TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 17.8.2019.

Pripremajući se za ovogodišnji, jubilarni Sarajevo Film Festival, naš tim si je dao zadatak da svojom pojavom promovira domaće dizajnere, ali i kroz foto priče pokaže koliko je znanja, truda, ljubavi i strpljenja utkano u svaki kvalitetni, ručno rađeni Made in BiH komad.

Tako nas je naša urednica Dijana kroz svoj foto dnevnik provela kroz nastanak La Jupe haljine koju je birala za crveni tepih, a danas u foto šetnju idemo s našom direktoricom Anom Ćavar koja je kreaciju za otvorenje Sarajevo Film Festivala odlučila dodatno naglasiti unikatnim, ručno rađenim naušnicama u potpisu bh.brenda  Lota Art iz Čapljine.

Oni koji me znaju, znaju i moju ljubav prema Lota Art nakitu. Upoznali smo se Lidija, Leon i ja, davno, evo više se ne mogu ni sjetiti kada, no sigurno prije više od deset godina i njihov nakit me pratio kroz mnoge važne prilike u životu.

Iako je nakit kojeg izrađuju uistinu nosiv za svaku priliku, Leon i Lidija Jelčić, supružnici koji stoje iza branda Lota Art znaju i moju ljubav prema nakitu koji je uvijek na granici da se opiše kao previše upečatljiv, stoga uvijek rado naprave onaj jedan komad koji je sasvim mrvicu izvan nosivog u čemu u potpunosti uživam.“, rekla nam je Ana o svom odabiru nakita za prvu večer SFF-a.

Priča o naušnicama je započela kada je Ana odabrala haljinu na jedno rame u ružičastoj nijansi te ju poslala Lidiji uz zamolbu da osmisle naušnice koje bi odgovarale haljini.

Nismo mogli odoljeti, a da se i sami ne pozovemo u goste u Lota Art radionicu gdje smo foto objektivom zabilježili i finalne dorade naušnica.

Detalj iz Lota Art radionice

Naime, za izradu naušnica je bilo potrebno nekoliko dana. Nakon prvotne ideje i odobrene skice, Lidija i Leon su kreirali osnovni model naušnica koji su zajedno s Anom na licu mjesta doradili i odabrali finalnu verziju. Smaragdne nijanse povezane zlatnim nitima i ružičastim detaljima su bili dobitna kombinacija.


Već dugo u glavi imamo hrpu ideja za novu kolekciju, ali zbog velikog obima posla i narudžbi, ne stignemo ih realizirati. Anin poziv nam je bio idealna prilika da si damo oduška i da se poigramo novim materijalima i oblicima. Cvjetni motiv je nešto što je već prepoznatljivo za nas, a za ovu priliku u posebnoj, statement varijanti.“, odgovorila nam je Lidija na naš upit zašto su se odlučili baš za ovaj dizajn.


Lidija i Leon kao supružnici se sjajno nadopunjuju u dizajnu, a Lidija je priznala da je ipak Leon taj koji je više nadaren za crtanje te je dio skiciranja modela uvijek njegov zadatak, dok je Lidija ta koja će uvijek uspješno povezati stil osobe sa stilom nakita kakav osoba traži.

Skica naušnica 

Nije tajna ni da Lidija trenutno prolazi kroz izazovnu životnu borbu sa zdravljem, no energija koja sija iz nje kada stvara ovakve komade nakita je zarazna i uistinu biva istinska inspiracija svakoj osobi.

Lidija i Leon Jelčić

Lidija i Leon u studiju s kćerkom Lotom

Divan je osjećaj na jedan ovakav događaj nositi nakit za koji znaš da je netko tako pažljivo i s puno ljubavi izradio. Svaki, pa i najmanji kristalić od kojeg su načinjene je prošao desetak puta kroz ruke dizajnera s pitanjem je li se smjestio točno na pravom mjestu. Priča je to koja nadilazi i stil i modu i uistinu postaje pravo malo remek djelo vrijedno večeri otvaranja jednog ovakvog Festivala.“, komentar je koji nam je napisala Ana nakon 1. večeri Sarajevo Film Festivala.


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!