TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 7.6.2024.
8. OREA Art Market donosi ljeto u Botaničku baštu Zemaljskog muzeja u Sarajevu predstavljajući ukupno 43 kreativca iz BiH, Srbije i Hrvatske.
Pored ponude unikatnih kreacija i rukotvorina i sjajne atmosfere, OREA Art Market će ovaj put biti u znaku održivog poslovanja i ekološke odgovornosti, predstavljajući brendove opredjeljenje ka očuvanju prirode, korištenju recikliranih materijala i organskoj proizvodnji. Tradicionalno, Art Market, donosi ljetnu atmosferu i pozitivnu energiju pružajući posjetiocima još ljepši ugođaj obnovljene Botaničke bašte Zemaljskog muzeja.

“U svoje kalendare zabilježite 8.6. od 11:00 do 18:00 sati i uz dobru muziku, puno zabave za djecu i odrasle, ukusnu hranu i besplatna osvježenja, te brojne nagradne igre provedite narednu subotu na najbolji mogući način. Bilo da želite shoppingovati, družiti se s porodicom i/ili prijateljima, uživati u hladovini botaničke bašte, razgledati postavke muzeja ili plesati uz ritmove DJ - a, sve ćete to pronaći na jednom mjestu” - ističu organizatori i podsjećaju kako je OREA Art Market jedinstveno mjesto za promociju i prodaju unikatnih bh. proizvoda te umrežavanje malih biznisa koji svojim poduzetničkim idejama doprinose jačanju kreativne industrije u BiH, ali i sinonim dobre zabave za cijelu porodicu.
Više od 85% brendova na OREA platformi već primjenjuje neke od održivih praksi u svom poslovanju, a 82% primjenjuje ili uzima u obzir smanjenje otpada.
„Ovaj put fokus smo stavili na brendove koji to rade najuspješnije kako bismo motivisali i druge kroz našu “Verified kategoriju” platformu samo za registrovane brendove i one koji primjenjuju održivo i odgovorno poslovanje a koju smo realizovali zahvaljujući Challenge to Change projektu koji finansira švedska Vlada. To su sve mali i srednji biznisi koji moraju biti efikasni i koristiti sve moguće načine da uštede novac i materijale.“ - ističe Senita Slipac jedna od osnivačica OREA platforme i dodaje kako će i sam predstojeći Art Market biti organiziran uz maksimalno smanjenje otpada i reciklirajući sve korištene materijale.

Centralni dio događaja su kreativci, ove godine njih 43 sa OREA platforme iz BiH, Hrvatske i Srbije. Od odjeće i obuće, torbi, nakita i modnih dodataka, do igračaka i drugih proizvoda – jedinstveni su proizvodi koje birate na još jednom OREA Art Marketu. Kako bi cijela porodica uživala i ove godine tokom Art Marketa organizirani su i sadržaji za djecu. Za mališane je organizirana predstava u 12:00 sati te šest kreativnih radionica koje vode OREA izlagači.

Osvježenje za sve posjetioce možete pronaći na štandovima Manuel Caffea i Leda vode, ako posjetite Rimmel, Bourjois i Max Factor štand za kupovinu od 100 KM i više, možete preuzeti poklon, a Telemach BH je za vas pripremio Kolo sreće pa ih posjetite i saznajte koje sve sjajne poklone možete osvojiti. Ne zaboravite tokom obilaska Marketa pronaći Galenika predstavnike i ponesite sa sobom jedan od njihovih sjajnih proizvoda.
UniCredit Bank je obezbijedila kartično plaćanje i prvih 150 kupaca nagrađuju cekerom na OREA Info Pultu. Visa kao platni partner Art Marketa daruje poklon prilikom plaćanja Visa karticom i 10KM vauchera koji možete iskoristiti na OREA platformi, a ukoliko plaćate putem OREA platforme ostvarujete i dodatni popust do 25%. Inside by Ećo će opremiti sponzorski kutak izvanrednim namještajem i detaljima za opremanje interijera, dok će Avlyija Landscape studio Botaničku baštu učiniti još ljepšom.

Art Market je već tradicionalno mjesto susreta, zabave, odlične ponude i kupovine unikatnih ručnih radova, ali istovremeno i društveno odgovoran projekat na kojem se prikupljaju sredstva za podršku radu Udruženja Srce za djecu oboljelu od raka. Tako će i ovaj put sav prihod od ulaznica kao i dio od prodaje rukotvorina, uz prihod od prodaje srećke Horoscop Lutrije BiH, biti doniran za potrebe Roditeljskih kuća u Sarajevu i Tuzli i Udruženju Srce za djecu oboljelu od raka. U dosadašnjim aktivnostima u okviru OREA Art Marketa prikupljeno oko 50.000 KM.
* * *
Foto: @oreamarketplace
TEKST: Bonjour.ba
U svijetu uređenja enterijera postoji jedna dilema koja se stalno vraća: kako pronaći rasvjetu koja neće biti samo lijep detalj, nego dio rješenja koje mijenja funkciju, atmosferu i doživljaj prostora? Većina ljudi se izgubi između stilova, brendova i tehničkih zahtjeva i upravo tu nastaje stvarni izazov.



M Rasvjeta taj izazov pretvara u proces koji je mnogo jednostavniji i, što je još važnije, personaliziran. Od prvog dana, od kada su sestre Amina Malagić Šukalo i Edina Malagić pokrenule priču koja spaja dizajn, stručnost i žensku energiju, ideja je bila jasna: kupovina rasvjete ne smije biti brz izbor, nego iskustvo koje vodi do rješenja prilagođenog svakom enterijeru i svakoj osobi.

Amina Malagić Šukalo

Edina Malagić
Kroz godine su u BiH donijeli neke od najpoznatijih svjetskih brendova rasvjete, uključujući Slamp, Luceplan, Flos, Nemo Lighting, Nordlux, Zambelis, Viokef i mnoge druge čime su domaću scenu približili globalnim standardima.
Zato njihov salon nije zamišljen kao klasična prodavnica, nego kao prostor u kojem se projekti prolaze 1 na 1, uz podršku arhitektice Samre Memić Demirović i tima elektroinžinjera koji stoje iza stručnog projektovanja, fotometrijskih analiza i sistema „ključ u ruke”.

Samra Memić Demirović
Event “Let’s glow together” bio je upravo ta filozofija prikazana uživo.
Amina i Edina su se obratile gostima uz kratku zahvalnicu, podsjećajući da svaki projekat, od privatnih domova do velikih hotela i javnih prostora, počinje istim korakom, a to je dobrim razumijevanjem svjetla.


Kawa je ove večeri imala atmosferu koja je rasla iz minute u minutu: toplo osvjetljenje, pažljivo odabrani kutovi, tihi žamor i energija ljudi koji vole prostor jednako koliko i posao kojim se bave.
Nordlux prezentacija otvorila je priče o savremenim enterijerima, dok je glow corner postao spontano okupljalište. Tu su se smjenjivali osmijesi, fotografije i komentari o tome kako svjetlo u pravom trenutku mijenja cijelu percepciju prostora.






Signature kokteli, kreirani posebno za ovu noć, nosili su sličan potpis: lagani, estetski dotjerani, savršeni za atmosferu koja ne žuri. DJ je pratio ritam događaja nenametljivo, ostavljajući prostor da razgovori vode glavnu riječ.



Arhitekti, dizajneri i partneri s kojima M Rasvjeta godinama gradi projekte, od privatnih vila do hotela, restorana i javnih prostora, ispunili su prostor pričama iz prakse. U kratkim Q&A trenucima, vodeći arhitektonski studiji za Bonjour.ba odgovorili su na pitanja koja će mnoge inspirirati.

Jean Louis iz Nordlux tima istakao je koliko je važno graditi saradnje koje nadilaze klasično partnerstvo. Kao brend koji dolazi iz Danske, naglašava da: “Naša snaga je u pronalasku lokalnih heroja partnera koji su veoma jaki na lokalnom tržištu. Smatramo da je ovo savršen početak za nas da razvijemo naše ime, brend i proizvode. Među nama postoji prijateljstvo i poštovanje.”

Blanka Dujić iz studija ARTERIOR ispričala nam je kako u njenim projektima postoji jedan jednostavan princip: pravi kutak postane omiljeni tek kada ga obasja svjetlo koje ima karakter. Pitali smo je koje svjetlo to najbrže postigne, a njen odgovor je bio: "LED traka na pravom mjestu.”

Blanka Dujić
U razgovoru s Belindom Pušić iz Belinda Design saznali smo koji bi komad M Rasvjete ponijela kući odmah te večeri i odgovor je bio jednako iskren koliko i estetski očekivan: “Glossy, to je stolna lampa u pink varijanti.”

Belinda Pušić
Govoreći o rasvjeti koja pravi najveću razliku, Nermina Zagora nas je podsjetila na jednu važnu stvar da enterijere, baš kao i ljude, pamtimo po osjećaju koji u nama izazovu. Upravo tu, kaže, rasvjeta ima ključnu ulogu: “Još bolje je ukoliko rasvjetna tijela imaju tu mogućnost da se njihova temperatura, odnosno boja, podešava kroz dizajn rasvjete i mi možemo transformirati jedan tipični prostor i dati mu više karaktera i više atmosfera.”

Nermina Zagora
Kada je riječ o trendovima, upravo je tim M Rasvjete bio onaj čije smo mišljenje posebno željeli čuti. Pitali smo ih šta u 2026. odlazi u veliko “NE”, a šta će obilježiti novo “DA” u rasvjeti.
Samra Memić Demirović: "U 2026. godini što se tiče trendova napuštamo hladnu boju svjetla i nametljive oblike rasvjetnih tijela. Veliko "da" su prirodni materijali, najviše kamen, travertin i alabaster. Na velika vrata se u 2026. godini vraća i srebrna finitura rasvjetnih tijela."

Samra Memić Demirović
Razgovor smo zaključili pitanjem koje najbolje otkriva njihovu filozofiju: šta je to najvažnije što žele da svi znaju o dobroj rasvjeti? Odgovor je bio onaj koji dolazi iz iskustva, terena i stotina realizovanih projekata, onaj koji mijenja način na koji posmatramo prostor: “Rasvjeta uopće nije detalj u prostoru, ona je ključni element koji oblikuje funkcionalnost i atmosferu svakog prostora.”

Večer “Let’s glow together” završila je upravo onako kako je i počela… razgovorima, idejama i svjetlom koje je u Kawi stvaralo male trenutke koji ostaju zapamćeni. U opuštenoj atmosferi, uz koktele i muziku, postalo je jasno zašto M Rasvjeta godinama gradi povjerenje arhitekata, dizajnera i klijenata širom BiH.
























Ovaj event nije bio klasično predstavljanje brenda, nego pokazna vježba njihove filozofije: da svaka prostorija ima potencijal, da se rješenja ne kopiraju nego stvaraju i da dobra rasvjeta nije dodatak već vrlo često srce ambijenta.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!