TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 6.11.2020.
Lejla Hodović i Aida Cvijetić sestre su koje se kriju iza brenda Almade by Sisters koji se zaljubljenicama u modu predstavio kroz liniju majica s naglašenim ramenima opuštenog kroja, uslijedila je linija dukserica, trenirki i sada kaputa.
Svaki od artikala ima ležeran kroj što omogućava stilski nonšalatan, no dotjeran izgled i modnu igru, ali i prepoznatljiv logotip brenda te poruku 'The power of a wish'.
Aida nam je u razgovoru otkrila kako su se odlučile na ovaj korak, zašto baš ovu poruku nosi svaki artikl, kao i što nam pripremaju za ovu sezonu.
***
Kako ste se odlučili pokrenuti vlastiti brend? Kako ide podjela poslova i zadataka između vas?
Za početak smo se bavile samo našim privatnim IG profilima i radile više za druge kompanije, dok nismo shvatile da možemo pokrenuti sopstveni biznis i raditi na istom principu, ali za sebe. U kratkom roku smo zaista postigle veliki uspjeh što nas i tjera da idemo dalje. Podjela poslova je bila vrlo jednostavna. Lejla vodi bukvalno sve u firmi, dok Aida radi marketing. Uglavnom prodaja i marketing nam nisu strani poslovi, tako da sve super funkcioniše.

Čime ste se vodili pri dizajnu etikete i pakiranja?
Etiketa je najveći prodajni alat i uvijek nas je na proizvodu privlačila ista pa tako je i naša etiketa nekako na svakom proizvodu u prvom planu. AL pored toga što nosi prva slova našeg imena, ona ima mnogo veće značenje jer ustvari ako malo bolje pogledate, tu su i prva slova naše djece (Lana, Mak, Arian i Vanja ). The power of a wish je poruka koja zaista snagu vaših želja pretvara u snove, tako je barem sa nama. :)

Kako teče sam proces proizvodnje Almade by Sisters artikla od nacrta do konačnog proizvoda?
Mi nismo dizajnerice, mi smo sestre koje su od platforme IG iskoristile zaista ono što nam je i bilo u planu. Tako da sve što od proizvoda vidite kod nas, mi nismo „izmislile“ jer realno sada ne postoji čak ni dizajner koji može napraviti nešto što ne postoji već radimo stvari koje nisu dostupne na našem tržištu, a uvijek su moderne i must have.

Kada se dogovorimo za komad koji ćemo raditi, idemo našoj konstruktorci koja nam radi nacrt. Nakon toga se radi jedan urnek koji mi dodatno ispravljamo, ako treba, ako ne odmah ide u proizvodnju.

Koji će se artikli naći kao dio vaše ponude u ovom periodu?
Trenutno radimo na novim modelima kaputa koje kombinujemo sa našim trenerkama ili haljinama. Kaput je komad odjeće koji šta god da imate ispod njega, da li je to jeans i obična bijela majica, daje onaj dodatak vašem looku, a sa bojama koje mi radimo, ne možete ostati neprimijećene.

S kojim ste preprekama susreli u realizaciji projekta?
Pa nismo imali nekih prepreka što se same proizvodnje tiče, ali imamo npr. problem sa pronalaskom materijala jer mi zaista radimo na kvaliteti proizvoda, a ne na kvantitetu jer želimo da radimo male količine kako bi svaki kupac nosio jedinstvenu stvar.
Artikl na koji ste najponosniji?
Definitivno naši oversize kaputi koji se bukvalno rasprodaju preko noći!

Kakav stil njeguješ ti, a kakav Lejla?
Ja sam nekako uvijek bila opuštenija u smislu da sam uvijek kombinovala stvari za koje bi mi Lela govorila da ne idu jedna sa drugim, tako da ponekad i kada sam u gradu, vidim da me ljudi čudnu gledaju. Meni nema stvari koja nije spojiva, ja spajam sve sa svim, dok Lejla je malo drugačija i više je damski od mog. :)

Najbolji modni savjet koji si dobila?
Hm... dobila sam ih baš mnogo, ali ovaj mi je ostao baš u pamćenju i njega baš upražnjavam, a to je da ne trebaš imati cipele s petom da bi bila ženstvena ili elegantna.

***
Foto: Almade by sisters
Tekst: Dijana Ćavar
TEKST: Ada Ćeremida
Ne mislimo samo na jarku crvenu. Sve su nijanse dobrodošle od akcentnih do zemljanih i toplih.
Dok se jesen pretvara u svoju zasićenu, topliju fazu, garderoba prirodno prelazi na dublje tonove ali ove godine, crvena je svuda.
Od cherry nijansi viđenih na ulicama Copenhagena i Pariza do burgundy torbi i kardinalnih mantila koji se sve češće pojavljuju u sarajevskom street styleu, boja koja je nekad označavala odvažnost sada djeluje iznenađujuće prirodno.
Crvena se više ne nosi samo da bi privukla pažnju već da bi unijela toplinu, teksturu i ritam u inače neutralne kombinacije.
Ove jeseni, sve njene nijanse od sjajne karmin crvene do vinskih tonova koji podsjećaju na večernje svjetlo pretvaraju obične slojeve u stilske izjave.
Za kraj oktobra, donosimo 20 outfita koji dokazuju da crvena nije rezervisana za praznike ni ljeto, nego za svaki jesenji dan kad ti treba doza samopouzdanja u boji.
Carmine Rush: Kardinal crvena koja se ne izvinjava
Postoji ta granica između odvažnog i klasičnog i upravo je tu smještena kardinal crvena, ona svijetla, gotovo narančasta nijansa koja momentalno unosi život u svaku kombinaciju. Ove sezone, pojavljuje se na prevelikim blejzerima, strukturiranim mantilima i kožnim torbama koje djeluju poput naglaska u rečenici. Kad se spoji s traperom ili sivo-bijelim tonovima, izgleda svježe, bez imalo napora.
To je boja koja ne traži da joj se prilagodiš već da joj napraviš prostor. U svakom street style momentu, od Pariza do Sarajeva, karmin red postaje sinonim za samouvjerenost koja se ne mora objašnjavati.
Cherry Mood: Trešnja s dozom nostalgije
Cherry red je onaj duboki, balansirani ton između klasične crvene i vinske, ima onu filmsku toplinu, kao kadar iz 90-ih, pomalo retro, ali beskrajno nosivu. U kombinaciji s crnim kožnim pantalonama ili vunenim midi suknjama, daje dojam urbane elegancije bez previše truda.
Ova nijansa ima taj it girl kvalitet koji se prepoznaje odmah, ali teško objašnjava. U jesenjem svjetlu izgleda mekše, kao da boja sama postaje filter.
Nositi je znači dodati dašak drame u običan dan ne zato što želiš da te primijete, nego zato što voliš kada i boja ima karakter.
Burgundy Nights: Vinska crvena za sofisticirane slojeve
Ako postoji ton koji nosi duh jeseni u jednoj boji, to je burgundy duboka, purpurno-crvena nijansa koja podsjeća na vino i svjetlost svijeća. Tiha, ali nikad dosadna, svake se sezone vraća u novim tkaninama: somotu, vuni, satenu.
Odlična je za one koji vole kombinovati teksture: sivi kašmir, koža u boji čokolade i bordo torba s metalnim detaljem izgledaju kao moderna uniforma.
Na ulicama izgleda jednako elegantno kao i na večernjim događajima, što je čini savršenom investicijom za jesen.
Burgundy nije boja trenda to je boja kontinuiteta, ona koja svaku kombinaciju čini slojevitijom i ozbiljnijom.
Burnt Maroon: Smeđe-crvena koja miriše na espresso i suho lišće
Maroon je topla, smeđasto-crvena nijansa s blagim dodirom karamele, najtiša je, ali i najtoplija među crvenima. Povezuje zemlju, kafu i vino u jednom tonu i izgleda kao da je uhvaćena u zlatnom svjetlu zalaska.
Odlično se slaže s bež vunenim kaputima, svijetlim džemperima i zlatnim nakitom. Kada je u pitanju maroon, manje je stvar izražaja, a više osjećaja: to je crvena koja šapuće umjesto da viče.
Upravo zbog toga djeluje luksuzno, čak i kad je u najjednostavnijem kroju.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!