TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 20.2.2024.
Nakon predstavljanja, projekat XANTEA 2502 VR izazvao je veliki interes bh. javnosti zbog čega su autori odlučili organizovati događaj na kojem će posjetitelji moći kročiti u ovaj uzbudljivi svijet.
Projekat XANTEA 2502 VR je inovativni spoj umjetnosti i tehnologije, koji kroz virtuelnu stvarnost (VR) preispituje granice tradicionalnog umjetničkog izražavanja.
Kreirali su ga bosanskohercegovački umjetnik Rikardo Druškić i software inženjer Haris Hadžić, nudeći nezaboravno iskustvo uranjanja u svijet umjetnosti na potpuno nov način.

Foto: @rikardodruskic_art
XANTEA 2502 VR predstavlja inovativnu platformu za istraživanje virtualnih prostora, gdje posjetioci mogu interaktivno doživjeti umjetnička djela, prelazeći granice fizičke i virtuelne realnosti.
„Zbog velikog interesa javnosti nakon predstavljanja inovativnog projekta XANTEA 2502 VR, koji spaja umjetnost i tehnologiju u nezaboravno virtuelno iskustvo, odlučili smo organizovati događaj na kojem ćete imati priliku biti među prvim ljudima koji će kročiti u ovaj svijet. Ovaj događaj pruža jedinstvenu priliku svima da dožive budućnost kroz VR i urone u svijet gdje se tehnologija i umjetnost stapaju u harmoničnu cjelinu. Pridružite nam se i budite dio inovativne avanture koja preispituje granice naše stvarnosti.“ – poručili su Rikardo i Haris.
Doživite budućnost kroz virtuelnu stvarnost, istražite inovativne umjetničke vizije i prepustite se avanturi koja briše granice između realnog i virtuelnog. Pridružite nam se na ovom putovanju kroz inovaciju i kreativnost. Četvrtak, 22. februar, Kawa Sarajevo u 17.00 sati. Očekuje vas nezaboravno iskustvo koje će promijeniti vaš pogled na umjetnost i tehnologiju. Događaj je besplatan.
Ne propustite priliku da budete dio revolucije!
* * *
Naslovna fotografija: @rikardodruskic_art
TEKST: Bonjour.ba
Farmaceuti su svakodnevno prva adresa ljudi koji traže rješenje za akne, osjetljivost, isušivanje ili iznenadne promjene na koži. Ljudi očekuju jasne, sigurne i provjerene preporuke, a one su moguće samo kada stručnjaci lično poznaju teksture, aktivne sastojke i ponašanje formule na koži.

Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete. Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab.



Pozvali smo farmaceute u prostor koji je izgledao kao kombinacija edukacijskog centra i modernog skin-laba. Cilj? Stvoriti trenutak u kojem ljudi koji svakodnevno rade s kožom mogu isprobati proizvode koji mijenjaju rutine, postaviti pitanja koja se čuju samo između stručnjaka i dobiti uvide koji se ne mogu pronaći u deklaraciji.
Na samom početku goste su pozdravili iz Antonio Trade Cosmetics tima i ispred Bonjour.ba, uz kratko obraćanje koje je najavilo koncept Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Laba.

Clean, fokusirano i precizno baš kao formulacije u fokusu
Atmosfera je bila pažljivo oblikovana: clean futuristički prostor pretvoren u Beauty Lab, savršeno usklađen s temom i iskustvom koje je čekalo farmaceute.
Čim su gosti pristizali, osjetila se ona posebna atmosfera koja nastane kada se spoje znanje i dobra energija. Razgovori su krenuli odmah o iskustvima, kombinacijama proizvoda i pitanjima koja im ljudi najčešće postavljaju uz opušten, ali vrlo znatiželjan ton.


Event je zadržao taj ritam do kraja, dovoljno lagan da potakne pitanja, a dovoljno sadržajan da svako pronađe informaciju koja mu treba, uz osjećaj da je dio jednog posebnog Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab iskustva.
U trenutku kada je počeo praktični dio programa, dr. Matea Ćorluka, spec. dermatovenerologije s bogatim iskustvom u dijagnostici i tretmanu kožnih bolesti, otvorila je segment koji se osjećao više kao zajednički ritual. Uz konkretan primjer iz prakse postavilo je temelje za ono što je slijedilo, a to je testiranje tekstura.

Matea Ćorluka, dr. spec. dermatovenerologije
Tu je Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab koncept zaživio. Gosti su isprobavali formulacije na koži, komentarisali osjećaj nakon nekoliko minuta i međusobno dijelili dojmove koje mogu steći samo kroz ovakvo iskustvo.


Hero proizvodi su prirodno preuzeli pažnju: Acnemy gel za dubinsko čišćenje lica Zitclean izdvojio se već nakon prvog testiranja zbog lagane teksture, nježnog osjećaja na koži i činjenice da ne zateže, što je farmaceutima posebno važno kod njege kože sklone aknama.


Odmah iza njega, Acnemy pojedinačni flasteri Zitproof privukli su interes jer djeluju brzo i ciljano, a mnogi su komentarisali da je praktičnost upravo ono što se najčešće traži kod ovakvog tipa proizvoda.

U Transparent Lab dijelu, pažnju su preuzela dva proizvoda koja djeluju kao logičan duo: Transparent Lab Pure Glycerin Face Serum kojeg su gosti opisali kao “onaj serum koji odmah daje osjećaj mekoće” i Transparent Lab Niacinamide Glow Cream, kremu koja se brzo upija i ostavlja ujednačen i nenametljiv sjaj.




Zajedno, ovaj hidratacijski par dao je najjasniji uvid u razliku između tekstura i upravo ono što su farmaceuti najviše željeli isprobati iz prve ruke.

Završili smo u onom tihom, fokusiranom ritmu koji se dogodi kada stručnjaci izađu iz teorije i uđu u praksu.






Otvorile su se važne nijanse o kojima se obično ne stigne razmišljati tokom radnog dana, kako se tekstura ponaša nakon nekoliko minuta, šta korisnik može očekivati odmah, a šta tek kroz rutinu.










Kada formulacije prođu kroz ruke farmaceuta, sve postaje jasnije. Oni najbolje znaju šta ljudi pitaju, šta očekuju i koja tekstura daje rezultat.


Zato ovakav format ima posebnu težinu jer su proizvodi isprobani od ljudi kojima se svakog dana vraćamo po savjet. A šta je ostavilo najbolji dojam? Proizvodi koje su farmaceuti najviše spominjali nalaze se u nastavku.



Izdvojene photowall trenutke donosimo u nastavku.



















Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!