TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.8.2019.
Euforija i onaj osjećaj uzbuđenja koji se javi kod svake dame kada razmišlja o dizajnu svoje haljine za posebne prilike, čini cijelu modnu avanturu još zabavnijom i posebnijom.
Pomno pregledavamo materijale, istražujemo krojeve, određujemo budžet i biramo detalje koji će dočarati smjelost našeg duha i dati naš osobni stilski pečat elegantnom izdanju za svečane prilike.
Haljine su to koje posebno čuvamo, a svaki put kada ju izvučemo iz ormara, ona u nama budi isti osjećaj uzbuđenja kao i bezbroj uspomena koje su nastale dok smo ju nosili.
No, jeste li se ikada zapitali što to stoji iza kulisa nastanka jedne dizajnerske haljine i koliko je vremena potrebno za izradu?
Mi smo odlučili odgovoriti na ovaj izazov uz foto dnevnik koji prati našu urednicu Dijanu Ćavar kroz nastanak romantične La Jupe haljine koju je birala za sinoćnji Story Hall of Fame party koji se uz brojna poznata domaća lica održao u Zemaljskom muzeju u Sarajevu. Dijana nam je otkrila zašto je birala dizajn ovog bh. brenda, na što je važno obratiti pozornost pri odabiru, dopustila nam je da zavirimo na probe haljine u La Jupe Showroomu, ali nas i podsjetila da je uz bajkovite kreacije koje biramo za svečane prilike, najvažnije zabaviti se, smijati, plesati i uživati u zabavi.
***
„U dizajn bh.brenda La Jupe sam se po prvi put zaljubila prije tri godine. Čak i znam točan datum. (ok, kao šalabahter imam i ovaj BONJOUR. članak o toj kolekciji, no, svi trebamo malog saveznika kroz dan, zar ne?). Sanja je tada predstavila nježnu kolekciju haljina klasičnog dizajna gdje je upravo zbog ljepote materijala ukrala simpatije čak i onih dama koje ne njeguju romantičan stil. Kampanja za kolekciju snimana je u Rogarskoj Slatini, a kasnije mi je i Sanja otkrila da je upravo vjenčanica predstavljena u sklopu te kolekcije njena najdraža La Jupe haljina do sada.

Nakon nekog vremena Sanja je uplela svoje prste i u dizajn moje haljine za vjenčanje, pomažući mi u cilju da jednu minimalističku svilenu slip vjenčanicu obogatim custom made topićem koji će biti skrojen od materijala koji je izgledao kao da je u potpunosti prekriven sitnim listićima koji plešu sa svakim mojim pokretom." - otkrila nam je Dijana.
„Bio je to lijep početak jednog prijateljstva koji je još jedanput pokazao da je moda univerzalan jezik.“
Iako je priča o La Jupe brendu počela kao hobi i iz ljubavi prema dizajnu, vrlo brzo je prerastao u Sanjin stalni posao koji raste iz godine u godinu. Vjera u vlastiti dizajn, konstantno ulaganje, ali i poznavanje ciljne publike uz zanimljive kampanje učinilo je La Jupe haljine dijelom ormara brojnih (poznatih) dama iz cijele regije.
Mali dio haljina koje ćete naći u La Jupe showroomu
Dizajnerica koja stoji iza svih La Jupe kreacija, Sanja Dujmović, stvara ženstveno krojene haljine u kojima se svaka dama osjeća dotjerano, no istovremeno i ugodno, dok su pomno birani materijali tu kako bi unijeli dinamičnost i glamur koji ćete s lakoćom nositi. I upravo to je dojam koji je željela ostaviti naša Dijana. Ženstven, urban, a opet s dozom opuštenosti koji bi svaki look trebao imati.
„Kada su prve pozivnice za jubilarni Sarajevo Film Festival, kojem se tako veselim, počele stizati na našu adresu, znala sam da je Sanja jedna od dama koju želimo kontaktirati kako bi upravo njena kreacija bila dio moje modne avanture tijekom Sarajevo Film Festivala. Story Hall of Fame party koji se održavao sinoć, dan prije službenog početka Festivala na prekrasnoj lokaciji, Zemaljskom muzeju, pokazao se kao savršen razlog za još jedno naše druženje. " - nadodala je Dijana.
Detalji s druženja i probe haljine s dizajnericom Sanjom
„Nakon kave popraćene smijehom i prepričavanjem posljednjih novosti, uslijedio je razgovor o dizajnu haljine. Haljine otvorenih leđa jedan su od komada koji su dio mog osobnog stila te smo znale da je to prva stilska smjernica kojom ćemo se voditi prilikom odabira modela. Nakon pregleda materijala koji su dio nove kolekcije odabir je pao na asimetričan kroj i prekrasan zlatni til koji je obogaćen čipkastim aplikacijama i sitnim zlatnim perlama koji kreiraju prekrasne obrise na materijalima uz vizualnu igru sa zlatnim tonovima.“
Timski rad je ključan za uspjeh svakog projekta te smo i Sanju pitali zašto je baš ovu haljinu predložila za Dijanu: „Haljina Leda koju Dijana nosi na party je jedna od najljepših haljina koju smo do sada radili. Nježne boje i ženstveni kroj - ide mi uz njezin ten, boju kose i romantičnu narav.:)“
Dvije probe kasnije, kreacija je bila spremna za svoju malu premijeru.
S obzirom na to da je i odabir idealnih modnih dodataka uz svečanu haljinu također pravi mali izazov, Dijana nam je otkrila čime se ona vodila pri izboru:
„Haljina je uistinu zvijezda ove kombinacije te sam je zbog toga stilizirala uz ženstven i prirodan makeup, opuštene koavrdže (koje poput prave štreberice uvijek tražim na frizerskom stolcu) i elegantne cipele u boji pudera. Transparentna MOA baggeek torbica cijeloj priči je dala trendi zaokret, dok su raskošne Lota Art naušnice u smaragdnoj nijansi zaokružile look i bile odličan kontrast.“


Dijana na crvenom tepihu Story Hall od Fame partya održanog u Botaničkoj bašti Zemaljskog muzeja u Sarajevu
A kada imate lijepu haljinu, odlično raspoloženu urednicu, fotografa i sanjivu kulisu za slikanje na jednom mjestu,naravno da smo par minuta prije službenog početka partya iskoristili za našu foto priču.
„Bilo je ovo, sigurna sam, najzabavnije snimanje do sada. Često u užurbanom ritmu, zaboravimo na sve one male sitnice i razloge zbog kojih smo se i radovali doći na određeni event. Čak i ako ste za event spremali paralelno pregovarajući s malim dječakom zašto se trebate šminkati umjesto da slažete puzzle s likovima omiljenog crtića, ne možete pronaći omiljene naušnice ili vaša frizura nije baš onakva kakvom ste je zamišljali, važno je da ne zaboravite uživati u svim onim sjajnim stvarima koje su baš po mjeri. U našem slučaju bila je to bašta Zemaljskog muzeja koju smo na desetak minuta imali samo za sebe, lagani ljetni vjetar, haljina koju su sjajne dame dizajnirale s puno pažnje i drago društvo koje je svojim dosjetkama učinilo da se jedna urednica u potpunosti naviknuta ulogama iza kamere, ovoga puta i ispred objektiva osjeća prirodno, baš kao u svom vlastitom vrtu.





Pred nama je nekoliko dana odličnih eventova na Festivalu i zato pored službenog dijela nekog eventa, ne zaboravite uživati, pričati s dragim ljudima, izuti štikle kada postanu previše naporne i zaplesati pod vedrim, zvjezdanim nebom. To zvuči kao dobar party, zar ne?“

TEKST: Bonjour.ba
Bonjour.ba kao vodeći lifestyle medij u BiH godinama predano gradi našu scenu.
Svaki novi format, svaki članak koji pomakne emociju, svaka digitalna priča koju publika podijeli jer ju je osjetila, gradi ono što Bonjour.ba danas jeste: medij koji je svjesan trendova, no medij koji ih implementira na bh. tržište na autentičan, već prepoznatljiv Bonjour način.

I zato nam ova godina mnogo znači. Prije svega zato što je publika prepoznala formate koje kreiramo, a stručnjaci su potvrdili. Četiri potpuno različita projekta, prijavljena na NO LIMIT BH Advertising Festival, ušla su u uži izbor finalista 2025. i osvojila dva zlata, jedno srebro i jednu broncu potvrđujući da se u Bosni i Hercegovini može graditi digitalna scena koja je ambiciozna, estetski snažna i da Bonjour.ba u njoj ima glavnu ulogu.
Misija NO LIMIT BH Advertising Festivala je jasna: priznati, nagraditi i promovisati rad pojedinaca, timova i agencija koji grade kreativnu industriju u BiH kroz ideje, izvedbu i visoku kreativnost. U ocjenjivanju kreativnih postignuća primjenjuju se visoki profesionalni standardi struke, prema principima koji vrijede u cijelom svijetu.

A evo i pregleda projekata Bonjour.ba koji su ove godine bili prijavljeni, svaki predstavljen u kategoriji koja najbolje odražava njegov karakter i doprinos digitalnom i lifestyle prostoru: projekat Bonjour x Via Media Gala Night u kategoriji Event osvojio je zlato, novi format Bonjour.ba “Behind the Scenes” u kategoriji Digitalne kampanje 360 osvojio je zlato, redizajn Bonjour.ba portala u kategoriji Digital - Web stranice i aplikacije osvojio je srebro, a Bonjour.ba x Podravka boutique event u kategoriji Event osvojio je broncu.



Kategorija: Event
Bonjour x Via Media Gala Night nas je podsjetila da lifestyle scena postoji tek kada postane živa i kada ljudi dobiju večer koja je posvećena upravo njima, profesionalcima iz iste industrije koji dijele viziju, estetiku i standarde.




Realizovan kao zajednički projekt Bonjour.ba × Via Media, Gala Night je postavila fokus na ono što se često ne vidi: pripremu, produkciju i saradnju koja stoji iza svakog kvalitetnog eventa. Bonjour x Via Media Gala Night kreirana je kao fuzija neočekivanog i hrabrog kreativnog koncepta, iznimne estetike, umjetnosti i vrhunskog gourmet iskustva.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Ilda Lihić-Isović, Ada Ćeremida i Nevena Divčić, Bonjour.ba novinarke
Amna Džamić Branković, Via Media partner
Haris Mujanović, CEO Via Media
Kanita Alić, Via Media creative and event manager
Bakir Ćatić, Via Media Event & BTL Manager
Berina Skorupan, Via Media Event&BTL Executive
Ammar Mujakić, Via Media BTL Executive
Danijel Nenadić, Via Media grafički dizajner
Kategorija: Digitalne kampanje 360
Godinama su kulturni događaji bili svedeni na formalne najave, a onda smo rekli: vrijeme je da se vrati emocija i snaga kulturne scene. Rezultat? Novi format koji je spojio estetiku, storytelling i blizinu umjetnicima, pokazujući kulturu onako kako je publika nikada ne vidi, iza scene.


Na Sarajevo Film Festivalu se jasno vidjelo da publika želi više od protokola. Sadržaj iza scene postao je onaj koji se najviše dijelio, spremao, komentarisao i kome se vraćalo ponovo.
U konačnici jasna poruka da kultura nije ni tiha ni marginalna kada joj se priđemo srcem i modernim digitalnim jezikom, na Bonjour.ba način.

PROJEKTNI TIM
Bonjour.ba produkcija
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Nevena Divčić i Ada Ćeremida, Bonjour ba. novinarke
Tesnim Ališah, Bonjour.ba Social media menadžerica
Monika Andrić, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Kategorija: Event
Ovdje je fokus bio na detalju: intimno, iskustveno, personalizirano druženje koje učesnike stavlja u centar. Željeli smo aktivaciju koja će mlađim generacijama prenijeti poruku Podravka brenda, Pokaži svoje najbolje, na način koji je autentičan, moderan i iskustven. Naš zadatak bio je osmisliti format koji omogućava da se brend doživi.


Realizovali smo boutique gourmet event s fokusom na ljude, proces i emociju. Kuhinja je kreirana na licu mjesta, baš za ovaj event: prostor koji je izgledom, rasporedom i atmosferom bio zamišljen da potakne spontanost i samopouzdanje u kuhanju. U takvom okruženju, 10 influencera prihvatilo je izazov da pripreme jelo koje nikada ranije nisu kuhali, oslanjajući se na vlastiti stil, instinkt i Vegetu kao ključan alat. Pod vodstvom profesionalnog chefa, svaka odluka, od izbora namirnica do završnog servisa, postala je dio sadržaja koji autentično pokazuje kako brend funkcioniše u realnoj, stvarnoj upotrebi.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Tesnim Ališah, Bonjour.ba social media menadžerica
Ilda Lihić-Isović, Bonjour.ba novinarka
Enida Kajević, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Haris Arnautović, Podravka BiH direktor marketinga
Silvija Čuljak, Podravka BiH senior brand manager
Kategorija: Digital - Web stranice i aplikacije
Redizajn portala bio je trenutak kada smo odlučili da način na koji pričamo priče mora biti jednak emociji koju one nose.
Novi UX/UI, mobilno-prvi pristup, brže učitavanje, crno-bijeli identitet, mogućnost video sadržaja i intuitivno istraživanje tekstova postali su temelj koji poziva čitatelja na duže trajanje sesije i ponovan dolazak na Bonjour.ba.



PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Purple Key i Bonjour.ba, grafički dizajn
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Da je lifestyle mnogo više od estetike. Da digitalna i lifestyle scena u BiH raste kroz Bonjour.ba. Da autorski formati imaju moć i da se publika povezuje sa sadržajem onda kada je sadržaj autentičan, savremen i emotivan.
Četiri prijavljena projekta ispred Bonjour.ba, osvojena dva zlata, jedno srebro i jedna bronca potvrda je pravca kojim idemo: hrabro, moderno i sa stalnom željom da unaprijedimo način na koji živimo, osjećamo i dijelimo inspiraciju online i offline.

Nastavljamo u istom smjeru sa još više ideja koje istražuju kako se lifestyle može osjetiti. Sljedeće? Reći ćemo samo - stay tuned.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!