TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 16.3.2022.
Novootvoreni INTUITIVA dućan može postati vaša nova omiljena shopping adresa kada ste u potrazi za posebno kreiranim papučama, lanenim komadima ili kvalitetno dizajniranom odjećom.
INTUITIVA je brend o kojem smo imali priliku i ranije pisati, a njihovu priču započela je Sabina sa svojim partnerom Tahirom o čemu više možete pročitati ovdje. Dućan je savršen nastavak priče gdje na adresi Gazi Husrev begova 3 možete pronaći sve njihove kultne odjevne komade i obuću. Jedan od komada po kojima su prepoznatljivi svakako su espadrile. Upravo su one rezultat simbioze modernog njujorškog dizajna i bosanskohercegovačke tradicije, napravljene za urbanog i svjesnog čovjeka koji vodi brigu o sebi i svojoj zajednici, birajući prirodne materijale i lokalnu etiketu. Minimalistički uređen prostor s naglaskom na boho dodatke tako postaje idealna kulisa za pregledavanje novih Intuitiva mokasinki i kolekcija odjeće. Detalje iz INTUITIVA dućana otkrijte kroz par fotografija u nastavku.
Novootvoreni INTUITIVA dućan smješten u srcu Sarajeva
Više o INTUITIVA brendu možete istražiti na Instagramu ili na web stranici.
***
Naslovna fotografija: INTUITIVA
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!