TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 17.8.2022.
Da euforija Sarajevo Film Festivala još uvijek ne jenjava, dokazala nam je i sinoćnja večer kad je grad ponovo bio ispunjen posebnom festivalskom atmosferom.
Jučer je noć obilježena premijerom filma "Klondike" redateljice Maryne Er Gorbach, a ekipa iz filma posjetila je crveni tepih Festivala. Uz ostale goste, na crvenom tepihu velike je simpatije ukralo izdanje dekanice za pitanja studenata na SSST - Emine Ganić.
Dama istančanog stila, odličnog smisla za humor i uvijek raspoložena za #girltalk, već nam je ranije kroz intervju otkrila da za nju: "Moda treba da inspiriše, da oslobađa naš duh, a ne da pokorava ili uniformiše. "
Već pri prvom pogledu na raskošan materijal i savršeno strukturiranu haljinu mogli smo primijetiti da je riječ o Kaftan Studio dizajnu. Emina Ganić već je godinama odlična ambasadorica kreacija poznatog dizajnerskog dvojca i sestara Nermine Hodžić i Emine Hodžic Adilović. Upravo zato nas ne iznenađuje da je i ove godine na profinjen način iznijela još jednu njihovu elegantnu kreaciju na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala.
Kad smo Eminu pitali zašto s velikom radošću iznova i iznova bira Kaftan studio dizajn za SFF, s nama je podijelila: „Moja veza s Kaftanom traje već dugo godina i u njenoj srži je prijateljstvo. Emina i Nermina su žene koje posjeduju rijedak skup kvaliteta… zarazan humor, britak um, ogromnu kreativnost i talenat. Njihove kreacije su prošetale svim velikim crvenim tepisima svijeta, ali im je opet naš crveni ćilim najdraži. Pa tako i meni. To više u stvari nije prijateljstvo, već sestrinstvo. Poznaju me tako dobro da za nas ne postoje ni skice ni probe. Samo kratak razgovor o želji, o silueti i o tome da li će padati kiša. Iskreno, najmanje pričamo o haljinama. Puno više o filmovima, knjigama, narednim putovanjima, o našoj djeci i supruzima, o stvarima kojima se nadamo. Kroz te priče su se mijenjale i moje haljine, kroz sve ove godine. Od sirena i princeza, do sve svedenijih formi. Na korak sam da razočaram one koji s pažnjom prate tih nekoliko metara do ulaska u naše lijepo pozorište, u kojem se stvarna magija ustvari dešava. Možda već naredne godine sve projekcije budem gledala u jutarnjim satima, bez ceremonije crvenog tepiha. Ali ću uvijek biti Kaftan girl.“
Sama posebnost ovog izdanja pojačana je Emininim uglađenim stavom, a upečatljivost haljine dodatno je naglašena decentnim zlatnim narukvicama i zlatnim naušnicama. Crna mini torbica stvorila je laskavi kontrast, a crveni lak na noktima pokazao je da nikad ne možete pogriješiti sa klasicima. Ravna puštena kosa i blagi makeup zaokružili su cjelokupno izdanje i učinili ga dodatno elegantnim.
***
Fotografija: Damir Hajdarbašić
Makeup: Renata Ponjević
Frizura: Ensar Dervišbegović
TEKST: Bonjour.ba/PR
U prirodnom ambijentu Ranča Ćuk u Banjaluci održan je Fatalle by Signature Soirée, događaj kojim je zvanično predstavljena prva regionalna online platforma za premium obuću Fatalle Shop.
Večer pod otvorenim nebom, uz zvuke MC Alex, italijanski catering i koktele sa potpisom prestižnih brendova, pokazalo je da se u našem regionu kreiraju iskustva koja su po estetici i standardu u redu sa svjetskim modnim adresama.
Fatalle Shop je nastao kao odlučan preduzetnički iskorak dvije žene, Tijane Đurđević i Nataše Petrović, dugogodišnjeg TV lica i vlasnice agencije za marketing i promociju Signature. Njihova ideja bila je da premium brendove učine dostupnijim ženama i muškarcima koji kvalitet, estetiku i etiku nose kao lični izbor i životnu vrijednost.
Na platformi Fatalle dostupni su italijanski i brazilski brendovi Guilhermina, Prosperine, Alex i Arbiter, prepoznatljivi po neprikosnovenom kvalitetu, limitiranim kolekcijama i ručnoj izradi, uz 100% proizvodnju u vlastitim zemljama i manufakturama.
Upravo to Fatalle Shop izdvaja od postojećih web store-ova na tržištu, donoseći publici u BiH i regionu jedinstvenu ponudu premium brendova koji su odavno prisutni u velikim modnim centrima.
„Važno je šta biramo za sebe, jer tragove vlastitog postojanja ispisujemo svakim svojim korakom“, poruka je i slogan platforme Fatalle.
Upravo tu leži njena snaga, jer premium moda nije privilegija onih čiji je svijet oblikovan milionskim marketinškim kampanjama, već lično pravo zdravog izbora svih koji prepoznaju vrijednost u suštini.
Atmosfera večeri savršeno je dočarala filozofiju Fatalle-a. Modeli su bili predstavljeni na postamentima poput eksponata u galerijskom prostoru, dok su se služili kokteli s potpisom brendova Fatalle i Frutela, partnera događaja, te najfiniji italijanski specijaliteti i sushi iz Arigato Sushi Bara, prijatelja događaja. Muzika je stvarala ritam koji je pratio svaki razgovor i svaki pogled na jedinstvene, elegantne kolekcije.
Fatalle by Signature Soirée bio je prvi javni korak u priči koja tek počinje, pokretanjem platforme u maju ove godine, Fatalle Shop pokazuje vjeru da moda u regionu može dobiti svoj premium store online formata.
Foto: Fatalle/ PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!