TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 16.8.2024.
Armin Hodžić je mladi dizajner čije se ime na bh. sceni pojavilo tek prije dvije godine, a već postaje prepoznatljivo u modnim krugovima i šire.
Svoj debi Armin je napravio kolekcijom jesen/zima 2022., predstavljajući viziju bezvremenske klasike kroz kapute izrađene od kašmira i alpake, kojima je pokazao da ima plan svoje ime trajno upisati na bh. modnu scenu.

Armin Hodžić, modni dizajner
Međutim, sada već možemo reći da se vizija koju smo vidjeli u prvoj kolekciji, s vremenom pomalo transformirala te su klasičnim, timeless i elegantnim krojevima, pridruženi i elementi avangarde i modernizma. Taj novi smjer, predstavio je kroz sofisticiranu bijelu haljinu koja je posebna po detaljima koji su evocirali neke kultne trenutke sa svjetskih modnih revija, poput predimenzioniranih ramena koja su, ako nas pitate, pravi hommage slavnom dizajneru Thierry Mugleru.
Armin je taj detalj interpretirao na svoj način i unio malo više elegancije u svoju kreaciju, s upečatljivim twistom u obliku ogrlice s dugim lancima koji obavijaju tijelo. To je kreacija koju je nosila Martina Saira, a taj spoj lansirao je Armina Hodžića na bh. modnu scenu kao dizajnersko ime čije se kreacije uvijek radujemo vidjeti. Upečatljiva kreacija koju je sljedeće godine nosila Hilda Halilović na SFF red carpet, samo je još jedan potpis o tome da vrijedi pratiti rad ovog dizajnera.


Armin Hodžić, koji se krije iza brenda ELYSIAN, iz kreacije u kreaciju na autentičan način spaja tradicionalne siluete s odvažnim, avangardnim elementima, a mi nismo propustili priliku da ove godine zavirimo i u backstage i vidimo Arminove pripreme za 30. izdanje SFF-a, uz dva poznata imena i žene koje svojim stilom savršeno prate estetiku ovog dizajnera.
Tko je nosio kreacije Armina Hodžića na ovogodišnjem izdanju Sarajevo FIlm Festivala?
Armin je kroz dizajn haljina za ovogodišnje izdanje SFF-a pokazao snagu starog Hollywooda. To je era koja slavi ženstvenost, glamur i profinjenost, a koju je Armin vjerno prikazao kroz oba izdanja.


Anja Kraljević, mlada i karizmatična glumica, nosila je haljinu za čiju je izradu bilo potrebno više od 2 mjeseca, a kako i sam dizajner kaže, na njoj je radila velika ekipa ljudi jer je u haljinu utrošeno preko 30 metara tkanine. Široki rukavi sa složenim naborima kreirali su na jednostavnom akromatskom tonu zanimljivu dinamiku, a veliki šlep u istom bijelom tonu, učinio je da ova kreacija ostane urezana u sjećanje.

Detalj koji je ovaj old glam look učinio unikatnim, svakako je široki kožni, lakirani pojas koji je izgrađen u suradnji s Amelia leather brendom.

Jednako puno vremena i posvećenosti detaljima tražila je i kreacija koju je nosila Lejla Filipović. Kao suprotnost eleganciji bijele koju je nosila Anja, Lejla se našla u crnoj haljini koja sa sobom nosi epitete timeless, elegantno i moćno. Decentni sjaj pliša i velika kragna za koju je bilo potrebno izraditi konstrukciju od žice kako bi zadržala svoju formu, u konačnici su donijeli još jedan upečatljiv look koji dodatno stvara estetiku prepoznatljivu za ovog mladog dizajnera.


Za frizure je bio zadužen Ensar Dervišbegović, a za makeup Maja Talović. Tako je svaki look bio u potpunosti zaokružen i ispunio misiju o tome da Armin kroz svoje kreacije na crveni tepih donese dašak starog Hollywooda s kojim se isprepliću suvremeni elementi. Zavirite s nama u backstage!











* * *
Foto: Monika Andrić
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!