7 koraka večernje rutine uz koje ćete dan završiti na opuštajući način

POSAO & ŽIVOT
25.3.2020.

Uz #OstaniKući inicijativu, izazovno je pronaći neke nove, efektne načine relaksiranja koji će nam dopustiti da stanemo na trenutak i usmjerimo misli na pozitivne stvari.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Upravo zato smo izdvojili sedam rituala koji će vam pomoći osvrnuti se na stvari koje vas vesele, usmjeriti vas na ono što je trenutno najvažnije i podsjetiti vas da uistinu imate snagu i izdržljivost u sebi da ostanete pozitivni u ovim izazovnim vremenima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

UREDITE SVOJU SOBU

Nevjerojatno je koliki efekt na vašu produktivnost i sveopći mir može imati uredna soba. Uredna soba, uredne misli – i to je uistinu tako.
Ispunite svoje zidove inspirativnim citatima, ukoliko je vaš radni stol u sobi, nastojte ga urediti baš po vašoj volji.
Policu s knjigama planski organizirajte, neka je vaša posteljina uvijek složena, ormar sortiran i cipele uredno posložene. Za par savjeta kako napravii ultimativnu organizaciju ormara, savjete otkrijte ovdje.

SELF CARE RITUALI NIKAD NISU ZVUČALI BOLJE

Od kreiranja DIY maski za kosu koje će biti divna uvertira u spa večer, preko nanošenja hidratantnih maski za lice, pa sve do masaže rolerom ili jednostavno opuštanje uz kupku, glazbu i dobru knjigu. Svi ovi scenariji odlični su za opuštanje i učiniti će čuda za vaše raspoloženje i produktivnost.

ISKLJUČITE SVE ELEKTRONIČKE UREĐAJE

Konstantno pregledavanje vijesti i društvenih mreža može utjecati uvelike na razinu vaše zabrinutosti i anksioznosti.
Iako se slažemo da je jako važno ostati informiran, možete si priuštiti neko vrijeme van te medijske buke i provesti vrijeme čitajući, slikajući i jednostavno daleko od svega digitalnog.
Tko zna, možda je ovo vrijeme idealno da se ponovo vratite sviranju gitare ili čitanju magazina.

TJELOVJEŽBA JE UVIJEK DOBRA IDEJA

Bilo da je riječ o intezivnom workoutu ili o jednostavnom istezanju, tjelovježba dokazano može učiniti da se opustite i usmjerite energiju na nešto pozitivno.
Za par video isječaka uz koje možete vježbati klik ovdje, a ukoliko se pitate zašto bi se tjelovježba trebala naći u vašoj svakodnevici, klik ovdje.

TOPLI NAPITCI VAŠI SU NAJBOLJI PRIJATELJI

Čaj, kava, toplo mlijeko, kakao i drugi topli napitci predstavljaju dozu posebnog komfora koji na nas djeluje umirujuće i pomaže nam opustiti se.
Za par prijedloga koji čaj piti od jutra do večeri klik ovdje.

MEDITIRANJE ĆE MOŽDA POSTATI VAŠ NOVI OMILJENI RITUAL

Meditacija nas dokazano opušta, potiče kreativnost, poboljšava naše pamćenje, mijenja način na koji opažamo stvari te nas potiče da budemo više prisutni u stvarnom trenutku.
Zašto bi se meditacija trebala naći na vašem rasporedu svakog dana, otkrijte kroz maleni vodič za početnike koji izdvajamo ovdje.

OSVRNITE SE NA SVE ŠTO VAM SE DOGODILO KROZ DAN

Vaš današnji dan sigurno se sastajao od spleta raznih emocija i događaja koji su na ovaj ili onaj način utjecali na vas.
Iskoristite neko vrijeme predvečer kako biste se osvrnuli na te evente u danu i pokušajte nešto naučiti iz njih, biti zahvalni na lekcijama i isplanirati svoje aktivnosti za sutra.

POSAO & ŽIVOT , 25.3.2020.

Klik i saznajte više o sljedećim pojmovima:

Sviđa ti se članak? Podijeli ga s prijateljima.

Povezani članci

Članci iz rubrike

Tekst by:

Dijana Ćavar

Foto by:

pinterest.com

Podijeli:

Posljednje objavljeno