TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.8.2019.
Euforija i onaj osjećaj uzbuđenja koji se javi kod svake dame kada razmišlja o dizajnu svoje haljine za posebne prilike, čini cijelu modnu avanturu još zabavnijom i posebnijom.
Pomno pregledavamo materijale, istražujemo krojeve, određujemo budžet i biramo detalje koji će dočarati smjelost našeg duha i dati naš osobni stilski pečat elegantnom izdanju za svečane prilike.
Haljine su to koje posebno čuvamo, a svaki put kada ju izvučemo iz ormara, ona u nama budi isti osjećaj uzbuđenja kao i bezbroj uspomena koje su nastale dok smo ju nosili.
No, jeste li se ikada zapitali što to stoji iza kulisa nastanka jedne dizajnerske haljine i koliko je vremena potrebno za izradu?
Mi smo odlučili odgovoriti na ovaj izazov uz foto dnevnik koji prati našu urednicu Dijanu Ćavar kroz nastanak romantične La Jupe haljine koju je birala za sinoćnji Story Hall of Fame party koji se uz brojna poznata domaća lica održao u Zemaljskom muzeju u Sarajevu. Dijana nam je otkrila zašto je birala dizajn ovog bh. brenda, na što je važno obratiti pozornost pri odabiru, dopustila nam je da zavirimo na probe haljine u La Jupe Showroomu, ali nas i podsjetila da je uz bajkovite kreacije koje biramo za svečane prilike, najvažnije zabaviti se, smijati, plesati i uživati u zabavi.
***
„U dizajn bh.brenda La Jupe sam se po prvi put zaljubila prije tri godine. Čak i znam točan datum. (ok, kao šalabahter imam i ovaj BONJOUR. članak o toj kolekciji, no, svi trebamo malog saveznika kroz dan, zar ne?). Sanja je tada predstavila nježnu kolekciju haljina klasičnog dizajna gdje je upravo zbog ljepote materijala ukrala simpatije čak i onih dama koje ne njeguju romantičan stil. Kampanja za kolekciju snimana je u Rogarskoj Slatini, a kasnije mi je i Sanja otkrila da je upravo vjenčanica predstavljena u sklopu te kolekcije njena najdraža La Jupe haljina do sada.
Nakon nekog vremena Sanja je uplela svoje prste i u dizajn moje haljine za vjenčanje, pomažući mi u cilju da jednu minimalističku svilenu slip vjenčanicu obogatim custom made topićem koji će biti skrojen od materijala koji je izgledao kao da je u potpunosti prekriven sitnim listićima koji plešu sa svakim mojim pokretom." - otkrila nam je Dijana.
„Bio je to lijep početak jednog prijateljstva koji je još jedanput pokazao da je moda univerzalan jezik.“
Iako je priča o La Jupe brendu počela kao hobi i iz ljubavi prema dizajnu, vrlo brzo je prerastao u Sanjin stalni posao koji raste iz godine u godinu. Vjera u vlastiti dizajn, konstantno ulaganje, ali i poznavanje ciljne publike uz zanimljive kampanje učinilo je La Jupe haljine dijelom ormara brojnih (poznatih) dama iz cijele regije.
Mali dio haljina koje ćete naći u La Jupe showroomu
Dizajnerica koja stoji iza svih La Jupe kreacija, Sanja Dujmović, stvara ženstveno krojene haljine u kojima se svaka dama osjeća dotjerano, no istovremeno i ugodno, dok su pomno birani materijali tu kako bi unijeli dinamičnost i glamur koji ćete s lakoćom nositi. I upravo to je dojam koji je željela ostaviti naša Dijana. Ženstven, urban, a opet s dozom opuštenosti koji bi svaki look trebao imati.
„Kada su prve pozivnice za jubilarni Sarajevo Film Festival, kojem se tako veselim, počele stizati na našu adresu, znala sam da je Sanja jedna od dama koju želimo kontaktirati kako bi upravo njena kreacija bila dio moje modne avanture tijekom Sarajevo Film Festivala. Story Hall of Fame party koji se održavao sinoć, dan prije službenog početka Festivala na prekrasnoj lokaciji, Zemaljskom muzeju, pokazao se kao savršen razlog za još jedno naše druženje. " - nadodala je Dijana.
Detalji s druženja i probe haljine s dizajnericom Sanjom
„Nakon kave popraćene smijehom i prepričavanjem posljednjih novosti, uslijedio je razgovor o dizajnu haljine. Haljine otvorenih leđa jedan su od komada koji su dio mog osobnog stila te smo znale da je to prva stilska smjernica kojom ćemo se voditi prilikom odabira modela. Nakon pregleda materijala koji su dio nove kolekcije odabir je pao na asimetričan kroj i prekrasan zlatni til koji je obogaćen čipkastim aplikacijama i sitnim zlatnim perlama koji kreiraju prekrasne obrise na materijalima uz vizualnu igru sa zlatnim tonovima.“
Timski rad je ključan za uspjeh svakog projekta te smo i Sanju pitali zašto je baš ovu haljinu predložila za Dijanu: „Haljina Leda koju Dijana nosi na party je jedna od najljepših haljina koju smo do sada radili. Nježne boje i ženstveni kroj - ide mi uz njezin ten, boju kose i romantičnu narav.:)“
Dvije probe kasnije, kreacija je bila spremna za svoju malu premijeru.
S obzirom na to da je i odabir idealnih modnih dodataka uz svečanu haljinu također pravi mali izazov, Dijana nam je otkrila čime se ona vodila pri izboru:
„Haljina je uistinu zvijezda ove kombinacije te sam je zbog toga stilizirala uz ženstven i prirodan makeup, opuštene koavrdže (koje poput prave štreberice uvijek tražim na frizerskom stolcu) i elegantne cipele u boji pudera. Transparentna MOA baggeek torbica cijeloj priči je dala trendi zaokret, dok su raskošne Lota Art naušnice u smaragdnoj nijansi zaokružile look i bile odličan kontrast.“
Dijana na crvenom tepihu Story Hall od Fame partya održanog u Botaničkoj bašti Zemaljskog muzeja u Sarajevu
A kada imate lijepu haljinu, odlično raspoloženu urednicu, fotografa i sanjivu kulisu za slikanje na jednom mjestu,naravno da smo par minuta prije službenog početka partya iskoristili za našu foto priču.
„Bilo je ovo, sigurna sam, najzabavnije snimanje do sada. Često u užurbanom ritmu, zaboravimo na sve one male sitnice i razloge zbog kojih smo se i radovali doći na određeni event. Čak i ako ste za event spremali paralelno pregovarajući s malim dječakom zašto se trebate šminkati umjesto da slažete puzzle s likovima omiljenog crtića, ne možete pronaći omiljene naušnice ili vaša frizura nije baš onakva kakvom ste je zamišljali, važno je da ne zaboravite uživati u svim onim sjajnim stvarima koje su baš po mjeri. U našem slučaju bila je to bašta Zemaljskog muzeja koju smo na desetak minuta imali samo za sebe, lagani ljetni vjetar, haljina koju su sjajne dame dizajnirale s puno pažnje i drago društvo koje je svojim dosjetkama učinilo da se jedna urednica u potpunosti naviknuta ulogama iza kamere, ovoga puta i ispred objektiva osjeća prirodno, baš kao u svom vlastitom vrtu.
Pred nama je nekoliko dana odličnih eventova na Festivalu i zato pored službenog dijela nekog eventa, ne zaboravite uživati, pričati s dragim ljudima, izuti štikle kada postanu previše naporne i zaplesati pod vedrim, zvjezdanim nebom. To zvuči kao dobar party, zar ne?“
TEKST: Bonjour.ba/PR
U prirodnom ambijentu Ranča Ćuk u Banjaluci održan je Fatalle by Signature Soirée, događaj kojim je zvanično predstavljena prva regionalna online platforma za premium obuću Fatalle Shop.
Večer pod otvorenim nebom, uz zvuke MC Alex, italijanski catering i koktele sa potpisom prestižnih brendova, pokazalo je da se u našem regionu kreiraju iskustva koja su po estetici i standardu u redu sa svjetskim modnim adresama.
Fatalle Shop je nastao kao odlučan preduzetnički iskorak dvije žene, Tijane Đurđević i Nataše Petrović, dugogodišnjeg TV lica i vlasnice agencije za marketing i promociju Signature. Njihova ideja bila je da premium brendove učine dostupnijim ženama i muškarcima koji kvalitet, estetiku i etiku nose kao lični izbor i životnu vrijednost.
Na platformi Fatalle dostupni su italijanski i brazilski brendovi Guilhermina, Prosperine, Alex i Arbiter, prepoznatljivi po neprikosnovenom kvalitetu, limitiranim kolekcijama i ručnoj izradi, uz 100% proizvodnju u vlastitim zemljama i manufakturama.
Upravo to Fatalle Shop izdvaja od postojećih web store-ova na tržištu, donoseći publici u BiH i regionu jedinstvenu ponudu premium brendova koji su odavno prisutni u velikim modnim centrima.
„Važno je šta biramo za sebe, jer tragove vlastitog postojanja ispisujemo svakim svojim korakom“, poruka je i slogan platforme Fatalle.
Upravo tu leži njena snaga, jer premium moda nije privilegija onih čiji je svijet oblikovan milionskim marketinškim kampanjama, već lično pravo zdravog izbora svih koji prepoznaju vrijednost u suštini.
Atmosfera večeri savršeno je dočarala filozofiju Fatalle-a. Modeli su bili predstavljeni na postamentima poput eksponata u galerijskom prostoru, dok su se služili kokteli s potpisom brendova Fatalle i Frutela, partnera događaja, te najfiniji italijanski specijaliteti i sushi iz Arigato Sushi Bara, prijatelja događaja. Muzika je stvarala ritam koji je pratio svaki razgovor i svaki pogled na jedinstvene, elegantne kolekcije.
Fatalle by Signature Soirée bio je prvi javni korak u priči koja tek počinje, pokretanjem platforme u maju ove godine, Fatalle Shop pokazuje vjeru da moda u regionu može dobiti svoj premium store online formata.
Foto: Fatalle/ PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!