TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 14.10.2024.
Online kupovina nije nešto novo. Zapravo, postala je uobičajen način dolaska do... pa svega: od odjeće do kućnih potrepština.
Ipak, iako su mogućnosti šire nego ikada, razumljiv je strah mnogih korisnika oko sigurnosti kupovine. Nepoznavanje prodavača, pitanja oko dostave, kao i povrat novca mogu izazvati nervozu, pogotovo kada su u pitanju platforme koje su tek stigle na bh. tržište. Kako bismo vam olakšali ovu dilemu i omogućili sigurno iskustvo, donosimo tri ključna koraka provjere kupovine koje će vam pomoći da s povjerenjem kupujete putem Temu aplikacije.
Pogledajte recenzije sa slikama
Ok, pronašli ste proizvod koji želite kupiti. Prvo i najvažnije, prije nego što kliknete na "kupi", provjerite recenzije drugih kupaca. Tražite recenzije koje uključuju konkretne slike proizvoda. Ove slike često otkrivaju stvarnu kvalitetu i izgled artikla, pomažući vam da donesete odluku. Recenzije su odličan izvor informacija o tome da li je proizvod onakav kakvim se prikazuje na fotografijama prodavača.

Za primjer, recimo da vam se svidjela ova marama s leopard printom. Kad uđete u ponudu proizvoda skrolajte skroz do dijela gdje ima ocjena prodavača. U konkretno ovom slučaju to je 4,8 (1,679 globalne ocijene). Kliknite taj dio i otvorit će vam se novi prozor gdje možete izabrati Slike/Video i pogledati kako proizvod stvarno izgleda od kupaca koji su ga naručili. Dobar trik zar ne?
Istražite profil prodavača
Drugi bitan korak je da istražite sam profil prodavača. Provjerite koliko dugo su aktivni na platformi, kakvu ocjenu imaju i koliko su transakcija obavili. Pouzdani prodavači često imaju visoke ocjene i pozitivne povratne informacije. Ako primijetite sumnjive ili negativne recenzije, bolje je potražiti alternativu.
Kako to da odradite na Temu aplikaciji? Kada pronađete proizvod i kliknete na njega skrolajte skroz do mjesta gdje piše ime prodavača. To ćete znati jer ispod naziva prodavača piše broj pratioca, koliko je prodato proizvoda i ocjena. Npr. 31 pratioc, 1,9K prodano i 4,7 ocjena. Odmah ispod toga je i informacija koliko dugo je aktivan npr. osnovano prije 1 godinu. Imajte na umu da prodavači koji imaju ocjenu od 4,5 zvjezdica ili više obično pokazuju visoku razinu zadovoljstva kupaca. Prodavači sa ocjenama ispod 4,0 mogu ukazivati na potencijalne probleme s kvalitetom proizvoda ili uslugom.
Obavezno provjerite opcije dostave
Jedan od često zanemarenih faktora u online kupovini je dostava. Pokušajte uvijek da pronađete prodavače koji nude besplatnu dostavu. Odmah ćete znati je li besplatno čim otvorite proizvod – ispod fotografija, opisa i cijene stoji odgovarajuća napomena: Besplatna dostava za sve narudžbe. Također, provjerite vrijeme isporuke kako biste znali kada možete očekivati svoj paket. Tačnije, odmah ispod je i informacija koliko dugo će trajati dostava, kao i kurirska dostava koja je zadužena za vašu narudžbu. Osim što štedi novac, besplatna dostava može ukazivati na to da je prodavac ozbiljan u pogledu zadovoljstva svojih kupaca.
Spremni za kupovinu?
* * *
Naslovna fotografija: @martynaszalacka
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!