TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 13.3.2020.
Rođendan je uistinu vrijeme kada se osvrnemo unatrag, zahvalimo na svim lekcijama i uspomenama, ali i na prekrasnim ljudima koji su bili s nama na tom putu.
No, kada dođe na red organizacija proslave rođendana, budi se i lagana nesigurnost oko toga kako sve stići pripremiti, učiniti zabavnim, ali ne previše stresnim.
Odgovor se krije u idejama koje smo pripremili za vas u nastavku.
Pronašli smo sjajne party prijedloge za sve ljubitelje filmova, sve vas introverte i sve vas partijanere, a nismo ni zaboravili ljubitelje sporta, kostimiranih zabava i društvenih igara.
Kojih ideja za proslavu rođendana smo se dosjetili, otkrijte kroz prijedloge u nastavku.
PALAČINKE S PRIJATELJICAMA
Posjetite vaš omiljeni lokal, otkrijte novu palačinkarnicu u gradu ili počastite svoje društvo kod vas doma uz razne palačinke i zabavne priloge i nadjeve. Odličan recept donosimo ovdje.

NAPRAVITE PARTY UZ ČAJ I SLASTICE
'Tea party' kako ga Britanci zovu, elegantan je način proslave vašeg rođendana koji će vas posebno zbližiti i za vrijeme kojeg ćete se družiti, smijati i pričati svoje zabavne priče, uz biskvite i slatke kolačiće. Ako se pitate gdje uživati u sjajnoj čajanki u gradu, klik ovdje.
ORGANIZIRAJTE TEMATSKI PARTY
Ako imate naviku organizirati party za svoj rođendan, neka ove godine bude tematski. Tema može biti što god je vama trenutno zanimljivo, od stila osamdesetih, preko jazz ere tridesetih pa sve do pop tema u kojima se možete inspirirati sadašnjim trendovima.
REZERVIRAJTE SPA DAN
Opuštanje i rođendan idu ruku pod ruku i upravo zato je spa dan sa vašim najdražim curama uz bazen ili homemade maske idealan način kako proslaviti vaš poseban dan.
OTPUTUJTE NA VIKEND
Ako je vaše društvo društvo putoholičara, tada je ovaj plan kao stvoren za proslavu vašeg rođendana. Isplanirajte svoj maleni getaway i uživajte u opuštenom rođendanskom putovanju. Par savjeta koje ćete htjeti imati na umu prije putovanja donosimo ovdje.

POSVETITE SE HOBIJU KOJI SVE VOLITE
Ukoliko volite slikati, voziti bicikl, raditi stvari od gline ili vježbati, na vaš rođendan se možete sa posebnom pozornosti posvetiti tim hobijima. Pozovite cure na druženje i rezervirajte vrijeme za zajedničke aktivnosti koje vas vesele. Uz glazbu i omiljeno piće, naravno. Primjere različitih hobija kojima se možete baviti izdvajamo ovdje.
IGRAJTE IGRE
Ako ste ludi za društvenim igrama i vaše društvo koristi svaku priliku da izvuče neku igru na stol i zaigra Monopoly, šah, Scrabble i slične igre, tada je ovo idealna prilika za proslavu vašeg rođendana. Okupite se, iskušajte možda i neke nove društvene igre i družite se uz piće i hranu.
PRAVITE KOKTELE ZAJEDNO
I kokteli su najbolji prijatelji rođendanskog partya, zato je koktel party kod vas doma sjajna ideja za rođendansku proslavu koju ćete htjeti iskoristiti. Izdvojite recepte za koktele, pripremite sastojke i pripremite se na zabavnu rođendansku večer. Tražite recepte za koktele? Ovdje izdvajamo čak tri koja ćete htjeti isprobati.
PRIREMITE VEČERU KOD VAS
Ne znamo postoji li ljepši način da nekome pokažete koliko vam znači od činjenice da te osobe razveselite ukusnom večerom, pogotovo kada ste već prepoznati kao osoba kojoj kuhanje ide odlično. Pet koraka kako pripremiti ukusnu večeru kod vas doma donosimo ovdje.

OTIĐITE NA PLAŽU
Ovisno o godišnjem dobu i odlazak na plažu može biti relaksirajući način kako proslaviti svoj rođendan. Ponesite dekice i ručnike, kremu za sunčanje, karte i prijenosni zvučnik i imate recept za novu dragu rođendansku uspomenu. Birajte skrivene plaže koje će vam omogućiti privatnost.
PLANINARITE
Ako ste zaljubljeni u planinarenje i ono može biti odlična aktivnost koju ćete htjeti rezervirati za svoje društvo na vaš rođendan. Ukoliko niste iskusni planinari, možete birati neke početničke staze i uživati u pogledu kada se popnete na vrh. Ponesite piće, hranu i opet, glazbu te uživajte u druženju.

NAPRAVITE TURNEJU KROZ MUZEJE
Ljubitelji umjetnosti se upravo smješe. Zašto ne biste svoje prijatelje odveli na jednu inspirativnu i posebnu turu te ih upoznali sa svim čarima umjetnosti koju toliko volite?
ORGANIZIRAJTE KINO VEČER
Filmoljupci, pozor! Idealna rođendanska večer također podrazumijeva gledanje novog omiljenog filma doma, uz kokice, sok i vaše najbliže.
OTIĐITE NA KUGLANJE
Još jedan način kako proslaviti vaš rođendan sigurno je kuglanje. Pored zabavne natjecateljske aktivnosti, ovo je prilika da kreirate prekrasne zajedničke uspomene.

TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!