TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 6.6.2022.
U prekrasnoj bašti Zemaljskog muzeja u Sarajevu, okruženi šarmantnom prirodom i nevjerojatnom arhitekturom, 57 kreativaca je predstavilo svoje rukotvorine iz polja mode, dizajna, interijera, dodataka za djecu, grafike i dodataka za dom.
Cjelodnevno druženje na 4. OREA Art Marketu bila je prilika za mnoge sjajne brendove da promoviraju Made in BiH artikle, ali i da se posjetitelji u opuštenoj atmosferi upoznaju s nevjerojatnim osnivačima brendova, njihovim proizvodima te da za sebe i svoje najmilije pronađu savršene poklone. Sam događaj otvorila je suosnivačica i brand ambasadorica OREA Art Marketa, Amra Džeko.
OREA Art Market je poseban događaj i s radošću i ponosom ističem, svake godine raste sve više i više potvrđujući našu osnovnu ideju, a to je promocija i podrška ovim mladim, hrabrim ljudima, kreativcima koji s ponosom grade svoje jedinstvene brendove” – istakla je Amra Džeko naglašavajući kako je OREA Art Market mjesto susreta, dobre atmosfere i zabave, u kojem jednako uživaju izlagači i posjetioci, a posebno mlade porodice i najmlađi gosti.
Ugođaj za cijelu porodicu, u prekrasnom ambijentu Botaničke bašte Muzeja, bio je upotpunjen ponudom ukusnih delicija iz Bistro Zdravo, Gastro Puba i posebno pripremljenih koktela od strane Udruženja barmena ICE, a najmlađi su uživali u Dječijem kutku uz animacije, crtanje na platnu, kreativne radionice, časove pravljenja sapuna uz puno zabave i razne društvene igre.
Kao i do sada OREA Art Market imao je humanitarni karakter te je sav prihod od prodaje ulaznica i ove godine doniran Udruženju “Srce za djecu koja boluju od raka” za potrebe Roditeljske kuće. Do sada je kroz ovu humanitarnu akciju OREA Art Marketa, prikupljeno više od 20 000 KM.
Bilo je to jednodnevno druženje uz sunce, smijeh, Made in BiH poklone i nova poznanstva koje je učinilo još jedan korak dalje u jačanju kreativnih industrija i obrtnika u BiH. Djelić atmosfere donosimo kroz fotografije koje je Marko Jovančić kreirao za Bonjour.ba.
***
Foto: Marko Jovančić za Bonjour.ba
TEKST: Emina Smaka
Ako postoji modna kuća koja zna kako reinterpretirati pojam dekadencije, onda je to svakako Schiaparelli.
U svojoj kolekciji Ready-to-Wear Fall/Winter 2025-2026, Daniel Roseberry je ponovo dokazao da 'više je više' može funkcionisati kada se izvodi s umjetničkom preciznošću i teatralnošću. Poseban fokus privukli su remeni s naglašenim kopčama, nanizani jedan na drugi, kreirajući vizualnu simfoniju metala, kože i ornamentike.
Ako tražite minimalistički modni trenutak, ovo nije to, naprotiv, radi se o snažnom povratku statement detalja koji dominiraju kombinacijom i nose cijelu siluetu. Zlatne i srebrne kopče, bogato ukrašene gravurama i baroknim ornamentima, podsjećaju na western i Lone Star estetiku, ali kroz Schiaparellijev filter luksuza pretvaraju se u savremeni oklop za modnog entuzijastu.
Trend višestrukih remena nije novost, nazirali smo ga već na pojedinim pistama i u street style kombinacijama, no Schiaparelli ga postavlja u središte modne igre i daje mu status apsolutnog must-have detalja za sezonu.
Radi se o kombinaciji cowboy nasljeđa, punk energije i couture raskoši, nečemu što je teško ignorisati i što garantuje eksploziju ovog trenda na ulicama i u high fashion editorijalima.
Kako stvari stoje, od jeseni ćemo ih gledati svuda: od piste, preko Instagrama, do svakodnevnih kombinacija onih najodvažnijih.
Fotografije: @schiaparelli
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!