TEKST: Bonjour.ba - PR

DATUM OBJAVE: 14.10.2025.

Još samo nekoliko dana dijeli nas od četvrte Woman.Comm konferencije, koja će pod motom REBLOOM biti održana 14. i 15. oktobra u tershouse u Sarajevu.

Ovaj događaj okuplja stručnjake, predavače i lidere komunikacijske industrije iz cijelog regiona, a cilj mu je potaknuti rast, promjenu i ponovno buđenje kako profesionalno tako i lično.

Pod simboličnim motom REBLOOM, ovogodišnja konferencija donosi poruku o ponovnom procvatu i transformacijama u industriji komunikacija, mentalnom zdravlju, liderstvu, društvenoj odgovornosti, te o novim alatima i trendovima koji oblikuju budućnost komunikatora.

 



„REBLOOM simbolizira novi početak, trenutak kada nakon izazova ponovo procvjetamo, jači i svjesniji svoje vrijednosti. Naš cilj je da Woman.Comm i ove godine inspiriše, poveže i osnaži žene i muškarce koji vjeruju u snagu dobre komunikacije“, izjavila je Irena Miličević Vukoja, direktorica agencije Prefix i osnivačica Woman.Comm Cluba.

Priče o industriji, izazovima i novim perspektivama  

Kroz dva dana konferencije, učesnici će imati priliku čuti priče o izazovima komunikacijske industrije, načinu na koji se s njima nosimo, te kako kreativnost, empatija i tehnologija mogu zajedno oblikovati budućnost komunikacija.

Govornici će dijeliti svoja iskustva, propitivati stare obrasce i donositi inspirativne ideje za razvoj industrije i pojedinaca u njoj.

 



Jedan od njih je Borislav Miljanović, osnivač i CEO Represent Systema, vizionar i jedan od najznačajnijih glasova regionalne komunikacijske scene. 

Kroz svoje izlaganje na temu “Neće biti komunikacije bez AI, ali ni AI bez dobrih komunikatora!”, Miljanović će govoriti o povezanosti tehnologije, povjerenja i etike u savremenim komunikacijama:

 



“AI dramatično povećava brzinu i obim našeg rada, ali ne razumije kontekst zajednice, reputacione rizike ni etiku za to su potrebni dobri komunikatori. AI je kopilot, čovjek je kapetan. 

Želim da publika sa predavanja ponese tri stvari: praktičan set AI alata za svakodnevni rad, etički okvir tj. šta nikada ne delegirati mašini, i vještinu da se s osmijehom nosimo s nadolazećom AI olujom.” objasnio je.

O ženama na Balkanu i važnosti autentičnosti  

Pored tema o budućnosti komunikacija i ulozi tehnologije, Woman.Comm konferencija ove godine donosi i duboko lične i društveno značajne priče. 

Jedna od njih biće i predavanje Danijele Ostojić, kliničkog psihologa i sudskog vještaka, koja će u svom izlaganju “Žene na Balkanu” govoriti o unutrašnjoj snazi, autentičnosti i oslobađanju od društvenih obrazaca koji često oblikuju živote žena u našem regionu.

 



Danijela će sa učesnicima podijeliti stvarne priče iz svoje prakse, dajući glas ženama koje su pronašle način da žive slobodnije i hrabrije:

“Smatram da će priče iz stvarnog života žena na Balkanu pomoći mnogima da shvate kako možemo izaći iz obrazaca koji nas ograničavaju i početi živjeti u skladu sa sobom. To je proces koji traži hrabrost, ali i podršku zajednice – upravo zato su konferencije poput ove toliko važne.”, poručila je.

Umrežavanje, inspiracija i priznanje  

Pored bogatog programa, konferencija će i ove godine dodijeliti prestižne Woman.Comm of the Year nagrade na gala večeri 14.10. u Vijećnici od 21 h. Nagrade će dobiti dame koje su dale izuzetan doprinos razvoju komunikacijske industrije.

Događaj je i prilika za umrežavanje, razmjenu iskustava i pokretanje novih profesionalnih saradnji. Ulaznice su u prodaji putem web stranice snagakomunikacije.com, gdje je dostupan i detaljan program konferencije.

Foto: unsplash.com


Bonjour

Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026.

TEKST: Bonjour.ba - PR

Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026. Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026.

Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.

Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.


alma_rad_industry_day5bonjour_ba

Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.

Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.


alma_rad_industry_day6bonjour_ba

Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.


alma_rad_industry_day1bonjour_ba

U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.

Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 


alma_rad_industry_day4bonjour_ba

Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti. 

Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.

Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!