TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 27.3.2020.

Kako bismo vas dodatno inspirirali za #OstaniKući i aktivnosti u domu, odlučili smo u razgovoru sa bh.damama saznati kako one ovo vrijeme koriste za obavljanje svih zadataka za koje inače nemamo vremena, kreiranje uspomena s klincima, rad, trening i učenje.

Već smo vam otkrili kako vrijeme doma provodi Amra Džeko, Vildana Mrša, Sandra Jamaković Šabanović i Erna Saljević, a danas je gošća naše rubrike vlasnica agencije Via Media, Vesna Beganović.

Vesna nam je kroz foto dnevnik otkrila kako sada izgleda jedan njezin radni dan, kako organizira obveze s ostatkom kreativnog tima, što priprema doma, čita, ali i dala par savjeta kako prirediti mini iznenađenje za drugu osobu tijekom kućne izolacije.

Kako pokazati empatiju i učiniti nešto lijepo za druge osobe tijekom #OstaniKući?

Zaista je bitno da smo empatični, jer ova situacija pokazuje kako virus ne razlikuje nikog po onom po čemu nas godinama nastoje podijeliti.
Živimo u kući u šumi, prve komšije su nam udaljene kilometar, koji imaju jedine prihode od poljoprivrede i onog što prodaju. Bitno nam je da povrće, jaja, mlijeko, meso kupimo od njih, to je minimum koji možemo učiniti sada kad ne mogu ići na pijacu. Osim toga radim na prikupljanju sredstava za kupovinu medicinske opreme i pomoći za medicinske radnike, čujem se sa rodbinom i prijateljima u inostranstvu za koje nisam ranije pronašla vremena.

Prijedlog za knjigu koju vrijedi pročitati?

Nisam dobra za preporuke jer uglavnom čitam specijalizirane knjige, a konačno sam našla vrijeme za knjigu koju mi poklonio psiholog i kreativni direktor Veljko Golubović, The Peripherial – The future's not a game, autora Willim Gibson.


Kada želim da se opustim bacim se na biblioteku svoga muža i listam The Art od Walt Disney from Mickey Mouse, u sebi sam ostala dijete zauvijek.

Koji filmovi i serije su se našli na tvojoj 'to watch' listi u ovom periodu?

Za mene je karakteristično da zaspim dok gledam film, čak i u kinu :), ali sada sam imala vremena, pa sam pogledala nekoliko serija na NBO i to Westwood, Bed banks i Mr. Robot.

Kako zadržati motivaciju i produktivnost tijekom rada od kuće te kako sada izgleda tvoj radni dan?

Ustajem rano, prve dane sam bila lijena, ali sam počela da trčim i vježbam, moram priznati nisam u formi, ali je svakim danom bolje.


Kafa, doručak, sve je gotovo do 9:00, kada se držim poslovne rutine.


Obezbijedili smo efikasan protok informacija za timove i rad od kuće, što je novo pozitivno iskustvo za nas i naše klijente. Imamo interni chat, timovi su podijeljeni po projektima, održavamo online sastanke, u kontaktu smo sa našim timom Via Media Dubai, koji je također u kućnoj izolaciji. Pripremamo kampanju za novi bh. brand, naš tim je posebno uzbuđen zbog toga jer imamo puno povjerenje klijenta i kreativnu slobodu.


Spremam ručak unaprijed osmišljen za taj dan i još uvijek imam ideja za drugačije obroke.


Popodne sam posvećena komunikaciji sa klijentima.
Nakon toga u porodičnoj šetnji sa psima, uz obaveznu dnevnu dozu maženja ljubimaca, naveče zajedno gledamo film ili igramo neku društvenu igru, u kojoj sam uglavnom ja ta koja uvijek gubi.

S obzirom na tvoje bogato iskustvo, možeš li nam reći koja je glavna poruka koju brendovi sada trebaju komunicirati u ovoj neizvjesnoj, za sve nas izazovnoj situaciji?

Svakodnevno održavamo komunikaciju sa potrošačima, savjetujemo klijente da u komunikaciji njihovi brandovi trebaju da budu solidarni, empatični i odgovorni.

Bh.brend Prirodna kozmetika Gloria je tako pokazao solidarnost i poklonio građanima u Mostaru antivirusni sprej za dezinfekciju ruku

Brandovi trebaju da iskoriste period u kojem potrošači imaju više vremena za izloženost medijskim sadržajima, ali da poruke budu primjerene trenutnoj situaciji i ulozi branda u životu ljudi, motiviraju i podstiču na pozitivne aktivnosti, učenje i zabavu.

Ovo je ujedno i jedna od objava brenda Prirodna kozmetika Gloria na društvenim mrežama

Koji je tvoj odabir za brzi i zdravi ručak ili užinu?

Volim kuhati, ali ovih dana pretjerujem i sa kuhanjem i sa konzumacijom. Sreća nema žalbi ukućana. Za doručak ili užinu za 5 minuta spremim svježu salatu sa dodatkom lososa, može i tuna iz konzerve, žitarica, s tim da ja u svoju stavljam narandžu, jabuku, datulje i suhe marelice, a ostalima bez voća.

Pjesme koje te opuštaju u ovom periodu?

Kod nas u kući uvijek veselo :), od jutra do mraka.
Kako moj muž priprema novi album slušamo finalnu selekciju dRUMELODY.  
Osim toga, Iman ide u školu bubnjeva, tako sada kad nije sa profesorom Amarom Češljar, sviraju u kući uz savjete tate bubnjara koji je prati gitarom. Zabavno je i opuštajuće.

Kako zadržati #feelgood vibru tijekom kućne izolacije?

Naša je sreća što smo se prije dvije godine preselili da živimo u prirodi, u potpunoj izolaciji i tišini šume.


Imamo mogućnost da prošetamo, imamo veliko dvorište, tako da sam okopavala cvijetnjak, neke sitne kućne poslove koje uvijek odlažete.
Odlučili smo da isključimo medijsko bombardovanje, posvećeni smo kreativnom stvaranju, šalimo se „na moj račun“.


Naš sin ima svoj biznis koji je u sektoru turizma, razmjenjujemo ideje sa njim, pozitivno razmišljamo i razgovaramo o temama za koje ranije nismo našli vremena. #feelgood vibra je životni stil, morate je željeti, njegovati, niko vam u tome ne može pomoći.

Kako prirediti mini iznenađenje za drugu osobu tijekom kućne izolacije?

Snimili smo video poruku i izveli izmišljenu muzičku numeru za rođendan prijatelju koji živi u Danskoj, bio je iznenađen i presretan.
Napravila sam najdraže kolače za sina i muža, a oni su čak pospremili kuhinju, što je za mene bilo pravo iznađenje. Ali mislim da je Iman, koja se danima sprema za ispite, doživjela najdraže iznenađenje od Cambridge škole da su ispiti odgođeni, plakala je od sreće.

Nakon završetka kućne izolacije, prva stvar koju ću napraviti je:

Sa svojim najboljim timom lansirati novi bh.brand!


Bonjour

Jedna lokacija, jedna zajednička vizija i 100 žena: akademija koja je pomjerila granice

TEKST: Bonjour.ba

Jedna lokacija, jedna zajednička vizija i 100 žena: akademija koja je pomjerila granice Jedna lokacija, jedna zajednička vizija i 100 žena: akademija koja je pomjerila granice

Neke priče o uspjehu ne počinju velikim planom, nego znatiželjom, potrebom da se stvori nešto svoje i hrabrošću da se krene i kada putevi nisu sasvim jasni.

Upravo takva atmosfera ispunila je Europsku kuću kulture i nacionalnih manjina u Sarajevu, gdje je akademija by dm drogerie markt i Bonjour.ba okupila 100 žena iz cijele Bosne i Hercegovine: one koje tek ulaze na tržište rada, one koje grade brend, studentice koje traže pravac i žene koje svoje ideje pretvaraju u prve korake.


akademija28bonjour_ba
akademija23bonjour_ba
dm-akademija-bonjourba-1

Dan je započeo energijom i tihim žamorom upoznavanja još prije zvaničnog početka. 'It’s time to glow!', poruka jutarnje registracije, bila je više od pozdrava; postala je najava dana u kojem je svaka učesnica mogla doći onakva kakva jeste i krenuti prema verziji sebe kojoj pravi prostor.


akademija7bonjour_ba
akademija4bonjour_ba
akademija2bonjour_ba
akademija68bonjour_ba
akademija_photowall24bonjour_ba

Dobrodošlica koja je otvorila dan  

Pozdravni govor Ajle Hadžić i Ane Ćavar donio je prvu dozu inspiracije i stvorio atmosferu u kojoj se osjećalo povjerenje. Njihova autentičnost i otvorenost dale su ton cijelom danu: topao, poticajan i dovoljno siguran da žene pitaju, sumnjaju, dijele i uče.


akademija108bonjour_ba

Ana Ćavar, vlasnica portala Bonjour.ba i Ajla Hadžić, marketing menadžerica dm drogerie markt BiH


Prva sesija, Q&A s Eminom Mušinović, članicom Poslovodstva dm BiH, otvorila je važne teme o pronalasku mjesta na tržištu, jačanju ličnog brenda i hrabrosti da se napravi zaokret kada je on zaista potreban. Ovaj razgovor je brzo prešao iz teorije u situacije koje su žene već proživjele ili bi ih tek mogle doživjeti.


akademija325bonjour_ba

Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm BiH


akademija5bonjour_ba-1
akademija8bonjour_ba
akademija15bonjour_ba

Kratki coffee break pretvorio se u spontani prostor za upoznavanje, mini-mentorske razgovore i dogovorene prve saradnje. 


akademija156bonjour_ba
akademija154bonjour_ba
akademija_photowall13bonjour_ba

Upravo tada jasno se osjetila energija boja koje su pratile akademiju: motivirajuća žuta, patelna roze koja unosi kreativnost i toplinu i tamno zelena koja daje osjećaj stabilnosti i fokusa. Zajedno, one su nosile poruku dana, a to su optimizam, podrška i prostor za rast.


akademija54bonjour_ba
akademija-dm-bonjour-ba-gif-3

Razgovori koji mijenjaju perspektivu  

Slijedila je sesija 'Women Who Grow', u kojoj su Ajla Hadžić i Ana Ćavar, svaka iz svoje uloge, otvoreno govorile o lekcijama koje nose nakon godina rada: o greškama koje su ih oblikovale, ambiciji koja traži balans i hrabrosti koja se gradi tek nakon prvog pokušaja, pa čak i pada.


akademija259bonjour_ba
akademija19bonjour_ba
akademija18bonjour_ba

To je bio trenutak u kojem su se studentice, poduzetnice, menadžerice i kreativke prepoznale u istoj rečenici; različite priče, a isti osjećaj, da je rast put i da se gradi korak po korak.


akademija304bonjour_ba
akademija296bonjour_ba
akademija17bonjour_ba
akademija7bonjour_ba

Nakon pauze za ručak, fokus se prebacio na ono što mnogima predstavlja najveći izazov: određivanje cijene

Ena Fejzović, menadžerica asortimana u nabavi dm BiH, govorila je o realnim brojkama, procesima i financijskoj strukturi brenda, ali i o tome kako se samopouzdanje reflektuje kroz cijene koje postavljamo. Bila je to jedna od sesija koju su učesnice slušale s najviše koncentracije.


akademija246bonjour_ba
akademija9bonjour_ba

Ena Fejzović, menadžerica asortimana u nabavi dm BiH


Iskustva koja ostaju i nakon što se vrata sale zatvore  

Dan je zaključen okruglim stolom 'A što ako uspije?', na kojem su učestvovale Martina Djordjevski, Dragana Rauš i Maja Topčagić. Kao bivše polaznice akademije, govorile su o svojim prvim koracima i svim onim trenucima koji ne stanu u Instagram objavu: sumnjama, neuspjesima, prekretnicama i malim pobjedama.


akademija314bonjour_ba
akademija11bonjour_ba

Njihove priče donijele su onu vrstu inspiracije koju može podijeliti samo neko ko je već prošao put kojim mnoge tek kreću. Bio je to trenutak u kojem se u sali osjetila kombinacija olakšanja i motivacije, potvrda da put postoji i da je dostižan za svaku ženu koja se želi odvažiti.


akademija14bonjour_ba
akademija10bonjour_ba
akademija292bonjour_ba

Snaga zajednice koja raste  

Na kraju dana postalo je jasno da se akademija neće pamtiti samo po programu, govornicama i temama, nego po iskustvu. Po pažnji prema detaljima, po identitetu događaja koji je bio više osjećaj nego estetika i po timu koji je kreirao okruženje u kojem su žene osjetile da imaju prostor da pitaju, slušaju, uče i vjeruju sebi.


akademija276bonjour_ba
akademija240bonjour_ba
akademija_photowall26bonjour_ba
akademija226bonjour_ba
akademija_photowall35bonjour_ba-1
akademija-dm-bonjour-ba-gif-2-1
 

Možda je najtačnije reći da je ovo bio dan koji je pokazao koliko daleko može otići jedna ideja kada ima zajednicu oko sebe i kada žene dobiju prostor i podršku da postanu ono što jesu, ali i ono što tek mogu postati.


akademija_photowall28bonjour_ba-1
 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa dm drogerie markt
 
Bonjour.ba produkcija  
Kreativna realizacija eventa: Dijana Ćavar
Asistentica: Semra Manjura
Autorica članka: Adelisa Mašić
Grafičko oblikovanje: Marija Perić
Social Media: Marija Perić i Tesnim Ališah
Fotografija: Enida Kajević i Monika Andrić
Video: Marko Jovančić
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!