TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 4.8.2018.
Simpatije javnosti dobila je kroz ulogu Rachel u seriji Suits, ali kasnije i kroz svoju lifestyle stranicu thetig.com, gdje je redovito dijelila inspirativne i personalizirane savjete o tome kako učiniti svakodnevnicu lijepom.
Tijekom odrastanja Meghan se susrela s brojnim predrasudama, obzirom da je njen otac irsko – nizozemskog podrijetla, dok joj je mama Afroamerikanka.
Još u tinejdžerskim danima zalagala se za univerzalne ljudske vrijednosti, a tada je napisala i pismo tadašnjoj Prvoj dami, Hillary Hilton, Gloriji Allred kao i proizvođaču deterdženta koji je u svojoj reklami implicirao da samo žene trebaju prati posuđe. Godinama kasnije, bila je jedna od govornika na UN Women, ali i dio brojnih humanitarnih projekata. I kao vojvotkinja podržava brojne projekte koji imaju ulogu osnažiti mlade, a vjerujemo da će broj njenih aktivnosti na tom polju samo rasti… U nastavku smo pobrojali i nekoliko njenih sjajnih izjava koje će i vama poslužiti kao odlična inspiracija.
O ULAGANJU U OSOBNI RAST:
„Zamislite što bi se dogodilo kada bismo sami sebe tretirali kao što tretiramo najbolje prijatelje.“
O #GIRLBOSS:
„Mislim da je najvažniji dio uloge 'girl boss' u uredu, doma ili bilo gdje da idete, da uvijek znate svoju vrijednost.“
O JEDNAKOSTI I MEĐUSOBNOM UVAŽAVANJU:
„Napravite izbor: nastaviti živjeti život zamračen u ponoru samospoznaje ili pronađite svoj identitet neovisno o tome kojoj rasi pripadate. Sami crtate vlastite okvire. Predstavljate sebe kroz ono što čini vašu osobnost, a ne kroz boju kože koju imaju vaši roditelji.“

O BALANSU:
„Često se pitam kako sam dio dva različita svijeta – svijeta filmske industrije, koji se temelji na bogatstvu i uživanju, a opet, bavim se i humanitarnim radom. No, za mene, važnije pitanje od kako to radiš, jeste kako da to ne radim?“
O FEMINIZMU:
„Biti feministica i biti ženstvena nisu dva pojma koja se međusobno isključuju.“
O KORIŠTENJU VLASTITIH PLATFORMI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA ZA PROMOCIJU DOBRIH CILJEVA:
„Sa slavom dolaze prilike, ali to također uključuje i odgovornosti – učenja i dijeljenja, s manje fokusa na staklene cipele, a više na to kako se kretati kroz staklene stropove. I ako imate dovoljno sreće, da inspirirate.“
O PROMOCIJI ŽENSKIH PRAVA:
„Možete biti žena koja želi izgledati dotjerano i opet se boriti za jednakost žena.“
O INSPIRIRANJU MLADIH ŽENA:
„Rečeno je da žene sa snovima postanu žene sa vizijom.
Možda mi osnažujemo jedne druge da nosimo takvu viziju – jer nije dovoljno samo govoriti o jednakosti. Netko mora vjerovati u nju. I nije dovoljno samo vjerovati u to. Netko mora raditi na tome.
Idemo raditi na tome. Zajedno. Od ovog trenutka.“
O PROAKTIVNOSTI:
„Uistinu je nevjerojatno vidjeti što se sve može dogoditi kada krenete vjerovati da ste dovoljni."

O CILJEVIMA:
„Nemojte nečemu posvetiti ni pet minuta ako niste spremni posvetiti tomu deset godina.“
TEKST: Bonjour.ba
Sigurnost je riječ koju svi volimo čuti, bilo da je riječ o poslu, porodici ili finansijama, ali koliko je zapravo realna? Da li sigurnost zaista postoji ili je samo osjećaj koji gradimo povjerenjem u ljude i sisteme oko sebe?
Upravo u tom prostoru između očekivanja i stvarnosti nastaje uloga upravljanja rizicima.
O tome šta znači biti čuvar stabilnosti u svijetu punom promjena, razgovarali smo s Arnelom Alagić, Direktoricom Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci.

Arnela Alagić, Direktorica Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci
Vi ste zaduženi za sve ono što treba spriječiti da se ne desi. Kada znate da je rizik realan, a da ga tim još ne vidi?
“Upravljanje rizicima u svakodnevnom radu ne možemo i ne trebamo posmatrati izolovano. Rizici predstavljaju sastavni dio poslovnog modela banke. Sagledavamo tržišna kretanja i regulatorni okvir. Za mene, snažan tim predstavlja ključnu ulogu u uspješnom upravljanju rizicima," objašnjava Arnela.


Ona dodaje da timski rad omogućava razmjenu znanja, transparentnu i jasnu komunikaciju, razumijevanje, ali i jednako važno poštovanje, čime rizici predstavljaju prilike za unapređenje poslovnih procesa, a nikako prijetnju u poslu.
Kako izgleda kada lider mora reći “ne”, iako zna da to niko ne želi čuti?
Arnela: Vrlo često kada dođe ‘ne’, to je izazov kojeg zajedno pretvaramo u prilike. U mojoj ulozi reći ‘ne’ posmatram u širem kontekstu, odnosno u interesu cijele organizacije, na način da nas rizik ne ograničava, nego u svakodnevnom poslu pomaže ka kvalitetnijim i razumnijim donošenjem odluka.

Postoji li u životu “sigurna opcija” ili je to samo osjećaj koji sebi kupimo?
Dotakli smo se i teme koja se rijetko postavlja naglas, a to je da li postoji u životu uopće sigurna opcija ili samo iluzija kontrole koju gradimo planiranjem i odlukama.
“Sigurna opcija u životu jeste osjećaj, a ne činjenica. Ono što nas čini sigurnim u svakodnevnom radu jesu analize različitih podataka, kontrola koju uspostavljamo u određenom poslovnom okruženju. Upravljanje rizicima jeste činjenica gdje svakodnevnim donošenjem odluka sprečavamo da se nešto desi”, objašnjava Arnela.


Za kraj, razgovor smo usmjerili ka temi koja najviše povezuje banke i ljude, a to je povjerenje.
Zašto neki korisnici osjećaju nepovjerenje prema bankama?
Arnela jasno ističe da se povjerenje ne podrazumijeva, ono se gradi i to svakodnevno: "Transparentna i jasna komunikacija prema klijentima je ključ da banka postane strateški partner sa svojim klijentima. Takav pristup upravo imamo u ASA Banci. Taj pristup dovodi do zadovoljstva klijenata, a u konačnici to je ključni pokazatelj dugoročnog povjerenja i dvosmjerne komunikacije s klijentima koju smo uspostavili.“

Razgovor s Arnelom Alagić pokazuje da sigurnost nije stanje, već proces koji se svakodnevno gradi znanjem, odgovornošću i povjerenjem. U njenom poslu, iskustvo i analitika idu ruku pod ruku s empatijom i razumijevanjem ljudi jer iza svake brojke stoji odluka, a iza svake odluke čovjek.

Upravo takav pristup čini ASA Banku mjestom gdje se odluke ne donose samo racionalno, nego i s dubokim osjećajem odgovornosti prema ljudima, a žene poput Arnele pokazuju da liderstvo nije samo u donošenju odluka, već i u načinu na koji se one žive.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!