TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 11.8.2021.
OREA Art market događaj je prodajnog, kulturnog i zabavnog karaktera, koji uz to uvijek ima i humanitarnu notu.
Održava se u Sarajevu, u prelijepoj bašti Zemaljskog muzeja, a ove godine, upravo će ovdje kroz dvodnevni event svoj rad predstaviti domaći brendovi koji su dio OREA platforme.
Posjetitelji će tako moći upoznati, ali i kupiti radove čak 58 domaćih kreativaca među kojima su oni koji se bave izradom nakita, odjeće, modnih dodataka, kozmetike, dodataka za bebe i još mnogo toga, a dio marketa je i kutak za najmlađe, Food Court…
Senita Slipac, jedna od članica OREA tima, otkrila nam je više detalja o 3. OREA Art Marketu koji se narednog vikenda, 14. i 15.8. održava u Botaničkoj bašti u Sarajevu.
Važno je i istaknuti da se OREA Art Market otvara u subotu od 16h i bit će otvoren do 20h za posjetitelje, dok će u nedjelju trajati u periodu od 10h do 19h.
***
Senita, ovo je treće izdanje OREA Art Marketa. Koji su izazovi s kojim ste se susreli na početku i što ovo 3. izdanje čini posebnim?
Kao i sve drugo što čovjek radi prvi put, tu je prije svega prisutna jedna doza nesigurnosti da li ste se pobrinuli za sve detalje, da li ste nešto previdjeli, te da li će javnost prepoznati vaš događaj kao nešto interesantno i odlučiti se da ga posjete.
Kada nešto radite prvi put, nemate nikakvu statistiku niti druge podatke na koje se možete osloniti za bilo kakvu procjenu, pa morate vjerovati u sebe i da će uloženi trud uroditi plodom.
Što se pomenutog 3. izdanja Art Marketa tiče, ono što ga čini posebnim, barem nama, je svakako to što se „vratio u grad“ nakon više od godinu i pol pauze.
Posebnim ga čine i vanjske okolnosti, obzirom na situaciju s pandemijom zbog čega moramo brinuti o toliko mnogo detalja kako bi osigurali sigurnost svih posjetilaca i izlagača, bez da to umanji atmosferu događaja. Ovo je ujedno i prvi dvodnevni Art Market, obzirom da su prethodna dva izdanja trajala po jedan dan.
Za kraj, ali nipošto najmanje važno, ovaj put ćemo imati neke nove sadržaje koji će doprinijeti posebnom štimungu OREA Art Marketa, a koje nismo imali na prethodnim izdanjima.
Tko danas čini vaš tim i koliko ranije započinjete s organizacijom?
Organizacioni tim Art Marketa broji šest ljudi, a na to svakako treba dodati sve naše saradnike koji na dan Art Marketa svojim doprinosom isti učine posebnim. Inače, s organizacijom započnemo dva mjeseca pred sam događaj, no ove godine smo uslijed neizvjesnosti zbog epidemiološke situacije s organizacijom krenuli u zadnji čas, što će reći da smo za organizaciju imali manje od mjesec dana.
Članovi OREA tima: Kerim Kalamujić, Senita Slipac, Ajna Ključanin i Amra Džeko
Kako sada izgleda jedan vaš radni dan, tek par dana prije početka marketa?
Uh, jedan radni dan je poprilično stresan, a ovog puta još i više zbog veoma kratkog roka za organizaciju. Dan započinje uz to-do listu i planer aktivnosti, kako bih se što bolje pripremila i maksimalno iskoristila vrijeme.
Nakon toga slijedi komunikacija sa timom kako bismo koordinisali zadatke i sve ostale detalje i informacije vezano za organizaciju, a zatim slijede ili sastanci, ili terenski rad za pripremu lokacije održavanja događaja ili kancelarijski rad na zadacima sa liste.
Dan se obično završi oko ili iza ponoći, jer zbog kratkog roka za organizaciju potrebno je raditi mnogo više sati dnevno no što je uobičajeno, kako bih sve stigla završiti.
Kako biste osobi koja se prvi put susreće s OREA-om opisali vaš brend?
OREA je zajednica kreativaca iz BiH i regije koji se bave izradom rukotvorina, tj. unikatnih ručno rađenih proizvoda.
Naša misija je doprinijeti razvoju lokalne ekonomije kroz izgradnju i osnaživanje kreativne zajednice, zalaganje za bolje uslove poslovanja i promociju kvalitetnih domaćih brendova ne samo u regiji, nego cijelom svijetu.
Našu misiju u praksi provodimo kroz OREA online platformu za kupoprodaju rukotvorina, koja je prva ovakve vrste ne samo u BiH, nego cijeloj regiji, a koja trenutno na jednom mjestu okuplja više od 160 domaćih brendova.
OREA kupcima omogućava brojne pogodnosti poput promotivnih popusta i nagrada, da na jednom mjestu naruče proizvode od više kreativaca za sebe ili kao poklon dragoj osobi, omogućava kartično plaćanje uz maksimalnu zaštitu i sigurnost te štedi vrijeme kupcima i ono najvažnije, štiti ih u cjelokupnom kupoprodajnom procesu, jer u slučaju bilo kakvog problema mogu se obratiti nama i dobiti zamjenu proizvoda, povrat novca ili šta god da je rješenje situacije u kojoj se nalaze.
Osim OREA platforme, tu je i Art Market, a u planu su i neke nove aktivnosti na čijoj pripremi već radimo.
Po vama, što je još potrebno napraviti kako bismo učinili pozitivan iskorak u promociji Made in BiH etikete?
Moram biti iskrena i priznati da se u zadnje tri godine, a to govorim jer sam toliko aktivno uključena u kreativnu industriju u BiH, napravio kvalitetan pomak.
Tu mislim i promjenu svijesti o važnosti podržavanja domaćih malih poduzetnika kao i svijesti o kvaliteti domaćih proizvoda, ali i na povećanje broja kreativaca sa sjajnim i kvalitetnim proizvodima.
Držeći se maksime da „budem promjena koju želim vidjeti u društvu“ kupujem domaće gdje god je to moguće i ne sumnjam u kvalitet. Želim da promijenim vlastitu svijest i budem primjer drugima u razbijanju mita da je strano uvijek kvalitetnije od domaćeg.
Naravno, uvijek može bolje i pred nama je još mnogo posla i zato je bitno da imamo jednu platformu poput OREA-e na kojoj svaka aktivna trgovina prođe proces provjere kvalitete proizvoda i odnosa prema kupcima, da domaći mediji što više promovišu Made in BiH proizvode i pozitivne efekte podrške istima, baš onako kako Bonjour.ba to radi.
I naravno, potrebno nam je što više Art Marketa kako bismo kroz specifičnu atmosferu i energiju takvog događaja stvorili dodatnu vezu između kreativaca i naše javnosti.
Otkrijte nam, što nas sve očekuje na trećem izdanju OREA Art Marketa?
Ono što naš Art Market čini posebnim i zašto svako ko ga posjeti kaže da je među najboljim događajima koji su imali priliku posjetiti je „zlatna tajna“ koju ću Vam rado otkriti, a to je da uvijek razmišljamo kako pomjeriti granice od prethodnog izdanja događaja, a pažnju posvjećujemo od najkrupnijih do najsitnijih detalja.
Stavljamo se u pozicije izlagača, posjetilaca, sponzora, pa čak i najmlađih naraštaja, razmišljajući kako da svakom od njih pružimo kvalitetan sadržaj i ugodan boravak.
I ovog puta za malu raju smo pripremili Dječji kutak sa veoma bogatim i kvalitetnim sadržajem. Za malo veću raju smo pripremili 58 kreativaca od kojih će mnogi premijerno predstaviti nove proizvode, neki će ponuditi limited edition proizvode napravljene samo za Art Market, a neki će posjetioce obradovati posebnim popustima.
Osim domaćih rukotvorina, tu će biti i Gastro kutak, zabavni program, i mnoštvo nagradnih igara gdje će svaki posjetilac imati priliku da osvoji nešto.
Bit će tu još par sadržaja, ali nešto moramo sačuvati i kao iznenađenje za sve posjetioce :)
Dizajn kojih domaćih brendova vi imate u ormaru i nosite?
Toga je zaista puno jer se sada posebno trudim da svojom kupovinom podržim kreativce na OREI. Mnogo volim da pijem svoju jutarnju kafu iz Tako keramičkih šolja. Kako smo svi zadnju godinu dana proveli u trenerkama, ja ne izlazim iz svoje Pavone trenerke.
Da mogu, svoju Lola Ts haljinu bih nosila svaki dan. Intuitiva Wool Sleepers pomažu da hodam kao po oblacima i tako se osjećam ženstveno.
Naizmjenično nosim svoje Helenas i Freya torbe koje su nevjerojatnog kvaliteta. A pošto je nakit moja slaba tačka, iako više volim da ga skupljam i brižno čuvam nego nosim, onda tu imam prstenja kreativaca poput On.design, Tekne, Samusa, Sofić, Sabos, itd. Također, više od četiri godine skoro pa isključivo koristim samo prirodnu kozmetiku, a zadnje dvije godine kupujem samo od domaćih brendova.
Posebno sam oduševljena DiNatura peelingom za lice, Diva Natura sapunima, Gloria kremama za lice, Organlook kremama za tijelo i njihovim dječjim proizvodima.
***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Promo
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak | FOTO: @katie.one
Svi na poslu gledaju u ekran, telefon zvoni, rokovi se približavaju, a vi? Vi ste mirni, nasmijani i još uvijek imate vremena za pauzu. Nikakvi problemi, nikakvi stresovi ili još bolje, putujete na zasluženi odmor, ne brinete gdje ćete spavati, šta ćete jesti ili kako ćete stići na sljedeći let. Sve ide po planu, bez ikakvih komplikacija. Dobro zvuči, zar ne?
Ti ljudi koji uvijek izgledaju kao da imaju sve pod kontrolom, koji nikada ne kasne, uvijek se pojavljuju s osmijehom i nikad nisu pod stresom ne posjeduju neku tajnu supermoć.
Tačnije, tajna nije u magičnim trikovima, već u pametnim trikovima koji im daju savršen pristup kako preživjeti svakodnevni haos , bez da ikada osjećaju da im je život izvan njihove kontrole. Ovo vam sad zvuči kao životni hack zar ne? Pa i jeste!
Kad sve to fino posložite, možda ćete se iznenaditi koliko jednostavno možete biti "on/-a koji uvijek ima sve pod kontrolom".
Ne čekaju u redovima
Niko ne voli čekati, a duga čekanja mogu povećati stres. Oni koji imaju sve pod kontrolom znaju da je svaki trenutak čekanja izgubljen. Rješenje? Priprema! Ako putujete, uradile online check - in, iskoristite VIP usluge na aerodromima i uvijek provjerite saobraćaj unaprijed.
Često su čak i usluge poput bržih prolaza dostupne bez dodatnih troškova, naročito uz odgovarajuće kartice . S malo planiranja, putovanje postaje opuštajuće, bez stresa i čekanja.
Znaju da je važno zaštititi se
Iznenađenja na putovanjima poput zdravstvenih problema, mogu se dogoditi svakome. Međutim, oni koji su uvijek spremni znaju da je putno zdravstveno osiguranje ključno. Na prvi pogled možda izgleda kao luksuz, ali u stvarnosti je to osnovna zaštita koja vas štiti od nepredvidivih situacija.
Ne pitajte kako smo ovo naučili, ali priznajemo da ovaj mali korak omogućava da idete bilo gdje s potpunim povjerenjem, znajući da je sigurnost na prvom mjestu.
Pametno upravljaju troškovima
Ništa revolucionarno u ovom koraku, ali i dalje vam nešto blokira ovu mantru? Oni koji su uvijek mirni i sigurni u svoje finansije znaju da nije potrebno žrtvovati kvalitetu zbog troškova.
Pametno plaćanje na rate daje priliku da uživaju u svim potrebnim stvarima bez narušavanja budžeta. S pametnim planiranjem, ništa ne mora biti „ne možemo mi to priuštiti“ do te mjere da, ako ovo primijenite, uvijek ćete imati dovoljno prostora i za neočekivane izdatke.
Džoker pomozi uvijek u pripravnosti
Iako izgledaju kao da se snalaze sami, ljudi koji su uvijek mirni znaju da je važno imati nekog da im pomogne. Virtualni asistenti postali su neizostavni dio života. Oni prepoznaju vaše potrebe i rješavaju sitnice kao što su rezervacije, planiranje putovanja ili pronalaženje informacija. U današnjem svijetu tehnologije, oslanjanje na pametne usluge nije samo praktično, već je pravi "win".
Nema više traženja brojeva telefona ili iscrpljujućeg planiranja jer vaš asistent će rezervisati stol u restoranu, organizirati dostavu cvijeća ili pomoći u iznajmljivanju automobila.
Kako sve ovo postići?
Svaka od ovih tajni može postati dio vaše svakodnevice jer nije riječ o velikim promjenama, već o malim, pametnim trikovima koji donose veliku razliku. Ako želite i vi biti među onima koji znaju kako sve držati pod kontrolom, uzmite u obzir sve ove korisne savjete.
Za kraj, jedan mali hack koji će objediniti sve iznad gore navedeno: Intesa Sanpaolo Banka sa Visa Platinum karticom nudi vam usluge poput putnog zdravstvenog osiguranja, pristup poslovnim salonima na aerodromima širom svijeta, usluge ličnog asistenta i mogućnost plaćanja na rate pa možete uživati u svim benefitima s potpunim povjerenjem da ste pod kontrolom, gdje god se nalazili.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!