TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 20.8.2022.
Sedma te ujedno i posljednja noć ovogodišnjeg Festivala izazvala je mnoštvo emocija u svima onima koji su pratili #28thSFF.
Organizatori kažu da je do sada ovo najposjećeniji SFF, a grad je ovih 7 dana živio punim plućima. Posjetitelji su imali priliku uživati u kvalitetnim filmskim projekcijama na više lokacija, u zabavnim programima, zabavama ili prosto u ispunjenim ulicama. Posebnu pažnju na Festivalu uvijek odnesu modna izdanja dama na crvenom tepihu. To ste nam pokazali i kroz čitanje reportaža koje smo kreirali za prvu noć Festivala, izdanja koja su kreirale Martina Saira i Emina Ganić, a glumice Jasna Đuričić i Tatjana Šojić su ukrale simpatije mnogih u Kaftan Studio dizajnu.
Sinoć su dame birale najposebnija izdanja, kao šlag na kraju ovogodišnje SFF priče
Tatjana Šojić je još jednom pokazala svoju eleganciju, profinjenost i poštovanje prema crvenom tepihu birajući Kaftan Studio kreaciju. Tatjana je zaista izgledala kao da je član kraljevske porodice, a taj look je postigla svojim držanjem, kao i kominacijom koja savršeno pristaje njenoj figuri. Kreaciju čine dva dijela - crna duga suknja s metaliziranim topom u srebrenoj i crnoj boji. Detalj koji je pridonio ovom profinjenom looku je i šal od laganog materijala kojeg je Tatjana vješto iskoristila za fotografisanje. I ovaj put je birala Elird nakit koji je pridonio cijelom looku, a i istaknuo njenu fenomenalnu frizuru. Proglašavamo je divom ovogodišnjeg Festivala.



Lejla Graho, bh. kostimografkinja na poseban način je osvježila ovogodišnji red carpet hrabro birajući vibrantne boje koje su harmonično složene u prepoznatljiv Kaftan Studio look. Kombinacija se sastoji od prozirne košulje u boji fuksije te midi suknje u crvenoj boji s upečatljivom 3D mašnom. Iako posve moderan look, Lejla je odisala duhom i gracioznošću starog Hollywooda.

Džejla Glavović Očuz je za ovaj SFF birala pastelna izdanja, koja odlično pristaju njenom tenu i boji kose. Kao i prve večeri i ovaj put je birala Belma Tvico dizajn inspirisan morskim plavetnilom. Haljina u prozračnoj plavoj boji prati liniju njenog tijela, a njenoj posebnosti pridonose kristalne aplikacije koje sežu od ramena sve do proreza na haljini. Svoj izgled je upotpunila valovitom frizurom dostojnom crvenog tepiha, kao i bogatim, ali decentnim Quraishi nakitom.



Glumica i voditeljica otvaranja svečanog programa SFFa, Helena Vuković je na red carpet donijela mladalački glamur i profinjenost. Ostala je vjerna brendu JANARTA te je birala kreaciju pastelne roza boje kreiranu iz dva dijela. Riječ je o svilenkastoj suknji koju krasi čipkani top, a skupa kreiraju romantični i ženstven look. Odličan izbor frizure za top koji prekriva vrat.


Poznata novinarka i voditeljica Naida Kundurović je sinoć imala svoje prvo pojavljivanje na crvenom tepihu ovogodišnjeg Festivala. Debitirala je u Belma Tvico kombinezonu u koralnoj boji, sa laskavim izrezima na kukovima i trendy pernatim detaljem na dnu hlača, kao i elementom iznenađenja u vidu kapuljače sa naborima. Naida je poznata po svojoj energiji, a ovaj look to zaista odražava. Volimo vidjeti boje na red carpetu.


Glumica Dženita Imamović je također birala prepoznatljiv Belma Tvico dizajn. Haljina čiju osnovu čini crna boja dobija na energičnosti pamtljivim printom u narančastim nijansama, koji je inspirisan pričom o Feniksu. Dženita je odlično iznijela dizajn koji je laskao njenoj figuri, od korzeta koji joj je savršeno pristajao, do dugačke suknje, kao i profinjenih šal rukava. Cijelom looku je šarm dao i prepoznatljivi nakit zlatare Sofić. Na crvenom tepihu je prošetala u društvu glumca Emira Hadžihafizbegovića.

Još jedna od Belma Tvico dama je bila i bh. manekenka Aida Jahić. Crno - bijela haljina naziva Balans naglasila je njenu figuru. Asimetrija u kroju vidljiva je u više segmenata: dugom izrezu koji seže sve do visine boka, geometrijskom otvoru koji akcentira struk te jednoj naramenici koja naglašava ramena. Simpatije nam je ukrala i Aidina frizura, zalizani rep ukrašen crnom svilenom trakom vještom rukom Ensara Dervišbegovića.


Maja Čengić Miralem, bez koje bi crveni tepih prosto bio neprepoznatljiv, nam je ove godine pružila pravu lepezu različitih izdanja. Kao i svake godine, trudila se predstaviti bh. dizajnere te smo je mogli vidjeti u raznovrsnim modnim izričajima. Pored dugih haljina vješto je nosila i one mini dužine koje nikako nisu umanjile Majinu profinjenost. Sinoć je birala haljinu jarko plave nijanse bh. dizajnerice Amire Pertesi koju je krasila dugačka mašna na leđima koja je dala poseban šarm ovoj haljini.



Sinoć se premijerno prikazao i domaći film 'Praznik rada', a crvenim tepihom ispred Narodnog pozorišta je prošetala cijela ekipa filma. Hana Zrno se odlučila za odijelo u pastelno roza nijansi dizajnerice Belme Tvico koje je iznijela na poseban način. Njena kolegica Ida Keškić je ovaj put birala dizajn brenda Wear Wolf, a riječ je o elegantnoj svilenkastoj haljini u crnoj boji. Stilska petica ide i za njihovog kolegu Sanjina Arnautovića.



Priznajemo da već s nestrpljenjem očekujemo i naredni SFF kako bismo uživali u svemu što su organizatori pipremili te vidjeli šta će se nositi iduće godine na red carpetu. Do tada, u nastavku pogledajte i preostala izdanja gostiju posljednje večeri #28thSFF.











* * *
Fotografije: Marko Jovančić za Bonjour.ba
TEKST: Ada Ćeremida
Ako ste se ikada zapitale zašto večernji komadi rijetko ostanu u ormaru duže od jedne sezone, Plusminus ima odgovor.
Plusminus Festive Night kolekcija dolazi u trenutku kada smo svi pomalo umorni od odijevanja koje traje jednu noć i nestaje s prvom fotografijom. Nakon denim kolekcije koja nas je iznenadila i pokazala koliko daleko ovaj brend može otići bez gubitka identiteta, povratak večernjim siluetama djeluje kao siguran, ali uzbudljiv potez.
Ovo nije klasični party wear, niti kolekcija koja traži strogi dress code. Festive Night je zamišljena za stvarne trenutke izlaske, večere, praznike, ali i one obične dane kada želite da outfit nosi raspoloženje umjesto vas. To je moda koja vam daje samopouzdanje prije nego izađete iz stana

Kada večernji komad ima strukturu, a ne samo efekat
Na prvi pogled, Festive Night osvaja estetikom noćnog izlaska: duboka crvena, metalik sjaj, precizni krojevi i naglašena silueta. Ali ono što zadržava pažnju duže od nekoliko sekundi jeste konstrukcija.
Haljine i korzeti su oblikovani tako da prate tijelo, ali ga ne ograničavaju. Svaki komad ima jasnu formu, skoro arhitektonsku, zbog čega lako prelazi iz svečane u svakodnevnu priču. Ovo su komadi koji ne traže mnogo stiliziranja, oni već znaju šta rade.

Večernji komadi koji počinju prije izlaska
Festive Night se ne dešava samo na plesnom podiju, ona počinje u trenutku kada zatvarate vrata stana i znate da ste obučeni kako treba. Prve siluete u editorijalu igraju se kontrastima: zatvoreni dekoltei, dugi rukavi i naglašeni struk stvaraju osjećaj kontrole, dok korzeti od metaliziranih materijala unose dozu smjelosti.
Ovo su haljine koje ne traže dodatne slojeve ni objašnjenja. Dovoljno su snažne same po sebi, ali ostavljaju prostor da ih stilizirate po svom.
Posebno je zanimljiv kontrast s crnim osnovama kolekcije. Crna ovdje nije ravna ni stroga ona ima dubinu, težinu i onaj gotovo lavinski tok, kao užarena magma koja se sporo kreće kroz noć.
U tom odnosu, metalik djeluje kao akcenat koji naglašava energiju, a ne kao dekor koji dominira. Rezultat su komadi koji izgledaju moćno bez potrebe za teatralnošću, večernji bez kostimografije i luksuzni na način koji se osjeti tek kada im se približite.

Metalik kao akcenat, ne kao kostim
Metalik u Festive Night kolekciji je onaj tihi sjaj koji Plusminus već godinama koristi kao svoj potpis, materijal koji se ne ponaša kao površina, već kao struktura. U formi korzeta i precizno postavljenih panela, metalik ne reflektuje svjetlo ravno, nego ga lomi, prati liniju tijela i mijenja se s pokretom. Svaki kadar otkriva drugačiju teksturu, gotovo kao da tkanina diše zajedno s tijelom.

Moda koja svjesno bira kontekst
Poseban sloj priče ovog editorijala donosi i lokacija snimanja, ispred postavke izložbe Warming Warning umjetnika Almina Zrne. Taj vizualni susret mode i umjetnosti nije slučajan on direktno komunicira vrijednosti koje Plusminus njeguje godinama. Etička proizvodnja, poštovanje ljudi u procesu rada i ideja trajnosti ovdje nisu dodatak, već osnova.
Sve zajedno djeluje kao tiha poruka protiv brzine, viška i zaborava. U tom kontekstu, večernja moda dobija novu dimenziju – postaje promišljena, usporena i lišena viška.

Festive Night nije kolekcija koja vam diktira kako da se obučete, već nas podsjeća zašto ste večernju modu nekada doživljavali kao lični izraz, a ne kao obavezu. Plusminus i ovdje ostaje vjeran svom jeziku: krojevima koji imaju svrhu, materijalima koji nose karakter i estetici koja ne podliježe sezonskoj buci.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!