TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 18.5.2023.
U toku su užurbane pripreme za organizaciju ljetnog Art Marketa, sada već tradicionalnog okupljanja poduzetnika i kreativaca sa posebnim ponudama originalnih, ručno rađenih artikala.
Art Market je projekat OREA-e, najveće online platforme koja predstavlja prvu multi vendor platformu u našoj zemlji.
Foto: Marko Jovančić za Bonjour.ba
OREA se, prije svega, fokusira na kupoprodaju ručno rađenih, originalnih proizvoda sa lokalnom etiketom koja djeluje u BiH, a od novembra prošle godine, okuplja i kreativce iz susjedne Hrvatske.
O tome šta nas očekuje i kakve nam novitete pripremaju, razgovarali smo sa Senitom Slipac, jednom od osnivačica OREA platforme.
„Sa radošću najavljujemo naš tradicionalni Art Market za koji se uvijek traži mjesto više. I ove godine donosimo vam mnoštvo zanimljivih i jedinstvenih brendova, a posebno nas raduje što možemo najaviti prisustvo brendova iz Hrvatske. Među njima su Lunilou, Amaranthine, Torba bags i Džaaks“, ističe Senita te dodaje kako i ovaj put nastavljaju saradnju sa udruženjem Srce za djecu oboljelu od raka.
„Sav prihod od ulaznica, koje će koštati 2 KM, kao i procent od svake kupovine će biti donirani Roditeljskoj kući u Sarajevu za mališane koji se liječe od raka na Pedijatrijskoj klinici“ – ističe Senita.
Prema njenim riječima, najvažniji cilj Art Marketa kao i same platforme OREA je promovirati i jačati ideju malog poduzetništva, koje svoje prednosti i uspjeh gradi na originalnim i dobrim idejama i istovremeno poslati ohrabrujuću poruku svim mladim kreativcima iz našeg dijela Evrope da vrijedi raditi na razvoju vlastitih projekata i malih biznisa.
Koje sve kreativce i brendove možemo očekivati na ovogodišnjem OREA Art Marketu?
Na OREA platformi možete pronaći zaista mnogo toga: od unikatnog nakita, modnih dodataka, preko jedinstvenih dekoracija za dom, odjeće, umjetnina. Mnoštvo domaćih malih i već prepoznatih brendova bit će dostupni i na ovom OREA Art Marketu, a među njima su zadivljujući dizajni Waga Wood-a koje karakterišu drvorezbarski radovi, uključujući namještaj, vrhunske interijere i male ukrasne predmete. Oni su potvrda da je rezbarena stolarija sastavni dio lokalne kulture kreacije te mjerilo ljepote interijera doma i tradicija koja potiče osjećaj pripadnosti i zajednice.
Pravo osvježenje su kreacije AL Made by Sisters od kojih svaki artikal ima ležeran kroj što omogućava stilski nonšalantan, ali besprijekoran i profinjen izgled i prepoznatljiv logotip brenda te poruku 'The power of a wish'.
Svakako ne propustite pogledati INTUITIVA mokasinke nastale kao rezultat spone decentnog njujorškog dizajna i bosanskohercegovačke tradicije, napravljene za savremenog i osviještenog kupca koji vodi brigu o sebi i svojoj zajednici, birajući prirodne materijale i lokalnu etiketu.
Brend KAUR čine razigrani, usavršeni komadi odjeće i modni dodaci koji će vas učiniti jedinstvenim u svakoj prilici, ističući vašu osobnost, ljepotu i strast.
Posebno se ističu keramički modni dodaci i posuđe brenda Tekne koji proizvode predmete koji mogu trajati godinama, izazivajući jednako oduševljenje sa svakom novom kombinacijom oslikanom i dekorisanom ručno 24 karatnim zlatom.
Kao dio uvriježene tradicije korištenja ovčije vune u domaćinstvu, nastao je i brend Wool Line koji nas svojim savremenim i korisnim proizvodima vraćaju u potpuno zdravo i prirodno okruženje, pružajući osjećaj zadovoljstva i ugođaja dubokog sna i odmora.
Na ljetnom OREA Art Marketu predstavit će se i Ivy Q Studio čijim ćete naušnicama, inspirisanim bosančicom, stećcima i drugim elementima bh. kulturno - historijskog naslijeđa, postići decentan i dopadljiv modni look.
Među sjajnim domaćim brendovima, prvi put na OREA Art Marketu predstavit će se i hrvatski brend Lunilou čiji su proizvodi odjeća izrađena od prirodnih materijala koristeći 100% organski pamuk iz sjevernog Perua, čineći Lunilou odjeću za odrasle i djecu zdravim i sigurnim odabirom.
Tu je i inspirativni Amaranthine store čiji svaki komad nakita i svaka linija nakita ima svoju poruku, inspirisan baštinom, historijom i korijenima.
Iz Splita nam dolazi TorBA - brand ilustratora i dizajnera koji izrađuju predmete koji su spoj reciklaže i ilustracije. Svaka torba je posebno rađena i različita, vođena idejom dobrog dizajna i svijesti prema ekologiji.
Posjetioci će po prvi put na OREA Art Marketu će moći vidjeti i kupiti predivne Džaaks maštovite torbe sa zanimljivim detaljima koje poželite nositi čim ih vidite.
Kako bi cijela porodica uživala, i ove godine tokom Art Marketa bit će organizirana zabava za mališane. U Dječijem kutku najmlađi će se moći zabaviti zanimljivim sadržajima kao što su animacije, crtanje na platnu, kreativne radionice, časovi pravljenja sapuna i razne društvene igre. Za malu raju smo pripremili i posebno iznenađenje – predstavu Pinokio, a kompanija Telemach donosi mnoštvo dodatnih zabavnih sadržaja za svu djecu.
OREA Art Market prepoznali su brojni sponzori među kojima su Telemach, Bingo, UniCredit banka i Visa – platni partner, MonetizeAd, Vispak, Lutrija, Leda, Franck i partner Općina Centar Sarajevo. Medijski partneri Art Marketa su Bonjour.ba, Klix, RSG i magazin Gracija.
***
Naslovna fotografija: Marko Jovančić za Bonjour.ba
TEKST: Bonjour.ba
Bez grudvica, bez kompromisa i sa četkicom koja hvata svaku trepavicu? Da, postoji i isprobali smo je.
Testirali smo maskaru koju žene već zovu big deal i evo zašto nije napustila naš neseser. U moru maskara koje obećavaju "wow efekt", jedna nam je zapela za oko, doslovno.
L’Oréal Paris lansirao je Paradise Big Deal maskaru, a mi smo je odlučili testirati u stvarnim uslovima od sastanka u 8:00 do zatvaranja inboxa u 16:00. Naša novinarka ju je nosila kroz cijeli radni dan, a efekat nas je iskreno iznenadio.
Nakon što smo prvim tekstom otvorili vrata novog serijala u kojem testiramo proizvode iskreno, detaljno i bez filtera. Sada idemo korak dalje i to ka trepavicama. Ovo je nastavak naše potrage za favoritima koji će, zaista opravdati svoj hype.
Prvi dojam: maskara koja obećava i isporučuje
Lagan, elegantan dizajn s prepoznatljivom L’Oréal estetikom, ali ono što odmah osvaja je četkica: 312 hibridnih vlakana različite dužine. Na prvi pogled - moćno. Do 100% više volumena već nakon jednog sloja
Nanošenje: bez grudvica, bez težine, bez muke
Prvi sloj već daje volumen, drugi produžuje i dodatno otvara pogled. Zahvaljujući kraćim vlaknima koja stvaraju volumen i dužim koje razdvajaju trepavice, a rezultat su pune, raskošne, ali definirane trepavice. Bez grudvica, bez preslikavanja, bez razmazivanja.
Od jutarnje kafe do zadnjeg e-maila: postojanost bez zatezanja
Testirali smo je kroz tipičan dan novinarke – sastanci, scrollanje, zaboravljeni ručak i nekoliko „samo da ovo još pošaljem“ momenata. Maskara nije popustila ni pod inbox pritiskom. Bez trusenja, bez razmazivanja, i što je najvažnije, bez osjećaja težine na očima.
Skidanje je brzo i bez trljanja. Micelarna voda je dovoljna. Bez iritacija i bez ostataka crne boje sljedeće jutro što je zaista rijetkost kod volumenskih formula.
Kome preporučujemo?
Ako volite efekt podignutih, raskošnih trepavica bez grudvica, ovo bi lako mogla postati vaša nova go-to maskara. Posebno ako preferirate postepen, nadogradiv rezultat koji možete prilagoditi raspoloženju – od no make up make up do punog dramatičnog izgleda.
Paradise Big Deal je maskara koja spaja ono što smo dosad smatrali nespojivim volumen i lakoću, dramatičan efekt i prirodan osjećaj. Naš test je pokazao da je ovo zaista maskara bez kompromisa.
Ako tražite maskaru koja će da prati vaš ritam cijelo ljeto upravo ste je pronašli.
Produkcija: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!