TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 24.8.2019.

Sarajevo Film Festival potaknuo nas je da adresu našeg uredništva na osam dana preselimo u Sarajevo. Prije početka Festivala marljivo smo radili na osmišljavanju kreativnih reportaža koje će vam u potpunosti dočarati njegov šarm.

Uz svakodnevne izvještaje s crvenog tepiha, organizirali smo intervjue s poznatima i manje poznatim licima koja ga čine još posebnijim, razgovarali s domaćim dizajnerima o njihovim kreacijama koje su birali gosti crvenog tepiha, često do kasno u noć, ali i pazili da vam predstavimo i zanimljiva događanja te gastro lokacije koje vrijedi posjetiti tijekom trajanja Festivala.

Naši dani bili su pomno isplanirani i užurbani, no, nismo mogli odoljeti da vam ne dočaramo koje sve obveze i aktivnosti staju u jedan dan BONJOUR.uredništva. 


Ono što nam se posebice dopada tijekom trajanja Festivala, šarenilo je boja koje vlada na ulicama grada. Sarajevo dobije festivalski makeover, a crvene zastavice unesu poseban šarm u svaki kvart. Naše društvene mreže krasili su zanimljivi kvadrovi snimljeni duž Obale Kulina bana, ali i najvedrijeg open air kina. To nas je i potaknulo da i ove godine dočaramo festivalsku atmosferu kroz fotografije snimljene iz zraka koje možete pogledati ovdje

Naša jutra započinjala su uz fotografije s crvenog tepiha Festivala nastale ispred objektiva našeg fotografa Marka Jovančića i pisanje članaka BONJOUR.uredništva o svim detaljima modnih odabira koje su birali gosti Festivala. 

Već tri godine Marko potpisuje foto materijale kreirane tijekom Festivala, ali i brojne druge koje zajedno kreiramo tijekom godine. 

Naša Festivalska priča započela je na zabavi Story Hall of Fame, kada je naša urednica Dijana pokazala kako nastaje te kako ona nosi dizajnersku haljinu bh.brenda La Jupe, ali nas i provela kroz šetnju Zemaljskim muzejom. U kreiranju ove reporaže, njeni partners in crime bili su upravo Marko Jovančić i Ervin Golubović

Marko, Dijana i Ervin na Story Hall of Fame zabavi 

Upravo je Ervin tijekom trajanja Festivala asistirao Marku prilikom fotografiranja. Naime, kako nam je Marko otkrio, njihova profesionalna suradnja započela je još prije godinu dana dok je Ervin išao u srednju školu kada je i pokazao svoj interes za učenje o fotografiji i videu. 

Marko i Ervin na Festivalskom trgu

Uz osvrt na crveni tepih, svaki dan Festivala podrazumijevao je i autorske reportaže kroz koje smo željeli pokazati i drugu stranu SFF-a. Prva od njih bila je upravo jedna posebna priča o Made in BiH naušnicama koje je nosila naša Ana na otvorenje Festivala, a koju možete pročitati ovdje. Kada u jednom danu pokušavate organizirati sve poslovne i privatne obveze, nije iznenađujuće što se na snimanju nađe i jedan dječak koje sve nasmijava svojim radoznalim upitima. 

Upravo smo na koktel druženju upoznali sjajnog Petera Croyera, bivšeg CEO Asa holdinga s kojim smo kreirali zabavne street style fotografije dok nosi majicu svog benda (jesmo spomenuli da je jako cool manager?), popraćene opuštenim razgovorom i intervjuom koji trebate pročitati

Zavirili smo i na izložbu godine u Sarajevu fotografkinje Brigitte Lacombe, kao i na probu odvažne Marko Feher kreacije koju je Martina Saira nosila na zatvaranje Festivala, a jedan dan smo proveli i sa stylish novinarkom i voditeljicom Aidom Jokanović

Istražili smo i gdje trebate svratiti na slatku pauzu i ručak tijekom trajanja Festivala, a nerijetko smo i sami nakon objave reportaža, obrade fotografija i odgovora na xy emailova, slobodno vrijeme koristili za punjenje baterija uz zdrave sokove i ukusne slastice. Ipak, Festival treba iskoristiti i za upoznavanje gastro ponude grada.

Naša Marija je glavni krivac zašto ste na našim društvenim mrežama mogli pratiti baš sve detalje s crvenog tepiha, Instagram Stories koje prenose atmosferu i duh Festivala, ali i odgovarati na zabavne ankete i upitnike. Kroz osam dana trajanja Festivala BONJOUR društvene mreže bile su mjesto na kojem ste mogli naći lijepe domaće priče. 

Marija Perić

Poslijepodnevni sati bili su rezervirani za druženje na Festivalskom trgu, razgovor s dragim kolegama, nova poznanstva, umrežavanje, a često i stvaranje novih BONJOUR.reportaža i fotografiranje. 

Osmijeh na lice su nam izvukli personalizirani clip 3D bedževi koji su stigli kao malo iznenađenje na adresu uredništva, dodatno nam dali boost za sve projekte koji su nas čekali kroz naredne dane i postali neizostavan dio naših modnih odabira kroz sve dane trajanja Festivala. Sjajni Emir Salkić još jednom nas je iznenadio kreativnošću s kojom pristupa svakom svom projektu. 

A sada ovi bedževi imaju posebno mjesto u našoj ladici s nakitom. 

Naš radni dan završio bi se fotografiranjem crvenog tepiha te razgovorom o gostima te pričama koje ćemo objaviti dan kasnije.

Pozitivni komentari koje smo dobili na BONJOUR.reportaže bili su najveća prednost ovog osmodnevnog druženja, zbog kojih jedva čekamo naredno izdanje Festivala i nove #bonjourzaviruje reportaže. Hvala vam što ste se družili s nama. 

Until next time, 
xoxo


Bonjour

Noć posvećena ženama koje inspirišu: Održana Woman.comm of the Year gala ceremonija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Noć posvećena ženama koje inspirišu: Održana Woman.comm of the Year gala ceremonija Noć posvećena ženama koje inspirišu: Održana Woman.comm of the Year gala ceremonija

U sklopu četvrte konferencije Woman.comm, sinoć je održana svečana gala večer u kojoj su dodijeljene Woman.comm of the Year nagrade, priznanja koja slave žene čiji su rad, strast i doprinos ostavili vidljiv trag u komunikacijskoj industriji regije.

Ove nagrade nastale su s misijom da promovišu profesionalne uzore, odaju priznanje strateškom radu u marketingu, PR-u, medijima i kreativnim industrijama te da aktivno podrže žene u komunikacijama kroz vidljivost, umrežavanje i inspiraciju.

 



Na ceremoniji su se okupili komunikatori iz cijele regije, partneri, članice Woman.comm kluba, ali i javnost, kako bi zajedno proslavili postignuća istaknutih dama iz struke. 

U prisustvu brojnih gostiju, proglašene su pobjednice u više kategorija, a centralno priznanje večeri WOMAN.COMM OF THE YEAR – SPECIAL STAR dodijeljeno je Nataši Pavlović Bujas, ženi čiji doprinos komuniciranju i razvoju industrije nadilazi same projekte kroz kontinuirani rad, edukaciju, mentorstvo i širenje vrijednosti struke. 


woman_comm_nagrade3bonjour_ba

Dobitnica ove nagrade dobit će ekskluzivno putovanje u Pariz na konferenciju Women’s Forum, koje dodjeljuje Publicis Groupe Adriatic.

Nataša Pavlović Bujas je međunarodna komunikacijska stručnjakinja, vlasnica agencije Blumen Group iz Beograda, savjetnica za razvoj organizacija i pojedinaca, te predsjednica globalne Asocijacije za odnose s javnošću (IPRA) za mandat 2024. – 2025.


woman_comm_nagrade14bonjour_ba

Diplomirala je hemiju na Univerzitetu u Beogradu, no vrlo rano u karijeri preusmjerila se ka marketingu i komunikacijama, gradeći uspješne projekte u regiji i stječući međunarodna priznanja poput IPRA Golden World Award i IPRA Grand Prix

„Nagrada Woman.Comm Of The Year Specioal Star mi je posebno značajna jer dolazi od žene ženi, ta solidarnost nam često nedostaje ne zbog toga što mislim da muške kolege nemaju značajnu ulogu, nego zato što žene nose jednu drugu dimenziju dobra za društvo. 

Ženama nije dovoljno da je nama dobro, žene se uvijek trude da je dobro svima oko nas, i to se vidjelo večeras, to je najveći značaj ove nagrade“, poručila je Nataša i dodala: 


woman_comm_nagrade13bonjour_ba
 

„Čitav moj radni vijek je izazovan, karijeru sam počela još u vijeme prije interneta, tako da je bio izazov i sam internet, pa mobilni telefoni, pa društvene mreže. Izazovi i jesu ono sa čime mi trebamo da se nosimo, učeći, napredujući i prihvatajući to kao dio života, sadašnjice. 

No, mi danas u svijetu imamo druge izazove, to je najmanje umjetna inteligencija; mi imamo izazove na humanom i ljudskom nivou, mi imamo brojne sukobe, brojna stradanja, imamo rastuće nepovjerenje i tu naša uloga komunikacijskih profesionalaca postaje sve značajnija ako smo spremni da preuzmemo odgovornost.

 A AI ćemo, kao i mobilne telefone, mailove i sve ostalo što se pojavljivalo kao dio tehnološkog napretka, savladati i iskoristiti na najbolji mogući način.“

Dobitnice u kategorijama  

Ukupno je dodijeljeno jedanaest nagrada ženama koje su ove godine odabrane kao najutjecajnije u komunikacijskoj industriji u svojim kategorijama, a one su: 



woman_comm_nagrade7bonjour_ba

Mirsada Kadribašić, Marketing Star nagrada


woman_comm_nagrade10bonjour_ba

Maja Miralem, Media Star nagrada


woman_comm_nagrade12bonjour_ba

Manuela Šola, Agency Star nagrada


woman_comm_nagrade8bonjour_ba

Una Karabeg, Rising Star nagrada


woman_comm_nagrade5bonjour_ba

Milena Radenović, Employer Branding Star nagrada


woman_comm_nagrade1bonjour_ba

Aida Šunje Hadžović, Digital Marketing Star nagrada


woman_comm_nagrade4bonjour_ba

Jovana Tufegdžić, CSR Star nagrada


woman_comm_nagrade9bonjour_ba

Elma Pašić, Regional Ambassador Star nagrada


woman_comm_nagrade11bonjour_ba

Hana Hadžiavdagić, Positive Influence Star nagrada


Drugi dan konferencije  

Konferencija Woman.comm nastavlja se i danas, u okviru bogatog programa posvećenog najaktualnijim temama komunikacijske industrije: od izazova krizne komunikacije i tehnologija koje mijenjaju tržište, pa do AI-trendova i pitanja etike u digitalnom dobu. Pred nama su zanimljiva predavanja, diskusije i paneli. 


woman_comm_nagrade6bonjour_ba

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!