TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 7.6.2024.
8. OREA Art Market donosi ljeto u Botaničku baštu Zemaljskog muzeja u Sarajevu predstavljajući ukupno 43 kreativca iz BiH, Srbije i Hrvatske.
Pored ponude unikatnih kreacija i rukotvorina i sjajne atmosfere, OREA Art Market će ovaj put biti u znaku održivog poslovanja i ekološke odgovornosti, predstavljajući brendove opredjeljenje ka očuvanju prirode, korištenju recikliranih materijala i organskoj proizvodnji. Tradicionalno, Art Market, donosi ljetnu atmosferu i pozitivnu energiju pružajući posjetiocima još ljepši ugođaj obnovljene Botaničke bašte Zemaljskog muzeja.

“U svoje kalendare zabilježite 8.6. od 11:00 do 18:00 sati i uz dobru muziku, puno zabave za djecu i odrasle, ukusnu hranu i besplatna osvježenja, te brojne nagradne igre provedite narednu subotu na najbolji mogući način. Bilo da želite shoppingovati, družiti se s porodicom i/ili prijateljima, uživati u hladovini botaničke bašte, razgledati postavke muzeja ili plesati uz ritmove DJ - a, sve ćete to pronaći na jednom mjestu” - ističu organizatori i podsjećaju kako je OREA Art Market jedinstveno mjesto za promociju i prodaju unikatnih bh. proizvoda te umrežavanje malih biznisa koji svojim poduzetničkim idejama doprinose jačanju kreativne industrije u BiH, ali i sinonim dobre zabave za cijelu porodicu.
Više od 85% brendova na OREA platformi već primjenjuje neke od održivih praksi u svom poslovanju, a 82% primjenjuje ili uzima u obzir smanjenje otpada.
„Ovaj put fokus smo stavili na brendove koji to rade najuspješnije kako bismo motivisali i druge kroz našu “Verified kategoriju” platformu samo za registrovane brendove i one koji primjenjuju održivo i odgovorno poslovanje a koju smo realizovali zahvaljujući Challenge to Change projektu koji finansira švedska Vlada. To su sve mali i srednji biznisi koji moraju biti efikasni i koristiti sve moguće načine da uštede novac i materijale.“ - ističe Senita Slipac jedna od osnivačica OREA platforme i dodaje kako će i sam predstojeći Art Market biti organiziran uz maksimalno smanjenje otpada i reciklirajući sve korištene materijale.

Centralni dio događaja su kreativci, ove godine njih 43 sa OREA platforme iz BiH, Hrvatske i Srbije. Od odjeće i obuće, torbi, nakita i modnih dodataka, do igračaka i drugih proizvoda – jedinstveni su proizvodi koje birate na još jednom OREA Art Marketu. Kako bi cijela porodica uživala i ove godine tokom Art Marketa organizirani su i sadržaji za djecu. Za mališane je organizirana predstava u 12:00 sati te šest kreativnih radionica koje vode OREA izlagači.

Osvježenje za sve posjetioce možete pronaći na štandovima Manuel Caffea i Leda vode, ako posjetite Rimmel, Bourjois i Max Factor štand za kupovinu od 100 KM i više, možete preuzeti poklon, a Telemach BH je za vas pripremio Kolo sreće pa ih posjetite i saznajte koje sve sjajne poklone možete osvojiti. Ne zaboravite tokom obilaska Marketa pronaći Galenika predstavnike i ponesite sa sobom jedan od njihovih sjajnih proizvoda.
UniCredit Bank je obezbijedila kartično plaćanje i prvih 150 kupaca nagrađuju cekerom na OREA Info Pultu. Visa kao platni partner Art Marketa daruje poklon prilikom plaćanja Visa karticom i 10KM vauchera koji možete iskoristiti na OREA platformi, a ukoliko plaćate putem OREA platforme ostvarujete i dodatni popust do 25%. Inside by Ećo će opremiti sponzorski kutak izvanrednim namještajem i detaljima za opremanje interijera, dok će Avlyija Landscape studio Botaničku baštu učiniti još ljepšom.

Art Market je već tradicionalno mjesto susreta, zabave, odlične ponude i kupovine unikatnih ručnih radova, ali istovremeno i društveno odgovoran projekat na kojem se prikupljaju sredstva za podršku radu Udruženja Srce za djecu oboljelu od raka. Tako će i ovaj put sav prihod od ulaznica kao i dio od prodaje rukotvorina, uz prihod od prodaje srećke Horoscop Lutrije BiH, biti doniran za potrebe Roditeljskih kuća u Sarajevu i Tuzli i Udruženju Srce za djecu oboljelu od raka. U dosadašnjim aktivnostima u okviru OREA Art Marketa prikupljeno oko 50.000 KM.
* * *
Foto: @oreamarketplace
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prijave za No Limit BH Advertising Festival 2025 su zvanično otvorene!
Festival kreativne industrije u Bosni i Hercegovini i ove godine okuplja najtalentovanije agencije, brendove, dizajnere, PR stručnjake, producente i komunikacijske profesionalce, koji će kroz svoje radove pokazati da granice u kreativnosti, ne postoje.

Festival će se održati 2. decembra 2025. godine u MyFace Sarajevo, i po jubilarni deseti put će biti mjesto susreta ideja, kreativnosti i inspiracije.
Festival koji slavi kreativnost bez granica
Tokom proteklih godina No Limit BH Advertising Festival izgradio je prepoznatljivo mjesto u svijetu oglašavanja, odnosa s javnošću i kreativne komunikacije. Prošlogodišnje izdanje okupilo je gotovo sve vodeće aktere domaće komunikacijske scene, a interes i kvalitet prijavljenih radova iz godine u godinu rastu.
Ove godine, očekuje se još veći broj prijava, a festival nastavlja svoju misiju da prepozna, nagradi i promoviše najbolje ideje koje su obilježile domaće i regionalno tržište.
No Limit BH Advertising Festival nije samo takmičenje, to je mjesto susreta kreativne zajednice, prilika za umrežavanje, razmjenu iskustava i slavljenje kreativnosti koja pokreće industriju.
Kategorije takmičenja
Učesnici će moći prijaviti svoje radove u ukupno 20 kategorija, među kojima su: film, print i publikacije, zvuk, ambient, digital, direct, integrisane kampanje, event, PR, dizajn, dobrobit društva, kreativna upotreba medija i podataka, OOH, fotografija, nove tehnologije, podcast, No Limit Adriatic, copywriting te branding i rebranding.
Kroz ove kategorije, festival nastavlja da podstiče inovativnost i raznolikost u komunikacijskim pristupima od tradicionalnih medija do digitalnih inovacija, kreativnih formata i društveno odgovornih kampanja.
Kako se prijaviti?
Prijave su otvorene do 17. novembra 2025. godine, a svi zainteresovani kreativci, agencije i oglašivači mogu prijaviti svoje radove putem zvanične web stranice.
Svaki rad mora biti realizovan u periodu od 1. oktobra 2024. do 30. septembra 2025. godine. Prijave se vrše isključivo online, putem formulara dostupnog na stranici festivala.
Ocjenjivanje i dodjela nagrada
Radove će ocjenjivati stručni žiri sastavljen od renomiranih profesionalaca iz industrije komunikacija, koji će vrednovati originalnost, kreativni pristup, efikasnost i sveukupni uticaj kampanja.
Najbolji među prijavljenima ponijet će prestižne No Limit nagrade, uključujući i Grand Prix, Agenciju godine, kao i posebna priznanja za inovativnost, kreativnost i društvenu relevantnost.
Svečana dodjela nagrada No Limit BH Advertising Festivala održat će se u Sarajevu i, kao i svake godine, okupiti značajna imena domaće i regionalne komunikacijske scene.
Vidimo se tamo gdje kreativnost nema granica!
No Limit BH Advertising Festival nastavlja da inspiriše, motiviše i povezuje sve one koji stvaraju ideje koje pokreću svijet komunikacija naprijed. Ako vjerujete da je vaš rad pomjerio granice industrije, vrijeme je da ga prijavite!
Više informacija i detaljna uputstva dostupni su ovdje.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!