TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 19.8.2024.
Najpoznatije lice s crvenog tepiha Sarajevo Film Festivala, Maja Čengić Miralem, sinoć je odabrala nešto neobičniju kreaciju u obliku haljine - kaputa bh. dizajnera Marka Fehera.
Ova odvažna kreacija odiše modernim luksuzom i istančanim dizajnom, spajajući futurističke elemente s klasičnim linijama. Haljina je izrađena od materijala s visokim sjajem koji reflektuje svjetlost na poseban način, stvarajući dinamičnu igru koju volimo vidjeti na red carpetu.
Naglašeni puf rukavi daju haljini skulpturalni volumen, stvarajući upečatljivu siluetu koja odaje dojam moći i elegancije. Ovaj dizajnerski potez je hrabar i smion, ističući Majinu sposobnost da nosi statement komade s velikom lakoćom.
Ova kreacija uspijeva istovremeno biti i sofisticirana i avangardna, a Maja ju je nosila s nevjerojatnim samopouzdanjem.
Iza ovakvog looka stoji pomno odabran tim
Frizura je bila djelo Ensara, koji je postigao savršen balans između klasičnog i modernog, dok je stilistica Gasha pazila da pažljivo uskladi sve elemente ovog izdanja. Majin look je upotpunjen delikatnim nakitom iz Zlatare Sofić.
Šminku je radio Adi Hasić za L'Oréal, kreirajući prirodan, ali sofisticiran look koji je istaknuo Majinu prirodnu ljepotu. Maja je odabrala i elegantne cipele iz Planika Flex linije, koje su savršeno nadopunile njen cjelokupan izgled.
Stay tuned jer uskoro donosimo još više insajderskih informacija o Majinim izvanrednim modnim izdanjima.
* * *
Fotografije: Marko Jovančić
Stilistica: Gordana Gasha Miladinović
Frizura: Ensar Dervišbegović
Makeup: Adi Hasić
Nakit: Zlatara Sofić
Cipele: Planika
TEKST: Bonjour.ba/PR
Na 13. Brending konferenciju stiže legendarni Ali Rez, kreativni genije sa više od 1.000 međunarodnih nagrada, uključujući Grand Prix na Cannes Lions, Clio, One Show, Loeries i Effies.
Kao Chief Creative Officer u agenciji Impact BBDO za područje cijelog Bliskog istoka, Sjeverne Afrike i Pakistana, zaslužan je za njen ogromni poslovni uspjeh i osvajanje više od 40 nagrada za agenciju godine.
Njegov rad je primjer vrhunske kreativnosti u službi društvene odgovornosti. Spajajući umjetničku inovaciju sa sviješću o najvažnijim problemima društva, on kreira kampanje koje ne samo da osvajaju priznanja, već doprinose trajnim, pozitivnim promjenama.
Primjeri njegovog rada su kampanja “Child Wedding Cards“ kreirana za UN Women u Pakistanu, kao i kampanja "The Election Edition" za libanonski list An-Nahar.
Ali Rez u Sarajevo donosi poziv na buđenje. Jer, baš kao što je to danas slučaj sa BiH, Rez dolazi iz regije čija je kreativnost donedavno bila podcijenjena. Njegovo predavanje neće biti samo još jedan “inspirativni“ govor, nego će donijeti konkretne odgovore na pitanja kako izgraditi kulturu kreativne izvrsnosti i koji su to alati, tehnike i razmišljanja koji vode do ideje koja ima globalni potencijal. Jer, Ali Rez dokazuje da velike ideje ne pitaju odakle dolaziš, već gdje ideš.
Ovogodišnje izdanje Brending konferencije inspirisano je cirkusom kao metaforom savremenog svijeta, te okuplja vrhunske stručnjake koji će ponuditi uvide u najnovije i najuspješnije svjetske prakse.
Tako će se, uz Alija Reza, na pozornici naći i Maurizio Tozzini, izvršni kreativni direktor u agenciji Dentsu Creative Italy, i Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes i jedan od najtraženijih edukatora kreativnog razmišljanja u svijetu.
Zato, ne prepustite najveću predstavu u industriji brendinga i osigurajte svoju kotizaciju na Branding Conference web stranici.
Foto: Branding Conference PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!