TEKST:

DATUM OBJAVE: 10.6.2021.

Amra Ćorić i Ada Vuk dvije su prijateljice koje su zajedničkim idejama te istovjetnom inspiracijom osnovale i pokrenule novi brend sa bh. etiketom, a koji kreira kvalitetnu odjeću za jogu.

34-godišnja Amra inježerka je informacionih sistema, a krase ju odlike poput hrabrosti i radoznalosti koje dobro poznaje druga osoba ovog modnog tandema. Odgovornost kao vrlina je nešto po čemu se posebno ističe 33-godišnja Ada, inače magistra farmacije.  

U razgovoru s ove dvije, kako se nazivaju, prijateljice duše, doznali smo kako su odabrale naziv zajedničkog brenda, po čemu je Kaur drugačiji od drugih, ali i kako su došle na ideju da organiziraju evente u prirodi. 

Foto: Muna Nazak 

Kaur.wear je brend joga odjeće sa bh. etiketom inspiriran kvalitetama žene kao i povratku prirodi. Kako biste definirali pojam Kaur i zašto ste se odlučili za taj naziv?

Riječ 'kaur' ima korijene iz Kundalini Yoga prakse. To je duhovno prezime koje svaka žena dobije, pored svog imena. Značenje je dvojako. Prvenstveno, prevodi se kao 'princeza', ističući njene kvalitete nježnosti, gracioznosti, mekoće. Ona korača gordo i svjesna je šta ovom svijetu donosi.
Kaur ima i dodatno značenje, a to je 'lavica'. Lavica nosi kvalitete snage, hrabrosti, sposobnosti da okuplja, štiti i drži u cjelini svoju porodicu. Ove kvalitete su date svakoj ženi i svaka žena može da ih manifestira u svom životu.

Nas dvije već dugo prakticiramo Kundalini yogu, koja je yoga svjesnosti i iskustva i na tom putu smo i same dobile spiritualna imena - Narayan Gian Kaur (Ada) i Liv Jaipreet Kaur (Amra).

Foto: Muna Nazak 

Kako smo željele da kroz brend KAUR pričamo priču o svjesnoj ženi, jačamo njen osjećaj za unutarnje kvalitete koje već po svojoj prirodi posjeduje, shvatile smo da je upravo značenje riječi 'kaur' ono što je zajedničko, kako nama dvjema, tako i svim ženama.

Interesantno je kako su upravo to osjetili i prepoznali i neki muškarci, tako da nam se često i oni jave sa ohrabrujućim i podržavajućim porukama te odluče pokloniti neki od naših setova svojoj dami. Na ove momente smo posebno ponosne. 

Foto: Muna Nazak 

Koje su 3 stvari koje izdvajaju vaš brend?

Kroz KAUR, mi želimo da komuniciramo. Želimo da se ženama obraćamo kroz poruke koje su na neki način ljekovite za dušu i koje će inspirisati da se povežu sa sobom. Poruke su podsjetnik na ljepotu našeg bića i mudrosti koju dobijamo od prirode koja nas okružuje.

Kolekcije koje radimo i planiramo raditi su inspirisane duhovnosti, ritualima meditacije i povezivanja sa sobom. Zato se često koristimo bijelom bojom, prirodnim materijalima i udobnim modelima.

Foto: Muna Nazak 

Priču o KAUR-u smo upotpunile i sa časovima Kundalini i Vinyasa yoge, te eventima koje planiramo raditi ovog ljeta. Odjeću, kao i časove i evente moguće je kupiti putem naš web stranice.
Ovo je iz razloga što želimo ponuditi iskustvo, ali i vremenom kreirati jednu lijepu podržavajuću zajednicu žena koje hrabro rade na svom duhovnom i mentalnom rastu.

Foto: Muna Nazak 

„Gracious but fierce“ je tagline koji je uočljiv uz vaš brend koji se može vidjeti i na odjeći koju kreirate. Što ili koga on točno opisuje?

'Gracious but Fierce' je tagline koji je inspirisan samim značenjem riječi 'KAUR', kao i samom prirodom žene. To su kvalitete koje svaka od nas ima. Svaka žena posjeduje tu gracioznost, eleganciju, gordost, ali i tu enormnu snagu, hrabrost i žar.

U riječima 'Gracious but Fierce' je sažeta sva moć ženske prirode. Ona je moćna u svojoj nježnosti u istoj mjeri kao u svojoj snazi.

Foto: Muna Nazak 

Boje koje prevladavaju u Kaur kolekciji su uglavnom neutralne. Kako biste vi opisali svoj brend i što štovatelji joge na vašoj adresi točno mogu pronaći?

Smatramo da istinska sofisticiranost dolazi iz jednostavnosti. Kao i to da ženi ne treba odjeća da bi se isticala. Ona svojim karakterom, prirodom i sjajem ističe odjeću koju nosi.
Željele smo da je i naš vizuelni identitet daje upravo tu poruku. Izabrale smo duboku plavu boju noćnog neba koje simbolizuje maštu, intuiciju i dubinu, te bež nijansu koja je simbol čistoće, jedinstva. Neutralna je i umirujuća. Vizuelni identitet brenda je jednostavan, ali njegov sadržaj, značenje i poruka je ono što daje najveću vrijednost.

Foto: Muna Nazak 

Izabrale smo da naš logo nosi simbol mjeseca, što je inače simbol ženske prirode. Čak u mnogim kulturama, mjesecu se obraća u ženskom rodu - 'ona'. To je iz razloga što su žene na poseban način povezane se mjesečevom energijom i svim mjesečevim fazama.
Zato mi imamo mjesečnicu i ona uglavnom traje 28 dana - baš koliko i mjesečeva mijena. Mjesec je taj koji nas uči da je uredu biti puna, kao i prazna i da je sve to dio našeg rasta i prirode.
Uči nas da je za istinski rast potrebna tama, u istoj mjeri koliko je potrebno i svjetlo. Mjesec je bio inspiracija i za model trenerki 'Daughters of the moon', jer žene se smatraju mjesečevim kćerkama – 'La Lune'.

Foto: Muna Nazak 

Doznali smo da su Amra i Ada dvije prijateljice duše koje često organiziraju i evente u prirodi. Možete li nam reći nešto više o toj ideji koju ste već nekoliko puta do sad uspješno i realizirale?

Prošle godine smo pravile nekoliko interesantnih planinskih tura na Visočicu. Naravno, mi ne bi bile mi da su to bile obične planinarske ture. Ovdje se radi o neobičnom konceptu kojeg još nismo imali priliku vidjeti na našim prostorima.
Radi se o kombinaciji hodajuće meditacije i yoge. Dakle, planinarimo u potpunoj tišini, obraćajući pozornost samo na prirodu, okolinu, zvukove, mirise. A onda, stižemo na predivan amfiteatar, odnosno jednu veliku livadu u podnožju vrhova Visočice.
Prizor oduzima dah, mirisi prirode preplavljuju i tu u amfiteatru se rasporedimo i radimo čas Kundalini yoge. Nešto što će pomoći integraciji svega što je kroz hodajuću meditaciju izašlo.

Foto: Muna Nazak 

Mi tada nismo znale da će ova ideja biti tako dobro prihvaćena, da ćemo napraviti još dvije ovakve avanture, a još manje da će nas na jednoj pratiti i ekipa Al Jazeera Balkans koja je pravila reportažu o ovom konceptu i uvrstila nas u emisiju "Vrhovi Balkana", u epizodi posvećenoj ovoj fantastičnoj planini.

Još više nas raduju neki novi projekti koje pripremamo za ovo ljeto. To će biti u vidu retreat-a koje će kombinovati tehnike yoge, meditacije, prirode, plesa i spajanja sa moćnom divljom prirodom žene.
Ove godine se uvezujemo i sa drugim fantastičnim ženama i njihovim projektima, tako da zajedno gradimo neke lijepe priče i jednu podržavajuću zajednicu.

Foto: Muna Nazak 

***

Naslovna fotografija: Muna Nazak 
Razgovarala: Ana Bošnjak 

FOTO: Muna Nazak


Bonjour

Nismo znali gdje prije da gledamo – Detalji najglamuroznije beauty večere u Sarajevu!

TEKST: Emina Smaka | FOTO: Sanela Babić i Studio Soba za Bonjour.ba

Nismo znali gdje prije da gledamo – Detalji najglamuroznije beauty večere u Sarajevu! Nismo znali gdje prije da gledamo – Detalji najglamuroznije beauty večere u Sarajevu!

Autentičnost, individualnost i iskustvo koje budi sva čula.

Bonjour_ba__Z6A9898

Bonjour_ba_EH3A2640

Bonjour_ba_afrodita_EH3A2666

Bonjour_ba_afrodita__Z6A1004

Bonjour_ba_EH3A2636
Bonjour_ba_afrodita_EH3A2668

Jeste ovu rečenicu već negdje čuli? Možda kada smo opisivali sve naše dosadašnje boutique evente koje kreiramo s našim partnerima. Ali to uvijek ostaje nepromijenjena istina. 

Pa tako i ovaj put. U intimnoj atmosferi ateljea u centru grada, na adresi Maršala Tita 3. Bonjour.ba i Afrodita Cosmetics predstavili su novu DI-PEPTIDE INNOVATION liniju proizvoda kroz iskustveni koncept koji je angažovao sva čula.

Bonjour_ba_EH3A2576

Bonjour_ba_EH3A2592

Bonjour_ba_afrodita__Z6A9926

Edukacija, elegancija i vrhunska njega spojili su se u ovom jedinstvenom beauty eventu koji je okupio ljubiteljice ljepote i opinion makere u Sarajevu. Naše gošće je pozdravila i vodila kroz event Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba te Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics
 

Bonjour_ba__Z6A9789

Bonjour_ba__Z6A9811

Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba

Bonjour_ba_EH3A3001
 
Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics

Bonjour_ba_EH3A3126

Bonjour_ba_EH3A3098

Bonjour_ba_EH3A3165

Bonjour_ba_EH3A2944
 

Večer posvećena ljepoti i njezi kože

Ekskluzivan soiree započeo je uz brendirani photowall Bonjour.ba x Afrodita Cosmetics. To je našim gostima bio prvi trag, jer su na ovo druženje pozvane uz veo tajnovitosti o samom sadržaju druženja. 
 

Bonjour_ba_EH3A2609

Bonjour_ba_EH3A2656

Bonjour_ba_EH3A3306

Bonjour_ba_EH3A2640

Bonjour_ba_EH3A2564

Bonjour_ba_EH3A3335

Bonjour_ba_EH3A3327

Bonjour_ba_EH3A2995

Bonjour_ba_EH3A2863

Bonjour_ba_EH3A2861

Bonjour_ba_EH3A3504

Bonjour_ba__Z6A9952
Bonjour_ba__Z6A9861
Bonjour_ba__Z6A9775

Bonjour_ba__Z6A9734

Bonjour_ba__Z6A0341

Bonjour_ba_EH3A2876

Bonjour_ba_EH3A2872

Bonjour_ba__Z6A9868

Bonjour_ba__Z6A9734

Bonjour_ba_EH3A2935

Bonjour_ba_EH3A2931

Bonjour_ba_EH3A3577

Bonjour_ba_EH3A3452

Bonjour_ba_EH3A3361

Bonjour_ba_EH3A3070

Bonjour_ba_EH3A2841

Bonjour_ba_EH3A2834

Bonjour_ba_EH3A2831

Bonjour_ba_EH3A2814

Bonjour_ba_EH3A2766

Bonjour_ba_EH3A2752

Bonjour_ba_EH3A2764

Bonjour_ba_EH3A2733

Bonjour_ba_EH3A2718

Bonjour_ba_EH3A2730

Bonjour_ba_EH3A2711
Bonjour_ba_EH3A2809

Bonjour_ba__Z6A9992

Bonjour_ba__Z6A0013

Bonjour_ba_EH3A3691

Uz pjenušavo vino i dizajnerske čokoladne zalogaje, uzvanice su kroz nesvakidašnje iskustvo – društvenu, memory igru otkrivale prve tragove o beauty inovaciji koja ih očekuje. Prostor je bio obogaćen mirisima inspirisanim Afroditinim formulama, stvarajući atmosferu luksuza i opuštanja.

Bonjour_ba_EH3A3562

Bonjour_ba__Z6A0126

 Bonjour_ba_EH3A3142

Bonjour_ba_EH3A3140

Bonjour_ba_EH3A3133

Bonjour_ba_EH3A2958

Bonjour_ba__Z6A0154

Bonjour_ba__Z6A0208

Bonjour_ba__Z6A0578

Bonjour_ba__Z6A0048

Bonjour_ba_EH3A3657

Bonjour_ba_EH3A2944


Uz Anu i Juditu, beauty savjetnica Amra Chekovikj povela je gošće u svijet stručne njege kože. Uz njihovo vodstvo, dame su imale priliku otkriti važnost pravilnog čišćenja kože te prednosti DI-PEPTIDE proizvoda. Poseban segment večeri posvećen je lekcijama o masaži lica.

 Bonjour_ba_EH3A3170

 Amra Chekovik

Bonjour_ba_EH3A3188
Bonjour_ba_EH3A3197

Bonjour_ba_EH3A3194

Bonjour_ba_EH3A3222

Bonjour_ba_EH3A3233

Bonjour_ba_EH3A3263

Bonjour_ba_EH3A2853

Kako sami kući možete ponoviti ovu masažu?

Za optimalne rezultate, masažu lica '3D ANTI – AGEING' kozmetike Afrodita, i područja oko očiju izvodite preciznim pokretima koji slijede prirodne linije limfne drenaže i mišićna vlakna. Počnite laganim pritiscima na čelu, krećući se od sredine prema sljepoočnicama, zatim nastavite masažu ispod očiju, nježno klizeći prstima prema vanjskim rubovima lica.
 

Bonjour_ba__Z6A0906
 

Posebnu pažnju obratite na područje obraza i liniju vilice, koristeći kružne pokrete i blagi pritisak kako biste stimulirali cirkulaciju i poboljšali tonus kože. Završite masažu nježnim nanošenjem kreme i seruma iz kolekcije 5 PEPTIDE LIFT. 

Bonjour_ba_EH3A3258
 


The Secret Glow misterija  


Demonstracija na modelu omogućila je uzvanicama da iz prve ruke dožive moć nježne, ali učinkovite rutine čišćenja uz proizvode poput DI-PEPTIDE micelarnog odstranjivača šminke, pjenaste emulzije za čišćenje i pahuljastog pilinga. Iako ambalaža proizvoda nije bila otkrivena, gošće su imale priliku osjetiti teksturu i miris svake formule, čime se dodatno pojačalo iskustvo znatiželje i iščekivanja. O kojim proizvodima je riječ?!

Bonjour_ba_EH3A2602

Bonjour_ba_EH3A2592

Bonjour_ba_EH3A2576

Bonjour_ba_EH3A2582

Bonjour_ba_EH3A2569

Bonjour_ba_EH3A2564

Bonjour_ba_EH3A2566

Bonjour_ba_EH3A2562

Bonjour_ba_EH3A2558

Bonjour_ba_EH3A2555

Nakon edukativnog segmenta, pojačane znatiželje, uzvanice su pozvane u susjednu sobu gdje ih je čekalo otkriće večeri, potpuno predstavljanje DI-PEPTIDE INNOVATION linije: 

DI-PEPTIDE Hidrofilno ulje za čišćenje

DI-PEPTIDE Micelarna pjena za čišćenje 

DI-PEPTIDE Intenzivni hidratantni tonik 

DI-PEPTIDE Micelarni odstranjivač šminke s očiju 

DI-PEPTIDE Pjenasta emulzija za čišćenje 

DI-PEPTIDE Pahuljasti piling za čišćenje

Bonjour_ba_EH3A2582

Tu su saznale da proizvodi DI-PEPTIDE INNOVATION linije sadrže do 97 % sastojaka prirodnog porijekla, dermatološki su testirani, nježni prema koži i potpuno veganski. Za mnogo naše gošće ovo su važne karakteristike proizvoda za njegu kože. 

 Bonjour_ba_EH3A3501

Bonjour_ba__Z6A0620

Bonjour_ba__Z6A0486

Bonjour_ba__Z6A1354

Bonjour_ba__Z6A1328

Bonjour_ba__Z6A1332

Bonjour_ba__Z6A1262

Bonjour_ba__Z6A1229

Bonjour_ba__Z6A1134

Bonjour_ba__Z6A1091

Bonjour_ba_EH3A3617

Bonjour_ba_EH3A3601

Ova inovativna kolekcija 6 vrhunskih proizvoda osmišljena je kako bi osigurala temeljito čistu, svježu i sjajnu kožu za sve generacije. 6 proizvoda i potpuna njega lica, može li bolje? 

Bonjour_ba_EH3A3642

Elegantno postavljen beauty kutak s ekskluzivnim prikazom ambalaže i cijelog asortimana brenda izazvao je oduševljenje i dodatni hype među gostima, čineći ovaj trenutak vrhuncem eventa.

Bonjour_ba_EH3A2571

Bonjour_ba_EH3A2554


Kada njega kože postane luksuzno iskustvo...

Večer je bila ispunjena edukacijom, interakcijom i trenucima opuštanja, uz potpunu posvećenost personalizovanoj njezi. 

Beauty šlag na kraju? Uzvanice su kao dio goody baga ponijele cijelu liniju proizvoda i prepoznatljivi rozi rajf, podsjetnik na beauty ritual koji će postati dio njihove svakodnevice

Bonjour_ba_EH3A3551

Bonjour_ba_afrodita_EH3A3280
Bonjour_ba_afrodita__Z6A9929

 

FOTO: Sanela Babić i Studio Soba za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!