TEKST: Ada Ćeremida
DATUM OBJAVE: 24.2.2025.
Elysian postaje ime koje se spominje kada se govori o savremenoj, sofisticiranoj modi u BiH.
Armin Hodžić, sa svojim brandom Elysian, gradi autentičan modni izražaj koji ne ostavlja prostor za kompromis. Prošle godine otvorio je svoj atelier u Sarajevu.
Njegov rad je već regionalno prepoznatljiv, a njegove kreacije viđene su na crvenim tepisima prestižnih događaja, kao Sarajevo Film Festival i Cannes Film Festival u Francuskoj.


Sa svojom četvrtom kolekcijom, proljeće/ ljeto 2025 pod nazivom La Femme, Armin nastavlja put evolucije udaljavajući se od blještavila ranijih kolekcija i okrećući se suštinskoj eleganciji i snazi kroja.
Armin ne samo da predstavlja novu kolekciju nego otvara novo poglavlje u svom dizajnerskom rukopisu, donoseći viziju žene koja je moćna, besprijekorno elegantna i uvijek u svojoj punoj snazi. 


Prvi pogled na kolekciju La Femme otkriva dekonstrukciju klasičnih pravila odijevanja – muška silueta reinterpretirana je kroz suptilno promišljen dizajn, istovremeno naglašavajući i preispitujući pojam ženstvenosti.
Predimenzionirani sakoi s oštrim krojem, spuštena ramena i precizno konstruirani detalji evociraju snagu i nepokolebljivo samopouzdanje, dok se kontrast između strukture i fluidnosti osjeća u svakom sloju odjeće.

Stroga silueta odijela koja preuzima neočekivanu dinamiku gdje je predimenzionirani sako prebačen preko skrojenog prsluka i suknje s visokim prorezom, dok produženi rukavi i široka kragna bijele košulje donose dozu avangardne drame.

Kolekcija predstavlja sirovu senzualnost, balansirajući između muževnog kroja i nagovještaja intime. Oversized sako i široke hlače, djeluju gotovo opušteno, ali ne gube na autoritetu. Ovdje je moć u proporcijama, u igri volumena i konstrukcije, gdje žena ne nosi odijelo nego ga posjeduje.





''La Femme nije samo kolekcija, to je poruka, pokret i podsjetnik da je ženstvenost sama po sebi moć.'' Ovim riječima, Armin zaokružuje svoju viziju koja ne odijeva samo tijelo, već osnažuje stav.
***
Kreativni direktor: Armin Hodžić
Art direktor: Stanislav Zakić
Model: Selma Hadžiosmanović
Photo: Mina Dishlenkovich
Video: Veljko Lalović
Make up: Maja Talović
Hair: Dimitrije Vokić
Stajling: Armin Hodžić i Stanislav Zakić
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!