3 prijedloga za kućni trening za koji vam ne treba nikakva oprema

ZDRAVLJE I NJEGA
19.3.2020.

Tijekom ankete na Instagramu predložili ste nam i da za vas izdvojimo prijedloge kako trenirati doma te ostati u formi sada kada ne možemo posjetiti teretanu ili fitness centar.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na YouTubeu smo zato za vas pronašli sjajne video tutorijale uz koje ćete se uspješno rastegnuti, razgibati i ostati u formi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prateći ove video uratke ne trebate posjedovati posebne dodatke ili opremu za vježbanje i sve što vam je potrebno je ravna i meka podloga, preferirano spužva za vježbanje.


Također, imajte na umu da se prije i nakon svakog vježbanja trebate dobro istegnuti kako ne biste dobili upalu mišića i kako se ne biste ozljedili i previše iscrpili. Također, preskočite naporne treninge pogotovo ako inače ne vježbate ili ste napravili dužu pauzu od zadnjeg puta kad ste vježbali.

Opskrbite se bocom vode te nemojte jesti tešku hranu (previše začinjenu hranu, hranu sa puno vlakana, rafinirani šećer...) prije vježbanja. Svakako se pobrinite da vaša hrana nakon vježbanja bude bogata proteinima i zdravim mastima. Možete birati jela kao što su grčki jogurt u društvu granole i zobenih pahuljica, a možete uzeti u obzir i šumsko voće, orašaste plodove, rižine kekse i maslac od kikirikija. Ili pripremite ukusnu salatu s tunom  i piletinom.

Za video uratke uz koje možete vježbati i #OstatiKući, prelistajte dalje.

20-MINUTNI TRENING ZA CIJELO TIJELO

INTEZIVNI 10-MINUTNI TRENING


30-MINUTNI TRENING SNAGE

ZDRAVLJE I NJEGA , 19.3.2020.

Klik i saznajte više o sljedećim pojmovima:

Sviđa ti se članak? Podijeli ga s prijateljima.

Povezani članci

Članci iz rubrike

Tekst by:

Dijana Ćavar

Foto by:

pinterest.com

Podijeli:

Posljednje objavljeno