TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 18.5.2023.

U toku su užurbane pripreme za organizaciju ljetnog Art Marketa, sada već tradicionalnog okupljanja poduzetnika i kreativaca sa posebnim ponudama originalnih, ručno rađenih artikala.

Art Market je projekat OREA-e, najveće online platforme koja predstavlja prvu multi vendor platformu u našoj zemlji.

 

Foto: Marko Jovančić za Bonjour.ba

 

 

OREA se, prije svega, fokusira na kupoprodaju ručno rađenih, originalnih proizvoda sa lokalnom etiketom koja djeluje u BiH, a od novembra prošle godine, okuplja i kreativce iz susjedne Hrvatske.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by OREA (@oreamarketplace)



O tome šta nas očekuje i kakve nam novitete pripremaju, razgovarali smo sa Senitom Slipac, jednom od osnivačica OREA platforme.

„Sa radošću najavljujemo naš tradicionalni Art Market za koji se uvijek traži mjesto više. I ove godine donosimo vam mnoštvo zanimljivih i jedinstvenih brendova, a posebno nas raduje što možemo najaviti prisustvo brendova iz Hrvatske. Među njima su Lunilou, Amaranthine, Torba bags i Džaaks“, ističe Senita te dodaje kako i ovaj put nastavljaju saradnju sa udruženjem Srce za djecu oboljelu od raka.

 


 

„Sav prihod od ulaznica, koje će koštati 2 KM, kao i procent od svake kupovine će biti donirani Roditeljskoj kući u Sarajevu za mališane koji se liječe od raka na Pedijatrijskoj klinici“ – ističe Senita.

 



Prema njenim riječima, najvažniji cilj Art Marketa kao i same platforme OREA je promovirati i jačati ideju malog poduzetništva, koje svoje prednosti i uspjeh gradi na originalnim i dobrim idejama i istovremeno poslati ohrabrujuću poruku svim mladim kreativcima iz našeg dijela Evrope da vrijedi raditi na razvoju vlastitih projekata i malih biznisa.

 

Koje sve kreativce i brendove možemo očekivati na ovogodišnjem OREA Art Marketu?


Na OREA platformi možete pronaći zaista mnogo toga: od unikatnog nakita, modnih dodataka, preko jedinstvenih dekoracija za dom, odjeće, umjetnina. Mnoštvo domaćih malih i već prepoznatih brendova bit će dostupni i na ovom OREA Art Marketu, a među njima su zadivljujući dizajni Waga Wood-a koje karakterišu drvorezbarski radovi, uključujući namještaj, vrhunske interijere i male ukrasne predmete. Oni su potvrda da je rezbarena stolarija sastavni dio lokalne kulture kreacije  te mjerilo ljepote interijera doma i tradicija koja potiče osjećaj pripadnosti i zajednice.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by W A G A W O O D (@waga.wood)



Pravo osvježenje su kreacije AL Made by Sisters od kojih svaki artikal ima ležeran kroj što omogućava stilski nonšalantan, ali besprijekoran i profinjen izgled i prepoznatljiv logotip brenda te poruku 'The power of a wish'.  

Svakako ne propustite pogledati INTUITIVA mokasinke nastale kao rezultat spone decentnog njujorškog dizajna i bosanskohercegovačke tradicije, napravljene za savremenog i osviještenog kupca koji vodi brigu o sebi i svojoj zajednici, birajući prirodne materijale i lokalnu etiketu.

 



Brend KAUR čine razigrani, usavršeni  komadi odjeće i modni dodaci koji će vas učiniti jedinstvenim u svakoj prilici, ističući vašu osobnost, ljepotu i strast.

Posebno se ističu keramički modni dodaci i posuđe brenda Tekne koji proizvode predmete koji mogu trajati godinama, izazivajući jednako oduševljenje sa svakom novom kombinacijom oslikanom i dekorisanom ručno 24 karatnim zlatom.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tekne (@te.k.ne)



Kao dio uvriježene tradicije korištenja ovčije vune u domaćinstvu, nastao je i brend Wool Line koji nas svojim savremenim i korisnim proizvodima vraćaju u potpuno zdravo i prirodno okruženje, pružajući osjećaj zadovoljstva i ugođaja dubokog sna i odmora.

Na ljetnom OREA Art Marketu predstavit će se i Ivy Q Studio čijim ćete naušnicama, inspirisanim bosančicom, stećcima i drugim elementima bh. kulturno - historijskog naslijeđa, postići decentan i dopadljiv modni look.

Među sjajnim domaćim brendovima, prvi put na OREA Art Marketu predstavit će se i hrvatski brend Lunilou čiji su proizvodi odjeća izrađena od prirodnih materijala koristeći 100% organski pamuk iz sjevernog Perua, čineći Lunilou odjeću za odrasle i djecu zdravim i sigurnim odabirom.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by lunilou official (@lunilou)



Tu je i inspirativni Amaranthine store čiji svaki komad nakita i svaka linija nakita ima svoju poruku, inspirisan baštinom, historijom i korijenima.

Iz Splita nam dolazi TorBA - brand ilustratora i dizajnera koji izrađuju predmete koji su spoj reciklaže i ilustracije. Svaka torba je posebno rađena i različita, vođena idejom dobrog dizajna i svijesti prema ekologiji.

Posjetioci će po prvi put na OREA Art Marketu će moći vidjeti i kupiti predivne Džaaks maštovite torbe sa zanimljivim detaljima koje poželite nositi čim ih vidite.

 



Kako bi cijela porodica uživala, i ove godine tokom Art Marketa bit će organizirana zabava za mališane. U Dječijem kutku najmlađi će se moći zabaviti zanimljivim sadržajima kao što su animacije, crtanje na platnu, kreativne radionice, časovi pravljenja sapuna i razne društvene igre. Za malu raju smo pripremili i posebno iznenađenje – predstavu Pinokio, a kompanija Telemach donosi mnoštvo dodatnih zabavnih sadržaja za svu djecu.


 



OREA Art Market prepoznali su brojni sponzori među kojima su Telemach, Bingo, UniCredit banka i Visa – platni partner, MonetizeAd, Vispak, Lutrija, Leda, Franck i partner Općina Centar Sarajevo. Medijski partneri Art Marketa su Bonjour.ba, Klix, RSG i magazin Gracija.

 



***
Naslovna fotografija: Marko Jovančić za Bonjour.ba  


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!