TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 21.8.2019.

Jubilarno izdanje Sarajevo Film Festivala prati i jedna posebna izložba u Umjetničkoj galeriji u Sarajevu.

Riječ je o izložbi radova jedne od najcjenjenijih svjetskih fotografkinja, Brigitte Lacombe pod nazivom "Cinema/Portraits" koja donosi rijetke i intimne portrete članova filmske industrije i koja ostaje otvorena sve do 7.9.

Sve fotografije predstavljene u sklopu izložbe snimljene su u periodu od 1975. do 2017. godine, a neki od izloženih portreta (ukupno ih je 40) fotografirani su tijekom snimanja pojedinih filmskih naslova, poput sjajne fotografije Meryl Streep i Dustina Hoffmana (ispod) koja zrači posebnom energijom. 

Na otvorenju izložbe u subotu, Briggite nije krila oduševljenje atmosferom i posebnošću uređenja galerije.

 Brigitte Lacombe

Kako biste dolaskom na izložbu u potpunosti osjetili emociju koju sa sobom nosi svaka od fotografija te se ovdje osjećala kao da ste doma, Brigitte je pomno birala namještaj, ali i okvire u kojima će se nalaziti njene fotografije pazeći na baš svaki detalj. 

Šetajući galerijom, ne možete ne primjetiti ljepotu drvenih okvira koji su dali tako prirodan i suptilno elegantan prizvuk njenim intimnim fotografijama poznatih glumica i glumaca. 
Zaljubljenost u postavku je dodatno rasla kada smo prepoznali da su stolice u galeriji dizajn Artisan brenda, (odavno imamo #interiorcrush u ovu Neva stolicu) a nakon kratkog istraživanja, otkrili smo da Artisan potpisuje cijelo uređenje galerije za ovu postavku. Naša znatiželja o njihovoj suradnji instant je porasla. 

Do saradnje s Brigitte Lacombe došlo je uz posredstvo organizacijskog tima SFF-a. Mi već dugi niz godina sarađujemo sa SFF-om za koji mislimo da je jedan od važnijih događaja za promociju naše države. Kada su nam prezentirali ideju da Brigitte Lacombe želi napraviti izložbu, ali da su potrebni određeni materijali, rado smo se prihvatili izazova, posebno jer se radi o tako renomiranoj fotografkinji.“ – otkrili su nam iz brenda Artisan tijekom našeg razgovora. 

Ramovi su za nas relativno jednostavni komadi te sama proizvodnja je bila vrlo brza. Brigitte Lacombe je imala jasnu viziju kako isti moraju da izgledaju, vrlo čistog i jednostavnog dizajna kako bi fokus ostao na fotografiji.“ – nadodali su na naš upit koliko je vremena potrebno i koliko je bila zahtjevna izrada okvira za fotografije. 

Razgovor smo nastavili uz upit zašto je odabran baš ovaj namještaj, na što su nam odgovorili:
„Kada su nas pitali da li bi poslije ramova bili u mogućnosti uraditi i neke komade namještaja iz naše kolekcije za ovu izložbu, mi smo rado prihvatili. Pošto su ramovi bili izrađeni od oraha i ostali namještaj je rađen od iste vrste materijala. Modele koje smo izabrali su HANNY stol te Neva Light stolice

Odluka na Hanny stol je pala iz razloga jer je to jedini proizvod iz cijele kolekcije koji je 100% domaći. To znači i da je dizajn urađen "in house", a ne od nekog stranog dizajnera.
Na to smo vrlo ponosni jer je stol zaista uspješan i to je glavni razlog zašto je odluka pala na ovaj model.

Stolicu smo izabrali jer je ova stolica osvojila prestižnu RedDot nagradu koja je svojevrsni Oscar za produkt dizajn. 

Brigitte Lacombe je bila toliko oduševljena svim Artisan proizvodima da je odlučila posjetiti tvornicu kako bi se dogovorila saradnja na budućim projektima.“ - poručili su. 

Nakon svih ovih informacija koji je s nama podijelio uvijek srčan Artisan tim, naš posjet izložbi dobio je još veću, značajniju dimenziju, jer je kroz ovu suradnju još jedanput Made in BiH etiketa dobila odličnu promociju među brojnim posjetiteljima izložbe iz cijelog svijeta te započela jedno toplo prijateljstvo iz kojeg će tek nastati još brojne lijepe priče.

 
S obzirom na to da smo nasmijani, inspirirani i obogaćeni za još jedno jedinstveno umjetničko iskustvo napustili Umjetničku galeriju, toplo preporučujemo da ovu izložbu posjetite do 7.9.,  te da uživo istražite preciznu izradu i ljepotu Artisan komada namještaja. Javite nam vaše dojmove uz #DoYouBONJOUR na društvenim mrežama.


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!