prije nego nešto započnem, a činjenica je da je u biznisu nemoguće na početku biti savršen niti znati šta nas čeka. Ja ni u najluđim snovima nisam mogla da zamislim kuda će me odvesti radionica kuhanja od 14. februara 2017.-te godina na koju je došao samo jedan dječak, sin od moje prijateljice.:)

Danni's Little Kitchen pratite i na njenoj službenoj Facebook stranici, kao i Instagram profilu.

***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Marko Jovančić za BONJOUR.ba


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!