TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 24.3.2020.
Uz #OstaniKući inicijativu, izazovno je pronaći neke nove, efektne načine relaksiranja koji će nam dopustiti da stanemo na trenutak i usmjerimo misli na pozitivne stvari.
Upravo zato smo izdvojili sedam rituala koji će vam pomoći osvrnuti se na stvari koje vas vesele, usmjeriti vas na ono što je trenutno najvažnije i podsjetiti vas da uistinu imate snagu i izdržljivost u sebi da ostanete pozitivni u ovim izazovnim vremenima.
UREDITE SVOJU SOBU
Nevjerojatno je koliki efekt na vašu produktivnost i sveopći mir može imati uredna soba. Uredna soba, uredne misli – i to je uistinu tako.
Ispunite svoje zidove inspirativnim citatima, ukoliko je vaš radni stol u sobi, nastojte ga urediti baš po vašoj volji.
Policu s knjigama planski organizirajte, neka je vaša posteljina uvijek složena, ormar sortiran i cipele uredno posložene. Za par savjeta kako napravii ultimativnu organizaciju ormara, savjete otkrijte ovdje.

SELF CARE RITUALI NIKAD NISU ZVUČALI BOLJE
Od kreiranja DIY maski za kosu koje će biti divna uvertira u spa večer, preko nanošenja hidratantnih maski za lice, pa sve do masaže rolerom ili jednostavno opuštanje uz kupku, glazbu i dobru knjigu. Svi ovi scenariji odlični su za opuštanje i učiniti će čuda za vaše raspoloženje i produktivnost.

ISKLJUČITE SVE ELEKTRONIČKE UREĐAJE
Konstantno pregledavanje vijesti i društvenih mreža može utjecati uvelike na razinu vaše zabrinutosti i anksioznosti.
Iako se slažemo da je jako važno ostati informiran, možete si priuštiti neko vrijeme van te medijske buke i provesti vrijeme čitajući, slikajući i jednostavno daleko od svega digitalnog.
Tko zna, možda je ovo vrijeme idealno da se ponovo vratite sviranju gitare ili čitanju magazina.

TJELOVJEŽBA JE UVIJEK DOBRA IDEJA
Bilo da je riječ o intezivnom workoutu ili o jednostavnom istezanju, tjelovježba dokazano može učiniti da se opustite i usmjerite energiju na nešto pozitivno.
Za par video isječaka uz koje možete vježbati klik ovdje, a ukoliko se pitate zašto bi se tjelovježba trebala naći u vašoj svakodnevici, klik ovdje.

TOPLI NAPITCI VAŠI SU NAJBOLJI PRIJATELJI
Čaj, kava, toplo mlijeko, kakao i drugi topli napitci predstavljaju dozu posebnog komfora koji na nas djeluje umirujuće i pomaže nam opustiti se.
Za par prijedloga koji čaj piti od jutra do večeri klik ovdje.

MEDITIRANJE ĆE MOŽDA POSTATI VAŠ NOVI OMILJENI RITUAL
Meditacija nas dokazano opušta, potiče kreativnost, poboljšava naše pamćenje, mijenja način na koji opažamo stvari te nas potiče da budemo više prisutni u stvarnom trenutku.
Zašto bi se meditacija trebala naći na vašem rasporedu svakog dana, otkrijte kroz maleni vodič za početnike koji izdvajamo ovdje.

OSVRNITE SE NA SVE ŠTO VAM SE DOGODILO KROZ DAN
Vaš današnji dan sigurno se sastajao od spleta raznih emocija i događaja koji su na ovaj ili onaj način utjecali na vas.
Iskoristite neko vrijeme predvečer kako biste se osvrnuli na te evente u danu i pokušajte nešto naučiti iz njih, biti zahvalni na lekcijama i isplanirati svoje aktivnosti za sutra.

TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!