TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 17.8.2019.

Sarajevo Film Festival najveća je regionalna filmska smotra u ovom dijelu Europe te je dosada izgradio prepoznatljivi identitet koji zrači posebnom toplinom i mnoštvom boja.

Rođendanska filmoteka, kako su mnogi nazvali 25., jubilarno izdanje Sarajevo Film Festivala, sinoć je i službeno počelo premijerom domaćeg filma 'Sin' bh.redateljice Ines Tanović.
SFF, iz godine u godinu, kroz osam dana trajanja festivala Sarajevo stavlja na mapu svijeta, pozivajući sve filmske entuzijaste i ljubitelje umjetnosti da u gradu osjete posebnu energiju koja vlada na ulicama, još bolje se upoznaju s domaćom, kao i svjetskom kinematografijom, ali i da doma ponesu toplu razglednicu iz grada bogate kulture i tradicije. 

Odlična festivalska atmosfera vladala je već na koktelu dobrodošlice na Festivalskom trgu, ispred Narodnog pozorišta gdje su brojni gosti uživali u ugodnom razgovoru uz nagađanja o filmu koji će ove godine osvojiti Srce Sarajeva. 

Među gostima koktel druženja, našli su se brojni prijatelji Sarajevo Film Festivala, kao i filmaši iz BiH i regije, koji su dolazak na Festivalski trg iskoristili za ponovni susret s dragim ljudima uz koje je festivalski vikend započeo na najljepši način. Još jednom SFF se pokazao kao mjesto susreta, kreativnosti i umjetnosti.

 

Ana Ćavar i Aida Salkić

Djelić atmosfere koja je vladala na Festivalskom trgu donosimo kroz fotografije u nastavku. 

 

Larisa Halilović i Marko Feher

Larisa Halilović u Marko Feher kreaciji 

Aida Salkić u Dresscode odijelu i Adisa Kučuk

Maja Graholski i Marija Hudolin u Amira Pertresi haljinama

Zlata i Mirvad Kurić

Dalija Hasanbegović Konaković i Dino Konaković

Dalija Hasanbegović Konaković

Maëlys de Rudder Tanović 

 Małgosia Bela i Pawel Pawlikowski

Naida Kundurović u Belma Tvico kreaciji

 Nadine Mičić i Almin Zrno

Vedrana Seksan

Alisa Čajić i Emir Fejzić u Dresscode odijelu

Lazar Dragojević, Lejla Pajić i Enes Kozličić

 


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!