TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 24.2.2021.
Giana (Đana) Ćemirović studentica je na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu što ju je dodatno potaknulo da pokrene vlastitu modnu priču, ali i pružilo znanje u kreiranju artikala koje će žene rado nositi.
Svoj brend opisuje kao 'modest fashion', a uz ležerne i ženstvene krojeve, kvalitetne materijale i dizajn kojeg krase pomno birani detalji i boje, donosi savršen miks posljednjih trendova i artikala uz koje ćete se osjećati dotjerano i uglađeno u svakoj prilici.
Giana nas je na snimanju ovog intervjua koji realiziramo u sklopu projekta #FEELGOODmajica koji smo započeli uz dm drogerie markt i Fondacija 787 osvojila svojim šarmom i ljubavlju koja je usmjerena na svaki artikl iz njene radionice u kojoj sve nastaje ručno, krenuvši od oversized gumica za kosu do kardigana koje možete nositi kao ogrtač ili haljinu. Upoznajte Gisu Wear!
***
Kada ste započeli svoj brend i koji je najveći poslovni izazov s kojim ste se susreli na početku?
Svoj brend sam započela prije dvije godine, a intenzivno radimo godinu dana. Od početka mi je izazov nedostatak materijala na našem tržištu, što nas tjera da budemo još kreativniji zbog ograničenog izbora.
Kako biste Gisu Wear opisali u 3 riječi?
Modest, unikatan i kvalitetan.
Koji su sve proizvodi dostupni u ponudi Gisu Wear brenda?
Prvobitno je naša ponuda uključivala samo marame/šalove, međutim prije godinu dana sam shvatila da je velika potražnja za kardiganima/abayama, pogotovo u ljetnim danima. Također sam primijetila da u našoj državi nema abaya za pokrivene žene, a da su Made in BiH i da su od prirodnih materijala. Sada to možete naći kod nas. U ponudi također imamo zaštitne maske za lice, kao i scrunchies/gumice koje štite kosu od prelamanja. I zadnje nešto, što je zaista unikatno, jesu ručno oslikane marame.
Kako izgleda jedan vaš radni dan?
Nakon nekih svojih jutarnjih obaveza, prvo što radim jeste pakovanje pošiljke. To pakovanje može trajati od 2 do 4 sata. Zavisi od veličine pošiljke, a i same fotografije i snimanje videa te iste. Nakon slanja pošte, editujem video uz kaficu. Nakon toga prelazim na šivanje proizvoda. Također, u tome mi pomaže moja draga i strpljiva krojačica koju puno pozdravljam ovim putem. Kada završim sa šivenjem, odmaram u traženju inspiracije za naredni shooting i nove odjevne predmete. Za kraj dana ostavim organizaciju i pripremu paketa, pisanje GISU pisma, pripremu i šivenje etiketa, kao i crtanje skica. Ovako većinom izgleda moj dan. Ako imamo spremnu novu kolekciju, tada radimo shooting all day.
Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?
Ono što čini GISU brend posebnim, jesu sve stavke koje sam već navela. To su kvaliteta, unikatnost, ručni rad, ulaganje puno truda i ljubavi u samu proizvodnju pa sve do pakovanja pošiljke. Trudimo se da ispunimo želje naših kupaca, a prije svega da su stvari udobne i od prirodnog materijala.
Giana (Đana) Ćemirović i Dijana Ćavar, urednica BONJOUR.ba
Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?
Kada se desi neuspjeh, uvijek nastavljam dalje. Ne može sve biti savršeno. Motiviše me moj muž, moja porodica i prijatelji. Veliku motivaciju dobijem čim se sjetim ljudi koji su me ismijavali i mislili da neću uspjeti. Motivaciju možete naći također na Tik Toku, sa hashtagom #smallbusinesscheck.
Najvažnija lekcija o poduzetništvu koju ste naučili dosad?
Bavljenjem ovim poslom sam shvatila da je jako bitno uključivanje kupca u sam proces kreiranja proizvoda. S obzirom da Gisu trenutno ima samo online prodaju, najbolji način za to je kroz prikupljanje feedbacka od kupaca kroz razne kampanje. Pored feedbacka koji je ključan faktor u očuvanju kvalitete proizvoda i zadovoljstva kupaca, kampanje koje pravimo na našoj Instagram stranici su rezultirale sa povećanjem engagementa.
Koliko su, po vašem iskustvu, ljudi u BiH upoznati s #MadeinBiH etiketom i koji su još koraci potrebni za edukaciju i podizanje svijesti?
Mislim da su ljudi upoznati sa etiketom #madeinBiH i jako cijene i podržavaju domaće proizvode. Međutim još uvijek svijest naroda u BiH nije na tom nivou da isključivo podržavaju te proizvode. Veoma često BiH proizvodi nisu konkuretni na domaćem tržištu zbog cijene. Ključni faktor tu je država, koja bi trebala da zaštiti domaće proizvode. Veliki doprinos daju kampanje kao što je ova, kroz osnaživanje i promovisanje Made in BiH brendova.
Knjiga koja je na vas ostavila najviše utisaka?
Knjiga koja je ostavila najviše utisaka je „ Kako oživjeti svoje srce".
Što birate kada se želite opustiti i napuniti baterije?
Biram slikanje na platnu i crtanje skica za Gisu. S obzirom da sam završila Srednju školu primijenjenih umjetnosti, na odsjeku tekstilni dizajn, a trenutno sam na Akademiji likovnih umjetnosti, na zadnjoj godini nastavničkog odsjeka možete pretpostaviti da jako volim umjetnost i modu.
Ovaj naš intervju rezultat je projekta koji radimo s dm drogerie markt i Fondacija 787. Jeste li kroz njega za svoj brend osjetili benefite i ako da, koje?
Pomogli ste mi da usavršim tehničke detalje koje prije nisam poznavala, tako što ste doveli stručnjake iz raznih oblasti. Skupili ste sve ljude koji se bave malim biznisima, što je doprinijelo proširenje socijalnog kruga.
Što biste preporučili BONJOUR.čitateljicama kojima nedostaje hrabrosti da započnu svoju kreativnu priču?
Tajna uspjeha jeste upravo ta da skupite hrabrost i započnete biznis. Jako bitan faktor je da ste uvijek nasmijani i raspoloženi i da radite to sa ljubavlju. Da se okružite uspješnim ljudima jer su upravo oni ti koji će vam biti motivacija kada vam bude najteže. „Dream big. Start small. But most of all, start!“ – Simon Sinek
Kompletnu ponudu Gisu Wear brenda istražite na Facebook stranici, kao i Instagram profilu.
***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Marko Jovančić za BONJOUR.ba
TEKST: Ada Ćeremida
Prostrane, udobne i nostalgične tzv. bubble pants ili moderne šalvare polako osvajaju ulice (i društvene mreže).
Sjećate ih se iz djetinjstva? Ili ih možda vaša baka još uvijek nosi? Voluminozne hlače skupljene u gležnjevima, poznate kao šalvare u našim krajevima, ponovo su u centru modne pažnje ovog puta pod imenom bubble pantalone.
Iako ih svjetski mediji tretiraju kao novu mikro‑modnu opsesiju, nama djeluju vrlo poznato. Možda čak i previše poznato da bi bile "nova stvar".
Dizajnerske kuće poput Jacquemusa, sa svojim kombinezonom La Combinaison Calisson, i Chloé, čije svilene hlače s čipkastim detaljima, dodatno su potvrdile da ovaj oblik odjeće dobija luksuznu verziju u haute couture. Posebno Chloé model priziva duh prošlih vremena, vizualno evocira estetski kod podsuknji iz viktorijanske ere.
Iako su modne piste ove godine prepune silueta koje naglašavaju volumen i fluidnost, ovakve hlače nisu novitet za naš region. U svijetu se nazivaju “bubble pants” ili čak "genie pants", a viđamo ih u kombinacijama sa crop topovima, sakoima i elegantnim sandalama.
Međutim, kod nas šalvare nikada nisu ni potpuno nestale, one su bile i ostale dio kulturne garderobe.
Zašto svi pričaju o njima?
Zato što nude nešto što moda rijetko nudi: maksimalnu udobnost uz maksimalan efekat. Njihova prozračna forma idealna je za tople ljetne dane, dok uski gležnjevi omogućavaju zanimljivu siluetu koja djeluje moderno i poznato u isto vrijeme.
U svijetu možda izgledaju kao ekstravagantan statement, ali kod nas one bude osjećaj bliskosti i nasljeđa.
Kako ih nositi danas?
Moderne verzije šalvara dolaze u različitim materijalima – od svile i pamuka do plisiranih tkanina. Savršeno se slažu s minimalističkim gornjim dijelovima, bluzama koje "padaju", ili oversized košuljama. Dodajte tenisice, baletanke ili elegantne sandale s tankim kaišićima i dobit ćete ljetni outfit koji je i chic i opušten.
Za neke su novi trend, za druge nostalgična priča iz ormara ali jedno je sigurno: bubble pants (odnosno šalvare) nisu tu da bi samo "prošle". A sad vas pitamo - biste li ih ponovo nosili?
Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba
Foto: @cestclau
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!