TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 21.8.2019.

Dolazak Oscarovca i engleskog glumca Tima Rotha na jubilarno izdanje Sarajevo Film Festivala, razveselilo je festivalsku publiku.

Jučer je Tim Roth u sali kina Meeting Point održao Masterclass predavanje, koje je bilo popunjeno do zadnjeg mjesta, a zatim ga je publika na crvenom tepihu kao i u otvorenom Ljetnom kinu gdje je jučer prikazana retrospektiva njegovih filmova, dočekala s velikim aplauzom.

Upravo mu je u Ljetnom kinu uručeno Počasno Srce Sarajeva. „Ovo je tako cool. Hvala vam, divni ste.“ – komentirao je Tim nakon preuzimanja nagrade. 

Tim Roth

Jučer su gosti crvenog tepiha bili i odlično raspoložena ekipa filma 'Šavovi'. Naime, u okviru programa Open Air u ljetnom kinu prikazan je ovaj film Miroslava Terzića, koji je nastao po scenariju bh.scenaristice Elme Tataragić. Film je već osvojio nagradu žirija Europa Cinema za najbolji film u Panorama sekciji ovogodišnjeg Berlinalea.

Ekipa filma 'Šavovi', foto by sff.ba

Bh. scenaristica i selektorica Takmičarskog programa-igrani film Sarajevo Film Festivala, Elma Tataragić izgledala je elegantno u kombinaciji duge suknje A kroja uz koju je birala jednostavnu crnu bluzu kratkih rukava i dugi lančić sa zlatnim privjeskom.

Elma Tataragić

Večer je prošla i u znaku filma 'Heidi' čija se radnja odvija u predgrađu Bukurešta, koji je imao svjetsku premijeru upravo na Sarajevo Film Festivalu.

Ekipa filma 'Heidi'

Ada Condeescu

Ana-Maria Ivan 

 Catalina Mihai

Bh.glumica Alena Džebo je za crveni tepih 5. večeri Festivala birala dizajn domaćeg brenda – malu crnu haljinu s potpisom dizajnerice Tee Zubović, odnosno Tea Atelier. S obzirom na to da je i kroz prethodna izdanja Alena birala dizajn domaćih brendova, ali i nosila kreacije s potpisom Tea Atelier, ne iznenađuje što je i njen večerašnji odabir upravo u potpisu ovog brenda. Haljinu je upotpunila jednostavnim crnim sandalama, podignutom frizurom te decentnim naušnicama.  

Alena Džebo

Glumica iz Hrvatske, Petra Kurtela također je uživala u bogatom programu 5. večeri Festivala, a za crveni tepih birala je dizajn brenda ELFS. Uz cvjetni kombinezon na jedno rame s volanom u gornjem djelu, stilizirala je metalik modne dodatke – clutch torbicu i sandale. Petri su se na crvenom tepihu pridružili i glumac Emir Fejzić koji je izgledao jako elegantno u kombinaciji crnog sakoa i sivih hlača, a poseban stilski touch je bio zanimljiv pin na sakou. 
Glumica Amanda Prenkaj je birala pink haljinu klasičnog kroja koju je naglasila crnim modnim dodacima. 

Amanda Prenkaj, Emir Fejzić, Petra Kurtela

Bh.glumica Alisa Čajić je kroz sva pojavljivanja na crvenom tepihu vješto promovirala domaći dizajn, a Plusminus kreacija koju je odjenula za jučerašnji crveni tepih priča sjajnu stilsku priču o modi i grafici u jednoj kreaciji. Kombinezonu srcolikog izraza opuštenost je dana kroz široki kroj nogavica i print koji kreira vizualno zanimljivu igru na donjem dijelu. Alisa je kombinezon naglasila odabirom sandala sa uzorkom te trendi modnim dodacima - torbom od prozirnih materijala i niskama ogrlica. 

Alisa Čajić

Manekenka Hilda Halilović je za crveni tepih odabrala dizajn domaće dizajnerice s kojom već surađuje kroz nekoliko kolekcija. Naime, Hilda je zaštitno lice Belma Tvico kolekcija te je i na crvenom tepihu odlično dočarala ženstvenost i mladenački duh Belminog dizajna. Izgledala je profinjeno u dugoj crnoj toaleti na jedno rame koju u gornjem dijelu krasi oversized mašna kreirana od tila koja ujedno stvara i elegantnu siluetu. Donji dio suknje krasi i uzorak inspiriran pejzažima, a kako bi haljina uistinu bila u fokusu, Hilda je kosu stilizirala u visoku pundžu. Zasigurno, jedna od ljepših kreacija u potpisu Belme Tvico koju smo do sada vidjeli na crvenom tepihu. 

 Hilda Halilović

Hilda je na crveni tepih došla u društvu manekenke Džejle Glavović, koja je birala dugu haljinu s animal printom uz koju je birala sandale u boji pudera te jednostavnu torbu preko ramena. 

Hilda Halilović i Džejla Glavović

Dizajn domaćeg brenda birala je i Erna Saljević - pernatu ružičastu haljinu u Design by Tea potpisu. Perje krasi gornji dio haljine, dok je modni twist kreaciji dan upravo uz asimetriju donjeg dijela. Erna je romantičnoj kreaciji dala odvažan prizvuk odabirom neon sandala, a kombinaciju je upotpunila jednostavnom clutch torbicom i decentnim nakitom. 

Erna Saljević

Gost crvenog tepiha bio je i glazbenik Neno Murić koji je birao elegantno tamnoplavo odijelo koje je dodatno naglasio odabirom crvene leptir mašne, koja je ujedno dodala mali kolorit klasičnoj kombinaciji.

Erna Saljević i Neno Murić 

Bh.fotografkinja Maja Topčagić je uz službenu majicu Sarajevo Film Festivala, birala cvjetnu midi suknju KOHEL brenda iza kojeg stoji bh. dizajnerica Irma Kohel. Zanimljiv miks uzoraka i sivih tonova, Maja je naglasila i odabirom sivih čizama te crnom torbicom. Glumica i dama koja stoji iza MARTAD jewelry, bh. brenda nakita, Darja Badnjević, birala je trapezice s cvjetnim printom i crni crop top. 

Maja Topčagić i Darja Badnjević

Naravno, posebnu atmosferu na crvenom tepihu i ove večeri kreirali su Maja Čengić Miralem i Haris Bilalović. Maja je kroz još jedno svoje red carpet pojavljivanje odlično promovirala bh.dizajn odjenuvši cvjetnu haljinu na jedno rame u potpisu dizajnerice Belme Tvico. Haljinu krase i volani duž gornjeg dijela što je dalo dodatnu dinamičnost kreaciji, ali i naglasilo teksturu materijala. Uz kreaciju, Maja je birala podignutu frizuru i cipele u boji vina koje su sjajno naglasile print kreacije. 

Maja Čengić Miralem

Haris je za crveni tepih birao nešto ležerniju verziju odijela - kombinaciju traperica i bijelog sakoa, uz koje je stilizirao plavu prugastu majicu i mokasinke.  


Maja Čengić Miralem i Haris Bilalović

Modne odabire ostalih gostiju crvenog tepiha 5. večeri Sarajevo Film Festivala pogledajte kroz fotografije u nastavku.


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!