TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 24.2.2021.

Giana (Đana) Ćemirović studentica je na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu što ju je dodatno potaknulo da pokrene vlastitu modnu priču, ali i pružilo znanje u kreiranju artikala koje će žene rado nositi. 

Svoj brend opisuje kao 'modest fashion', a uz ležerne i ženstvene krojeve, kvalitetne materijale i dizajn kojeg krase pomno birani detalji i boje, donosi savršen miks posljednjih trendova i artikala uz koje ćete se osjećati dotjerano i uglađeno u svakoj prilici.

Giana nas je na snimanju ovog intervjua koji realiziramo u sklopu projekta #FEELGOODmajica koji smo započeli uz dm drogerie markt i Fondacija 787 osvojila svojim šarmom i ljubavlju koja je usmjerena na svaki artikl iz njene radionice u kojoj sve nastaje ručno, krenuvši od oversized gumica za kosu do kardigana koje možete nositi kao ogrtač ili haljinu. Upoznajte Gisu Wear

***

Kada ste započeli svoj brend i koji je najveći poslovni izazov s kojim ste se susreli na početku?

Svoj brend sam započela prije dvije godine, a intenzivno radimo godinu dana. Od početka mi je izazov nedostatak materijala na našem tržištu, što nas tjera da budemo još kreativniji zbog ograničenog izbora. 

Kako biste Gisu Wear opisali u 3 riječi?

Modest, unikatan i kvalitetan.

Koji su sve proizvodi dostupni u ponudi Gisu Wear brenda?

Prvobitno je naša ponuda uključivala samo marame/šalove, međutim prije godinu dana sam shvatila da je velika potražnja za kardiganima/abayama, pogotovo u ljetnim danima. Također sam primijetila da u našoj državi nema abaya za pokrivene žene, a da su Made in BiH i da su od prirodnih materijala. Sada to možete naći kod nas. U ponudi također imamo zaštitne maske za lice, kao i scrunchies/gumice koje štite kosu od prelamanja. I zadnje nešto, što je zaista unikatno, jesu ručno oslikane marame.

Kako izgleda jedan vaš radni dan? 

Nakon nekih svojih jutarnjih obaveza, prvo što radim jeste pakovanje pošiljke. To pakovanje može trajati od 2 do 4 sata. Zavisi od veličine pošiljke, a i same fotografije i snimanje videa te iste. Nakon slanja pošte, editujem video uz kaficu. Nakon toga prelazim na šivanje proizvoda. Također, u tome mi pomaže moja draga i strpljiva krojačica koju puno pozdravljam ovim putem. Kada završim sa šivenjem, odmaram u traženju inspiracije za naredni shooting i nove odjevne predmete. Za kraj dana ostavim organizaciju i pripremu paketa, pisanje GISU pisma, pripremu i šivenje etiketa, kao i crtanje skica. Ovako većinom izgleda moj dan. Ako imamo spremnu novu kolekciju, tada radimo shooting all day

Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu? 

Ono što čini GISU brend posebnim, jesu sve stavke koje sam već navela. To su kvaliteta, unikatnost, ručni rad, ulaganje puno truda i ljubavi u samu proizvodnju pa sve do pakovanja pošiljke. Trudimo se da ispunimo želje naših kupaca, a prije svega da su stvari udobne i od prirodnog materijala. 

Giana (Đana) Ćemirović i Dijana Ćavar, urednica BONJOUR.ba

Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva? 

Kada se desi neuspjeh, uvijek nastavljam dalje. Ne može sve biti savršeno. Motiviše me moj muž, moja porodica i prijatelji. Veliku motivaciju dobijem čim se sjetim ljudi koji su me ismijavali i mislili da neću uspjeti. Motivaciju možete naći također na Tik Toku, sa hashtagom #smallbusinesscheck.

Najvažnija lekcija o poduzetništvu koju ste naučili dosad?

Bavljenjem ovim poslom sam shvatila da je jako bitno uključivanje kupca u sam proces kreiranja proizvoda. S obzirom da Gisu trenutno ima samo online prodaju, najbolji način za to je kroz prikupljanje feedbacka od kupaca kroz razne kampanje. Pored feedbacka koji je ključan faktor u očuvanju kvalitete proizvoda i zadovoljstva kupaca, kampanje koje pravimo na našoj Instagram stranici su rezultirale sa povećanjem engagementa.

Koliko su, po vašem iskustvu, ljudi u BiH upoznati s #MadeinBiH etiketom i koji su još koraci potrebni za edukaciju i podizanje svijesti?

Mislim da su ljudi upoznati sa etiketom #madeinBiH i jako cijene i podržavaju domaće proizvode. Međutim još uvijek svijest naroda u BiH nije na tom nivou da isključivo podržavaju te proizvode. Veoma često BiH proizvodi nisu konkuretni na domaćem tržištu zbog cijene. Ključni faktor tu je država, koja bi trebala da zaštiti domaće proizvode. Veliki doprinos daju kampanje kao što je ova, kroz osnaživanje i promovisanje Made in BiH brendova.

Knjiga koja je na vas ostavila najviše utisaka?

Knjiga koja je ostavila najviše utisaka je „ Kako oživjeti svoje srce".

Što birate kada se želite opustiti i napuniti baterije? 

Biram slikanje na platnu i crtanje skica za Gisu. S obzirom da sam završila Srednju školu primijenjenih umjetnosti, na odsjeku tekstilni dizajn, a trenutno sam na Akademiji likovnih umjetnosti, na zadnjoj godini nastavničkog odsjeka možete pretpostaviti da jako volim umjetnost i modu.

Ovaj naš intervju rezultat je projekta koji radimo s dm drogerie markt i Fondacija 787. Jeste li kroz njega za svoj brend osjetili benefite i ako da, koje? 

Pomogli ste mi da usavršim tehničke detalje koje prije nisam poznavala, tako što ste doveli stručnjake iz raznih oblasti. Skupili ste sve ljude koji se bave malim biznisima, što je doprinijelo proširenje socijalnog kruga. 

Što biste preporučili BONJOUR.čitateljicama kojima nedostaje hrabrosti da započnu svoju kreativnu priču? 

Tajna uspjeha jeste upravo ta da skupite hrabrost i započnete biznis. Jako bitan faktor je da ste uvijek nasmijani i raspoloženi i da radite to sa ljubavlju. Da se okružite uspješnim ljudima jer su upravo oni ti koji će vam biti motivacija kada vam bude najteže.  „Dream big. Start small. But most of all, start!“ – Simon Sinek

Kompletnu ponudu Gisu Wear brenda istražite na Facebook stranici, kao i Instagram profilu.

***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Marko Jovančić za BONJOUR.ba


Bonjour

7 ideja kako klasične Halloween likove pretvoriti u kostime koji će okretati glave

TEKST: Ada Ćeremida

7 ideja kako klasične Halloween likove pretvoriti u kostime koji će okretati glave 7 ideja kako klasične Halloween likove pretvoriti u kostime koji će okretati glave

Halloween je u posljednjih nekoliko godina postao još jedan dan u kalendaru kada svi žele izgledati zanimljivo, ne nužno zastrašujuće.

Heidi Klum je to odavno pretvorila u umjetnički performans, a ostali su samo pratili. Kostim je postao produžetak stila, način da se igraš s identitetom, da se našališ sa sobom i s modom.

Ali ove godine, umjesto da kopiramo viralne ideje s Instagrama, vraćamo se osnovama, arhetip likovima Noći Vještica: duhovima, vješticama, piratima… onima koji su obilježili svaku Halloween zabavu. 

 



Samo što ih ovog puta gledamo kroz drugačiji objektiv, kroz modu. Uz malo makeupa, tkanine i inspiracije iz arhiva od Galliana do McQueena, Westwood i Wuna, čak i najjednostavniji kostim može izgledati kao ideja s piste.

Najbolji Halloween kostimi nisu oni koji izgledaju skupo, nego oni koji izgledaju kao ideja. Ovo je poziv da se zabavite s modom, s materijalima, s time kako sebe vidite u ogledalu. Jer u svijetu gdje svaka maska već postoji online  najzanimljivije je izmisliti svoju.
 
 



Duh kao minimalistička fantazija  

Zaboravite plahte. Duh može izgledati krhko, romantično i gotovo couture. Probajte kombinaciju vintage slip haljine, tila i čipke, kao da ste upravo izašli iz Gallianove kolekcije iz 2009. ili poetike Robert Wun svijeta couture. Njegova kolekcija “For Love” spaja eleganciju i horor, dok ručno vezeni krvavo crveni otisci na svili podsjećaju da i tuga može biti vizualno prekrasna.

Ovo je duh koji nosi vintage slip haljinu, obavijen slojevima tila i čipke, sa glass-skin efektom lica inspirisanim Pat McGrath lookovima. Blijeda koža, proziran sjaj, trepavice koje djeluju kao da su zaleđene.

kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_027
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_010

Foto: @robertwun


kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_023
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_024

Foto: @patmcgrath

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!


Elegantna, ali opasna vještica

Vještica je oduvijek bila modni arhetip. Tajna je u teksturi i kontrastu: mat naspram sjajnog, čvrsto naspram prozirnog.

Zamislite siluetu koja spaja Margielinu arhitektonsku preciznost i teatralnost Muglerove couture kolekcije iz 1986. godine, crno, oštro, fluidno, ali s dozom tajne. Makeup neka prati ton dima i masline, s minimalnim sjajem.

kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_01

Foto: @archivedrunway


kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_11
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_12

Foto: @manfredthierrymugler


Vrag i anđeo: yin i yang estetika

Ako postoji kostim koji svaka generacija iznova reinterpretira to je ovaj. Vrag i anđeo su idealan duo, pogotovo ako želite izgledati kao kontrasti u istom editorijalu. 

Umjesto lateksa i perja, probajte spoj crne i bijele u teksturama: svila, koža, til. Zamislite kontrast Muglerove kolekcije “Les Infernales” 1988 i anđeoske eterike Givenchy couture revije iz 1999. kada je Alexander McQueen poslao bijelog anđela s krilima i teškom tišinom na lice piste.

Vrag nosi strukturu, sjaj i crveni akcent, možda samo ruž ili rukavicu. Anđeo je fluidan, gotovo providan, s bijelom svilom i refleksijama svjetla na koži. Zajedno izgledaju kao dvije strane istog sna. Igra kontrasta, ali bez potrebe da objašnjavate ko je “dobar”.

kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_018
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_019
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_025

Foto: @archivedrunway



Mumija: Dekonstrukcija i DIY

Jedan od najlakših kostima ako volite improvizaciju. Iskoristite bijele trake, zavoj, stare košulje, komade gaze. Umotajte, presložite, vežite. McQueen 2001. bi bio ponosan. Inspiracija je upravo McQueenov “VOSS”, gdje je Kate Moss djelovala kao zarobljeni duh u ogledalu i Glenn Martens za Gaultier couture 2022., koji je tkaninu pretvorio u skulpturu.

Umjesto doslovnih zavoja, koristite slojeve bež, bijelih i sivih tonova. Igrajte se dužinom i teksturom, pustite da rubovi ostanu neuredni.

Ovo je prilika da se poigrate teksturama i kontrastima umjesto da izgledate “zavijeno”, izgledajte kao da ste izašli iz performansa. Makeup neka djeluje iscrpljeno, ali sjajno u tonovima sive i bež, s tragovima metalik refleksa.

kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_05

Foto: @thefashionobserve


kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_04
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_06
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_07

Foto: @archivedrunway


Viktorijanski avangardizam: drama u slojevima

Zamišljeno, mračno, prepuno detalja, ovaj stil balansira između kostima i koncepta. Pomišljajte na Vivienne Westwood, rane Dior couture siluete i opsesiju viktorijanskim oblikom. 

Vivienne Westwoodova kolekcija “Portrait” iz 1990. postavila je temelje: korseti, čipka, barokna krutost i previše nakita. Gallianov Dior 2000. dodao je teatralnost Marie Antoinette. Perike, puder, ironiju.
Makeup Pat McGrath za Dior 2004. naglasio je lice kao platno, s bjelkastim tenom i zlatnim refleksima.

Ovdje je sve pitanje stava i detalja.

Kombinirajte čipku i kožu, visoku kragnu i stegnut struk. Igra između dekadencije i duhova iz prošlog vijeka nikad ne izgleda zastarjelo.

kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_026
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_1-1
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_028

Foto: @archivedrunway


kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_022

Foto: @patmcgrath


Pirat: Barokni haos

Romantičan, prljav, ali s modnim pristupom. Bijela košulja s volanima, stari korzet, masna kosa, nakit koji izgleda kao da ste ga ukrali iz muzeja. Pirat je zapravo romantični anarhista mode. Galliano 1993, bio je njegov manifest: slojevi, vez, neuredna kosa i osjećaj dekadentne slobode.

Dodajte crni eyeliner, prstenje i stav. Nema ničeg doslovnog u tome, ali svi će znati šta ste. Pirat je zapravo romantični anarhista mode. 

Zamislite miks Diora Jonathan Andersona sa Paris Fashion Week-a ove godine i energije Sonie Rykiel 2005, razbarušeno, ali precizno. Bijela košulja s volanima, korzet, čizme i nakit koji izgleda kao da ima priču.

kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_016

Foto: @archivedrunway



Kauboji: Western estetika s urbanim obratom

Kaubojski moment se ove godine vratio u punom sjaju. Od Cowboy Carter ere do revija Marka Gonga za proljeće/ljeto 2026. i SweetChilling “Runnin’ Wild” spektakla, western je postao runway materijal.

Pomislite na Devon Aoki u Cavalliju 2004.: denim koji pleše između glamura i prašine. Košulja s resama, čizme s potpeticom, kaiš s kopčom, sve to može izgledati kao look, ne kostim.

Trik je u kontrastu: dodajte trench ili svilenu maramu. A za šešir? Obavezno vintage.

kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_012
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_015
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_013
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_09

Bonus: profesije kao kostim trope  

Ako ste više u raspoloženju last-minute, ovo je sekcija za vas. Kostimi inspirirani profesijama policajac, bokser, vatrogasac, poslovni čovjek postali su svojevrsni Halloween arhetip. Ne morate ih previše objašnjavati. 

Samo ih stilizirajte kao modni lik. Jedna košulja, jedna ideja, malo ironije i sve je jasno.

kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_017
kostim_ideja_halloween_noc_vjestica_bonjour_ba_03

Foto: @archivedrunway

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @archivedrunway


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!