TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 26.2.2021.
Kada smo kroz #DoYouBONJOUR otkrili preslatke šalice s točkicama koje Merima ručno oslikava i ukrašava, znali smo da će njeni radovi ukrasti simpatije i BONJOUR.čitateljica koje rado čitaju o lijepim #MadeinBiH pričama.
Kroz projekt #FEELGOODmajica, Merimu smo ugostili u Sarajevu te kroz ležerno druženje saznali kako teče jedan njezin radni dan, što ju je motiviralo da u fokus svog rada stavi upravo mandale te ručno oslikano posuđe, koliko joj je vremena potrebno da pripremi jednu šalicu za slanje, ali i koji su noviteti u njenoj ponudi.
***
Kada ste započeli svoj brend i koji je najveći poslovni izazov s kojim ste se susreli na početku?
Moj brend postoji već tri godine, a među najvećim izazovima su skeptičnost ljudi da ručni rad nije cijenjen u našoj zemlji i da sa ovim poslom neću dugo opstati. Međutim moja pozitivnost i ljubav prema ovome pokazali su da to nije tako. Također, samouka sam, morala sam sama istraživati šta mi to sve treba, isprobati razne vrste materijala dok ne dođem do onog koji mi najviše odgovara i slično.
Kako biste opisali svoj brend u 3 riječi?
Kreativno, opuštajuće i koloristično.

Koji su proizvodi/usluge dostupne u sklopu vašeg brenda?
Moji radovi su isključivo ručni radovi slobodnom rukom. U mojoj ponudi pronaći ćete slike na platnu sa motivom Mandale, kao i posuđe (šolje, tanjiri, šoljice za kafu) i mnoge druge površine po želji kupca.

Kako izgleda jedan vaš radni dan?
Tokom čitavog dana, a nerijetko i dio noći ispunjen je kreativnim radom jer trenutno radim od kuće. Ovaj posao zahtijeva mnogo više nego što to nekome izgleda kada vidi samo jedan moj proizvod. Nabavka materijala, sama izrada, proces sušenja, pakovanje, fotografisanje proizvoda, plasiranje na društvenim mrežama, komunikacija sa kupcima, slanje poštom, sve ovo je skoro pa svakodnevnica.

Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?
Ljubav utkana u radove, unikatnost i moja upornost da budem drugačija i bolja svakim danom.
Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?
Za mene je neuspjeh odustajanje, a ja nisam odustala ni na početku kada je bilo najizazovnije čvrsto vjerujući u sebe i svoje kreacije. Motivacija su mi ljudi koji se svakodnevno javljaju ostavljajući svoje dojmove i oduševljenja. Motivacija je i svaka nova inspiracija, kao i moje zadovoljstvo gotovim proizvodom.
Najvažnija lekcija o poduzetništvu koju ste naučili dosad?
Cijeniti svoj trud i rad i čvrsto vjerovati u sebe!

Koliko su, po vašem iskustvu, ljudi u BiH upoznati s #MadeinBiH etiketom i koji su još koraci potrebni za edukaciju i podizanje svijesti?
Smatram da je ta etiketa došla do najvećeg broja ljudi upravo u ovom periodu pandemije kada nam je najviše bilo dostupno upravo ono #madeinBiH. Željela bih da nastavimo širiti svijest o tome, da se ulaže u reklame #madeinBiH proizvoda, ali i mi sami da održimo tu svijest tražeći i istražujući sve o domaćim proizvodima.
Knjiga koja je na vas ostavila najviše utisaka?
Svaka knjiga ostavi neki pečat, a trenutno sam pod utiscima svježe pročitane “Budni u 5” (Robin Sharma) zbog velike količine motivacionih poruka koje ta knjiga daje.
Što birate kada se želite opustiti i napuniti baterije?
Moj posao je ujedno i moje vrijeme za opuštanje, ali za napuniti baterije biram Sunce i prirodu.
Ovaj naš intervju rezultat je projekta koji radimo s dm drogerie markt i Fondacija 787. Jeste li kroz njega za svoj brend osjetili benefite i ako da, koje?
Smatram da je ovo veoma koristan i velikodušan projekat. Vjerujem da će rezultati biti fantastični, a dosadašnja saradnja bila je veliki vjetar u leđa meni i mom biznisu.

Dijana Ćavar, urednica BONJOUR.ba i Merima Spajić
Što biste preporučili BONJOUR.čitateljicama kojima nedostaje hrabrosti da započnu svoju kreativnu priču?
Započni odmah jer ništa ne možeš izgubiti, a ne znaš koliko možeš dobiti sve dok ne pokušaš. Ne odlažite taj početak za “neke bolje dane” ili “dok dobijem čitavu viziju projekta”, vremenom ćete graditi svoju ideju i širiti svoju kreativnost.
Više detalja o ovom brendu možete saznati na njihovoj službenoj Facebook, kao i Instagram stranici.
***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Marko Jovančić za BONJOUR.ba
TEKST: Ada Ćeremida
Jedna mala promjena često je dovoljna da prostor iz „lijepo sređenog“ postane onaj u kojem se zaista želite zadržati i upravo tu počinje ova priča.
Kroz našu Interijer & Dizajn rubriku uvijek tražimo lokalne brendove koji donose više od estetike: predmete s karakterom, namjenom i osjećajem doma.
Kada se tome doda praznična kolekcija koja miriše na zimu, rituale i sporije večeri, teško je ostati ravnodušan. Ove svijeće su upravo taj mali, ali moćni detalj koji prostor čini toplijim, intimnijim i spremnim za kraj godine.

Filozofija iza svijeća koje traju duže od sezone
Iza svake svijeće stoji promišljen proces i jasna filozofija. Riječ je o svijećama od sojinog voska, ručno rađenim u Bosni i Hercegovini, koje su ekološki prihvatljive i nježne prema prostoru u kojem se koriste.
Prirodni materijali, pažljivo birani sastojci i ručna izrada čine svaki komad unikatom, s blagim nesavršenostima koje mu daju karakter. Drveni fitilj koji pucketa dok gori dodatno pojačava osjećaj topline i stvara atmosferu nalik malom kućnom ritualu. Ovo su svijeće koje ne služe samo za miris, već za kompletan doživljaj.
Praznična kolekcija koja izgleda jednako dobro koliko i miriše
Nova praznična kolekcija donosi svijeće u elegantnim kutijama, koje se lako uklapaju u svaki interijer. Mirisna nota ružmarina i narandže stvara balans između svježine i topline, idealan za zimske dane i večeri provedene kod kuće.
Tu su i dekorativne figure i oblici koji funkcionišu kao mali akcenti na stolu, polici ili u prazničnom aranžmanu. Ono što dobijate nije samo miris, već osjećaj pažljivo složenog doma u kojem svaki detalj ima svoje mjesto.


Zašto su ovakvi detalji ono čemu se vraćamo svake zime?
U vremenu kada dekor često traje samo jednu sezonu, ovakvi komadi ostaju relevantni mnogo duže. Njihova neutralna estetika, prirodni materijali i ručna izrada čine ih bezvremenskim dodatkom domu. To su svijeće koje palite kada želite usporiti, stvoriti atmosferu ili jednostavno učiniti prostor ugodnijim.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!