Mozgaonica je edukativan centar u Sarajevu koji će najmlađi obožavati. Amira Zubčević nam je otkrila sve o njemu.
Tekst:Bonjour.ba
POSLOVNI SAVJETIAmira je kreativna mama koja u edukativnom centru Mozgaonica, čija je vlasnica, implementira svjetski program Think and solve, koji je jedinstven na bh. tržištu.
Riječ je o programu koji je osmislila kompanija Dillema Games koja proizvodi drvene igračke koje će probuditi maštu, razviti motoriku te druge vještine. Mozgaonica uz to, djeci u suvremeno opremljenom prostoru nudi bogat sadržaj i motivirajuće okruženje u kojem se osjećaju slobodno, poštovano i voljeno.
Kada smo na druženju i fotografiranju koje je organizirano u sklopu #FEELGOODmajica projekta, vidjeli tek mali dio drvenih igračaka koji su dio Mozgaonice, radoznalo smo istraživali detalje, upoznavali se s pravilima i pokušavali ispuniti dani zadatak.
Bila je to sjajna potvrda da su jednako zanimljive i edukativne za djecu, ali i odrasle.
Amira je na druženje došla zajedno s kćerkom Džanom, a dame su nam otkrile kako je započela priča o Mozgaonici, što je Amiru motiviralo da bude uporna u ostvarenju svojih snova, ali i da iznova izlazi iz zone ugode te kreira okruženje koje dječje djetinjstvo čini još razigranijim i veselijim.
***
Kada ste započeli svoj brend i koji je najveći poslovni izazov s kojim ste se susreli na početku?
2017. godine, u septembru, počela je pustolovina zvana Mozgaonica. Nastala iz ljubavi prema radu sa djecom i želje da se formalnom obrazovanju dodaju savremene metode rada. Prvi udarac na ostvarenje sna kojeg pamtim je odbijanje Ministarstva obrazovanja za izdavanje saglasnosti za prezentaciju programa u predškolskim i školskim ustanovama. Drugi značajan izazov je nerazumijevanje marketinške agencije koju sam angažovala na promociji i izuzetno visoki troškovi njihove usluge. U skladu sa pravilima Mozgaonice: 1. Nikad ne odustaj i 5. Slobodno pogriješi tako ćeš naučiti, za tri godine smo uspjeli steći uslove da večernje radionice dopunimo i uslugu proširimo na cjelodnevni boravak.
Kako biste opisali svoj brend u 3 riječi?
Inovativan, kreativan, potreban.
Koji su proizvodi/usluge dostupne u sklopu vašeg brenda?
Drvene, edukativne igračke za razvoj životnih vještina namijenjene uzrastu od 4 godine; cjelodnevni, produženi, poludnevni i boravak 2x sedmično te dukativne radionice za djecu uzrasta od 4 do 14 godina.
Kako izgleda jedan vaš radni dan?
Nakon jutarnje rutine koja uključuje i listu obaveza, dinamičan raspored vođenja poslovanja, praćenja realizacije dnevnog sadržaja, brige o zadovoljenju potreba kako djece, tako i edukatora, večernje preispitivanje izvršenih obaveza i procjena uspjeha najdraži mi je dio radnog dana.
Džana i Amira
Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?
5️ činjenica o Mozgaonici:
💛 Realizuje Think and solve svjetski program jedinstven na BH tržištu koji koristi drvene edukativne igračke,
❤️ Nema televizora, djeca čitaju knjige, a engleski jezik je obavezan za sve polaznike jedan put sedmično,
💚 Ima sportski kutak za razvoj tjelesnih vještina,
💙 Četiri obroka dnevno za zdravu i izbalansiranu ishranu.
🧡 Djeca neće kući jer im je Mozgaonica drugi dom. Školarci redovno prate nastavu i rade zadaću dok predškolci rade radne listove i spremaju se za školske izazove.
Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?
Svoj odnos prema neuspjehu formulisali smo u 5. pravilo Mozgaonice: “Slobodno pogriješi tako ćeš naučiti“. Neuspjesi i greške su lekcije i dio puta do postizanja cilja. Ljubav prema poslu kojeg radim je motiv za ostvarenje zadatih ciljeva.
Najvažnija lekcija o poduzetništvu koju ste naučili dosad?
Za poduzetništvo su, osim ljubavi i volje, potrebni i znanje i vještine koje se mogu steći, ali i unaprijeđivati kontinuiranim učenjem. Najvažnije ulaganje je ono koje je usmjereno na razvoj tima koji je nosilac poslovanja.
Koliko su, po vašem iskustvu, ljudi u BiH upoznati s #MadeinBiH etiketom i koji su još koraci potrebni za edukaciju i podizanje svijesti?
Brendiranje #MadeinBiH proizvoda doživljava značajne pozitivne promjene i generalno se ljudi odlučuju za isprobavanje i korištenje domaćih proizvoda. Smatram da pored marketinga treba uložiti značajne napore u podizanje kvalitete proizvoda kako bi dostigli svoj puni potencijal.
Knjiga koja je na vas ostavila najviše utisaka?
Obnovi svoj život - Muhammed el Gazali.
Što birate kada se želite opustiti i napuniti baterije?
Izbori se mjenjaju u skladu sa prilikama i potrebama: opuštajuća kafa sa prijateljicama, bojenje bojanke, čitanje, plivanje... Ono što me raduje je prepoznavanje potrebe da posvetim vrijeme sebi i da se opustim.
Ovaj naš intervju rezultat je projekta koji radimo s dm drogerie markt i Fondacija 787. Jeste li kroz njega za svoj brend osjetili benefite i ako da, koje?
Već sam dio porodice Fondacije 787, što sebi dajem za pravo da kažem, jer sam bila dio jednog projekta prošle godine i osim znanja i vještina koje sam stekla dobila sam i osjećaj pripadnosti porodici kojoj se mogu obratiti u svakom trenutku. Neizmjerno cijenim njihov rad, zalaganje za razvoj ženskog poduzetništva i požrtvovnost u ostvarivanju misije zbog koje su osnovani.
Što biste preporučili BONJOUR.čitateljicama kojima nedostaje hrabrosti da započnu svoju kreativnu priču?
Kada prepoznate u sebi želju da pokrenete vlastiti biznis, krenite odmah. Okružite se prijateljima čija će vam podrška trebati i borite se za svoje snove. Kada pokažete hrabrost. privući ćete u okruženje iskusne osobe, kompanije, udruženja, koja će vam pomoći. BONJOUR to čini zato što BONJOUR cijeni, traži i daje kvalitet.
***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Marko Jovančić za BONJOUR.ba