TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 5.10.2017.
I iako nam s dolaskom jesenskih dana motivacija za tjelovježbu postaje sve manja, dolazak sezone džempera ne smije biti izgovor da svaki tjedan ne uživate u benefitima tjelovježbe. I iako redovito čitamo o prednostima vježbe za naše zdravlje, ona nosi i brojne pozitivne posljedice za naše psihičko zdravlje. Ponekada samo 20 minuta aktivnosti dnevno čini čuda za našu kreativnost, raspoloženje i f
I iako nam s dolaskom jesenskih dana motivacija za tjelovježbu postaje sve manja, dolazak sezone džempera ne smije biti izgovor da svaki tjedan ne uživate u benefitima tjelovježbe. I iako redovito čitamo o prednostima vježbe za naše zdravlje, ona nosi i brojne pozitivne posljedice za naše psihičko zdravlje. Ponekada samo 20 minuta aktivnosti dnevno čini čuda za našu kreativnost, raspoloženje i fokusiranost. O čemu vam točno pričamo, čitajte u nastavku.
#Tjelovježba poboljšava vaše raspoloženje
Veza između vašeg raspoloženja i tjelovježbe je iznimno jaka. Profesor psihologije na Bostonu, Michael Otto, kroz istraživanje je otkrio da je potrebno do pet minuta nakon završetka tjelovježbe da biste vidjeli pozitivne efekte tjelovježbe na vaše zdravlje i kreiranje pozitivnog stava.
#Podiže vaše samopouzdanje
Nakon završetka tjelovježbe, vaš organizam se napuni energijom, što pozitivno utječe i na vaše samopouzdanje. Jer, ako ste bez puno muke uspjeli završiti challenge na treningu, nebo je granica.

#Pomaže u borbi protiv anksioznosti
Tjelovježba je prva linija borbe protiv negativnih simptoma anksioznosti. Ona može biti učinkovit način kako da se riješite negativnih emocija, fokusirate se na potpuno nove stvari i riješite osjećaja tjeskobe.
#Probudit će dozu kreativnosti
Istraživanja objavljena u British Journal of Sports Medicine pokazala su da je tjelovježba usko povezana i s vašom kreativnosti, što je još jedan sjajan razlog zašto već sutra želimo ostati duže na treningu.
Foto: Pinterest
TEKST: Bonjour.ba - PR
Postoji ona posebna vrsta kupovine koja ne liči ni na potragu za šamponom ni na brzo ubacivanje vitamina u korpu i više podsjeća na mini ritual posvećen sebi. Upravo takav osjećaj dočekao je prve posjetioce u Tropic centru Banja Luka, gdje je otvoren CLEA Health & Beauty.


U Tropic centru Banja Luka danas je otvoren CLEA Health & Beauty, prvi koncept u Bosni i Hercegovini koji unutar jednog supermarketa objedinjuje ključne segmente brige o zdravlju, ljepoti i svakodnevnom balansu. Zamišljen je tako da kupcima ponudi potpuno novo iskustvo kupovine.

Naime, CLEA Health & Beauty nastao je iz ideje da briga o sebi treba da bude jednostavna, dostupna i inspirativna. Koncept obuhvata šest pažljivo osmišljenih cjelina:
- apoteku – stručna podrška i provjereni proizvodi;
- dermokozmetiku – svjetski priznati brendovi i inovativni skincare proizvodi;
- osviještenu ishranu – odabrani proizvodi koji podržavaju uravnotežene navike;
- suplementaciju – pouzdane formule za podršku zdravlju i energiji;
- ličnu njegu – svakodnevni rituali oblikovani da pruže osjećaj nježnosti i brige o sebi;
- program za bebe – siguran i pouzdan izbor za njegu najmlađih.



Poseban akcenat stavljen je na selekciju brendova, među kojima se nalaze provjereni klasici poput La Roche-Posay, Avène, Noreva, Uriage, kao i popularni korejski brendovi Dr. Althea, SKIN1004, Medicube i drugi te ekskluzivni svjetski bestseleri koji do sada nisu bili dostupni na domaćem tržištu. Izuzetna pažnja posvećena je proizvodima iz asortimana osviještene prehrane – organskim, bezglutenskim i veganskim proizvodima.
“Otvaranjem CLEA Health & Beauty koncepta željeli smo da svojim kupcima pružimo iskustvo koje prevazilazi tradicionalnu kupovinu i koje odgovara savremenom načinu života. Ovo je prostor koji istovremeno inspiriše, informiše i olakšava brigu o zdravlju i ljepoti. Ponosni smo na to što ovaj koncept premijerno predstavljamo upravo u Tropic centru Banja Luka,” navela je Aleksandra Marković, PR trgovačkog lanca Tropic.
CLEA je kreirana kao moderan, intuitivno organizovan prostor u kojem svaka polica ima svoju jasnu namjenu i vodi kupca kroz personalizovano iskustvo izbora. Ovaj koncept predstavlja važan korak u razvoju kompanije Tropic maloprodaja koja nastavlja uvoditi inovacije i podizati standarde kupovine na domaćem tržištu.


Povodom otvaranja, za kupce su pripremljeni pokloni iz CLEA asortimana, zanimljive aktivacije te stručno savjetovanje za odabir najprikladnijih proizvoda za svakog kupca. U narednom periodu CLEA će organizovati i dodatne aktivnosti za kupce poput analiza kože i vitaminsko-mineralnog statusa.
CLEA Health & Beauty od danas je dostupna u Tropic centru Banja Luka, a koncept će uskoro biti uveden i na drugim lokacijama kompanije Tropic maloprodaja. Sve novosti, aktuelnu i akcijsku ponudu Clea koncepta možete pratiti na zvaničnoj internet stranici clea.ba te na društvenim mrežama Instagram i Facebook.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!