TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 28.2.2017.
Iako je jutarnja rutina različita od osobe do osobe, uvijek pronađemo nešto inspirativno i poučno u aktivnostima koje uspješnim i mladim ljudima pomažu da dan počnu motivirani, nasmijani i inspirirani. Zbog toga nam je uvijek drago kad kroz našu #Modamozaviruje rubriku zavirimo u radni raspored bh.menadžerica, fotografkinja ili dizajnerica.
Ukoliko se i vi pitate što biste još trebali napraviti uz pisanje obveza u omiljeni notes i pripreme doručka, kako biste imali ispunjen dan, ovaj vodič kroz jedan radni dan dizajnerice Irme Ibrić bi vam mogao itekako pomoći.
Irma se bh.modnoj industriji predstavila kroz svoj blog, ali i kroz nosivu i funkcionalnu kolekciju koja je bila dio njenog diplomskog rada. Danas je dizajnerica branda Kohel, kojem su nit vodilja komadi različitih struktura, minimalističke forme i grafički detalji.
Kako izgleda njen radni dan, saznajte u nastavku.
***
80% mog vremena je radno tako da ili legnem u 5 ujutru ili ustanem u 5.
Čim se probudim, 5 minuta pregledam na mobu šta me čeka, prelistam emailove koje ću poslije odgovoriti, a nedjeljom je laptop čak u krevetu.
Ustajem pravim čaj, radim jogu, pravim doručak. (Pošto sam vegetarijanac skoro 15 godina, sama kuham i sebi pripremam!)
Chia puding s bademovim mlijekom, kokosom i vanilijom + zaslađeno kokosovim šećerom
Dok pijem čaj odgovaram na emailove, pravim raspored i pripremam se za Skype sastanke koji znaju biti od 1-4 sata. Tako moj dan lagano počinje i zna trajati od 10-18 sati.
Nakon studija dizajna radim kao Dizajn Lead već 3 godine za dvije firme.
Pokrenula sam svoj brend KOHEL® koji sadrži proizvode i odjevne komade koje ja svakodnevno nosim. Još od diplomskog rada spoj materijala i grafike/printa. Minimalistički dizajn i grafičke forme sa notom orijentalnih kultura. Sve je poteklo od treće godine mog života, odakle i jedna od mojih prvih riječi bila KOHEL ( pravila sam haljine za barbike od maramica i stavljala u jedan kofer kojeg sam zvala KOHEL).
Volim da kuham i to za mene predstavlja jestivo oblikovanje i umjetnost. Vegetarijanac sam, volim prirodne organske namirnice, posebno domaće uzgojene u bašti i čajeve.
Njen ručak je krompir, riža, boranija, mrkva, paprika sa suncokretom, lanom i susamom.
Fleksibilnost posla mi dozvoljava da radim sa bilo kojeg mjesta. Tako da često iskoristim da otputujem negdje.
Uvijek nađem vremena da provedem sa prijateljima. I okruženost najbitnijim pozitivnim ljudima daje vam sretan život.
Foto: Irma Ibrić
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!