TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 27.1.2025.
Mjesec posvećen borbi protiv raka grlića maternice donio je važne poruke o prevenciji, ranom otkrivanju i brizi za reproduktivno zdravlje. Sada, kada su reflektori ugašeni, ostaje pitanje šta dalje? Kako nastaviti tamo gdje je kampanja stala?
Odgovor je jednostavan: briga za zdravlje traje cijelu godinu!
Redovni pregledi: prva linija odbrane!
Da li ste već zakazali svoj naredni ginekološki pregled? Ako niste, sada je pravo vrijeme. Zaboravite na izgovore „nema vremena“ ili „sad nije hitno“. Papanikolau test (onaj poznati PAP -a test) traje svega nekoliko minuta, a može spriječiti godine brige. Vaš kalendar može biti najbolji saveznik zato postavite podsjetnik i neka to postane godišnja navika.
Važno: HPV (humani papiloma virus) je odgovoran za skoro sve slučajeve raka grlića maternice. Da li ste se već informisali? Ako niste, vrijeme je da to stavite na svoju to-do listu.
Edukacija, edukacija, edukacija!
Sjećate li se kad smo sve bile previše sramežljive da pitamo ono što nas zanima o svom tijelu? E pa, vrijeme je da to promijenimo. Informacija je moć, ali samo ako je koristimo. Upoznajte simptome koje ne treba ignorisati poput:
Naučite slušati svoje tijelo. Ono vam uvijek šapuće kada nešto nije u redu. Vaš zadatak? Da ga čujete i reagujete.
Ovo želimo da znate!
Prema podacima Svjetske zdravstvene organizacije (SZO), rak grlića maternice predstavlja četvrti najčešći oblik raka kod žena širom svijeta. Evo nekoliko ključnih činjenica koje bi svaka žena trebala znati:
A mama, sestra, prijateljica, kolegica?
Jeste li ikada razgovarali s prijateljicom o važnosti redovnih pregleda? Dijeljenje informacija može nekome doslovno spasiti život. Započnite razgovor, bilo u porodičnom okruženju ili s prijateljicama, vi budite pokretač ovog bitnog koraka! Pričajte otvoreno. Što nas više bude znalo o prevenciji, manja je šansa da rak grlića maternice bude nečija stvarnost.
Praktični korak: Pokrenite malu inicijativu među prijateljicama. Neka svaka podsjeti drugu na pregled. Mala podrška može značiti veliki korak.
Ne od ponedjeljka, od danas krenite!
Svi znamo kako zdrava ishrana, fizička aktivnost igraju ključnu ulogu u našem zdravlju, zar ne? Ali evo malog podsjetnika: vaš način života može biti savezništvo koje vam pomaže ostati korak ispred. Počnite s malim stvarima npr. zamijenite jednu nezdravu naviku zdravijom. Vaša svakodnevna rutina može biti itekako važna i zato:
Zamijenite čips s hrskavim alternativama: Umjesto nezdrave grickalice dok gledate omiljenu seriju, zgrabite šaku badema ili kockice tamne čokolade (70 % kakaa i više). Vaša koža i imunološki sistem će vam biti zahvalni!
Ne zaboravite na voće: Kad osjetite glad između obroka, izaberite mandarine ili šaku borovnica. Njihova sočnost i svježina podižu energiju, a pritom su prava antioksidativna bomba.
Pripremite smoothie: Umjesto jutarnje kafe na prazan stomak, napravite smoothie od zamrznutog bobičastog voća i banane. Dodajte malo vode ili bademovog mlijeka = energija za cijeli dan!
Šetnja umjesto lifta: Kada se nađete pred liftom, napravite sebi izazov idite stepenicama. Vaš puls će se ubrzati, a tijelo će vam reći hvala.
Šetnja poslije obroka: Umjesto da sjedite nakon ručka, uzmite 10 minuta za laganu šetnju. Bonus? Probava će biti bolja!
Zabavite se plesom: Pustite omiljenu muziku i napravite mini party kod kuće. 15 minuta plesa je odlična kardio vježba.
Foto: @_olhirst_
Ok, znamo lakše napisati nego odraditi, ali dajte sebi priliku za ovaj bitan korak.
Napravite svoj kutak za opuštanje: Ugodna deka, svijeća s mirisom lavande i dobra knjiga. To je vaš spa trenutak kod kuće.
Isprobajte „disanje za reset“: Kad osjetite stres, izdvojite 5 minuta za duboko disanje. Udišite kroz nos 4 sekunde, zadržite dah 4 sekunde, izdahnite kroz usta 8 sekundi. Pomaže više nego što mislite!
Šetnja u prirodi: Posjetite najbliži park i dopustite sebi 20 minuta bez telefona.
Na kraju ovaj članak i vaši društveni profili mogu promijeniti nešto!
Zamislite ovo: vaš odlazak na pregled, vaša otvorenost da pričate o svom iskustvu, vaše dijeljenje ovog članka na vašoj story objavi mogu inspirisati nekog drugog da uradi isto, a to onda rezultira da se neko odvaži i odradi pregled.
* * *
Naslovna fotografija: @karinaenever
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Već treće ljeto zaredom, sve postavke beauty ljeta u jednom trenutku prestanu biti pitanje trenda i postanu pitanje Hailey Bieber.
Ona više nije samo model s besprijekornim tenom. Ona je ta it-girl koja ujedinjuje cijeli beauty svijet: od TikTok virala do backstage briefing-a, od prvih swipeova na Rhode webshopu do analiza sastava i finish efekta na koži.
Šta je to novo?
Ako ste se i vi pitali „zar nije kasno da pišemo o Rhode Lemontini kolekciji?“, odgovor je: ne, samo smo čekali pravi trenutak.
Rhode nas je ovoga ljeta opet podsjetio da je s razlogom hype, a Hailey Bieber da je ta priča pažljivo ispisana, nijansirano upakovana i sezonski savršeno tempirana.
Nova Lemontini Summer kolekcija je stigla, ali ono što je zanimljivo nije samo ono što piše na ambalaži već šta stoji iza nje.
Započnimo s činjenicama
Nova Rhode kolekcija za ljeto 2025. dolazi pod imenom Lemontini Summer. Ovo je limitirano izdanje koje dolazi s cijelom vizualnom, teksturalnom i funkcionalnom filozofijom ljeta koju je Hailey Bieber pažljivo isplanirala.
Glavni proizvod? Peptide Lip Tint u nijansi Lemontini sjaj za usne zlatnog shimmera, prozirne teksture i mirisa koji podsjeća na citrusni koktel s ivice bazena. Formula, naravno, ostaje vjerna Rhode standardima: s peptidima, shea i cupuaçu maslacem, babassu uljem i skvalanom, pruža intenzivnu hidrataciju, idealnu za tople dane.
Rhode nije stao tu. Lemontini liniju prati i novi, limitirani Bubble Phone Case u istoj žutoj nijansi, s posebnim držačem za tubicu lip glossa. Dizajniran da odgovara svim postojećim Rhode veličinama maski, ovaj dodatak je kreiran ekskluzivno za Lemontini izdanje i bit će dostupan samo tokom ljeta.
Tu je i Summer Kit, kao zaokružena ljetna postava Rhode klasika: rumenilo u sticku (Tan Line ili Sun Soak), zlatni Lemontini lip tint i fina maglica za sjaj kože. Sve dolazi spakovano u mini verziji žute bubble torbice. Lansiranje je zakazano za 14. juli, naravno, uz waitlistu.
Zašto sve ovo sad pišemo?
Hailey Bieber već treću godinu zaredom uspijeva da u isto vrijeme bude i muza i marketing lider u beauty svijetu. Sve što lansira Rhode… od Glazing Milk-a, preko Pineapple Refresh Cleansera do ovog ljeta Lemontinija, pažljivo je usklađeno s godišnjim dobom, trendovima, bojama i TikTok filterima. Rekli bismo, školski odrađen marketing po svim standardima.
Foto: @haileybieber
Nije slučajno da Lemontini miriše na limun jer citrusi su zvijezde sezone u svemu, od parfema do lakova za nokte (žuta je nova nude). Rhode je jednostavno znao šta radimo ovog ljeta: pravimo spritzeve, fotkamo ruke sa slamkama i... mažemo usne limunastim slojem sjaja.
Ok, Rhode je brend, a Hailey? Hailey kao glavni beauty narator generacije.
Hailey ne prodaje samo skincare. Ona kreira (čitaj prodaje) početke dana, lagane zalaske sunca, fotografije bez filtera koje i dalje izgledaju savršeno. Daje taj osjećaj da je sve moguće ako imate slicked bun, SPF i Rhode tubicu.
Foto: @haileybieber
To je upravo ono što čini Lemontini zanimljivim danas jer on dolazi kao statement: „Znam šta je u trendu i idem u korak s njim.“
Kad hype uđe u Sephoru, više nije samo hype
Rhode je do sada bio digitalni darling u smislu direktna prodaja, limited dropovi, lista čekanja, ali ovog ljeta Hailey je napravila zaokret koji jasno pokazuje da Rhode više ne računa samo na internet generaciju.
Ulazak u Sephoru, najveći svjetski beauty lanac, signal je da Rhode postaje ozbiljan globalni brend. Dostupnost u fizičkim prodavnicama znači dodir s novom publikom, onom koja ne refresh-a stranice, već testira formule na ruci, poredi teksture i kupuje bez filtera. To je najtiši, ali najmoćniji potez cijele marketing strategije jer kada proizvod za koji su vas učili da ga čekate u redu, sada možete samo uzeti s police, onda znate da se brend pomjerio i Hailey s njim.
Foto: @haileybieber
A šta smo sve još poželjeli zbog nje?
Da naš makeup torbica bude samo tri proizvoda.
Da nokti uvijek budu milky, short and clean.
Da sjaj za usne može biti jednako cool kao i bold ruž.
Da koža izgleda „glass“, i kad nismo popili dovoljno vode.
I da limun na usnama može biti lifestyle, ne samo aroma.
I možda ne možemo svi imati njen lifestyle, stan u Beverly Hillsu ili beauty tim iza scene, ali kad zavežemo kosu, nanesemo rumenilo prstima i stavimo zlatni sloj sjaja na usneosjećamo se tačno onako kako je ona zamislila… works for us.
Foto: @rhode
Pogledaj najnovije teme na Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!