TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 6.6.2022.
U prekrasnoj bašti Zemaljskog muzeja u Sarajevu, okruženi šarmantnom prirodom i nevjerojatnom arhitekturom, 57 kreativaca je predstavilo svoje rukotvorine iz polja mode, dizajna, interijera, dodataka za djecu, grafike i dodataka za dom.
Cjelodnevno druženje na 4. OREA Art Marketu bila je prilika za mnoge sjajne brendove da promoviraju Made in BiH artikle, ali i da se posjetitelji u opuštenoj atmosferi upoznaju s nevjerojatnim osnivačima brendova, njihovim proizvodima te da za sebe i svoje najmilije pronađu savršene poklone. Sam događaj otvorila je suosnivačica i brand ambasadorica OREA Art Marketa, Amra Džeko.
OREA Art Market je poseban događaj i s radošću i ponosom ističem, svake godine raste sve više i više potvrđujući našu osnovnu ideju, a to je promocija i podrška ovim mladim, hrabrim ljudima, kreativcima koji s ponosom grade svoje jedinstvene brendove” – istakla je Amra Džeko naglašavajući kako je OREA Art Market mjesto susreta, dobre atmosfere i zabave, u kojem jednako uživaju izlagači i posjetioci, a posebno mlade porodice i najmlađi gosti.

Ugođaj za cijelu porodicu, u prekrasnom ambijentu Botaničke bašte Muzeja, bio je upotpunjen ponudom ukusnih delicija iz Bistro Zdravo, Gastro Puba i posebno pripremljenih koktela od strane Udruženja barmena ICE, a najmlađi su uživali u Dječijem kutku uz animacije, crtanje na platnu, kreativne radionice, časove pravljenja sapuna uz puno zabave i razne društvene igre.


Kao i do sada OREA Art Market imao je humanitarni karakter te je sav prihod od prodaje ulaznica i ove godine doniran Udruženju “Srce za djecu koja boluju od raka” za potrebe Roditeljske kuće. Do sada je kroz ovu humanitarnu akciju OREA Art Marketa, prikupljeno više od 20 000 KM.
Bilo je to jednodnevno druženje uz sunce, smijeh, Made in BiH poklone i nova poznanstva koje je učinilo još jedan korak dalje u jačanju kreativnih industrija i obrtnika u BiH. Djelić atmosfere donosimo kroz fotografije koje je Marko Jovančić kreirao za Bonjour.ba.








































































***
Foto: Marko Jovančić za Bonjour.ba
TEKST: Ada Ćeremida
Ako postoji neko ko je posljednjih godina tiho, ali sigurno izgradio prepoznatljiv scenski stil, onda je to Džejla Ramović.
Svaki njen nastup ima onaj prepoznatljivi „Džejla potpis“: minimalistički glam, moderna elegancija i komadi koji izgledaju kao da su napravljeni baš za svjetla pozornice.
Postoji nešto posebno u načinu na koji Džejla balansira svoj umjetnički put između nastupa, nove glumačke uloge i sve većih pozornica.
Čak i kada ulazi u potpuno novi kreativni teritorij, njen modni izraz ostaje prepoznatljiv siguran i elegantan, s detaljem koji uvijek stvori vizuelni momenat.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!
Kratka silueta koja ima scenski efekat
Njen posljednji scenski look još jednom potvrđuje to. Kratka crna haljina s čistim linijama, ali snažnom siluetom, kombinuje disciplinu kroja i trenutak glamura koji pripada samo pozornici.
Bijeli rever, skulpturalni rukavi i dužina koja daje lepršavost pokreta, sve skupa djeluje kao da je nastalo u ateljeu koji razumije dinamiku svjetala, pokreta i prisutnosti. I jeste: kreacija potpisuje Atelier Mirrari, regionalni modni studio poznat po minimalizmu koji se ne boji drame.
Haljina koju bismo i same rado posudile
Ovo je tip haljine koja inspiriše na dvije strane: kao komad za večernji izlazak (uz tanke čarape i čizme, baš kao ona) i kao primjer kako minimalistički dizajn može izgledati scenski, ako se dobro kroji.
Uz Džejlinu turneju koja puni gradove širom regije, sve je jasnije da njen modni tim zna tačno šta radi. A mi, naravno, uvijek volimo zaviriti u backstage njenih modnih izbora, jer svaki put otkrijemo komad koji vrijedi izdvojiti kao inspiraciju za vlastite outfite.

Džejla već duže vrijeme gradi identitet koji nije samo modni, nego i emocionalni: djeluje samouvjereno, opušteno i topla je prema publici, pa svaki outfit dobije dodatni nivo šarma. Upravo je to ono što modni urednici najviše vole, kad odjevni predmet ima karakter jer ga osoba nosi prirodno.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!