TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 21.8.2019.
Dolazak Oscarovca i engleskog glumca Tima Rotha na jubilarno izdanje Sarajevo Film Festivala, razveselilo je festivalsku publiku.
Jučer je Tim Roth u sali kina Meeting Point održao Masterclass predavanje, koje je bilo popunjeno do zadnjeg mjesta, a zatim ga je publika na crvenom tepihu kao i u otvorenom Ljetnom kinu gdje je jučer prikazana retrospektiva njegovih filmova, dočekala s velikim aplauzom.
Upravo mu je u Ljetnom kinu uručeno Počasno Srce Sarajeva. „Ovo je tako cool. Hvala vam, divni ste.“ – komentirao je Tim nakon preuzimanja nagrade.


Tim Roth
Jučer su gosti crvenog tepiha bili i odlično raspoložena ekipa filma 'Šavovi'. Naime, u okviru programa Open Air u ljetnom kinu prikazan je ovaj film Miroslava Terzića, koji je nastao po scenariju bh.scenaristice Elme Tataragić. Film je već osvojio nagradu žirija Europa Cinema za najbolji film u Panorama sekciji ovogodišnjeg Berlinalea.

Ekipa filma 'Šavovi', foto by sff.ba
Bh. scenaristica i selektorica Takmičarskog programa-igrani film Sarajevo Film Festivala, Elma Tataragić izgledala je elegantno u kombinaciji duge suknje A kroja uz koju je birala jednostavnu crnu bluzu kratkih rukava i dugi lančić sa zlatnim privjeskom.

Elma Tataragić
Večer je prošla i u znaku filma 'Heidi' čija se radnja odvija u predgrađu Bukurešta, koji je imao svjetsku premijeru upravo na Sarajevo Film Festivalu.

Ekipa filma 'Heidi'

Ada Condeescu

Ana-Maria Ivan

Catalina Mihai
Bh.glumica Alena Džebo je za crveni tepih 5. večeri Festivala birala dizajn domaćeg brenda – malu crnu haljinu s potpisom dizajnerice Tee Zubović, odnosno Tea Atelier. S obzirom na to da je i kroz prethodna izdanja Alena birala dizajn domaćih brendova, ali i nosila kreacije s potpisom Tea Atelier, ne iznenađuje što je i njen večerašnji odabir upravo u potpisu ovog brenda. Haljinu je upotpunila jednostavnim crnim sandalama, podignutom frizurom te decentnim naušnicama.

Alena Džebo
Glumica iz Hrvatske, Petra Kurtela također je uživala u bogatom programu 5. večeri Festivala, a za crveni tepih birala je dizajn brenda ELFS. Uz cvjetni kombinezon na jedno rame s volanom u gornjem djelu, stilizirala je metalik modne dodatke – clutch torbicu i sandale. Petri su se na crvenom tepihu pridružili i glumac Emir Fejzić koji je izgledao jako elegantno u kombinaciji crnog sakoa i sivih hlača, a poseban stilski touch je bio zanimljiv pin na sakou.
Glumica Amanda Prenkaj je birala pink haljinu klasičnog kroja koju je naglasila crnim modnim dodacima.

Amanda Prenkaj, Emir Fejzić, Petra Kurtela
Bh.glumica Alisa Čajić je kroz sva pojavljivanja na crvenom tepihu vješto promovirala domaći dizajn, a Plusminus kreacija koju je odjenula za jučerašnji crveni tepih priča sjajnu stilsku priču o modi i grafici u jednoj kreaciji. Kombinezonu srcolikog izraza opuštenost je dana kroz široki kroj nogavica i print koji kreira vizualno zanimljivu igru na donjem dijelu. Alisa je kombinezon naglasila odabirom sandala sa uzorkom te trendi modnim dodacima - torbom od prozirnih materijala i niskama ogrlica.


Alisa Čajić
Manekenka Hilda Halilović je za crveni tepih odabrala dizajn domaće dizajnerice s kojom već surađuje kroz nekoliko kolekcija. Naime, Hilda je zaštitno lice Belma Tvico kolekcija te je i na crvenom tepihu odlično dočarala ženstvenost i mladenački duh Belminog dizajna. Izgledala je profinjeno u dugoj crnoj toaleti na jedno rame koju u gornjem dijelu krasi oversized mašna kreirana od tila koja ujedno stvara i elegantnu siluetu. Donji dio suknje krasi i uzorak inspiriran pejzažima, a kako bi haljina uistinu bila u fokusu, Hilda je kosu stilizirala u visoku pundžu. Zasigurno, jedna od ljepših kreacija u potpisu Belme Tvico koju smo do sada vidjeli na crvenom tepihu.


Hilda Halilović
Hilda je na crveni tepih došla u društvu manekenke Džejle Glavović, koja je birala dugu haljinu s animal printom uz koju je birala sandale u boji pudera te jednostavnu torbu preko ramena.

Hilda Halilović i Džejla Glavović
Dizajn domaćeg brenda birala je i Erna Saljević - pernatu ružičastu haljinu u Design by Tea potpisu. Perje krasi gornji dio haljine, dok je modni twist kreaciji dan upravo uz asimetriju donjeg dijela. Erna je romantičnoj kreaciji dala odvažan prizvuk odabirom neon sandala, a kombinaciju je upotpunila jednostavnom clutch torbicom i decentnim nakitom.

Erna Saljević
Gost crvenog tepiha bio je i glazbenik Neno Murić koji je birao elegantno tamnoplavo odijelo koje je dodatno naglasio odabirom crvene leptir mašne, koja je ujedno dodala mali kolorit klasičnoj kombinaciji.

Erna Saljević i Neno Murić
Bh.fotografkinja Maja Topčagić je uz službenu majicu Sarajevo Film Festivala, birala cvjetnu midi suknju KOHEL brenda iza kojeg stoji bh. dizajnerica Irma Kohel. Zanimljiv miks uzoraka i sivih tonova, Maja je naglasila i odabirom sivih čizama te crnom torbicom. Glumica i dama koja stoji iza MARTAD jewelry, bh. brenda nakita, Darja Badnjević, birala je trapezice s cvjetnim printom i crni crop top.

Maja Topčagić i Darja Badnjević
Naravno, posebnu atmosferu na crvenom tepihu i ove večeri kreirali su Maja Čengić Miralem i Haris Bilalović. Maja je kroz još jedno svoje red carpet pojavljivanje odlično promovirala bh.dizajn odjenuvši cvjetnu haljinu na jedno rame u potpisu dizajnerice Belme Tvico. Haljinu krase i volani duž gornjeg dijela što je dalo dodatnu dinamičnost kreaciji, ali i naglasilo teksturu materijala. Uz kreaciju, Maja je birala podignutu frizuru i cipele u boji vina koje su sjajno naglasile print kreacije.


Maja Čengić Miralem
Haris je za crveni tepih birao nešto ležerniju verziju odijela - kombinaciju traperica i bijelog sakoa, uz koje je stilizirao plavu prugastu majicu i mokasinke.

Maja Čengić Miralem i Haris Bilalović
Modne odabire ostalih gostiju crvenog tepiha 5. večeri Sarajevo Film Festivala pogledajte kroz fotografije u nastavku.






TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!