TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 17.8.2019.

Pripremajući se za ovogodišnji, jubilarni Sarajevo Film Festival, naš tim si je dao zadatak da svojom pojavom promovira domaće dizajnere, ali i kroz foto priče pokaže koliko je znanja, truda, ljubavi i strpljenja utkano u svaki kvalitetni, ručno rađeni Made in BiH komad.

Tako nas je naša urednica Dijana kroz svoj foto dnevnik provela kroz nastanak La Jupe haljine koju je birala za crveni tepih, a danas u foto šetnju idemo s našom direktoricom Anom Ćavar koja je kreaciju za otvorenje Sarajevo Film Festivala odlučila dodatno naglasiti unikatnim, ručno rađenim naušnicama u potpisu bh.brenda  Lota Art iz Čapljine.

Oni koji me znaju, znaju i moju ljubav prema Lota Art nakitu. Upoznali smo se Lidija, Leon i ja, davno, evo više se ne mogu ni sjetiti kada, no sigurno prije više od deset godina i njihov nakit me pratio kroz mnoge važne prilike u životu.

Iako je nakit kojeg izrađuju uistinu nosiv za svaku priliku, Leon i Lidija Jelčić, supružnici koji stoje iza branda Lota Art znaju i moju ljubav prema nakitu koji je uvijek na granici da se opiše kao previše upečatljiv, stoga uvijek rado naprave onaj jedan komad koji je sasvim mrvicu izvan nosivog u čemu u potpunosti uživam.“, rekla nam je Ana o svom odabiru nakita za prvu večer SFF-a.

Priča o naušnicama je započela kada je Ana odabrala haljinu na jedno rame u ružičastoj nijansi te ju poslala Lidiji uz zamolbu da osmisle naušnice koje bi odgovarale haljini.

Nismo mogli odoljeti, a da se i sami ne pozovemo u goste u Lota Art radionicu gdje smo foto objektivom zabilježili i finalne dorade naušnica.

Detalj iz Lota Art radionice

Naime, za izradu naušnica je bilo potrebno nekoliko dana. Nakon prvotne ideje i odobrene skice, Lidija i Leon su kreirali osnovni model naušnica koji su zajedno s Anom na licu mjesta doradili i odabrali finalnu verziju. Smaragdne nijanse povezane zlatnim nitima i ružičastim detaljima su bili dobitna kombinacija.


Već dugo u glavi imamo hrpu ideja za novu kolekciju, ali zbog velikog obima posla i narudžbi, ne stignemo ih realizirati. Anin poziv nam je bio idealna prilika da si damo oduška i da se poigramo novim materijalima i oblicima. Cvjetni motiv je nešto što je već prepoznatljivo za nas, a za ovu priliku u posebnoj, statement varijanti.“, odgovorila nam je Lidija na naš upit zašto su se odlučili baš za ovaj dizajn.


Lidija i Leon kao supružnici se sjajno nadopunjuju u dizajnu, a Lidija je priznala da je ipak Leon taj koji je više nadaren za crtanje te je dio skiciranja modela uvijek njegov zadatak, dok je Lidija ta koja će uvijek uspješno povezati stil osobe sa stilom nakita kakav osoba traži.

Skica naušnica 

Nije tajna ni da Lidija trenutno prolazi kroz izazovnu životnu borbu sa zdravljem, no energija koja sija iz nje kada stvara ovakve komade nakita je zarazna i uistinu biva istinska inspiracija svakoj osobi.

Lidija i Leon Jelčić

Lidija i Leon u studiju s kćerkom Lotom

Divan je osjećaj na jedan ovakav događaj nositi nakit za koji znaš da je netko tako pažljivo i s puno ljubavi izradio. Svaki, pa i najmanji kristalić od kojeg su načinjene je prošao desetak puta kroz ruke dizajnera s pitanjem je li se smjestio točno na pravom mjestu. Priča je to koja nadilazi i stil i modu i uistinu postaje pravo malo remek djelo vrijedno večeri otvaranja jednog ovakvog Festivala.“, komentar je koji nam je napisala Ana nakon 1. večeri Sarajevo Film Festivala.


Bonjour

Po čemu je APRÈS SKI EXPERIENCE na Jahorini bio drugačiji ove godine?

TEKST: PR

Po čemu je APRÈS SKI EXPERIENCE na Jahorini bio drugačiji ove godine? Po čemu je APRÈS SKI EXPERIENCE na Jahorini bio drugačiji ove godine?

Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.
 

apres-ski-event-jahorina-1-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-2-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-8-bonjour-ba


U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.

Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.
 

apres-ski-event-jahorina-bonjour-ba-5


Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića
 

apres-ski-event-jahorina-10-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-22-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-23-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-38-bonjour-ba


Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.
 

apres-ski-event-jahorina-5-bonjour-ba-1

apres-ski-event-jahorina-3-bonjour-ba


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.
 

apres-ski-event-jahorina-7-bonjour-ba


Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.
 

apres-ski-event-jahorina-4-bonjour-ba


Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.

Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.
 

apres-ski-event-jahorina-9-bonjour-ba
 

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.

Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.

Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.
 

apres-ski-event-jahorina-19-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-18-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-24-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-39-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-25-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-31-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-11-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-13-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-17-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-16-bonjour-ba

apres-ski-event-jahorina-35-bonjour-ba

 

Foto : PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!