TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.8.2019.
Euforija i onaj osjećaj uzbuđenja koji se javi kod svake dame kada razmišlja o dizajnu svoje haljine za posebne prilike, čini cijelu modnu avanturu još zabavnijom i posebnijom.
Pomno pregledavamo materijale, istražujemo krojeve, određujemo budžet i biramo detalje koji će dočarati smjelost našeg duha i dati naš osobni stilski pečat elegantnom izdanju za svečane prilike.
Haljine su to koje posebno čuvamo, a svaki put kada ju izvučemo iz ormara, ona u nama budi isti osjećaj uzbuđenja kao i bezbroj uspomena koje su nastale dok smo ju nosili.
No, jeste li se ikada zapitali što to stoji iza kulisa nastanka jedne dizajnerske haljine i koliko je vremena potrebno za izradu?
Mi smo odlučili odgovoriti na ovaj izazov uz foto dnevnik koji prati našu urednicu Dijanu Ćavar kroz nastanak romantične La Jupe haljine koju je birala za sinoćnji Story Hall of Fame party koji se uz brojna poznata domaća lica održao u Zemaljskom muzeju u Sarajevu. Dijana nam je otkrila zašto je birala dizajn ovog bh. brenda, na što je važno obratiti pozornost pri odabiru, dopustila nam je da zavirimo na probe haljine u La Jupe Showroomu, ali nas i podsjetila da je uz bajkovite kreacije koje biramo za svečane prilike, najvažnije zabaviti se, smijati, plesati i uživati u zabavi.
***
„U dizajn bh.brenda La Jupe sam se po prvi put zaljubila prije tri godine. Čak i znam točan datum. (ok, kao šalabahter imam i ovaj BONJOUR. članak o toj kolekciji, no, svi trebamo malog saveznika kroz dan, zar ne?). Sanja je tada predstavila nježnu kolekciju haljina klasičnog dizajna gdje je upravo zbog ljepote materijala ukrala simpatije čak i onih dama koje ne njeguju romantičan stil. Kampanja za kolekciju snimana je u Rogarskoj Slatini, a kasnije mi je i Sanja otkrila da je upravo vjenčanica predstavljena u sklopu te kolekcije njena najdraža La Jupe haljina do sada.

Nakon nekog vremena Sanja je uplela svoje prste i u dizajn moje haljine za vjenčanje, pomažući mi u cilju da jednu minimalističku svilenu slip vjenčanicu obogatim custom made topićem koji će biti skrojen od materijala koji je izgledao kao da je u potpunosti prekriven sitnim listićima koji plešu sa svakim mojim pokretom." - otkrila nam je Dijana.
„Bio je to lijep početak jednog prijateljstva koji je još jedanput pokazao da je moda univerzalan jezik.“
Iako je priča o La Jupe brendu počela kao hobi i iz ljubavi prema dizajnu, vrlo brzo je prerastao u Sanjin stalni posao koji raste iz godine u godinu. Vjera u vlastiti dizajn, konstantno ulaganje, ali i poznavanje ciljne publike uz zanimljive kampanje učinilo je La Jupe haljine dijelom ormara brojnih (poznatih) dama iz cijele regije.
Mali dio haljina koje ćete naći u La Jupe showroomu
Dizajnerica koja stoji iza svih La Jupe kreacija, Sanja Dujmović, stvara ženstveno krojene haljine u kojima se svaka dama osjeća dotjerano, no istovremeno i ugodno, dok su pomno birani materijali tu kako bi unijeli dinamičnost i glamur koji ćete s lakoćom nositi. I upravo to je dojam koji je željela ostaviti naša Dijana. Ženstven, urban, a opet s dozom opuštenosti koji bi svaki look trebao imati.
„Kada su prve pozivnice za jubilarni Sarajevo Film Festival, kojem se tako veselim, počele stizati na našu adresu, znala sam da je Sanja jedna od dama koju želimo kontaktirati kako bi upravo njena kreacija bila dio moje modne avanture tijekom Sarajevo Film Festivala. Story Hall of Fame party koji se održavao sinoć, dan prije službenog početka Festivala na prekrasnoj lokaciji, Zemaljskom muzeju, pokazao se kao savršen razlog za još jedno naše druženje. " - nadodala je Dijana.
Detalji s druženja i probe haljine s dizajnericom Sanjom
„Nakon kave popraćene smijehom i prepričavanjem posljednjih novosti, uslijedio je razgovor o dizajnu haljine. Haljine otvorenih leđa jedan su od komada koji su dio mog osobnog stila te smo znale da je to prva stilska smjernica kojom ćemo se voditi prilikom odabira modela. Nakon pregleda materijala koji su dio nove kolekcije odabir je pao na asimetričan kroj i prekrasan zlatni til koji je obogaćen čipkastim aplikacijama i sitnim zlatnim perlama koji kreiraju prekrasne obrise na materijalima uz vizualnu igru sa zlatnim tonovima.“
Timski rad je ključan za uspjeh svakog projekta te smo i Sanju pitali zašto je baš ovu haljinu predložila za Dijanu: „Haljina Leda koju Dijana nosi na party je jedna od najljepših haljina koju smo do sada radili. Nježne boje i ženstveni kroj - ide mi uz njezin ten, boju kose i romantičnu narav.:)“
Dvije probe kasnije, kreacija je bila spremna za svoju malu premijeru.
S obzirom na to da je i odabir idealnih modnih dodataka uz svečanu haljinu također pravi mali izazov, Dijana nam je otkrila čime se ona vodila pri izboru:
„Haljina je uistinu zvijezda ove kombinacije te sam je zbog toga stilizirala uz ženstven i prirodan makeup, opuštene koavrdže (koje poput prave štreberice uvijek tražim na frizerskom stolcu) i elegantne cipele u boji pudera. Transparentna MOA baggeek torbica cijeloj priči je dala trendi zaokret, dok su raskošne Lota Art naušnice u smaragdnoj nijansi zaokružile look i bile odličan kontrast.“


Dijana na crvenom tepihu Story Hall od Fame partya održanog u Botaničkoj bašti Zemaljskog muzeja u Sarajevu
A kada imate lijepu haljinu, odlično raspoloženu urednicu, fotografa i sanjivu kulisu za slikanje na jednom mjestu,naravno da smo par minuta prije službenog početka partya iskoristili za našu foto priču.
„Bilo je ovo, sigurna sam, najzabavnije snimanje do sada. Često u užurbanom ritmu, zaboravimo na sve one male sitnice i razloge zbog kojih smo se i radovali doći na određeni event. Čak i ako ste za event spremali paralelno pregovarajući s malim dječakom zašto se trebate šminkati umjesto da slažete puzzle s likovima omiljenog crtića, ne možete pronaći omiljene naušnice ili vaša frizura nije baš onakva kakvom ste je zamišljali, važno je da ne zaboravite uživati u svim onim sjajnim stvarima koje su baš po mjeri. U našem slučaju bila je to bašta Zemaljskog muzeja koju smo na desetak minuta imali samo za sebe, lagani ljetni vjetar, haljina koju su sjajne dame dizajnirale s puno pažnje i drago društvo koje je svojim dosjetkama učinilo da se jedna urednica u potpunosti naviknuta ulogama iza kamere, ovoga puta i ispred objektiva osjeća prirodno, baš kao u svom vlastitom vrtu.





Pred nama je nekoliko dana odličnih eventova na Festivalu i zato pored službenog dijela nekog eventa, ne zaboravite uživati, pričati s dragim ljudima, izuti štikle kada postanu previše naporne i zaplesati pod vedrim, zvjezdanim nebom. To zvuči kao dobar party, zar ne?“

TEKST: Bonjour.ba
U svijetu uređenja enterijera postoji jedna dilema koja se stalno vraća: kako pronaći rasvjetu koja neće biti samo lijep detalj, nego dio rješenja koje mijenja funkciju, atmosferu i doživljaj prostora? Većina ljudi se izgubi između stilova, brendova i tehničkih zahtjeva i upravo tu nastaje stvarni izazov.



M Rasvjeta taj izazov pretvara u proces koji je mnogo jednostavniji i, što je još važnije, personaliziran. Od prvog dana, od kada su sestre Amina Malagić Šukalo i Edina Malagić pokrenule priču koja spaja dizajn, stručnost i žensku energiju, ideja je bila jasna: kupovina rasvjete ne smije biti brz izbor, nego iskustvo koje vodi do rješenja prilagođenog svakom enterijeru i svakoj osobi.

Amina Malagić Šukalo

Edina Malagić
Kroz godine su u BiH donijeli neke od najpoznatijih svjetskih brendova rasvjete, uključujući Slamp, Luceplan, Flos, Nemo Lighting, Nordlux, Zambelis, Viokef i mnoge druge čime su domaću scenu približili globalnim standardima.
Zato njihov salon nije zamišljen kao klasična prodavnica, nego kao prostor u kojem se projekti prolaze 1 na 1, uz podršku arhitektice Samre Memić Demirović i tima elektroinžinjera koji stoje iza stručnog projektovanja, fotometrijskih analiza i sistema „ključ u ruke”.

Samra Memić Demirović
Event “Let’s glow together” bio je upravo ta filozofija prikazana uživo.
Amina i Edina su se obratile gostima uz kratku zahvalnicu, podsjećajući da svaki projekat, od privatnih domova do velikih hotela i javnih prostora, počinje istim korakom, a to je dobrim razumijevanjem svjetla.


Kawa je ove večeri imala atmosferu koja je rasla iz minute u minutu: toplo osvjetljenje, pažljivo odabrani kutovi, tihi žamor i energija ljudi koji vole prostor jednako koliko i posao kojim se bave.
Nordlux prezentacija otvorila je priče o savremenim enterijerima, dok je glow corner postao spontano okupljalište. Tu su se smjenjivali osmijesi, fotografije i komentari o tome kako svjetlo u pravom trenutku mijenja cijelu percepciju prostora.






Signature kokteli, kreirani posebno za ovu noć, nosili su sličan potpis: lagani, estetski dotjerani, savršeni za atmosferu koja ne žuri. DJ je pratio ritam događaja nenametljivo, ostavljajući prostor da razgovori vode glavnu riječ.



Arhitekti, dizajneri i partneri s kojima M Rasvjeta godinama gradi projekte, od privatnih vila do hotela, restorana i javnih prostora, ispunili su prostor pričama iz prakse. U kratkim Q&A trenucima, vodeći arhitektonski studiji za Bonjour.ba odgovorili su na pitanja koja će mnoge inspirirati.

Jean Louis iz Nordlux tima istakao je koliko je važno graditi saradnje koje nadilaze klasično partnerstvo. Kao brend koji dolazi iz Danske, naglašava da: “Naša snaga je u pronalasku lokalnih heroja partnera koji su veoma jaki na lokalnom tržištu. Smatramo da je ovo savršen početak za nas da razvijemo naše ime, brend i proizvode. Među nama postoji prijateljstvo i poštovanje.”

Blanka Dujić iz studija ARTERIOR ispričala nam je kako u njenim projektima postoji jedan jednostavan princip: pravi kutak postane omiljeni tek kada ga obasja svjetlo koje ima karakter. Pitali smo je koje svjetlo to najbrže postigne, a njen odgovor je bio: "LED traka na pravom mjestu.”

Blanka Dujić
U razgovoru s Belindom Pušić iz Belinda Design saznali smo koji bi komad M Rasvjete ponijela kući odmah te večeri i odgovor je bio jednako iskren koliko i estetski očekivan: “Glossy, to je stolna lampa u pink varijanti.”

Belinda Pušić
Govoreći o rasvjeti koja pravi najveću razliku, Nermina Zagora nas je podsjetila na jednu važnu stvar da enterijere, baš kao i ljude, pamtimo po osjećaju koji u nama izazovu. Upravo tu, kaže, rasvjeta ima ključnu ulogu: “Još bolje je ukoliko rasvjetna tijela imaju tu mogućnost da se njihova temperatura, odnosno boja, podešava kroz dizajn rasvjete i mi možemo transformirati jedan tipični prostor i dati mu više karaktera i više atmosfera.”

Nermina Zagora
Kada je riječ o trendovima, upravo je tim M Rasvjete bio onaj čije smo mišljenje posebno željeli čuti. Pitali smo ih šta u 2026. odlazi u veliko “NE”, a šta će obilježiti novo “DA” u rasvjeti.
Samra Memić Demirović: "U 2026. godini što se tiče trendova napuštamo hladnu boju svjetla i nametljive oblike rasvjetnih tijela. Veliko "da" su prirodni materijali, najviše kamen, travertin i alabaster. Na velika vrata se u 2026. godini vraća i srebrna finitura rasvjetnih tijela."

Samra Memić Demirović
Razgovor smo zaključili pitanjem koje najbolje otkriva njihovu filozofiju: šta je to najvažnije što žele da svi znaju o dobroj rasvjeti? Odgovor je bio onaj koji dolazi iz iskustva, terena i stotina realizovanih projekata, onaj koji mijenja način na koji posmatramo prostor: “Rasvjeta uopće nije detalj u prostoru, ona je ključni element koji oblikuje funkcionalnost i atmosferu svakog prostora.”

Večer “Let’s glow together” završila je upravo onako kako je i počela… razgovorima, idejama i svjetlom koje je u Kawi stvaralo male trenutke koji ostaju zapamćeni. U opuštenoj atmosferi, uz koktele i muziku, postalo je jasno zašto M Rasvjeta godinama gradi povjerenje arhitekata, dizajnera i klijenata širom BiH.
























Ovaj event nije bio klasično predstavljanje brenda, nego pokazna vježba njihove filozofije: da svaka prostorija ima potencijal, da se rješenja ne kopiraju nego stvaraju i da dobra rasvjeta nije dodatak već vrlo često srce ambijenta.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!