TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 6.6.2022.
U prekrasnoj bašti Zemaljskog muzeja u Sarajevu, okruženi šarmantnom prirodom i nevjerojatnom arhitekturom, 57 kreativaca je predstavilo svoje rukotvorine iz polja mode, dizajna, interijera, dodataka za djecu, grafike i dodataka za dom.
Cjelodnevno druženje na 4. OREA Art Marketu bila je prilika za mnoge sjajne brendove da promoviraju Made in BiH artikle, ali i da se posjetitelji u opuštenoj atmosferi upoznaju s nevjerojatnim osnivačima brendova, njihovim proizvodima te da za sebe i svoje najmilije pronađu savršene poklone. Sam događaj otvorila je suosnivačica i brand ambasadorica OREA Art Marketa, Amra Džeko.
OREA Art Market je poseban događaj i s radošću i ponosom ističem, svake godine raste sve više i više potvrđujući našu osnovnu ideju, a to je promocija i podrška ovim mladim, hrabrim ljudima, kreativcima koji s ponosom grade svoje jedinstvene brendove” – istakla je Amra Džeko naglašavajući kako je OREA Art Market mjesto susreta, dobre atmosfere i zabave, u kojem jednako uživaju izlagači i posjetioci, a posebno mlade porodice i najmlađi gosti.
Ugođaj za cijelu porodicu, u prekrasnom ambijentu Botaničke bašte Muzeja, bio je upotpunjen ponudom ukusnih delicija iz Bistro Zdravo, Gastro Puba i posebno pripremljenih koktela od strane Udruženja barmena ICE, a najmlađi su uživali u Dječijem kutku uz animacije, crtanje na platnu, kreativne radionice, časove pravljenja sapuna uz puno zabave i razne društvene igre.
Kao i do sada OREA Art Market imao je humanitarni karakter te je sav prihod od prodaje ulaznica i ove godine doniran Udruženju “Srce za djecu koja boluju od raka” za potrebe Roditeljske kuće. Do sada je kroz ovu humanitarnu akciju OREA Art Marketa, prikupljeno više od 20 000 KM.
Bilo je to jednodnevno druženje uz sunce, smijeh, Made in BiH poklone i nova poznanstva koje je učinilo još jedan korak dalje u jačanju kreativnih industrija i obrtnika u BiH. Djelić atmosfere donosimo kroz fotografije koje je Marko Jovančić kreirao za Bonjour.ba.
***
Foto: Marko Jovančić za Bonjour.ba
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Nema previše koraka, ali ima itekako primjetan rezultat.
Kombinacija MAC karmina u nijansi Film Noir i jednostavnog prozirnog sjajila trenutno je jedan od najčešće viđenih trikova na društvenim mrežama. Razlog? Vizualni efekat punijih, sofisticiranijih usana koji ne zahtijeva nikakav dodatni filter.
@skunkbabe still my fave lip combo #lipcombo ♬ P.I.Tchaikovsky, Swan Lake (Swan Theme) - AllMusicGallery
Kao baza koristi se Film Noir – bogata, tamna nijansa s toplim podtonom. Zatim se na sredinu usana nanosi sloj sjajila. Upravo taj kontrast mat teksture i visokog sjaja stvara dojam dodatnog volumena, dok svjetlost reflektovana s usana naglašava njihov oblik.
Zašto ova kombinacija?
Tamne nijanse često mogu djelovati teško, ali uparene sa sjajilom postaju modernije i mekše. Sjajilo unosi dimenziju i “blurring” efekat, posebno kada se nanese selektivno. Završni rezultat je vizualno punije, izraženije i elegantnije oblikovane usne.
Osim toga, riječ je o spoju koji odlično odgovara različitim tonovima kože i može se nositi u večernjim prilikama, ali i kao suptilni akcenat uz minimalistički makeup.
Foto: @idil.ci
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!