TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 21.12.2023.
ELYSIAN je mladi domaći brend, nastao početkom prošle godine, koji sa svakom novom kolekcijom pomalo pomjera svoje granice.
To je brend domaćeg dizajnera Armina Hodžića čiji ste rad imali priliku vidjeti i na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala, a njegove kreacije kupiti u dućanima XYZ. Armin je sada predstavio novu kolekciju za brend ELYSIAN koja prikazuje njegovu interpretaciju party elegancije s upečatljivim elementima.

Kroz kolekciju se provlače materijali s metalik efektom i sjajnim elementima te naglašena silueta tijela kroz strukirani korzet i predimenzionirana ramena koja su već postala Arminov zaštitni znak.

Tonovi od sofisticirane crne i zagasite metalik plave, do nezaobilazne zlatne i srebrne kada je riječ o party kolekciji, svakako odišu glamurom i estetikom zlatnog doba zabava – 80ih i 90ih godina prošlog stoljeća. Kako sam Armin kaže, ova kolekcija je nastavak Sarajevo Film Festivala na kojem je pažnju odvažnom kombinacijom privukla Hilda Halilović noseći upravo ELYSIAN kreaciju.

Prepoznat kao dizajner koji je sklon tehničkim inovacijama u izradi, ali i korištenju upečatljivih i ponekad netipičnih materijala, Armin iz kolekcije u kolekciju donosi kreacije koje sada već nose njegov prepoznatljiv pečat.
Koje su to ključne inovacije u njegovoj novoj kolekciji te kako pronalazi balans između funkcionalnosti i estetike, između ostaloga, odgovorio nam je sam dizajner.
Koje su ključne estetske ili tehničke inovacije koje ste integrirali u ovu kolekciju?
Kroz kolekciju opet primjećujemo naglašena ramena, koja su postala zaštitni znak svake moje kolekcije. Moram naglasiti da je većina komada iz kolekcije ručno rađena, poput metalne suknje i korzeta. Za izradu samog korzeta bilo nam je potrebno par dana. Ispod se pravi konstrukcija krinoline, na sve to se lijepe učvršćivači i tek onda slijedi sklapanje dijelova.

Koje su ključne tkanine i materijali koje ste odabrali, kako doprinose priči koju želite ispričati kroz ovu kolekciju?
Veći dio kolekcije čini pliš. On je za mene nešto posebno, nikad ne izlazi iz mode, a uvijek je elegantan.
Kako pristupate balansiranju između funkcionalnosti i estetike u vašem dizajnu?
Kad dođe do kolekcija ja uvijek razmišljam o funkcionalnosti jer ipak ta odjeća mora biti prilagođena svakodnevnom nošenju. Red carpet je super kao prilika da se napravi nešto drugačije, nefunkcionalno, no red carpet nije daily life.
Omiljeni detalji ili elementi u ovoj kolekciji i zašto smatrate da su posebno značajni?
Moj omiljeni detalj u cijeloj kolekciji su naglašena ramena. Ali moram izdvojiti i metalnu suknju koja je ručno rađena.

Koja su vaša očekivanja za reakcije publike kojoj ćete predstaviti ovu kolekciju?
Sad za sad reakcije su fenomenalne no mislim da se to nikad ne zna. Za Sarajevo Film Festival sam očekivao totalno drugačije reakcije nego što su na kraju bile. Uvijek se čovjek iznenadi.
Nadam se da će publika prepoznati koliko je truda i rada uloženo u svaki komad.

Kako je proteklo snimanje editorijala za novu kolekciju?
Snimanje je proteklo fenomenalno. Prošao sam mnogo snimanja i uvijek mi je žao što klijenti ograničavaju kreativce svojim nekim idejama.
Ja smatram da svako treba raditi svoj posao i da treba pustiti svakoga da izrazi svoju viziju. Na snimanju su svi imali slobodnu da se izraze kako žele i na kraju se postigao fenomenalan rezultat.
Armin je novu kolekciju predstavio u hotelu Europa, u društvu bliskih ljudi i čitavog tima koji stoji iza kolekcije. Uz izložene komade iz nove kolekcije, večer je postala emotivna i zbog događaja koji je za njega jako važan u karijeri - trenutak kada je prikazao da se njegova nova kolekcija pojavila na slavnom njujorškom Times Squareu.
U zimskoj sarajevskoj večeri, druženje je proteklo u glamuroznom party ambijentu, koji je bio produžetak priče o novoj kolekciji.
ELYSIAN event i predstavljanje nove kolekcije










* * *
Foto: Armin Hodžić
Makeup: Renata Ponjević
Frizura: Ensar Dervišbegović
Stilistica: Gasha Miladinović
Modeli: @rose_mody01 i @justselma
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Kada dizajner poput Matthieua Blazyja odluči debitovati u New Yorku i to u napuštenoj podzemnoj stanici Bowery, jasno je da publiku ne čeka samo revija, nego scena koja traži da joj priđete kao filmu. Upravo to se dogodilo sinoć, kada je CHANEL otvorio svoje Métiers d’art 2026 poglavlje na platformi koja inače čuva tišinu gradskog saobraćaja, ali je ovaj put poslužila kao kulisa za modnu priču o energiji, gradu i ženama koje koračaju vlastitim ritmom.


Revija je počela dolaskom voza. Ne metaforički već stvarni subway je polako ušao u stanicu, vrata su se otvorila, a modeli su se pojavili u kombinacijama koje spajaju rafinirani Chanelov kod i tempo New Yorka. Blazy je povukao liniju između stvarnosti i fantazije: od laganih tweed kompleta preko T-shirt silueta do pletenih haljina koje se nose kao da su dio svakodnevne priče, ali ispričane na Chanel način.

Krojevi su zadržali sofisticiranost kuće, dok su pokreti modela unijeli onu prepoznatljivu njujoršku nonšalantnost: brz korak, kratki pogled, osjećaj da ste negdje između sastanka i večernjeg izlaska.
Blazyjeva inspiracija bila je jasna: žena koja postoji istovremeno u realnosti i u vlastitoj naraciji. Kao i u kratkom filmu kojim je CHANEL najavio reviju, gdje Margaret Qualley i A$AP Rocky predstavljaju moderan, razigran portret ljubavi u gradu koji nikad ne spava, i sama kolekcija prati isti ton rekli bismo: dinamika, kontrasti i neopisiva lakoća kretanja.

Kao hommage Gabrielle Chanel, koja je 1931. u New Yorku prepoznala snagu toga da se njene siluete pojavljuju na ženama koje nisu iz modnih salona, Blazy je donio priču o stilu koji pripada svima.
Siluete su fluidne, perlice i perje prate svaki korak, dok se klasični CHANEL simboli pojavljuju u razigranim, novim formama.
Da, jedna od torbi imala je noge i glavu žirafe, ali to je upravo Blazyjev potpis: humor koji ne umanjuje eleganciju.


Svaki look otkrio je ono zbog čega industrija već mjesecima piše o njegovom “pragmatičnom glamuru”: to je Chanel koji se kreće, Chanel koji diše, Chanel koji živi u dinamici gradu.
Ravnoteža između fantazije i svakodnevnog života bila je ključna: modeli hodaju kao putnici, ali odjeveni kao da su izašli iz kadra koji će tek postati kultan. Gosti, među njima Margaret Qualley i A$AP Rocky, gledali su sa platforme koja je potpuno promijenila svoj identitet za ovu jednu večer: od lokacije za filmske setove postala je mjesto gdje se ispisuje nova Chanel priča.

Métiers d’art kolekcije su uvijek oda zanatlijama, ručnim radionicama i vještinama koje definiraju CHANEL. Ovaj put, craft je stao u okvire grada koji ne trpi stagnaciju. Blazy je spojio dva svijeta: klasika koja se očekuje od Chanela i dinamika stalnog pokreta koju zahtijeva New York.
Rezultat? Pogledajte u nastavku.








Revija je privukla pažnju niza globalno prepoznatljivih imena iz filmskog, muzičkog i modnog svijeta, čiji je dolazak dodatno naglasio značaj ovog poglavlja za kuću CHANEL. U nastavku donosimo pregled gostiju koji su svojim prisustvom obilježili večer.

































Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!