TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 16.3.2020.
Brojne kompanije donijele su odluke da kroz naredni period njihovi zaposlenici rade od doma, što je ujedno jedan sasvim novi segment i okolnosti rada za mnoge od nas.
Sloboda da sami organiziramo svoje radno vrijeme i prostor za rad mogu biti sjajni za buđenje dodatne kreativnosti i motiviranosti, no, na tom putu, treba pripaziti na par bitnih stvari.
Uz malo organizacije, vedar duh i par trikova za održavanje koncentracije i tijekom rada u kućnoj atmosferi, možete se brže i uspješnije prilagoditi na ove radne uvjete.
ODREDITE RADNO VRIJEME I PAUZE
Nemojte zloupotrebljavati kućni ured za obavljanje kućanskih poslova svakih 45 minuta, nego ostanite dosljedni vremenu i planovima koje ste zapisali u svoj planer. I vaš kućni ured treba imati svoje radno vrijeme i pauze, a vi, listu obveza za dan. Naime, za buđenje motivacije i produktivnosti kroz dan, važno je razdvojiti vrijeme za obavljanje privatnih i poslovnih obveza.
Foto: unsplash.com
ORGANIZIRAJTE PROSTOR ZA RAD
Pri tome ne mislimo da kreirate prostor sličan fotografijama koje viđamo pri pretraživanju pojma 'home office' na Pinterestu, nego da pokušate imati organizirano i uredno mjesto za rad. To će vas potaknuti da održite motivaciju za rad, bez da podsvjesno razmišljate da se što prije trebate riješiti gomile papira koja vas pogledava iz kutka ureda. Dodajte i ukras, fotografiju ili svijeću do svog laptopa kako biste kreirali dodatan #feelgood vibe i još uspješnije obavljali sve obveze.
UPOZNAJTE I UKUĆANE S RADNIM VREMENOM
Vjerujemo da će biti izazovno, no, pokušajte se organizirati s ostalim ukućanima tako da nesmetano radite određeni broj sati u danu. Upoznajte jedni druge sa svim poslovnim i privatnim obvezama te rokovima za obavljanje istih, kako bi svatko uspješno završio ono što treba. Ako vi radite ujutro, poslijepodne pripomognite s klincima ili s radovima u kući, od pripreme jela do čišćenja i obrnuto.
Foto: @reserve_home
UTIŠAJTE MOBITEL
Nemojte dozvoliti da vas konstantno nove informacije odvlače od poslovnih obveza. Isključite sve tabove na pretraživaču koji nisu isključivo vezani za zadatak koji obavljate, a mobitel stavite na mute. Nove poruke, meme fotke, upiti... sve može sačekati dok ne završite svoje obveze.
KREIRAJTE JUTARNJU RUTINU
Odvojite vrijeme za zdravi doručak, druženje s obitelji i punjenje baterija za sve obveze koje vas čekaju. Pokušajte izbjegavati scenarij u kojem odmah rano ujutro u pidžami sjedate za radni stol i pišete emailove. Složite krevet, obucite ležernu obuću i zaboravite na pregledavanje društvenih mreža, gledanje TV-a, razgovor s ostalim ukućanima i sl., sve do pauze. Neprestano prekidanje rada samo će dodatno potaknuti demotiviranost i umanjiti vašu učinkovitost u završavanju zadataka.
Foto: unsplash.com
***
Naslovna fotografija: @thishouse5000
Tekst: BONJOUR.ba
TEKST: Bonjour.ba - PR
Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.
Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku.
Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“.
„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi.
Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“
Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“
Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi
Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.
U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.
U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija.
Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.
Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta.
To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate.
„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.
Nove teme: Krize, AI i event marketing
Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“.
S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.
Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga, sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.
O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“
Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice
Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.
„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.
Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!