TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 26.3.2020.

Globalna pandemija mnoge od nas nagnala je da dan provodimo u četiri zida, što je uz dodatno vrijeme s obitelji, mogućnost da napokon završimo sve obveze koje smo dugo odgađali (da, da, mislimo na organizaciju ormara i kuhinje), probudilo i određenu nesigurnost i neizvjesnost.

Upravo u želji da uz #FeelGood sadržaj odgovorimo na vijesti s kojima nas bombadiraju sa svih strana, kreirali smo #OstaniKući rubriku u kojoj uz savjete kako kvalitetno organizirati vrijeme, gastro preporuke i trikove za motivaciju i produktivnost, otkrivamo kako se i bh.dame nose sa izazovima koje nosi organizacija svih obveza doma.
Nova gošća naše rubrike koja nam je dozvolila da zavirimo u njenu itekako kreativnu svakodnevnicu je Erna Saljević, mnogima poznatija i pod pseudonimom @divaisback.
Komunikativna i uvijek nasmijana Erna kroz foto dnevni otkrila nam je kako ostaje produktivna za sve obveze koje nosi njena titula PR menadžerice kompanije Kolektiv d.o.o. - (Posao.ba), ali i što kuha doma, sluša te ostaje motivirana i za tjelovježbu.

Kako pokazati empatiju i učiniti nešto lijepo za druge osobe tijekom #OstaniKući?

Mislim da je najbolji primjer za to jednostavno – ostani kući.
Ni sama do skoro nisam bila svjesna ozbiljnosti situacije i prilike da tim malenim gestom pomognemo jedni drugima da prebrodimo sve što je bilo do sada i što nam se sprema. Potom je tu toliko prilika da jedni druge pozitivno bustamo i održavamo taj dobar feeling u zraku, u smislu da smo tu jedni za druge, da će brzo proći i da nema mjesta panici i jednostavno pronalaziti pozitivu u sitnim stvarima oko nas.


Sada je pravo vrijeme da to sprovedemo u djelo. Ja pokušavam preko naloga @divaisback svakim danom dijeliti svoju motivaciju, vježbe za kod kuće i neke life hacks kojima i sama svoje dane činim interesantnijim, kao i šaljive stvari - da se ne zaboravimo smijati čak i u ovoj situaciji.

Prijedlog za knjigu koju vrijedi pročitati?

Toliko sam ih nakupila u posljednje vrijeme, sve s mišlju „e kad budem imala vremena, sješću i svaku noć makar sat vremena čitati“. E sad stvarno niko od nas nema izgovor!
Žene koje trče za vukovima, Clarissa Pinkola Estes, leksikon ženske filozofije, bezvremensko znanje o životu, knjiga za svaku ženu, ali i muškarca.
Paulo Koeljo je pisac koji je tako pitak za ovo vrijeme. Volim njegovu knjigu Alef koja mi nekako opisuje trenutke koje sam i sama doživjela u životu, a nisam ih znala objasniti. 11 minuta takođe.

Koji filmovi i serije su se našli na tvojoj 'to watch' listi u ovom periodu?

Obožavam istraživati nove žanrove i moram odmah priznati da sam veći zaljubljenik u filmove negoli u serije i to u drame i psiho trilere, a ovo je na mojoj listi ovih dana: Portrait of a lady on fire – priča o dvije žene, njihovom prijateljstvu, ali i ljubavi koja se rađa između njih.

https://www.youtube.com/watch?v=R-fQPTwma9o

Ukoliko ste ljubitelj sporijih filmova, drugačijih i pomalo čudnjikavih dijaloga, film je za vas.
Princess Mononoke je najgenijalniji animirani film i ponovo sam ga gledala nakon toliko dugo vremena. Fun fact je da je to bio najkomercijalniji film u Japanu dok ga nije potukao Titanik!
Ako neko još uvijek nije gledao komediju The little death, ne znam šta čekate... Kao i film The best offer. Sa Netflix liste bih definitivno izdvojila The Black Mirror seriju koja je skroz futuristička i generalno govori o tehnologiji koja će nam doći glave i tako nam je potrebno pogledati je iz više razloga u ovim vremenima.
Kako obožavam psiho-drame, The Sinner je odlična serija, kao i Mindhunter, nešto rasterećujuća, ali na sličan fol je You, još sam na prvoj sezoni iako je tu već i druga.  
When they see us je serija snimana po istinitoj priči, a tretira temu rasizma. The Witcher je nešto opuštenija ko voli SF i naravno – uvijek su tu na kraju dobri stari Prijatelji i Sex and the City. ?

Kako zadržati motivaciju i produktivnost tijekom rada od kuće?

Meni je najbitnije da ujutro iskočim iz pidžame! Ali stvarno. Sve dok sam u pidžami najviše doguram do rolera za lice, listanja magazina i tako tih nekih „Sunday feeling“ radnji dok mi sve drugo pada tako teško, ali kada skinem pidžamu – probudi se Super Erna.


Generalno je najbitnije imati radni kutak jer ne može se iz kreveta. Jok, sve sam probala. Stvarno se ne može iz kreveta. Radni kutak, organizovano vrijeme i TO-DO liste.
Uz sve to gledanje u neki mood ili inspo board održaće nam motivaciju jer radimo ono što želimo ili ono kako bismo stigli do onoga što želimo. Meni je to uglavnom neko gorivo, jer ma koliko voljeli svoj posao, uvijek će biti onih stvari koje nam padaju teže neko neke druge, tj. manje smo motivisani da ih brzo uradimo.

Koji je tvoj odabir za brzi i zdravi ručak ili užinu?

Za užinu obožavam tostirati visokoproteinski hljeb tako da bude hrskav poput bruskete, premazati humusom sa bundevinim sjemenkama, staviti koji list dimljenog lososa, malo papra, koja kap limuna i mozzarelle– volim te slatkasto kiselkaste ukuse.
Za ručak volim pojesti pastu u umaku od putera, soja sosa, čilija i karameliziranog bijelog luka. Generalno sam najveći pasta-lover i obožavam je spremati, pa onda ili arrabiata ili dobar domaći pesto rješavaju glad u par minuta.

Pjesme koje te opuštaju u ovom periodu?

Moram reći da na repeat držim Rundeka- Apokalipso, jer mi je samo tako inspirativan ovih dana, a i skroz nekako adekvatan. Na listi mi je i potpuno zarazna nova pjesma od Helem Nejse feat. Božo Vrećo – Kule i gradovi, moj neizostavni Čolić, Love is on the line - Jack Savoretti kojeg mi je skoro otkrio prijatelj i obožavam pustiti Maksima Mrvicu ili Hausera dok sviraju neko klasično djelo.
Uz njih mogu biti najfokusiranija na kreativni dio mog posla.

Preporuka za društvenu igru?

Prije neku noć na svemogućem Instagramu, naletim na genijalnu aktivaciju: ko ima imalo melodike u glasu mumljajući otpjeva refren neke pjesme, a na vama je da prepoznate koja je pjesma u pitanju- genijalna zamisao i garantuje toliko dobre zabave.
Naravno, Čovječe ne ljuti se je tata-mata među društvenim igrama, tu su i puzzle – upravo imam jednu toliko lijepu fotografiju Venecije u preko 3.000 puzzli, jedva čekam da je počnem sklapati.

Kako zadržati #feelgood vibru tijekom kućne izolacije?

U muzici je spas. Treba posložiti dobru playlistu koja će nas instant dizati i tjerati na pozitivne promjene. Onaj momenat kada mi žene nonšalantno u tri brza pokreta svežemo punđu, naštimamo odlučnu facu i krenemo u pobjede. Sebe, loših navika, čega god.


Generalno u ovoj izolaciji svi imamo to vrijeme za kojim smo vapili godinama brzog života unazad i mislim da je sve ovo što nam se desilo jednostavno „Pazi šta želiš, možda ti se i ostvari.“
Tek sada, nakon nekoliko godina, imam taj umirujući osjećaj da ništa ne propuštam i da nigdje ne žurim. Toliko oslobađa.
Nadalje, svi imamo svoje dnevne poslovne obaveze, ali kada se završi taj formalni dio, super je stvar posvetiti se sitnim hobijima koje svako od nas ima ili neke kreativne zadačiće koje smo željeli odraditi, a nikada nismo našli vrijeme. Ja sam se vratila slikanju, sviranju klavira i redanju fotografija u album. Mada sam i posložila ormare pod konac. Po bojama! :D

Kako prirediti mini iznenađenje za drugu osobu tijekom kućne izolacije?

Ja se oslanjam na te genijalne mini zvukovne poruke koje možemo distribuirati putem društvenih mreža. Svi smo sada na FaceTimeu itd., ali ove poruke možemo poslati rano ujutru ili nekada naveče, kada konverzacija nije aktivna, čisto da bude mini iznenađenje i da obraduje osobu kada je otvori.
Ja ih šaljem bliskim ljudima jer su mi tako intimne i vrijedne.
Glas je toliko pitomiji i smirujući od samo ovih znakova koje jedni drugima uporno kuckamo.

Nakon završetka kućne izolacije, prva stvar koju ću napraviti je:

Ljubiti se do besvijesti.


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!