TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 7.6.2024.
8. OREA Art Market donosi ljeto u Botaničku baštu Zemaljskog muzeja u Sarajevu predstavljajući ukupno 43 kreativca iz BiH, Srbije i Hrvatske.
Pored ponude unikatnih kreacija i rukotvorina i sjajne atmosfere, OREA Art Market će ovaj put biti u znaku održivog poslovanja i ekološke odgovornosti, predstavljajući brendove opredjeljenje ka očuvanju prirode, korištenju recikliranih materijala i organskoj proizvodnji. Tradicionalno, Art Market, donosi ljetnu atmosferu i pozitivnu energiju pružajući posjetiocima još ljepši ugođaj obnovljene Botaničke bašte Zemaljskog muzeja.

“U svoje kalendare zabilježite 8.6. od 11:00 do 18:00 sati i uz dobru muziku, puno zabave za djecu i odrasle, ukusnu hranu i besplatna osvježenja, te brojne nagradne igre provedite narednu subotu na najbolji mogući način. Bilo da želite shoppingovati, družiti se s porodicom i/ili prijateljima, uživati u hladovini botaničke bašte, razgledati postavke muzeja ili plesati uz ritmove DJ - a, sve ćete to pronaći na jednom mjestu” - ističu organizatori i podsjećaju kako je OREA Art Market jedinstveno mjesto za promociju i prodaju unikatnih bh. proizvoda te umrežavanje malih biznisa koji svojim poduzetničkim idejama doprinose jačanju kreativne industrije u BiH, ali i sinonim dobre zabave za cijelu porodicu.
Više od 85% brendova na OREA platformi već primjenjuje neke od održivih praksi u svom poslovanju, a 82% primjenjuje ili uzima u obzir smanjenje otpada.
„Ovaj put fokus smo stavili na brendove koji to rade najuspješnije kako bismo motivisali i druge kroz našu “Verified kategoriju” platformu samo za registrovane brendove i one koji primjenjuju održivo i odgovorno poslovanje a koju smo realizovali zahvaljujući Challenge to Change projektu koji finansira švedska Vlada. To su sve mali i srednji biznisi koji moraju biti efikasni i koristiti sve moguće načine da uštede novac i materijale.“ - ističe Senita Slipac jedna od osnivačica OREA platforme i dodaje kako će i sam predstojeći Art Market biti organiziran uz maksimalno smanjenje otpada i reciklirajući sve korištene materijale.

Centralni dio događaja su kreativci, ove godine njih 43 sa OREA platforme iz BiH, Hrvatske i Srbije. Od odjeće i obuće, torbi, nakita i modnih dodataka, do igračaka i drugih proizvoda – jedinstveni su proizvodi koje birate na još jednom OREA Art Marketu. Kako bi cijela porodica uživala i ove godine tokom Art Marketa organizirani su i sadržaji za djecu. Za mališane je organizirana predstava u 12:00 sati te šest kreativnih radionica koje vode OREA izlagači.

Osvježenje za sve posjetioce možete pronaći na štandovima Manuel Caffea i Leda vode, ako posjetite Rimmel, Bourjois i Max Factor štand za kupovinu od 100 KM i više, možete preuzeti poklon, a Telemach BH je za vas pripremio Kolo sreće pa ih posjetite i saznajte koje sve sjajne poklone možete osvojiti. Ne zaboravite tokom obilaska Marketa pronaći Galenika predstavnike i ponesite sa sobom jedan od njihovih sjajnih proizvoda.
UniCredit Bank je obezbijedila kartično plaćanje i prvih 150 kupaca nagrađuju cekerom na OREA Info Pultu. Visa kao platni partner Art Marketa daruje poklon prilikom plaćanja Visa karticom i 10KM vauchera koji možete iskoristiti na OREA platformi, a ukoliko plaćate putem OREA platforme ostvarujete i dodatni popust do 25%. Inside by Ećo će opremiti sponzorski kutak izvanrednim namještajem i detaljima za opremanje interijera, dok će Avlyija Landscape studio Botaničku baštu učiniti još ljepšom.

Art Market je već tradicionalno mjesto susreta, zabave, odlične ponude i kupovine unikatnih ručnih radova, ali istovremeno i društveno odgovoran projekat na kojem se prikupljaju sredstva za podršku radu Udruženja Srce za djecu oboljelu od raka. Tako će i ovaj put sav prihod od ulaznica kao i dio od prodaje rukotvorina, uz prihod od prodaje srećke Horoscop Lutrije BiH, biti doniran za potrebe Roditeljskih kuća u Sarajevu i Tuzli i Udruženju Srce za djecu oboljelu od raka. U dosadašnjim aktivnostima u okviru OREA Art Marketa prikupljeno oko 50.000 KM.
* * *
Foto: @oreamarketplace
TEKST: Bonjour.ba - PR
Festival koji svake godine okuplja najbolje iz svijeta kreativnosti, tržišnih komunikacija i digitalnih inovacija ponovno donosi ono zbog čega nije „samo još jedna konferencija“: inspiraciju, ideje i atmosferu koja se dugo pamti.
U 5. mjesecu očekuju vas tri uzbudljiva dana posvećena komunikacijama, kreativnosti i digitalnim inovacijama! Novo izdanje Dana komunikacija održat će se od 7. do 10.05.2026. u hotelu Lone u Rovinju, a prijave su sada i službeno otvorene.

Prepoznatljivi po jedinstvenoj festivalskoj ponudi koja iskače iz uobičajenoga i potiče na promjenu, Dani komunikacija svojim netipičnim pristupom žele nastaviti osvajati srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija.
„Kraj godine obično je razdoblje kada sabiremo učinjeno, ali i radimo velike planove za naredno razdoblje. Teško da postoji bolji dar koji netko sebi može pokloniti od uvrštavanja Dana komunikacija u kalendar za iduću godinu. Jer dok neke novogodišnje odluke padnu u vodu već nakon prvih tjedana, planiranje dolaska na Dane komunikacija nešto je čega se ne odričemo, što konstantno veseli, prvu polovinu godine ispunjava slatkim iščekivanjem, a drugu polovinu sažimanjem dojmova i primjenom naučenog. Iako u ovoj fazi ne možemo još otkriti puno više od samog datuma, pripreme su se već zahuktale, prvi su predavači dogovoreni, teme za panele slažu se kao i obično, bit će pun pogodak i super aktualne i korisne“, poručila je Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala.

Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala
„Hej, konkurencijo! Možda bolje da preskočite Dane komunikacija 2026. Bit će previše inspiracije, kontakata i ideja koje bismo radije zadržali za sebe. Kao i nagrade. A dragi oglašivači, pogotovo vi kojima je KPI ‘kontinuirani napredak, učenje i razvoj’ – vidimo se u Rovinju od 7. do 10. svibnja 2026.”, poručio je Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala.

Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala
Predavanja kreativaca, dijalog s domaćim i regionalnim stručnjacima, radionice, svečane dodjele strukovnih nagrada, partyji, niz drugih sadržaja i brojna iznenađenja – sve su to Dani komunikacija, omiljeno okupljalište ključnih oglašivača, agencija, dizajnera i kreativaca, stručnjaka za odnose s javnošću, digitalaca, predstavnika medija i ostalih profesionalaca iz komunikacijske industrije ključnih za stvaranje i pokretanje promjena.



Podsjetimo, uz više od 200 govornika, 80 programskih segmenata, 730 prijavljenih projekata, preko 130 partnera i sponzora, čak 125 članova žirija i odbora natjecanja te 5 festivalskih pozornica – proteklo izdanje Dana komunikacija, u organizaciji HURA-e i IAB-a Croatia, bilo je najopsežnije dosad.
Prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o rezervaciji early bird kotizacija, ali i smještaju u luksuznim Maistrinim hotelima očaravajućega Rovinja, jedne od najljepših europskih destinacija, u ponudi koja vrijedi do 16.01. za rane prijave i rezervacije. Iz godine u godinu najveći dio ukupnih smještajnih kapaciteta rasproda se u prvih desetak dana, zato je dobro svoja mjesta rezervisati na vrijeme.


Prva lica ovogodišnjeg festivala bit će predstavljena u prvom mjesecu, a dotad rezervišite svoje mjesto na jednom od najiščekivanijih festivala 2026. godine.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!