TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 5.3.2021.
Na adresi Koturova br.4, u Sarajevu nalazi se veterinarska apoteka u kojoj je svaki detalj posebno osmišljen, od samog asortimana do načina pakiranja proizvoda.
Iza cijele priče krije se Amila Nuhić koja je u Linea Alba željela pružiti sve što je potrebno za zaštitu i zdravlje vašeg najdražeg ljubimca.
Amilu smo upoznali u sklopu projekta #FEELGOODmajica, a kroz druženje nam je otkrila koji su najveći izazovi s kojima se susrela, što njen brend čini posebnim, kao i što ju motivira da i dalje razvija svoju poduzetničku priču.
Amila Nuhić i Dijana Ćavar, urednica BONJOUR.ba
***
Kada ste pokrenuli svoj brend i koji je najveći poslovni izazov s kojim ste se susreli na početku?
Veterinarska apoteka Linea Alba je počela sa radom prije godinu dana. Nedavno smo proslavili svoj prvi rođendan. Sam početak oko registracije biznisa, opremanja prostora i nabavka robe su neki izazovi sa kojima sam se susrela na samom početku.
Kako biste opisali svoj brend u 3 riječi?
Predanost, ljubaznost i ljubav.
Koji su proizvodi/usluge dostupne u sklopu vašeg brenda?
Ponuda koja je dostupna u sklopu apoteke prvenstveno se bazira na stručnoj savjetodavnoj pomoći vlasnicima, veliki izbor lijekova, vitaminsko mineralnih dodataka i hrane za kućne ljubimce (veterinarski i komercijalni program).
Kako izgleda jedan vaš radni dan?
Radni dan počinje u 9h, a završava u 18h, a naravno vlasnici su slobodni da pozovu i nakon radnog vremena, jer tu smo za njihove ljubimce. Postoje dani kada se prave narudžbe za robu. To su posebni dani u sedmici. Vlasnici dolaze i kupuju ono što je potrebno za ljubimce i pitaju za savjet ako njihov ljubimac ima neki problem. Pratim ponude dobavljača jer želim da vlasnici za svoga ljubimca imaju sve što je potrebno.
Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?
Trudim se da imam raznoliku ponudu, da se ne baziram samo na malu praksu, nego da ima lijekova i vitaminsko mineralnih dodataka i za veliku praksu.
Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?
Pa ja to gledam da ono što radim to i volim. Konkretno u mom poslu morate voljeti sam rad sa ljubimcima i imati razumijevanje prema vlasnicima. Tako da svaki neuspjeh gledam kao grešku iz koje učim i nastavljam dalje ka ostvarenju ciljeva.
Najvažnija lekcija o poduzetništvu koju ste naučili dosad?
Rekla bih da je to biznis plan i platno poslovnog modela, a naravno tu su i strategije marketinga koje su neizbježne.
Koliko su, po vašem iskustvu, ljudi u BiH upoznati s #MadeinBiH etiketom i koji su još koraci potrebni za edukaciju i podizanje svijesti?
Mislim da su ljudi jako dobro upoznati i da u svojim potrošačkim korpama imaju sve više proizvoda s #MadeinBiH etiketom. Možda još više marketinga i češće organiziranje sajmova sa našim proizvodima.
Knjiga koja je na vas ostavila najviše utisaka?
Knjiga Derviš i smrt -Meša Selimović.
Što birate kada se želite opustiti i napuniti baterije?
Boravak u prirodi je najčešći izbor.
Ovaj naš intervju rezultat je projekta koji radimo s dm drogerie markt i Fondacija 787. Jeste li kroz njega za svoj brend osjetili benefite i ako da, koje?
Moji benefiti su znanje i samopouzdanje koje sam stekla kroz projekat.
Što biste preporučili BONJOUR.čitateljicama kojima nedostaje hrabrosti da započnu svoju kreativnu priču?
Poručila bih im da budu hrabre i da pokušaju jer ako ne pokušaju ne mogu znati hoće li nešto uspjeti ili ne i ako se odluče da pokušaju da budu strpljive jer ništa ne dolazi preko noći.
Veterinarsku apoteku Linea Alba pratite i na njihovoj službenoj Facebook, kao i Instagram stranici.
***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Marko Jovančić za BONJOUR.ba
TEKST: Bonjour.ba/PR
Sve izgleda kao početak reality dating emisije, dok ne shvatite ko vodi razgovor. Atmosfera podsjeća na flert, ali teme prelaze u nešto mnogo dublje.
Taman kad pomislite da znate šta gledate, otvori se prostor za pitanja koja se rijetko postavljaju naglas i odgovore koje ne očekujete.
Od estetičnog Instagrama do malih ekrana, Ena Avdić, nagrađivana influenserice sada nas vodi u svoj novi svijet: Hot Date talk-show koji donosi spoj mode, društveno važnih tema i iskrenosti bez filtera.
Ono što ovu emisiju izdvaja nije samo njen prepoznatljiv vizualni identitet, iako studio izgleda kao cozy chic dnevni boravak s Pinterest moodboarda, već i topla, spontanа i stvarna atmosfera u kojoj se vodi svaki razgovor.
Na dejt sa Enom dolaze mnoga prepoznatljiva lica regionalne scene i iz različitih sfera života: mode, umjetnosti, muzike, sporta, preduzetništva...
Bez scenarija i unaprijed dogovorenih tema, emisija se ne boji dotaknuti ozbiljnih tema poput feminizma, ženskih prava, balansa privatnog i poslovnog života, izazova koje nose javne karijere, ali ni onih lakših i zabavnijih: mode, putovanja, trendova i aktuelnosti.
“Željela sam stvoriti prostor u kom poznata lica ne dolaze da “odrade“ intervju, već da ispričaju priču – onako kako bi je ispričali na prijatelju ” kaže Ena.
“To je Hot Date. Bez pritiska, bez filtera – ali sa stvarnom emocijom.”
Sponzorsku podršku emisiji pruža i Fashion&Friends, čiji je prepoznatljiv modni potpis dodatno osjetan u stylingu, ali i u ukupnoj atmosferi emisije, sofisticiranoj, a opuštenoj.
Hot Date počinje s emitiranjem 6. jula, svake nedjelje u 16:30 na OBN televiziji, a dostupna će biti i online putem YouTube kanala i društvenih mreža.
Foto: Amna Geljo/PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!