TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 21.12.2023.
ELYSIAN je mladi domaći brend, nastao početkom prošle godine, koji sa svakom novom kolekcijom pomalo pomjera svoje granice.
To je brend domaćeg dizajnera Armina Hodžića čiji ste rad imali priliku vidjeti i na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala, a njegove kreacije kupiti u dućanima XYZ. Armin je sada predstavio novu kolekciju za brend ELYSIAN koja prikazuje njegovu interpretaciju party elegancije s upečatljivim elementima.

Kroz kolekciju se provlače materijali s metalik efektom i sjajnim elementima te naglašena silueta tijela kroz strukirani korzet i predimenzionirana ramena koja su već postala Arminov zaštitni znak.

Tonovi od sofisticirane crne i zagasite metalik plave, do nezaobilazne zlatne i srebrne kada je riječ o party kolekciji, svakako odišu glamurom i estetikom zlatnog doba zabava – 80ih i 90ih godina prošlog stoljeća. Kako sam Armin kaže, ova kolekcija je nastavak Sarajevo Film Festivala na kojem je pažnju odvažnom kombinacijom privukla Hilda Halilović noseći upravo ELYSIAN kreaciju.

Prepoznat kao dizajner koji je sklon tehničkim inovacijama u izradi, ali i korištenju upečatljivih i ponekad netipičnih materijala, Armin iz kolekcije u kolekciju donosi kreacije koje sada već nose njegov prepoznatljiv pečat.
Koje su to ključne inovacije u njegovoj novoj kolekciji te kako pronalazi balans između funkcionalnosti i estetike, između ostaloga, odgovorio nam je sam dizajner.
Koje su ključne estetske ili tehničke inovacije koje ste integrirali u ovu kolekciju?
Kroz kolekciju opet primjećujemo naglašena ramena, koja su postala zaštitni znak svake moje kolekcije. Moram naglasiti da je većina komada iz kolekcije ručno rađena, poput metalne suknje i korzeta. Za izradu samog korzeta bilo nam je potrebno par dana. Ispod se pravi konstrukcija krinoline, na sve to se lijepe učvršćivači i tek onda slijedi sklapanje dijelova.

Koje su ključne tkanine i materijali koje ste odabrali, kako doprinose priči koju želite ispričati kroz ovu kolekciju?
Veći dio kolekcije čini pliš. On je za mene nešto posebno, nikad ne izlazi iz mode, a uvijek je elegantan.
Kako pristupate balansiranju između funkcionalnosti i estetike u vašem dizajnu?
Kad dođe do kolekcija ja uvijek razmišljam o funkcionalnosti jer ipak ta odjeća mora biti prilagođena svakodnevnom nošenju. Red carpet je super kao prilika da se napravi nešto drugačije, nefunkcionalno, no red carpet nije daily life.
Omiljeni detalji ili elementi u ovoj kolekciji i zašto smatrate da su posebno značajni?
Moj omiljeni detalj u cijeloj kolekciji su naglašena ramena. Ali moram izdvojiti i metalnu suknju koja je ručno rađena.

Koja su vaša očekivanja za reakcije publike kojoj ćete predstaviti ovu kolekciju?
Sad za sad reakcije su fenomenalne no mislim da se to nikad ne zna. Za Sarajevo Film Festival sam očekivao totalno drugačije reakcije nego što su na kraju bile. Uvijek se čovjek iznenadi.
Nadam se da će publika prepoznati koliko je truda i rada uloženo u svaki komad.

Kako je proteklo snimanje editorijala za novu kolekciju?
Snimanje je proteklo fenomenalno. Prošao sam mnogo snimanja i uvijek mi je žao što klijenti ograničavaju kreativce svojim nekim idejama.
Ja smatram da svako treba raditi svoj posao i da treba pustiti svakoga da izrazi svoju viziju. Na snimanju su svi imali slobodnu da se izraze kako žele i na kraju se postigao fenomenalan rezultat.
Armin je novu kolekciju predstavio u hotelu Europa, u društvu bliskih ljudi i čitavog tima koji stoji iza kolekcije. Uz izložene komade iz nove kolekcije, večer je postala emotivna i zbog događaja koji je za njega jako važan u karijeri - trenutak kada je prikazao da se njegova nova kolekcija pojavila na slavnom njujorškom Times Squareu.
U zimskoj sarajevskoj večeri, druženje je proteklo u glamuroznom party ambijentu, koji je bio produžetak priče o novoj kolekciji.
ELYSIAN event i predstavljanje nove kolekcije










* * *
Foto: Armin Hodžić
Makeup: Renata Ponjević
Frizura: Ensar Dervišbegović
Stilistica: Gasha Miladinović
Modeli: @rose_mody01 i @justselma
TEKST: Bonjour.ba/PR
Dvadeset i pet godina kasnije, Hippy Garden ne izgleda kao brend koji se osvrće unazad, već kao onaj koji zna tačno gdje stoji i kome se obraća.
Hippy Garden je svoju godišnjicu obilježio večeri koja nije pokušavala impresionirati brojkama, već atmosferom. Umjesto klasične revije, dobili smo iskustvo koje je više nalikovalo filmskoj sceni nego modnom događaju: pažljivo režirano, emotivno i jasno fokusirano na ženu koja je u središtu brenda već četvrt stoljeća.
Hippy Garden etablirani je luksuzni modni brend koji dosljedno gradi vlastiti estetski univerzum, izvan okvira prolaznih trendova. Nova kolekcija nastavlja autentični kreativni potpis dizajnerice te utjelovljuje suvremeni duh brenda: profinjen, samouvjeren i sofisticiran.
Svaki komad promišljen je kao nosiva umjetnička forma, oblikovana s iznimnom pažnjom prema detalju, materijalima i silueti, namijenjena ženi koja modu razumije kao izraz identiteta, moći i osobne slobode.

Prostor je bio oblikovan gotovo ritualno. Uzvanici su sjedili oko dva velika, simetrično postavljena kruga stolova, okruženi svijećama čije je zlatno svjetlo davalo prostoru intimnost, ali i određenu napetost. Niski dim koji se zadržavao u dvorani zamaglio je granicu između publike i piste, stvarajući osjećaj da se moda ne gleda sa strane, već doživljava iznutra.
Večer je vodila Tončica Čeljuska, smireno i nenametljivo, ostavljajući prostoru da govori sam za sebe. Glazbena kulisa Vortex Electric/Acoustic Strings dodatno je naglasila emotivnu dimenziju večeri — gudački aranžmani nisu pratili reviju, već su je nosili.

Retrospektiva je bila selektivna i promišljena. Umjesto preglednog hoda kroz arhivu, dizajnerica Đurđica Vorkapić odabrala je po jedan ili dva modela iz pedeset kolekcija, gradeći vizualnu priču o kontinuitetu, a ne o nostalgiji. Otvaranje revije pripalo je Petri Friganović Bianco, dugogodišnjoj muzi brenda, u bijeloj haljini iz kolekcije Spirit of Lika tihoj, ali snažnoj gesti koja je odmah postavila ton večeri.
Kako su se modeli nizali, postajalo je jasno da je emotivna povezanost publike s brendom jednako važna kao i sama odjeća. Svaki izlazak bio je podsjetnik na faze, raspoloženja i žene koje su kroz godine gradile Hippy Garden estetiku.


Drugi dio večeri donio je promjenu energije. Nova kolekcija predstavljena je uz suvremeniji, gotovo new age ritam, kao jasan prijelaz iz retrospektive u sadašnji trenutak. Paleta je smirena, ali precizna: sivi i crni kaputi, tamnozelene akcentne forme i zlatni detalji koji ne dominiraju, već suptilno podcrtavaju siluetu.
Krojevi ostaju arhitektonski čisti. Kaputi s ušivenim remenima, midi i maksi dužine, naglašena ramena kod odijela i kontrolirani volumen stvaraju osjećaj snage bez potrebe za dramatizacijom. Kombinacije jakni i kratkih hlačica unose lakoću i pokret, dok muški elementi u kroju daju kolekciji urbanu ozbiljnost.
Hippy Garden ovdje ne pokušava pratiti trendove, niti ih sustizati. Umjesto toga, kolekcija djeluje kao nastavak jedne iste misli, o ženi koja modu koristi kao alat izraza, a ne kao kostim. U tom kontinuitetu i leži snaga brenda: dosljednost bez ponavljanja, elegancija bez distance i emocija bez patetike.

„Živjeti i stvarati viziju u kojoj istinski uživaš to je neprocjenjivo blago. Moje modno stvaralaštvo uvijek nastoji biti korak ispred očekivanja, a Hippy Garden revije već godinama nisu samo modne prezentacije, već cjeloviti umjetnički doživljaj“, izjavila je dizajnerica Đurđica Vorkapić, potvrđujući kako nova kolekcija nastavlja njezino stvaralaštvo i utjelovljuje suvremeni duh brenda. 
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!