TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 20.8.2019.

Još na koktelu druženja povodom otvorenja Sarajevo Film Festivala, teško je bilo ne primjetiti snažnu karizmu i energiju koju ima Peter Kroyer. Peter je bivši generalni direktor ASA Holdinga, a uz 20 godina internacionalnog iskustva i rada s brendovima poput INTEL i Nemetschek, sjajan je sugovornik na temu marketinga, rukovodilačkih vještina, napretka, ali i svakodnevnog balansa. 

Petar nam je kroz razgovor na koktelu otkrio da sada ima svoj rock bend i da uskoro izlazi njihov prvi video, ali nas i nasmijao kroz zanimljive anegdote koje su ga pratile kroz karijeru.

Naime, priča o nastanku imena proizvoda 'Bluetooth' o kojoj detaljnije pišemo u nastavku, ali i savjeti o uspjehu koje nam je otkrio, potaknuli su nas da jedno poslijepodnevne provedemo s njim i uz kreiranje jako cool street style fotki u kojima je pokazao kako frajerski nositi majicu rock benda (da, njegovog rock benda, naravno), razgovaramo o poslu, karijeri i obitelji.


Najvažnija lekcija koju sam naučio o marketingu je: 

Prije svega, najvažniji zadatak marketinga je izgraditi, njegovati i kultivirati brend vaše kompanije. Kako biste sada odredili „brend“? Jednostavno rečeno: Brend je obećanje! To je najvažnija lekcija. Snažan brend podiže očekivanja koja morate dosljedno ispunjavati, kako bi vaši kupci i dalje cijenili vaše proizvode i usluge, te kako bi vrijednost kompanije rasla, a vaš brend postao snažan temelj za budućnost kompanije.

Najveći kreativni izazov u mom životu bio je:

Moram se vratiti nekoliko godina unazad... Bio sam mladi menadžer u Intelu zadužen za "Bluetooth" projekat. Projekat je u to vrijeme bio zajedničko uvezivanje i ulaganje u firme koje su uključivale Intel, IBM, Toshiba, Nokia i Ericsson. Tri dana prije svjetskog predstavljanja sreli smo se u Londonu i shvatili smo da se još uvijek nismo konačno dogovorili o službenom nazivu proizvoda. „Bluetooth“ je zapravo bilo samo tajno kodno ime te razvojne tehnologije! Dakle, u ta tri dana, svi mozgovi kompanija su bili uključeni, danonoćno su se raspravljali i borili za ideju i prijedloge za službeno ime proizvoda. Da skratim priču… Nismo se mogli dogovoriti oko imena! Iz tog razloga sam rekao, to je... "Bluetooth"! I stvarno kodno ime pretvorilo se u pravo ime proizvoda koje je danas širom svijeta poznato kao "Bluetooth".

Odlika uspješnog čovjeka u poslu je: 

Iskrenost i ukazivanje poštovanja prema svim ljudima. Biti otvoren za nove ideje. Kao što je mudar čovjek rekao: „Um je poput padobrana. Ne radi ako nije otvoren. "

Moj lični savjet sebi na početku karijere je:

Ne zadovoljavaj se najboljim rješenjem. Naporno radi, budi spreman za kilometre i... ispuni svoja obećanja.

Kod zaposlenika najviše cijenim:

Proaktivnost i hrabrost. Da ne govore ono što želim čuti, već ono što misle da je najbolje za firmu.

Ključ za napredak kompanije je u:

Da ne postanemo zadovoljni zbog uspjeha iz prošlosti. Stoga su za mene stav i motivacija uposlenika jako važni. Oni su DNK uspješne firme.

Moja jutarnja rutina sastoji se od:

Ne bih nikome preporučio svoju jutarnju rutinu. Sastoji se od ispijanja kafe i cigareta.

Inspiraciju pronalazim u:

Iskreno, to je muzika. I za mene se muzika sastoji od ritma i tekstova. Sve u životu prati ritam i dobri muzički tekstovi su poput pjesama. Inspirisan sam tekstovima koji sadrže poruku, kao i jednostavnom, ali autentičnom pričom. Tako je muzika postala svjetski jezik.

'Jacka & The Schott of Love' je naziv Peterovog rock benda
 

Ponosan sam na:

Općenito, ponosan sam što imam dugotrajne veze i prijateljstva s ključnim ljudima koje sam upoznao tokom svog profesionalnog života. Privatno sam ponosan na svoju djecu, ne samo zbog njihovih osobina, već i zbog ličnosti kakva su postala.

Ključ za ravnotežu između poslovnih i privatnih odgovornosti je:

Dobro se organizirati u poslu i provoditi svoje slobodno vrijeme s ljudima koje cijenite.

Peter sa suprugom Heike

Za dobru organizaciju radnog dana važno je:

Da imate jasne ciljeve i dnevni red. Morate razlikovati ono što je bitno i hitno. Često su to dvije različite stvari. I na kraju, najvažnija je samodisciplina, uvijek uraditi sve na vrijeme i držati se svog rasporeda.

Moj najdraži hobi je:

Moj najdraži hobi je... opet muzika. Također volim i planinarenje, tenis i volim skijati! Pored toga, volim gledati filmove. Mislim na pravo kino u kojem se ljudi okupljaju, zajedno gledaju film i dijele svoje utiske nakon toga.

Rock bend sam osnovao jer:

To je bio jedan od mojih snova još od mladosti. Svirao sam u bendu kada sam bio student, ali sam morao odlučiti: bend ili studiji. Još uvijek mislim da sam u to vrijeme donio ispravnu odluku da se usredotočim na svoj studij i poslovnu karijeru. Ali, nikada nije kasno živjeti svoj san.

https://www.youtube.com/watch?v=dk71mEOsBiI

Moji privatni i poslovni ciljevi koje još uvijek želim postići su:

Kao što sam rekao, ne treba ostati zadovoljan već razvijati nove ideje ili posao. Bend je za mene na neki način nešto poput start-up kompanije: "Jacka & The Schott of Love". Čak štoviše, pomaže mi povezati svoje lične i poslovne ciljeve koje i dalje želim postići.

Sada čitam:

„Američki bogovi“ od Neila Gaimana. Neke dobre kritike učinile su me znatiželjnim u vezi ove knjige. Tek sam na 64. stranici, tako da još uvijek nisam formirao mišljenje. Prije nje sam pročitao autobiografiju Brucea Springsteena "Rođen da bih pobjegao“. Iako nisam veliki ljubitelj biografija, ova je zaista dobra. A nedavno sam pročitao „Sleepwalkers“ od Christophera Clarka, sjajan historijski dokument.

Grad / zemlja koju želim posjetiti:

Pa, proputovao sam svijet i radio u mnogim različitim zemljama, ali još uvijek postoji toliko mjesta koje bih volio posjetiti. Međutim, postoji jedno mjesto kojem ću se vraćati uvijek i iznova. A to je Sarajevo!

Moje najdraže odredište za opuštanje i punjenje baterija u Sarajevu je:

Općenito, volim planinarenje i planine. Dakle, Jahorina i Bjelašnica su moje omiljene destinacije. Ali čak i šetnju gradom Sarajevom smatram vrlo šarmantnom. Imam običaj reći da je Sarajevo jedini grad na svijetu koji ima pet godišnjih doba: proljeće, ljeto, jesen, zima ... i "SFF", Sarajevo Film Festival! Pogotovo, tokom festivala grad je pun energije i života. I, što je najvažnije, Sarajevo Film Festival pruža izvanredan izbor filmova, naime međunarodnih i regionalnih filmova, u čemu posebno uživam!


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!