TEKST: Arijana Bošnjak

DATUM OBJAVE: 24.8.2024.

Maja Čengić Miralem je prvo lice crvenog tepiha svakog izdanja Sarajevo Film Festivala.


Voditeljica i urednica glazbenog i revijalnog programa na BHRT-u, postala je sinonim za red carpet, kao glavni host Festivala i dama koja nas iz godine u godinu, kroz osam večeri, osvaja svojim stavom, profesionalnošću, sofisticiranošću, ali i kreacijama koje bira. Što god nosila, Maja svojom karizmom daje posebnu notu svakoj kreaciji.

Kada govorimo o tome što nosi, volimo vidjeti da je Maja za crveni tepih ovogodišnjeg Festivala birala kreacije s potpisom regionalnih i bh. dizajnerskih imena. U nastavku donosimo recap svih njenih lookova s 30. Sarajevo film festivala koje je zabilježio fotograf Marko Jovančić i tako sačuvao u vremenu magiju ovog red carpeta.




Prva večer 30. Sarajevo Film Festivala

Za otvorenje 30. izdanja Sarajevo Film Festivala, Maja je birala dizajn Amne Kunovac – Zekić. Sinergija bezvremenske klasike i modernizma definirala je ovu upečatljivu kreaciju - duga slip suknja, u crnom tonu, svu je pažnju poklonila gornjem dijelu u obliku korzeta u intenzivnoj, ljubičastoj nijansi. 

Korzet je oličenje kreativnosti dizajnerice, interpretirano kroz igru isprepletenih traka, gdje decentni sjaj tkanine stvara snažan kontrast između svjetla i sjene te tako doprinosi dinamičnosti.




Party otvorenja u Festival Gardenu

Iste večeri, na novoj Sarajevo Film Festival lokaciji – Festival Garden, za party otvorenja Maja je prezentirala trendy i chic izdanje u maloj crnoj haljini. Interesantni twist ovdje je bilo perje koje prati „bardot izrez“ na haljini za poseban efekt. Crna haljina dizajnerice Aleksandre Dojčinović (brend Lei Lou) je upotpunjena upečatljivom narančastom torbicom s potpisom iste dizajnerice i ružem u istoj nijansi.




Nježna ružičasta je obilježila 2. večer red carpeta

Drugu večer 30. Sarajevo Film Festivala, Maja se pojavila u nježnoružičastoj kreaciji dizajnera Milana Senića. Gornji dio s „bardot izrezom“ izrađen je od tila čija je transparentnost, u kombinaciji s naborima, kreirala romantičan i sofisticiran look. Ostatak haljine povezan je istim tonom ružičaste, s decentnim sjajem koji stvara saten, dok se na samoj dužini haljine našao teksturiran materijal koji je dodatno naglasio dizajnerski pečat Milana Senića.




3. večer i dašak avangarde

Marko Feher uvijek donosi dozu avangarde na bh. modnu scenu. Ovog puta Maja je nosila njegovu kaput/haljinu koja je svojim sjajem kreirala dojam fluidnosti uz odsjaj reflektora. Jednostavan dugi kaput ističe se u izboru materijala, ali i predimenzioniranih rukava s naborima koji su kaput pretvorili u još jedan ikoničan carpet look.




Kreacija 4. večeri krije posebnu priču

Ručno rađena haljina brenda No Nation Fashion, iza kojeg stoji kreativna direktorica Aleksandra Lovrić, nosila je ime Zaštitnica Prirode. Izrađena je od vezenog materijala sa staklenim perlama i šljokicama, a za samu izradu bilo je potrebno više od 150 sati.

Haljina kroz metaforu povezuje migraciju i očuvanje prirode te tako naglašava koliko su važni za održivost. Perle u vibrantnoj limeta žutoj nijansi savršeno su se isticale na crvenom tepihu i donijele neopisivi glamur na scenu.




Sanjiva kreacija 5. večeri

Svima nam je poznato kako bajkovite kreacije dolaze iz mašte Sanje Dujmović kroz njen brend La Jupe. Za 5. večer Maja je birala njihovu kreaciju koja je donijela  glamur, sofisticiranost i dašak romantike na red carpet. Kratki i voluminozni puff rukavi i veliki volan kreiraju slojevitost, dok upečatljiva tekstura u tri sloja – transparentnost, ružičasti motivi i metalik zlatne aplikacije, čine ovu haljinu dodatno magičnom.




6. večer je priča o sofisticiranosti

6. večer Sarajevo Film Festivala bila je u znaku sofisticiranosti koju na crveni tepih uvijek donose krem bijele kreacije. Maja je u haljini Jasne Hadžimehmedović - Bekrić bila utjelovljenje elegancije čemu je posebno doprinijela nježna i blago transparentna tkanina u par slojeva.

Veliki izrez na prednjoj strani savršeno je dočarao tu slojevitost, dok su dugi rukavi puni volumena dali dodatni dodir profinjenosti. Čitava kreacija zaokružena je izražajnim zlatnim detaljima – široki metalik pojas i dvije široke narukvice, Werkstatt dizajn, dale su ovoj nježnoj i neutralnoj haljini statement moment.




7. večer unijela je živahne tonove na crveni tepih

Maja je za 7. i pretposljednju večer na crveni tepih unijela živopisne boje birajući kreaciju Belme Tvico. Dizajn prepoznatljiv za dizajnericu Belmu, savršeno je dočarao red carpet glamur. Mnoštvo vibrantnih boja, od dubokih tonova do nježnih, pastelnih, stvaraju očaravajuću igru među nijansama čine ovu kreaciju jedinstvenom.

Gornji dio u obliku korzeta upotpunjen je šalom koji se na ramenu oblikuje u mašnu i tako kreira potpuno novu dimenziju ovog bezvremenskog kroja. Široka suknja još je jedan prepoznatljiv detalj bh. dizajnerice Belme Tvico, a s obzirom na to koliko je Maja i ovog puta bila upečatljiva na crvenom tepihu, možemo reći da je ovo jedan idiličan duo.




Posljednja večer 30. Sarajevo Film Festivala

Maja je za posljednju večer nosila dvije različite kreacije te i kroz njih ostala vjerna domaćem i regionalnom dizajnu.

Jednu od kreacija potpisuje mladi dizajner Armin Hodžić koji stoji iza brenda Elysian. Crna satenska suknja sirena kroja, svojim je suptilnim sjajem i jednostavnim krojem svu pažnju poklonila gornjem dijelu koji je bio istaknuti statement piece kakav nerijetko vidimo u Arminovom dizajnu.

Suknju prati korzet/blejzer na kojem dominira predimenzionirana kragna na preklop koja u ovu elegantnu kreaciju dodaje dozu avangarde. Korzet/blejzer jednako je upečatljiv i u svojoj boji i teksturi koju stvara crno – bakreni brokat, savršen izbor za glam look red carpeta.




Druga kreacija istovremeno osvaja unikatnošću, ali i jednostavnošću te je prepoznatljiva za dizajn koji nosi potpis regionalne dizajnerice Aleksandre Dojčinović i brenda Lei Lou. Bordo crvena haljina prati siluetu tijela te ju dodatno naglašava pojasom u struku. Kako bi ovaj klasični model dobio na unikatnosti, dizajnerica je dodala svoj potpis kroz plašt od iste tkanine, koji se visoko s ramena spušta do tla i prelazi dužinu haljine.

Nabori na rameni stvaraju raskošan pad i daju posebnu dozu sofisticiranosti.





Za Majine frizure bio je zadužen Ensar Dervišbegović, za styling Gasha Miladinović, makeup je radio Adi Hasić za L'Oréal, a svaku kreaciju pratila je obuća iz dućana Planika. 

* * *
Foto: Marko Jovančić za Bonjour.ba


Bonjour

Moda Milana sa adresom u Sarajevu: Kolekcija koja spaja dvije navike ispijanja kafe

TEKST: Bonjour.ba

Moda Milana sa adresom u Sarajevu: Kolekcija koja spaja dvije navike ispijanja kafe Moda Milana sa adresom u Sarajevu: Kolekcija koja spaja dvije navike ispijanja kafe

Inspirisan kafom, Armin Osmančević, autor modnog brenda AROS, svjetski dizajner sa adresom u Sarajevu, kreirao je novu kolekciju za sezonu jesen/zima 2025. 

Nakon što je prije nekoliko mjeseci modu Milana doveo u bh. prijestolnicu, sada je kroz topli napitak uspio povezati dvije kulture bosansku i italijansku. 

Miris i teksturu kafe pretočio je u materijale i krojeve, a italijansku estetiku i bosansku kulturu ispijanja kafe pretočio je u modnu priču za muškarce koja će početkom decembra biti prezentirana javnosti.

aros_bonjour_ba_04

‘’Iskreno vjerujem da sve najljepše uspomene i najzanimljivije priče nastaju uz kafu. U našem podneblju, kultura kafe nosi bezbroj značenja od laganog jutarnjeg razgovora do ozbiljnog poslovnog trenutka. 

Za mene, kafa je stil života: inspiracija, odmor, mali luksuz u toku dana. Najbolja je, uvijek, u društvu onih najbližih. Italijanska tradicija kafe je takođe dio svakodnevnog života, a karakterišu je rituali kao što je ispijanje kafe stojeći za šankom, za razliku od nas koji volimo ćejfiti kafu. 

Počeo sam piti kafu sa devet godina, jer bi moja majka, inače šnajderica znala napraviti kafu meni i njoj, da oćejfimo prije nego što ona počne raditi, tako da je meni kafa sastavni dio izrade garderobe, i za nju me uvijek veže toplina, kreativnost i pozitivna energija.'' kaže Armin Osmančević.

aros_bonjour_ba_02

Ćejf, razgovori, odabir materijala i boja  

‘’Kafu pijem ujutro sam ili sa prijateljima, u Štrosmajerovoj ulici preko puta ateljea AROS, kombinirajući iskustvo Italije sa našim osjećajem ćejfa, druženja i razgovora koji je unikatan u svijetu, obično uz superiore espresso ili mali macchiato. 

Poslijepodne pijem kafu sa mojim timom, često napolju ispred ateljea uz duge razgovore na temu života, uzora, moralnih vrijednosti i tih malih užitaka ispijanja kafe i svega što uz nju dolazi. Tako je i nastala ova kolekcija. Crna, krem, smeđa, bež, sve su to različite boje kafe pretočene direktno iz najljepših trenutaka koje sam osjetio u Sarajevu poslednjih mjeseci, sa fokusom na najbolje materijale, prelijep dizajn i vječnu eleganciju.'' kaže Osmančević. 

Pri izradi svake kolekcije Osmančević posebnu pažnju poklanja odabiru materijala, jer, svaki od njih priča priču za sebe, posebno u smislu nosivosti i trajnosti. Jer, njegovi modeli nastaju po mjeri, a materijali pružaju kvalitet zbog čega traju vječno.

aros_bonjour_ba_06

‘’Dok sam radio na kolekciji za jesen/zimu 2025, vraćao sam se temeljnim pitanjima: ko su naši istinski uzori, koje vrijednosti nosimo, i kako odjeća može biti smisleni dio života u vremenu koje prolazi nevjerovatnom brzinom? 

U središtu mog rada stoji odgovornost  briga o kvaliteti materijala, transparentnosti i održivosti svakog koraka lanca nabave i proizvodnje, kako bismo zaštitili i sačuvali svijet za generacije koje dolaze. Sarađujemo s više od četrdeset italijanskih kuća specijaliziranih za prirodna vlakna. 

Loro Piana, Carnet Ferla, Drapers, Zegna Baruffa, Rogna, Ariston Napoli su neki brendovi koje sam koristio u ovoj kolekciji. Fokus je uvijek na dugotrajnosti, nikada na prolaznim trendovima. Odjeća treba biti modularna, slojevita i trajati decenijama. 

Materijali su pažljivo birani: kašmir lagan poput pera, alpaka meka poput putera, ekstra-fina merino vuna izuzetne čvrstoće, organski pamuk i lyocell izrađen od eukaliptusa. Sve opipljivo, senzualno i stvoreno da traje. Bez viškova, bez ukrasa koji odvlače pažnju, samo čista namjera, funkcija i tiha elegancija.'’ objašnjava Osmančević. 

aros_bonjour_ba_03

Sklad boja s mjerom i dugovječnost  

Svaka nova AROS sezona nastavlja se na prethodnu, gotovo neprimjetno, kao prirodan tok. Sako iz kolekcije proljeće/ljeto 2025 nosi se uz hlače jesen/zima 2025 istinska održivost, ne kao slogan, već kao princip.

Bez vidljivih logotipa. Bez prolaznih trendova. Samo čiste linije, besprijekorna konstrukcija i materijali koji govore sami za sebe.

 



‘’Ne zanima me moda, već trag koji ostaje. Sklad boja postavljen s mjerom, izrada bez ijednog pretjeranog detalja; garderoba koja šapuće umjesto da traži pažnju. Odjevni predmeti koji traže blizinu, a ne publiku. 

Moj cilj nadilazi stabilnost poslovanja želim da naš rad doprinese široj zajednici, da potakne ljepšu, odgovorniju svakodnevicu. Muški stil je tek u svojoj ranoj fazi i ja sam tek na početku. Sve što zaista želim reći, reći ću kroz kolekcije koje dolaze.'' pojašnjava Osmančević. 

aros_bonjour_ba_05

Ove sedmice AROS predstavlja prvi dio kolekcije kao posvetu ritualu jutarnje kafe u Štrosmajerovoj ulici, malom urbanom trenutku koji, u ovom gradu, ima poseban mir. 

Kompletna kolekcija jesen/zima 2025 stiže početkom decembra, obogaćena pažljivo izabranim saradnjama sa globalnim brendovima iz različitih industrija.

aros_bonjour_ba_01

‘’Za nas, odjeća po mjeri znači da se dizajn prilagođava čovjeku ne obrnuto. U vremenu ubrzanih odluka, biramo sporiji ritam: slušamo potrebe klijenata, pravimo garderobu koja traje. 

Pored sezonske AROS kolekcije, nudimo i AROS LUX uslugu potpuno personalizirane izrade, oblikovane oko individualnog stila, želja i mjere. Nakon nedavne posjete klijentima u Štutgartu, AROS LUX idućih sedmica selimo u Varšavu i Dubai. Namijenjena odabranoj klijenteli, ova usluga pruža pristup materijalima, detaljima i krojevima koji se rijetko nalaze drugdje. 

Proces traje 4 do 6 sedmica. Mjera, odabir tkanine, dugmadi i postave, razgovor o stilu svaki korak bilježi se precizno prije nego što se sve pošalje u našu italijansku fabriku. Po završetku izrade, ponovo se susrećemo s klijentom radi finalnog pregleda. 

Sve preference čuvamo u sigurnom digitalnom profilu, stvarajući savršenu sintezu klasičnog zanata i savremene tehnologije, potpuno unikatnu u našoj regiji.'' naglašava Osmančević. 

 



AROS piše globalnu priču iz Sarajeva  

Prije Sarajeva ispisao je impresivnu karijeru, sarađivao je sa mnogim poznatim brendovima poput H&M, Adidas, Stella McCartney. Ali, povratak u domovinu za Armina je značio povratak sebi. 

‘’Sve što sam naučio u svijetu želio sam ponuditi upravo odavde, sa mjesta koje više nema šta dokazivati nikome. Sarajevo me je dočekalo kao majka dijete. Posebnu zahvalnost dugujem svojim komšijama, bez čije podrške ovaj početak ne bi bio ovako kvalitetan. 

U samo tri mjeseca ugostili smo klijente iz više od petnaest zemalja od Amerike i Luksemburga do Australije i Japana. AROS piše globalnu priču, naš stil je već prepoznatljiv, a najveću zaslugu imaju moje kolege Jasmin i Nedžad. 

Njihova toplina prema svakom prolazniku, istančan lični stil i iskreni osmijeh čine AROS vidljivim na način koji se ne može isplanirati. To je ljepota koja dolazi iznutra, a govori glasnije od odjeće. Ovo je budućnost Sarajeva. Budućnost BiH i šire regije. 

Mi smo ovdje da joj damo svoj doprinos strpljivo, posvećeno i s vjerom u ono što gradimo. Dobrodošli da gradimo zajedno.'' poručuje Osmančević. 

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: AROS PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!