TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 5.12.2024.

U svijetu koji se sve brže mijenja, žene u komunikacijskoj industriji preuzimaju vodeće uloge, redefinišući pravila igre i donose novi val kreativnosti i hrabrosti.

 

Jedna od inicijativa koja slavi te iskorake je Woman.Comm Club, platforma posvećena jačanju žena i afirmaciji njihovih uspjeha. Kroz ovakve inicijative, žene ne samo da prepoznaju vlastitu snagu, već podstiču i osnažuju jedne druge da se istaknu, gradeći zajednice koje rastu kroz međusobnu podršku i inspiraciju.

Razgovarali smo s Irenom Miličević Vukoja, direktoricom Woman.Comm Cluba, gdje se rad kluba sada već širi kroz cijelu regiju. Irena ne samo da predstavlja srce i dušu Woman.Comm Cluba, već svojim radom i vizijom utjelovljuje vrijednosti koje ovaj projekat promoviše – inkluzivnost, inovaciju i liderstvo.


Irena Miličević Vukoja, direktorica Woman.Comm Cluba



Kroz naš razgovor, otkrili smo kako ovaj jedinstveni klub funkcioniše, zašto je Sarajevo idealan domaćin za dodjelu nagrade Woman.Comm of the Year i kako ova platforma otvara vrata ne samo profesionalnim uspjesima, već i stvaranju zajedništva među ženama iz komunikacijskog sektora.


Šta WOMAN.COMM predstavlja za regiju i komunikacijsku industriju?

Woman.Comm Club je platforma koja redefiniše standarde u komunikacijskoj industriji u regiji. Ona istovremeno slavi postignuća žena i otvara prostor za kritički dijalog o inkluziji, inovacijama i liderstvu. Woman.Comm Club gradi kulturu podrške, prepoznaje kreativnost i postavlja standarde koji inspirišu cijelu industriju da teži većoj ravnopravnosti i raznovrsnosti.

Doprinos ove platforme očituje se u njenom uticaju na edukaciju novih generacija i stvaranje prostora gdje se žene mogu slobodno izražavati i napredovati.


Šta Sarajevo čini najboljim izborom za održavanje ovogodišnje svečanosti?

Sarajevo je sjedište Woman.Comm Cluba, ali i simbol susreta kultura, kreativnosti i otpornosti, što ga čini prirodnim domaćinom za dodjelu prve regionalne nagrade Woman.Comm of the Year. Grad ima jedinstvenu energiju koja oslikava duh zajedništva i inovacije – ključne vrijednosti ove platforme.

 




Osim toga, želimo graditi imidž Sarajeva kao regionalno središte značajnih kulturnih i profesionalnih događaja, što će doprinijeti njegovom statusu inspirativnog mjesta za povezivanje profesionalaca iz komunikacijskog sektora. Ove vrijednosti, kombinovane s dinamičnom atmosferom grada, osiguravaju autentično iskustvo za učesnike.


Kako WOMAN.COMM doprinosi afirmaciji žena u industriji?

Woman.Comm Club je most koji povezuje žene s mogućnostima, resursima i zajednicama koje ih podržavaju u profesionalnom razvoju. Nagrada Woman.Comm of the Year prepoznaje njihovu izvrsnost, daje im vidljivost i potvrdu njihovog rada, dok edukativni programi i paneli omogućavaju direktno prenošenje znanja i iskustava. Woman.Comm pruža platformu gdje žene mogu otvoreno dijeliti izazove i uspjehe, inspirisati jedna drugu i graditi sigurnu mrežu podrške koja je ključna za njihovo osnaživanje.


Koje su ključne karakteristike koje čine nominovane za WOMAN.COMM posebnim i kako odabrati pravu dobitnicu?

Nominovane za Woman.Comm of the Year nagradu dijele zajedničku strast prema izvrsnosti, hrabrost da pomiču granice i želju za doprinosom razvoju industrije. Samu nominaciju podnose njihove kolegice iz struke, a onda ih ocjenjuje žiri koji je sastavljen od prošlogodišnjih dobitnica nagrade koje najbolje znaju procijeniti najbolju među najboljim ženama. Prava dobitnica je ona koja ne samo da ostvaruje izvanredne rezultate već i inspiriše druge da slijede njen primjer i kreiraju promjene.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Woman.Comm (@womancomm.club)



Koji je cilj WOMAN.COMM nagrada u širem kontekstu – samo priznanje ili ima i širu poruku?

Cilj Woman.Comm of the Year nagrade je dvostruk. Osim što služe kao priznanje za individualna dostignuća, one šalju snažnu poruku o potrebi za većom vidljivošću i podrškom ženama u industriji, za još veću solidarnost i međusobno uvažavanje. Ove nagrade simbolizuju vrijednosti jednakosti, kreativnosti i liderstva te pokreću diskusije o načinima na koje možemo unaprijediti radne okoline i omogućiti ženama veći uticaj na donošenje strateških odluka.


Ko sve može biti nominovan za ovu nagradu? Postoje li specifični kriteriji?

Svaka nagrada ima svoje uslove za nominaciju. Naprimjer, za Agency Star, nominirane moraju imati minimalno 10 godina iskustva te biti vlasnice/direktorice agencija, kreativne direktorice, key account menadžerice, PR menadžerice i rukovoditeljice za medije i komunikacije ili slične pozicije, dok je Rising Star priznanje mladoj i talentiranoj dami koja radi u oblasti marketinga, komunikacija i medija te ima manje od 35 godina.

 

 

 

Svi ti kriteriji mogu se pronaći na našoj web stranici, a ono što je zaista posebno jeste da kolegice nominiraju kolegice te tako na još jedan način gradimo solidarnost i podršku među ženama u struci.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Woman.Comm (@womancomm.club)



Na koji način žene mogu iskoristiti ovaj događaj za svoj profesionalni razvoj?

Dodjela nagrada Woman.Comm of the Year stvara sjajnu priliku za umrežavanje s regionalnim liderima i lidericama industrije, priliku za inspiraciju iz sjajnih priča dobitnica, za razmjenu ideja te potencijalne saradnje i mentorstva i zaista za odličnu zabavu i osobni razvoj.


Kako WOMAN.COMM doprinosi izgradnji mreže podrške među ženama u komunikacijskom sektoru?

Kroz svoje aktivnosti, Woman.Comm Club stvara prostor gdje žene mogu dijeliti iskustva, resurse i izazove. Događaji su osmišljeni tako da podstaknu saradnju i razmjenu ideja, dok paneli i diskusije promovišu međusobno osnaživanje i jačanje solidarnosti. Na ovaj način Woman.Comm doprinosi izgradnji mreže koja ne samo da podržava žene u njihovim trenutnim karijerama već im pruža alate i inspiraciju za dugoročan uspjeh.

 

* * *
Naslovna fotografija: PR


Bonjour

Nela Hasić: Rečenica 'Sad je prekasno...' me još uvijek grize.

TEKST: Bonjour.ba

Nela Hasić: Rečenica 'Sad je prekasno...' me još uvijek grize. Nela Hasić: Rečenica 'Sad je prekasno...' me još uvijek grize.

U Bosni i Hercegovini svake godine više od hiljadu žena čuje dijagnozu raka dojke.

Iza tih brojki kriju se majke, sestre, prijateljice, kolegice, komšinice… žene koje nose strah, ali i nevjerovatnu snagu. Upravo zato Bonjour.ba i ove godine piše o Race for the Cure, događaju koji Sarajevo pretvara u more pink solidarnosti. To je zajednica u kojoj se tišina pretvara u glas, a tabu u priču o hrabrosti i podršci.

Iza hiljade pink majica i koraka koji se svake jeseni preliju Sarajevom stoji Nela Hasić, direktorica i osnivačica Think Pink, koja već skoro dvije decenije vodi ovu misiju. 
 

race-for-the-cure-nela-hasic-intervju_1_bonjour_ba (1)

Nela Hasić, direktorica i osnivačica Think Pink

 

U razgovoru Nela nam je otvoreno podijelila šta za nju znači Race for the Cure, koje trenutke nikada neće zaboraviti i zašto je tišina i dalje najveći neprijatelj ranom otkrivanju bolesti. Ispričala nam je i šta je najteže čula od žena koje su prošle kroz dijagnozu, kako izgleda snaga zajednice kad hiljade ljudi koračaju zajedno, ali i šta mi kao društvo još uvijek ne radimo dovoljno.
 

Nela, recite nam kada govorimo o Race for the Cure, je li to za vas prije svega trka, pokret ili zajednica?


Za mene je Race for the Cure prije svega zajednica – to je ono magično tkivo gdje se hiljade ljudi, od žena koje su se susrele sa dijagnozom do onih koji tek otkrivaju svoju snagu, povezuju u solidarnosti, gdje se strah pretvara u nadu i gdje svaka korak postaje dio veće priče o podršci i promjeni.
 

 

Šta vas i nakon 18 godina najviše iznenadi svakog septembra?


Ono što me najviše iznenadi je, kako se svake godine, uprkos svim poteškoćama, ta energija množi – vidim mlade djevojke koje se prvi put uključuju, vidim muškarce koji vode svoje timove, mališane raznih uzrasta koji dolaze sa svojim roditeljima, tinejdžere i tu neobjašnjivu radost u očima žena koje su preživjele bolest, koja me podsjeća da smo uspješno slomili tabue, ali da je put još dug.
 

race-for-the-cure-nela-hasic-intervju_2_bonjour_ba
 

Možete li s nama podijeliti trenutak s trke koji vas i danas naježi kada ga se sjetite?

 

Sjećam se jedne žene koja je imala karcinom, koja je došla iz ruralnog područja, koja je nakon dijagnoze godinama šutjela, a na trci 2015. godine, držeći me za ruku u ružičastoj majici, prošaptala: “Ovo je prvi put da sam rekla ‘ja sam preživjela’ naglas” – taj trenutak me i danas naježi jer sam vidjela kako se iz pepela rađa snaga koja mijenja živote.
 

 

A šta vam je bilo najteže čuti od neke žene tokom svih ovih godina rada?


Najteže je bilo čuti od jedne mame u ranim 40-ima, koja je rekla: “Nela, saznala sam za bolest u 38., ali nisam rekla ni majci ni mužu jer sam se bojala da će me vidjeti slabu – sad je prekasno” ta riječ “prekasno” me još uvijek grize jer podsjeća na sve one tihe bitke koje gubimo zbog straha i stigme.

 

Po vašem mišljenju šta je veći neprijatelj ranoj dijagnostici: tišina i strah u ženama ili prepreke unutar sistema?


Oboje su strašni, ali mislim da je tišina i strah u ženama veći neprijatelj – jer čak i kada sistem ponudi ruku, ako žena ne prihvati zbog sramote ili neznanja, nijedan mamograf neće spasiti život; moramo prvo osloboditi srca da bismo oslobodili tijela.
 

 

Ako vam priđe mlada djevojka od 20 godina i pita ‘zašto da se uključim’, šta biste joj rekli u jednoj rečenici?

 

Uključi se jer tvoj jedan korak danas može biti sidro nade za neku sestru, majku ili prijateljicu sutra, i jer zajedno mijenjamo svijet gdje rak dojke nije tabu, već priča o snazi i prevenciji.

 

Skoro dvije decenije ste u ovoj misiji. Šta vas više motiviše: pogled unazad na sve što je postignuto ili unaprijed, na borbu koja tek čeka?


Više me motiviše pogled unaprijed – na borbu koja nas tek čeka, jer svaka pobjeda iza nas, poput hiljada pregleda koje smo omogućili, samo je gorivo za one još veće promjene, poput skrininga za svaku ženu u BiH, koje još uvijek sanjamo.
 

 

Šta biste željeli da žene, ali i muškarci, bolje razumiju kada je riječ o borbi s rakom dojke?


Želim da svi razumiju da rak dojke nije samo ‘ženska bolest’ – to je porodična, društvena borba gdje muškarci imaju ključnu ulogu u podršci, gdje prevencija počinje razgovorom za stolom, a ne samo u bolnici, i gdje snaga dolazi iz ranog djelovanja, preventivnih pregleda a ne iz čekanja.

 

Nela, šta mislite šta mi kao društvo još uvijek ne radimo dovoljno, a moramo, da bismo stali rame uz rame sa ženama koje prolaze kroz bolest?

 

Kao društvo još uvijek ne radimo dovoljno u kreiranju sigurnih prostora za emocionalnu podršku izvan bolnica – moramo više ulagati u grupe podrške, edukaciju u školama i ruralnim sredinama, i osigurati da muškarci i obitelji budu dio te mreže, jer borba nije samo medicinska, već i ljudska. Potrebno je mnogo više aktivnosti koje poboljšavaju kvalitet života žena nakon dijagnoze i tretmana.
 

 

I za kraj, kada pomislite na žene koje više nisu s nama, a bile su dio ove zajednice, kako njihovu snagu i dalje nosite u svakoj trci?


Nosim njihovu snagu u svakoj trci. One su u mojim mislima i mom srcu, njihove priče nisu završene – one su svjetionik koji vodi nove generacije, podsjećajući nas da svaka utrka nije samo o koracima, već o nasljeđu hrabrosti koje ostavljamo iza sebe.

Svaki septembar u Sarajevu hiljade koraka piše istu poruku… nismo/niste same. I dok Nela Hasić već skoro dvije decenije stoji na čelu tog ružičastog vala, jasno je da je Race for the Cure kolektivna odluka da glas bude glasniji od tišine, da podrška bude jača od straha i da svaka žena zna: ova borba je i njena i naša.

I ne, ne idemo malim, bojažljivim koracima. Idemo trkom, snažno, u borbu protiv raka dojke. U ružičastom moru koraka svaka žena će znati da je iza nje čitava zajednica koja je čuje, osjeća i nosi naprijed.
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!