TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 26.2.2021.
Kada smo kroz #DoYouBONJOUR otkrili preslatke šalice s točkicama koje Merima ručno oslikava i ukrašava, znali smo da će njeni radovi ukrasti simpatije i BONJOUR.čitateljica koje rado čitaju o lijepim #MadeinBiH pričama.
Kroz projekt #FEELGOODmajica, Merimu smo ugostili u Sarajevu te kroz ležerno druženje saznali kako teče jedan njezin radni dan, što ju je motiviralo da u fokus svog rada stavi upravo mandale te ručno oslikano posuđe, koliko joj je vremena potrebno da pripremi jednu šalicu za slanje, ali i koji su noviteti u njenoj ponudi.
***
Kada ste započeli svoj brend i koji je najveći poslovni izazov s kojim ste se susreli na početku?
Moj brend postoji već tri godine, a među najvećim izazovima su skeptičnost ljudi da ručni rad nije cijenjen u našoj zemlji i da sa ovim poslom neću dugo opstati. Međutim moja pozitivnost i ljubav prema ovome pokazali su da to nije tako. Također, samouka sam, morala sam sama istraživati šta mi to sve treba, isprobati razne vrste materijala dok ne dođem do onog koji mi najviše odgovara i slično.
Kako biste opisali svoj brend u 3 riječi?
Kreativno, opuštajuće i koloristično.

Koji su proizvodi/usluge dostupne u sklopu vašeg brenda?
Moji radovi su isključivo ručni radovi slobodnom rukom. U mojoj ponudi pronaći ćete slike na platnu sa motivom Mandale, kao i posuđe (šolje, tanjiri, šoljice za kafu) i mnoge druge površine po želji kupca.

Kako izgleda jedan vaš radni dan?
Tokom čitavog dana, a nerijetko i dio noći ispunjen je kreativnim radom jer trenutno radim od kuće. Ovaj posao zahtijeva mnogo više nego što to nekome izgleda kada vidi samo jedan moj proizvod. Nabavka materijala, sama izrada, proces sušenja, pakovanje, fotografisanje proizvoda, plasiranje na društvenim mrežama, komunikacija sa kupcima, slanje poštom, sve ovo je skoro pa svakodnevnica.

Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?
Ljubav utkana u radove, unikatnost i moja upornost da budem drugačija i bolja svakim danom.
Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?
Za mene je neuspjeh odustajanje, a ja nisam odustala ni na početku kada je bilo najizazovnije čvrsto vjerujući u sebe i svoje kreacije. Motivacija su mi ljudi koji se svakodnevno javljaju ostavljajući svoje dojmove i oduševljenja. Motivacija je i svaka nova inspiracija, kao i moje zadovoljstvo gotovim proizvodom.
Najvažnija lekcija o poduzetništvu koju ste naučili dosad?
Cijeniti svoj trud i rad i čvrsto vjerovati u sebe!

Koliko su, po vašem iskustvu, ljudi u BiH upoznati s #MadeinBiH etiketom i koji su još koraci potrebni za edukaciju i podizanje svijesti?
Smatram da je ta etiketa došla do najvećeg broja ljudi upravo u ovom periodu pandemije kada nam je najviše bilo dostupno upravo ono #madeinBiH. Željela bih da nastavimo širiti svijest o tome, da se ulaže u reklame #madeinBiH proizvoda, ali i mi sami da održimo tu svijest tražeći i istražujući sve o domaćim proizvodima.
Knjiga koja je na vas ostavila najviše utisaka?
Svaka knjiga ostavi neki pečat, a trenutno sam pod utiscima svježe pročitane “Budni u 5” (Robin Sharma) zbog velike količine motivacionih poruka koje ta knjiga daje.
Što birate kada se želite opustiti i napuniti baterije?
Moj posao je ujedno i moje vrijeme za opuštanje, ali za napuniti baterije biram Sunce i prirodu.
Ovaj naš intervju rezultat je projekta koji radimo s dm drogerie markt i Fondacija 787. Jeste li kroz njega za svoj brend osjetili benefite i ako da, koje?
Smatram da je ovo veoma koristan i velikodušan projekat. Vjerujem da će rezultati biti fantastični, a dosadašnja saradnja bila je veliki vjetar u leđa meni i mom biznisu.

Dijana Ćavar, urednica BONJOUR.ba i Merima Spajić
Što biste preporučili BONJOUR.čitateljicama kojima nedostaje hrabrosti da započnu svoju kreativnu priču?
Započni odmah jer ništa ne možeš izgubiti, a ne znaš koliko možeš dobiti sve dok ne pokušaš. Ne odlažite taj početak za “neke bolje dane” ili “dok dobijem čitavu viziju projekta”, vremenom ćete graditi svoju ideju i širiti svoju kreativnost.
Više detalja o ovom brendu možete saznati na njihovoj službenoj Facebook, kao i Instagram stranici.
***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Marko Jovančić za BONJOUR.ba
TEKST: Ada Ćeremida
Pinterest ne govori šta je “out”. Ali vrlo precizno pokazuje šta ljudi počinju tražiti, spremati i zamišljati u svojim domovima.
Početkom mjeseca, Pinterest je objavio Pinterest Predicts 2026., godišnji izvještaj koji, na osnovu analize pretraga i ponašanja korisnika, prognozira 21 veliki trend koji će oblikovati narednu godinu. Među njima je i kategorija interijera, s estetikama poput Neo Deco, Funhaus, Vamp Romantic, Cool Blue, Afrohemian Deco, opernog maksimalizma i naglašenog boemskog izraza.
Iako ovi trendovi prelaze različite kategorije, od mode do umjetnosti i lifestylea, oni su istovremeno snažan pokazatelj onoga što publika traži i u kontekstu interijera: više boje, više emocije, više izraza.
Ti podaci nam ne govore šta treba odbaciti. Oni nam govore u kojem se smjeru interes pomjera, a kada znamo gdje publika ide, postaje jednako jasno i šta ostaje iza nas.
Zato ovaj tekst ne čita Pinterest Predicts unazad kao statistiku, već kao kontrast. Dok Pinterest pokazuje rast interesa za toplinu, slojevitost i snažne estetske narative, dizajneri i urednici širom svijeta slažu se da određeni interijerski izbori koji su dominirali posljednjih godina više ne odgovaraju načinu na koji danas živimo.
Ovo nije lista zabrana. Ovo je urednički pregled stvari koje jednostavno više ne rezoniraju, u odnosu na ono što dolazi.
Ultra-hladni minimalizam
Sterilni bijeli prostori, prazne površine i interijeri koji izgledaju više kao showroom nego kao dom gube na privlačnosti.
Kako Pinterest pokazuje rast interesa za toplinu, teksturu i prirodne materijale, hladni minimalizam više ne djeluje kao odgovor na stvarne potrebe svakodnevnog života. Minimalizam ne nestaje, ali prestaje biti hladan i distanciran.
Sigurni neutrali i “millennial gray” boja
Neutralne palete bez dubine, jasnog podtona ili karaktera sve češće djeluju umorno.
Dok Pinterest bilježi rast interesovanja za zemljane tonove, zagasite boje i toplije nijanse, siva kao univerzalno rješenje polako izlazi iz fokusa. Neutralno više nije podrazumijevano, mora imati smisao.
Matchy-matchy namještaj i stroga simetrija
Kompletne garniture i savršeno upareni setovi ostavljaju dojam prostora bez lične priče.
Suprotno tome, Pinterest trendovi za 2026. favorizuju slojevite, eklektične interijere i kombinovanje starog i novog. Prostori koji izgledaju kao da su nastajali vremenom sve više zamjenjuju one kupljene “u jednom potezu”.
Trendovi koji postoje samo za fotografiju
Akcentni zidovi bez konteksta, prenaglašeni detalji i prostori dizajnirani primarno za društvene mreže gube relevantnost.
Kako se interes pomjera prema funkcionalnim, ugodnim i dugoročnim rješenjima, vizualni trikovi bez stvarne upotrebe prirodno izlaze iz fokusa.
Prekomjerna upotreba jednog materijala ili teksture
Bouclé posvuda, fluting na svakom zidu, ista završna obrada u cijelom stanu.
Pinterest naglašava slojevitost i raznolikost, dok dizajneri upozoravaju da ponavljanje bez mjere brzo dovodi do zasićenja. U 2026. tekstura ostaje, ali u promišljenoj mjeri.
Strogo definisane, nefleksibilne prostorije
Formalne trpezarije koje se rijetko koriste i rigidna podjela prostora sve teže prate stvarni životni ritam.
Kako Pinterest pokazuje rast interesa za višenamjenske i prilagodljive prostore, jasno je da domovi u 2026. moraju funkcionisati jednako dobro koliko i izgledati dobro.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!