TEKST: Ada Ćeremida
DATUM OBJAVE: 3.3.2025.
Sinoć su u Los Angelesu dodijeljeni 97. Oscari, a crveni tepih kao uvod u najveću filmsku noć, još jednom je postao spektakl sam za sebe.
Ovogodišnji crveni tepih Oscara donio je spoj teatralnosti i sofisticiranosti.
Od Ariane Grande, koja je zasjala u Schiaparellijevoj haljini kao prava Glinda, ukrašenoj sa 190 000 kristala, do Selene Gomez u Ralph Laurenu, koja je još jednom oživjela bezvremenski duh starog Hollywooda.
Cynthia Erivo privukla je poglede u smaragdnozelenoj Louis Vuitton kreaciji, omaž ikoni Hattie McDaniel, dok su gotički nadahnuti dizajni unijeli dozu drame i mistike u ovu glamuroznu noć.
Od klasike do avangarde, vidjeli smo mnoštvo upečatljivih modnih trenutaka, a mi vam donosimo listu zvijezda koje su se u svojim izdanjima izdvojile kao najbolje odjevene večeri.
Bezvremenski sjaj klasične romantike
Ovogodišnji crveni tepih obilovao je klasičnim siluetama, raskošnim tkaninama i sofisticiranom ženstvenošću. Bajkovite haljine, s dozom staroholivudskog glamura, dominirale su večeri.
Elle Fanning očarala je u Givenchy čipkastoj balskoj haljini, koja je savršeno spajala eleganciju i jednostavnost. Slično tome, Selena Gomez unijela je dašak zlatnog doba Hollywooda, dok su voluminozni krojevi Schiaparellija i nježne pastelne nijanse dodatno naglasile povratak klasične ljepote na crveni tepih.
Selena Gomez, Ralph Lauren
Emma Stone, Louis Vuitton
Ariana Grande, Schiaparelli
Elle Fanning, Givenchy
Lupita Nyong'o, Chanel
Rachel Sennot, Balenciaga
Lisa, Markgong
Ogledalo crvenog tepiha
Srebrne i staklene refleksije postale su vizuelni potpis ovogodišnjih Oscara, s haljinama koje su djelovale poput arhitektonskih remek-djela.
Halle Berry zablistala je u Christiano Siriano mozaik haljini, prekrivenoj ogledalcima koja su hvatala svjetlost iz svakog ugla.
Mindy Kaling unijela je dozu dramatične ekstravagancije u perjem ukrašenoj srebrnoj kreaciji Oscara de la Rente. Demi Moore donijela je futurističku eleganciju u Giorgio Armani Privé haljini koja je svojim kristalnim, gotovo ljuskastim detaljima podsjećala na tečni metal.
Demi Moore, Giorgio Armani Prive
Halli Berry, Christiano Siriano
Mindy Kaling, Oscar de la Renta
Mračna romantika crvenom tepihu
Dok su jedni birali klasičnu eleganciju, drugi su se okrenuli mračnijoj, gotičkoj estetici, donoseći crvenom tepihu dašak mistike.
Zoe Saldana osvojila je pažnju u voluminoznoj bordo haljini s dramatičnim drapiranim volanima, dok je Cynthia Erivo izgledala gotovo kraljevski u smaragdnozelenoj baršunastoj kreaciji s moćnom siluetom, evocirajući eleganciju lika Maleficent.
Crne čipkaste haljine, poput one koju je nosila Lily-Rose Depp, dodatno su naglasile ovaj trend, unoseći dašak viktorijanske romantike u kombinaciji s modernim, svjetlucavim akcentima.
Zoe Saldana, Saint Laurent
Cynthia Erivo, Louis Vuitton
Lily Rose Depp, Chanel
Miley Cyrus, McQueen
Coco Jones, Coach
***
Foto: @pagesix
TEKST: Emina Smaka
Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.
Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.
U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode.
1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone
Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije.
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije.
Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.
2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu
Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.
3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda
Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.
Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.
4. Vječno nasljeđe
Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.
U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.
Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.
Naslovna fotografija: @giorgioarmani
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!