TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 12.2.2021.
#FEELGOODmajica projekt nas je povezao sa sjajnim ženama iz cijele BiH koje su ovu majicu nosile iz dana u dan, ali i darivale mamama, tetkama i sestrama i mamile nam osmijeh na lice fotografijama koje su nam slale.
Val pozitivne energije koju je projekt prilikom predstavljanja u 9. mjesecu prošle godine pokrenuo, nastavio se i kroz završne faze ove kreativne i poduzetne priče.
Podsjećamo, #FEELGOODmajica je kreirana od strane BONJOUR.ba u suradnji s dm drogerie markt, a njenom kupovinom, sve sjajne dame (i muškarci) su donirali 2 KM za projekt #poduzetneZajedno u potpisu domaće neprofitne organizacije Fondacija 787.
Nakon što smo krajem 2020. godine prikupili i donirali 10 000 KM za edukaciju i promociju više od 50 bh. poduzetnica, naša priča se ovaj mjesec nastavlja kroz intervjue s bh. damama koje vam kroz svoje priče otkrivaju kako započeti i razvijati svoju kreativnu ideju.
Aida Vražalica ručno izrađuje čokoladne poslastice od belgijske čokolade koje osvajaju aromom, izgledom, ali i kvalitetom sastojaka. Na naše druženje, stigla je s mamom i sestrom, koje su baš kao i Aida, strastveno razgovarale o čaroliji koju može pokrenuti jedna pralina izrađena s ljubavlju.
Dijana Ćavar, urednica BONJOUR.ba i Aida Vražalica, osnivačica Choco Val
Aida nam je otkrila i kako nastaju njene slastice, što Choco val čini posebnim, a među prvima smo mogli i iskušati njihovu sjajnu antistres čokoladu koja uključuje razbijanje čokolade s čekićem. I naravno, smijeh je bio itekako poželjna nuspojava u cijeloj avanturi.
Više detalja donosimo kroz intervju i fotografije u potpisu Marka Jovančića.
***
Kada ste započeli svoj brend i koji je najveći poslovni izazov s kojim ste se susreli na početku?
Iskreno, čudna, spora javna uprava prilikom registracije biznisa koju morate savladati usporedno sa svom organizacijom početka proizvodnje.
Kako biste opisali Choco val u 3 riječi?
Sve je dobro ukoliko je napravljeno od čokolade.
Koje sve proizvode možemo naći u Choco val ponudi?
Sve čokoladne delicije se rade po starim tradicionalnim francuskim receptima te se ne koriste bilo kakve sirovine koje se inače danas masovno koriste u proizvodnji slatkih proizvoda. Naše čokoladne bombone se prave od čokolade koja sadrži samo kakao puter, svi filovi se rade samo od mliječnog vrhnja, putera, meda, orašastih plodova i džemova koji su također ručno rađeni. Veoma je bitno napomenuti da ne koristimo bilo kakve masnoće kao što su palmino ulje, margarin niti bilo kakve stabilizatore, emulgatore i aditive kao pojačivače okusa i produženje roka trajanja.
Kako izgleda jedan vaš radni dan?
Od kada sam krenula u ovaj biznis, svaki radni dan je drugačiji zavisno od obaveza koje morate stići uraditi, navečer se redaju prioriteti za naredni dan. Sada je to mnogo lakše nego na samom početku, jutro je uvijek rezervisano za administrativne poslove, odgovaranje na mailove, komunikacija sa kupcima i partnerima, nabavka repromaterijala, nakon toga obavezno ulazim u proizvodnju, jer jednostavno pored same proizvodnje morate često rješavati novonastale situacije, posebno kada uvodite neki novi proizvod. Veče je rezervisano za razrađivanje kreativnih ideja.
Što je ono što Choco val čini posebnim na domaćem tržištu?
Jedini smo na području Sarajeva koji radimo personalizovanu – brendiranu čokoladu sa logotipom, porukom kupca, što je fantastični korporacijski poklon ili poklon zahvala za svaku priliku. Nešto što uključuje vid, okus i miris je pun pogodak za ostavljanje dobrog utiska na poslovne partnere.
Naravno, lijepi su kao i suvenir koji turisti vole kupiti, posebno pored motiva Sarajeva, jako cijene ručni rad i tradicionalne recepte. U našem asortimanu možete naći antistres čokoladu. Ideja je nastala kao šala za poklon i ovaj proizvod se odlično prodaje. Priča je sljedeća: Ako ste ljuti, pod stresom, uzmite čekić, razbijte čokoladu i uživajte. Čokolada podstiče lučenje hormona sreće i time uklanja stres.
Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?
Vrlo jednostavno, jer neuspjeh ne smatram neuspjehom nego situacijom koja vas podstiče da nađete drugi način kako bi uspjeli.
Najvažnija lekcija o poduzetništvu koju ste naučili dosad?
Ne treba odustajati. Probajte nešto. Ako ne ide, probajte nešto drugo. Nema te ideje koja je previše luda.
Koliko su, po vašem iskustvu, ljudi u BiH upoznati s #MadeinBiH etiketom i koji su još koraci potrebni za edukaciju i podizanje svijesti?
Jako malo, nekada i sami domaći brendovi utiču na to, posebno održavanjem kvalitete proizvoda. Ono što je jako bitno kako bi se steklo povjerenje kupaca je održavanje kvalitete proizvoda, tek tada može se raditi još više na promociji. Uvjerena sam da se kroz nove kanale komunikacija mogu educirati mlađi potrošači da cijene domaće brendove.
Knjiga koja je na vas ostavila najviše utiska?
„Hiljadu žarkih sunaca“ od Khaleda Hosseinija.
Što birate kada se želite opustiti i napuniti baterije?
Šetnja i igra sa mojim psima.
Ovaj naš intervju rezultat je #FEELGOODmajica projekta koji realiziramo s dm drogerie markt i Fondacija 787. Jeste li kroz njega za svoj brend osjetili benefite i ako da, koje?
Mi smo tek ušli u projekat i vjerujemo da ćemo u narednom periodu osjetiti benefite istog. Jako mi je drago biti dio ove mlade ekipe jer udruživanje i saradnja - nužan faktor uspjeha biznisa, razmjena iskustava i ostvarivanje kontakata, to je najbolje što možete dobiti. Naravno, podrška i lijep razgovor, sa sada već prijateljicama koje dijele iste probleme je neprocjenjiv.
Što biste preporučili BONJOUR.čitateljicama kojima nedostaje hrabrosti da započnu svoju kreativnu priču?
Prvi korak ka uspjehu u poslu je naša posvećenost. To je prvi izvor energije koja će biti usmjerena ka drugima, a mora biti podržana našim riječima i našim djelima. Moramo biti profesionalni, sretni i puni samopouzdanja. To raspoloženje ćemo prenijeti na druge koji tako postaju stub napredovanja.
Sve o Choco Val proizvodima možete pronaći na Facebook stranici i Instagram profilu.
***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Marko Jovančić za BONJOUR.ba
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak | FOTO: Marko Jovančić, Sanela Babić, Enida Kajević za Bonjour.ba
Jeste li spremni još jednom zaviriti iza kulisa priprema koje prethode jednoj od najiščekivanijih večeri u gradu?
Nakon što smo vam kroz nekoliko priča otkrili atmosferu Bonjour x Via Media Gala večeri, modne odabire zvanica i raskošne gourmet trenutke, sada je vrijeme da podijelimo još jednu priču, onu koja se odvijala prije crvenog tepiha, pred ogledalom.
Ove godine, beauty pripreme za Gala Night povjerili smo Džejli Ramović, a u glavnoj ulozi njene rutine našla se nova Kérastase Gloss Absolu linija.
Džejla Ramović
Dok su reflektori i glamur Bonjour x Via Media Gala večeri osvajali Vilsonovo šetalište, iza svjetala reflektora krila se rutina koja je Džejlu Ramović dovela do tog besprijekornog finalnog izgleda. U sarajevskom salonu Ogledalce, frizerka Elma Hadžifejzović je bila zadužena za kreiranje besprijekorne frizure.
I to sa rutinom koja, naravno, počinje sa sjajem. Doslovno.
Get ready with Džejla & Kérastase
Pripreme počinju uz dozu uzbuđenja jer kako nam je Džejla rekla, ovakvi događaji nisu svakodnevni u Sarajevu. Upravo zato, sve je bilo podređeno tome da njen izgled bude besprijekoran, ali i autentičan.
Rutina je započela temeljnim pranjem kose uz Gloss Absolu Bain Hydra-Glaze, kupka iz ove linije, koja obnavlja i omekšava kosu bez otežavanja. Nakon toga, u koraku koji je rezerviran za ciljanu njegu, urađen je personalizirani Fusio Dose tretman, poznat po svojoj sposobnosti da kosu trenutno transformiše, ovisno o njenim potrebama.
Dok je atmosfera u salonu bila ispunjena smijehom i pozitivnom energijom, Džejla nam je priznala da postoji pjesma koju uvijek pusti dok se sprema i koja joj instant popravi raspoloženje, a to je ‘’Moj mjesec'' sa Senidinog novog albuma.
Njega je nastavljena uz Gloss Absolu Insta Glaze, njega koja zatvara kutikulu i pomaže u postizanju zaglađenosti i sjaja, stvarajući savršenu podlogu za stilizaciju.
Inspiraciju za večerašnji look Džejla je pronašla u black, white i silver dresscodeu koji se savršeno uklopio u njen lični stil, budući da preferira jednostavne i bezvremenske tonove u kojima se najviše osjeća kao ona.
A kako sama kaže, ima i svoj mali trik koji joj uvijek osigura “good hair day”. Ključ njenog dobrog hair day oduvijek je bio jednostavan, feniranje na četke, a zatim vikleri koji zadrže formu frizure čak i sljedeći dan.
Džejla Ramović i Elma Hadžifejzović, osnivačica i kreativna direktorica salona Ogledalce
Džejla voli frizure koje su ujedno nježne, pokretne i odražavaju njen stil, ali frizura koja je “totalno njena'' definitivno je to niska sleek bun. Zato završni korak, koji sve zaokružuje, mora biti besprijekoran.
U nastavku, tokom kreiranja frizure, Elma je koristila Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk, višenamjenski sprej koji pruža kontrolu frizz efekta, zaštitu od topline i vlage, te Gloss Absolu Glaze Drops ulje, završni korak za visoki sjaj i zaglađeni finiš. Upravo ovaj duo je zaslužan za blistavi, ali lagan izgled kose koji je pratio Džejlu kroz cijelu večer.
Zanimljivo, dok priča o tome kako se često sprema za nastupe i putovanja, otkriva nam i šta je to što je, gdje god bila, uvijek podsjeti na osjećaj doma. Svaki trenutak s bendom na putu pretvara se u lijepu uspomenu, jer je upravo bliskost s ljudima s kojima nastupa ono što svako putovanje čini ugodnim.
A kada je riječ o njezi kose, Džejla ima jasan kriterij: proizvodi moraju biti efikasni, a istovremeno nježni prema tretiranoj kosi. Upravo zato se i oslanja na Kérastase Gloss Absolu.
Kao neko ko je svakodnevno izložen toplini, promjenama frizura i brojnim nastupima, brigu o njezi kose bez dileme Džejla prepušta profesionalcima. Zato su odabir proizvoda, kao i način njihove primjene, uvijek u Elminim rukama.
Džejla Ramović sa Semrom Manjurom, marketing menadžericom Bonjour.ba
Luksuzna njega koja miriše na samopouzdanje
Ono što Gloss Absolu liniju čini posebno privlačnom nije samo učinak na kosu, već i kompletan doživljaj. Miris je elegantan i suptilan svježe citrusne note otvaraju kompoziciju, srednje note cvjetnog buketa donose ženstvenu mekoću, dok sandalovina i vanilija zaokružuju cijelu priču u sofisticiran, dugotrajan trag.
Inovativnom Hydra-Glazing znanošću koja u sebi krije moćne aktivne sastojke poput hijaluronske i glikolne kiseline te ulja divlje ruže, Gloss Absolu proizvodi ispunjavaju stanice kutikule hidratacijom kako bi kosa postala poletna, zaglađuju kako bi kosa imala savršen sjaj i štiti staničnu barijeru od vlažnosti kako bi preventirali neželjeni frizz efekt.
Od frizerskog salona do crvenog tepiha, svaki korak je bio dio priče u kojoj dominiraju elegancija, autentičnost i blistavi završetak.
I iako priznaje da inače često kasni, ovog puta je bila spremna na vrijeme. Frizura je bila postojana, kosa sjajna, a atmosfera vedra baš onakva kakvu Gala večer zaslužuje.
Gloss Absolu kao i druge Kérastase proizvode i usluge možete pronaći u Elminom salonu Ogledalce na adresi Gazi Husrev-begova 60 u Sarajevu kao i u drugim Kérastase salonima diljem Bosne i Hercegovine.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!