TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 13.7.2019.
Danas je na jednom od najpoznatijih teniskih turnira, Wimbledonu, održano finale u ženskoj konkurenciji između Serene Williams i Simone Halep.
Među brojnim poznatim licima i strastvenim zaljubljenicima u tenis, u publici su bile i Meghan Markle i Kate Middleton koje su uživale u meču. Njihove zajedničke fotografije snimljene tijekom finala brzo su ukrale pozornost medija, baš kao i kombinacije koje su dame birale za dolazak na turnir.
BONJOUR.preporuka: Ovo su omiljeni parfemi Meghan Markle i Kate Middleton
Kate je izgledala jako elegantno u midi zelenoj Dolce&Gabbana haljini s volanom, kojoj je wow efekt dan zlatnim gumbima i decentnom mašnom. Look je upotpunila nude detaljima - elegantnom ručnom torbom i nude cipelama na špic.
Meghan je odabrala kombinaciju koju bismo rado kopirali za poslovni look ovog ljeta. Naime, uz klasičnu bijelu košulju, stilizirala je plavu plisiranu Hugo Boss suknju s uzorkom te je kompletan look zaokružila niskim repom i prirodnim makeupom.
Članice kraljevske obitelji još jedanput su nam poslužile kao sjajna stilska inspiracija u kreiranju dotjeranih ljetnih izdanja.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!