TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 15.2.2021.

Dodatnu dozu pozitivne energije, inspiraciju i motivaciju da ostvarimo sve naše ciljeve, bez obzira koliko se ponekad odvažni činili, već nekoliko dana pronalazimo u intervjuima s bh. poduzetnicama koje s vama dijelimo u sklopu projekta #FEELGOODmajica.

Podsjećamo, #FEELGOODmajica je kreirana od strane BONJOUR.ba u suradnji s dm drogerie markt, a njenom kupovinom, sve sjajne dame (i muškarci) su donirali 2 KM za projekt #poduzetneZajedno u potpisu domaće neprofitne organizacije Fondacija 787.
Nakon što smo krajem 2020. godine prikupili i donirali 10 000 KM za edukaciju i promociju više od 50 bh. poduzetnica, kroz intervjue vas upoznajemo s Made in BiH pričama iza kojih stoji entuzijazam, rad, upornost i malo odvažnosti.
Emina Ćatić i Leila Šteta, dvije su prijateljice koje su prepoznale važnost i potrebu za kvalitetnim kulinarskim proizvodima u našoj svakodnevnici, koji će obogatiti naš tjedni meni i pružiti mu hranjive sastojke, ali i istovremeno nahraniti naše tijelo i pružiti mu potrebne nutrijente.

Foto: Ines Selimović

Tako je i nastao brend FooDish, temeljac koji sadrži samo kvalitetne, prirodne sastojke, nema aditive i gluten te će biti baza brojnih vaših kulinarskih priča.
S Eminom smo detaljnije o čarima ovog proizvoda upakiranog u staklenke razgovarali tijekom druženja u Sarajevu, a više detalja donosimo u nastavku.

Emina Ćatić, suosnivačica FooDish brenda & Dijana Ćavar, urednica BONJOUR.ba

***

Kada ste započeli svoj brend i koji je najveći izazov sa kojim ste se susrele na početku?

Ideja o proizvodnji gotovog prirodnog temeljca nastala je u mjesecu maju 2019. godine kao rezultat nedostatka slobodnog vremena i želje za zdravijom ishranom jedne nove mame i jedne zaposlene supruge. FooDish d.o.o. zvanično je registrovano društvo od mjeseca novembra 2019. godine, a prvi temeljac je prodat krajem mjeseca jula 2020. godine.
Jako dugo smo radile na recepturi i ispitivanju proizvoda gdje je bilo slatkih muka, a obzirom da se radi o proizvodima životinjskog porijekla bile su potrebne mnogobrojne dozvole za rad. Kada pogledamo iza sebe, sve je nekako išlo prirodno i svojim tokom.

Kako biste opisali FooDish u 3 riječi?

Jednostavan, prirodan, domaći.

Koji su proizvodi dostupni u sklopu vašeg brenda?

Trenutno se bavimo isključivo proizvodnjom goveđeg temeljca, uporedno se radi na novim recepturama i proizvodima koji će, nadamo se, uskoro biti plasirani na tržište. Kod nas se uvijek kuha nešto novo. ?

Kako izgleda jedan vaš radni dan?

Jedan radni dan zahtjeva odlazak u proizvodni prostor, spremanje jedne tople šolje čaja, sjedanja za radni sto i dan može da počne. Prvo odgovaramo na sve pristigle mailove, zatim popunjavamo informacije u obrasce za taj dan, nakon toga spremamo narudžbe i šaljemo iste. Prevladavamo dnevne prepreke ukoliko ih ima. ?

Šta je ono što Foodish čini posebnim na domaćem tržištu?

Sam proizvod po sebi je inovativan na našem tržištu, obzirom da na policama ne možete pronaći isti pod drugim brendom. Težimo da tržište prepozna potpunu prirodnost, jednostavnost, korist po zdravlje koje naši proizvodi nude, kao i trud i ljubav uložen u svaku teglu. Obzirom da su zapakovani u staklenu ambalažu odmah su spremni za korištenje te ga mogu koristiti svi članovi domaćinstva. Cilj nam je da barem malo olakšamo svakodnevnicu svim zaposlenim ženama, majkama i osobama koje teže zdravijoj ishrani.  

Kako se nosite sa neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva ?

Tako što neuspjeh ne gledamo kao zasebnu stavku, već ga smatramo sastavnim dijelom posla. Bitno je postaviti glavni cilj prema kojem se krećemo, a svaki manji ili veći problem rješavamo u hodu i pozitivno gledamo na ishod istih.

Najvažnija lekcija o poduzetništvu koju ste naučili do sad?

Svaki početak je izuzetno težak, a najteži dio je upravo odlučiti se na rizik i biti spreman na sve da ostvariš svoj cilj. Prepreke se prevazilaze ukoliko vjerujete u svoju ideju, spremni ste da radite i učite svakodnevno.

Koliko su, po vašem iskustvu, ljudi u BiH upoznati s #MadeinBiH etiketom i koji su još koraci potrebni za edukaciju i podizanje svijesti ?

Smatramo da je sve veći broj ljudi upoznat sa #MadeinBiH etiketom i što je najbitnije, da ljudi sve više prepoznaju kvalitet istih proizvoda. Nekako su nas sve učili da ono što je strano ima veću vrijednost ili kvalitetu i to je ona navika kod kupaca koju je najteže promijeniti. Podizanjem svijesti o domaćim proizvođačima, kvaliteti njihovih proizvoda, educiranjem proizvođača o važnosti njihove komunikacije sa tržištem i ispravne vizualizacije brenda možemo postići čuda za našu ekonomiju.

Knjiga koja je na vas ostavila najviše utisaka?

Emina: Iskreno, poslije svake pročitane knjige ostane neki mali pečat u mojoj memoriji i svaka knjiga barem malo promijeni moj pogled na svijet. Od posljednje pročitanih izdvojila bi Četrdeset pravila ljubavi od Elif Šafak i Prolazim kroz zidove od Marine Abramović.

Leila: Kao vječitom sanjaru jedna od njih je Mali princ, a svakako bi u zadnje vrijeme to bila The personal MBA Josh Kaufmana koju svakako preporučujem svim malim poduzetnicima.

Šta birate kada se želite opustiti i napuniti baterije ?

Emina: Tada najaviše volim sama ostati kući, topla kupka, maskice za lice i neke kremice, dobar  film ili knjiga i topla šolja čaja.

Leila: Za mene je to ipak odlazak u prirodu, smijeh i zagrljaj voljenih.

Koji su najveći benefiti koji proizlaze iz projekta poput ovog #poduzetneZajedno i #FEELGOODmajica?

Motivacija za sve mlade i starije žene, inspirativne priče i jačanje ženskog poduzetništva će možda biti razlog odvažnosti jedne od nas da se upusti u svoju ludu avanturu na koju se do tada ne bi usudile.

Što biste preporučili BONJOUR. čitateljicama kojima nedostaje hrabrosti da započnu svoju kreativnu priču?

Poručile bi im da ne dozvole strahu da diktira njihovim životima, da on ne bude razlog da ostanu uskraćene za vlastito razvijanje u poslovnom i privatnom smislu. Najteži je prvi korak, preći sa ideje na realizaciju, ali nakon toga sve dođe na svoje mjesto.

***

Sve o FooDish proizvodima možete pronaći na web straniciFacebook stranici i Instagram profilu.

***
Foto: Marko Jovančić za BONJOUR.ba
Razgovarala: Dijana Ćavar


Bonjour

Ako tražite korejsku kozmetiku koja stvarno djeluje – ova lista je za vas

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Ako tražite korejsku kozmetiku koja stvarno djeluje – ova lista je za vas Ako tražite korejsku kozmetiku koja stvarno djeluje – ova lista je za vas

U beauty svijetu, hype se širi brže od seruma na svježe očišćenoj koži. S obzirom na sve širi izbor i konstantne novitete, nije uvijek lako razlučiti šta zaista vrijedi isprobati.

K-beauty scena posebno prednjači u inovacijama i formulama koje brzo osvoje kako društvene mreže, tako i svakodnevne rutine mnogih zaljubljenica u njegu kože.

 

 

Zato smo sastavili listu provjerenih i kvalitetnih K-beauty proizvoda koji se posebno ističu bilo da tek ulazite u svijet korejske njege ili tražite nova pojačanja za svoju rutinu. Bonus? Sve ih možete pronaći odmah u Sarajevu u Crvenoj jabuci, kao i u Tropic marketima u Banjoj Luci i Doboju.

BEAUTY OF JOSEON: Glow Serum (Propolis & Niacinamide)

Serum koji balansira kožu, umiruje upale i vraća onaj prirodni sjaj. Kombinacija propolisa, niacinamida i blagog BHA pilinga čini ga idealnim za masnu, kombinovanu i kožu sklonu aknama.

 

Beauty of Joseon Glow Serum za lice - Propolis + Niacinamide_crvena_jabuka_1_bonjour_ba
 

Zašto je na listi?

Shvatili smo da koži najviše odgovara kombinacija propolisa i niacinamida pa smo, naravno, upalili Google. Nakon nekoliko klikova i recenzija, svi putevi su vodili do ovog seruma. U danima kad je koža jednostavno “teška za saradnju”, sjaji se, reaguje, a u isto vrijeme djeluje beživotno ovaj serum se pokazao kao rješenje koje sve lagano dovede u red.

BEAUTY OF JOSEON: Relief Sun SPF50

SPF koji izgleda, ponaša se i osjeća kao hidratantna krema, a zapravo ima vrhunsku zaštitu. Sadrži ekstrakte riže i fermentiranih žitarica i ne ostavlja bijeli trag ni kod većih količina.

 

Beauty of Joseon Relief Sun riža + probiotici, SPF 50+ PA ++++_crvena_jabuka_1_bonjour_ba
 

Zašto je na listi?

Priznajemo da je toliki hype na Instagramu i TikToku natjerao i nas da je probamo. Odlična i ispod makeup-a što znači nosite je bez izgovora. Plus, koristi ga i Sydney Sweeney i da, brzo se rasproda. Znamo da ćete često naići na praznu policu gdje bi trebala stajati u Crvenoj jabuci ili Tropic marketima jer se ne stiže ni poredati koliko se traži, ali pitajte uposlenike. Provjereno znamo da će se potruditi da donesu novu za vas.

COSRX: Advanced Snail 92 All In One Cream

Kultna krema s 92% puževog mucina koja se lako upija i pruža koži osjećaj dubinske njege bez masnog traga. Može se koristiti i danju i noću, a posebno prija kad je koža umorna, tanka ili nadražena.

 

COSRX Advanced Snail 92 All in one krema za lice_crvena_jabuka_1_bonjour_ba
 

Zašto je na listi?

Jer su nam za nju doslovno tri osobe rekle: “Probaj, nećeš se vratiti na staru kremu.” Kad je prvi put stavite, osjetite ono plump lice već nakon pola sata. Mekana, glatka, bez osjećaja težine. Savršena i kad vam treba nešto jako nježno, ali da stvarno radi.

DR. ALTHEA: 147 Barrier Cream

Ako vam koža šalje signale da je barijera oštećena u smislu crvenilo, zatezanje, gruba tekstura ovo je spas u teglici. Bogata, ali neljepljiva, s ekstraktom bijelog božura, sedam vrsta hijaluronske kiseline i moćnim antioksidansima.

 

Dr.Althea 147 Barrier Cream_crvena_jabuka_1_bonjour_ba
 

Zašto je na listi?

Kad smo se požalili najbolji prijateljici da nam poslije zime koža izgleda katastrofa u smislu da je suha, osjetljiva, peruta se, alergije krenule, sve… ona koja uvijek ima najbolji savjet je samo rekla: “Uzmi ovu” i pogodila je. Koža bukvalno “popije” kremu, bez da ostane težak sloj i za par dana se vratilo u normalu.

DR. ALTHEA: 345 Relief Cream

Za kožu koja treba umirenje, hidrataciju i tretman protiv mrljica ova regenerirajuća gel krema je trostruko rješenje. Sadrži niacinamid, pantenol i ekstrakt indijske smokve, ali i pažljivo balansiran miks aktivnih i umirujućih sastojaka koji je čine odličnim saveznikom za osjetljivu, reaktivnu ili umornu kožu.

 

Dr. Althea_345 Relief Cream_crvena_jabuka_1_bonjour_ba
 

Zašto je na listi?

Zato što je stvarno jedna od rijetkih krema koju možete staviti i kad vam je lice iziritirano. Kad izbije crvenilo ili osjećate zategnutost, ova krema smiri za pola sata. Nije teška, ali koži baš prija.

K-SECRET: Retinal Liposome 2% + Black Ginseng

Retinal u inkapsuliranoj formi, uz ginseng, bakuchiol i peptide. Brže djeluje od klasičnog retinola, ali je nježniji i pogodan i za početnike i za one koji žele vidljive rezultate bez iritacija.

 

seoul_1988_crvena_jabuka_1_bonjour_ba
 

Zašto je na listi?

Iskreno, nismo ga odmah prepoznali jer nije jedan od onih baš viralnih proizvoda koji iskaču na svakom feedu. Naišli smo na njega dok smo tražili retinal koji stvarno radi, ali ne ljušti i ne pecka i upravo nas je to osvojilo… tiho, bez pompe, a efekti brzo vidljivi: glađa koža, manje nepravilnosti i osjećaj kao da konačno imate kontrolu nad teksturom lica.

SKIN1004: Centella Light Cleansing Oil

Ulje koje nježno uklanja šminku, SPF i nečistoće bez peckanja u području oko očiju. Na dodir s vodom pretvara se u mliječnu emulziju koja temeljito čisti, ali ne ostavlja onaj mastan sloj koji mnogi proizvodi za uklanjanje šminke znaju ostaviti.

 

SKIN1004 Centella Light Cleansing Oil_crvena_jabuka_bonjour_ba
 

Zašto je na listi?

Tražili smo nešto što će ukloniti sve s lica od maskare do SPF-a, a da kožu pritom ne ostavi suhom ni zategnutom. Ovo ulje to radi tiho i bez greške. Tekstura je lagana, miris blag, a osjećaj nakon umivanja je kao da ste upravo prošli kroz mini tretman. Skidanje šminke više ne odlažemo.

SKIN1004: Centella Toning Toner

Toner koji ujedno radi blagi piling, umiruje kožu i priprema je za sve što ide poslije. Formulisan s PHA kiselinom (glukonolaktonom), hijaluronskom kiselinom, Centellom i niacinamidom.

 

SKIN1004 Centella Toning Toner_crvena_jabuka_bonjour_ba
 

Zašto je na listi?

Zato što radi više stvari odjednom, a ne traži puno pažnje. Ne pecka, ne isušuje, a lice nakon njega djeluje svježe i glatko. Idealan je kad želite nježan, ali efektan prvi korak i kad ne želite razmišljati previše šta sve koži treba. On nekako već zna.

SKIN1004: Madagascar Centella Serum

Jednostavna, čista formulacija s 77% Centelle Asiatice s Madagaskara s razlogom je među najprodavanijim serumima u Koreji. Umiruje, balansira i potiče obnovu kože.

 

Madagascar SKIN1004 Centelle ampula_crvena_jabuka_1_bonjour_ba
 

Zašto je na listi?

Ovaj serum je ono kad ne znate šta vam tačno treba, ali znate da koža ne izgleda sretno. Nakon par dana lice je manje crveno, manje masno, a opet svježije i da, ne pecka ni malo.

SKIN1004: Madagascar Centella Foam Cleanser

Blaga, ali efikasna pjena za čišćenje koja uklanja nečistoće bez zatezanja. Formulisana s Centellom i idealnim pH-om za svakodnevnu upotrebu.

 

The SKIN1004 Madagascar Centella Ampoule Foam_crvena_jabuka_2_bonjour_ba
 

Zašto je na listi?

Kad smo došli po serum vidjeli smo pjenu na polici i rekli: hajde da probamo i nismo pogriješili. Nakon pranja lice ostaje mekano, bez onog osjećaja zatezanja, a opet čisto i smireno. Savršen za svaki dan pogotovo kad vam je koža osjetljiva na sve.

Znamo da nije lako pronaći proizvode koji vam stvarno odgovaraju i zato nam je ova lista važna.

 

 

Bilo da tek ulazite u svijet korejske njege ili samo želite sigurnu preporuku za sljedeću kupovinu ovih deset proizvoda su ono što trebate, a svi vas čekaju u Sarajevu, u Crvenoj jabuci ili u Tropic marketima u Banjoj Luci i Doboju.

 

Foto: Enida Kajević za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!