TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 14.10.2024.

Online kupovina nije nešto novo. Zapravo, postala je uobičajen način dolaska do... pa svega: od odjeće do kućnih potrepština.

 

Ipak, iako su mogućnosti šire nego ikada, razumljiv je strah mnogih korisnika oko sigurnosti kupovine. Nepoznavanje prodavača, pitanja oko dostave, kao i povrat novca mogu izazvati nervozu, pogotovo kada su u pitanju platforme koje su tek stigle na bh. tržište. Kako bismo vam olakšali ovu dilemu i omogućili sigurno iskustvo, donosimo tri ključna koraka provjere kupovine koje će vam pomoći da s povjerenjem kupujete putem Temu aplikacije.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Samira Safi (@samira.sfiii)



Pogledajte recenzije sa slikama

Ok, pronašli ste proizvod koji želite kupitiPrvo i najvažnije, prije nego što kliknete na "kupi", provjerite recenzije drugih kupaca. Tražite recenzije koje uključuju konkretne slike proizvoda. Ove slike često otkrivaju stvarnu kvalitetu i izgled artikla, pomažući vam da donesete odluku. Recenzije su odličan izvor informacija o tome da li je proizvod onakav kakvim se prikazuje na fotografijama prodavača.





Za primjer, recimo da vam se svidjela ova marama s leopard printom. Kad uđete u ponudu proizvoda skrolajte skroz do dijela gdje ima ocjena prodavača. U konkretno ovom slučaju to je 4,8 (1,679 globalne ocijene). Kliknite taj dio i otvorit će vam se novi prozor gdje možete izabrati Slike/Video i pogledati kako proizvod stvarno izgleda od kupaca koji su ga naručili. Dobar trik zar ne?


Istražite profil prodavača

Drugi bitan korak je da istražite sam profil prodavača. Provjerite koliko dugo su aktivni na platformi, kakvu ocjenu imaju i koliko su transakcija obavili. Pouzdani prodavači često imaju visoke ocjene i pozitivne povratne informacije. Ako primijetite sumnjive ili negativne recenzije, bolje je potražiti alternativu.

Kako to da odradite na Temu aplikaciji? Kada pronađete proizvod i kliknete na njega skrolajte skroz do mjesta gdje piše ime prodavača. To ćete znati jer ispod naziva prodavača piše broj pratioca, koliko je prodato proizvoda i ocjena. Npr. 31 pratioc, 1,9K prodano i 4,7 ocjena. Odmah ispod toga je i informacija koliko dugo je aktivan npr. osnovano prije 1 godinu. Imajte na umu da prodavači koji imaju ocjenu od 4,5 zvjezdica ili više obično pokazuju visoku razinu zadovoljstva kupaca. Prodavači sa ocjenama ispod 4,0 mogu ukazivati na potencijalne probleme s kvalitetom proizvoda ili uslugom.

 



Obavezno provjerite opcije dostave

Jedan od često zanemarenih faktora u online kupovini je dostava. Pokušajte uvijek da pronađete prodavače koji nude besplatnu dostavu. Odmah ćete znati je li besplatno čim otvorite proizvod – ispod fotografija, opisa i cijene stoji odgovarajuća napomena: Besplatna dostava za sve narudžbe. Također, provjerite vrijeme isporuke kako biste znali kada možete očekivati svoj paket. Tačnije, odmah ispod je i informacija koliko dugo će trajati dostava, kao i kurirska dostava koja je zadužena za vašu narudžbu. Osim što štedi novac, besplatna dostava može ukazivati na to da je prodavac ozbiljan u pogledu zadovoljstva svojih kupaca.

Spremni za kupovinu?

* * *
Naslovna fotografija: @martynaszalacka


Bonjour

5 lekcija koje svaka žena treba čuti: od žene koja ih je prošla sve!

TEKST: Bonjour.ba

5 lekcija koje svaka žena treba čuti: od žene koja ih je prošla sve! 5 lekcija koje svaka žena treba čuti: od žene koja ih je prošla sve!

U poslovnom svijetu često se od žena liderica očekuje mnogo: da budu odlučne, ali ne preoštre, empatične, ali ne preemotivne, uspješne na poslu, ali i prisutne kod kuće. U toj tišini između očekivanja i stvarnosti, upravo njihove priče postaju najvrijedniji izvor znanja i inspiracije.

Bonjour.ba, zajedno s ASA Bankom, kroz serijal razgovora sa ženama koje vode važne sektore unutar banke, želi približiti stvarno lice bankarstva… ono koje ne oblikuju samo brojke, već i ljudi.
 

ASA_banka_Alma Tahunić_1_bonjour_ba-1

Alma Tahunić, direktorica Sektora za podršku i razvoj proizvoda za fizička lica i poduzetnike ASA Banke  
 

U središtu priče nalaze se liderice koje svojim znanjem, iskustvom i posvećenošću kreiraju konkretna rješenja za klijente i timove. Kroz njihove uvide, otvaramo teme koje su dugo ostajale po strani: kako izgleda razvoj proizvoda u savremenom bankarstvu, šta znači biti liderica te kako balansirati strateške ciljeve i stvarne potrebe ljudi.
 

asa-banka-alma-tahunic581-bonjour-ba
 

5 lekcija koje smo naučili iz razgovora s Almom Tahunić


U trećem razgovoru, predstavljamo Almu Tahunić, direktoricu Sektora za podršku i razvoj proizvoda za fizička lica i poduzetnike. Kroz konkretna pitanja i njene odgovore, donosimo 5 lekcija koje vrijede i za one koje vode timove i za one koje tek traže svoj put.
 

Neće uvijek biti lako. I to je u redu.

 

Da Vas danas pita mlađa kolegica iz poslovnice "kako do Vaše pozicije" šta biste joj rekli bez filtera?

Almin odgovor počinje iskrenošću: “Zasigurno bih joj rekla da će biti puno teških trenutaka i da neće uvijek biti lako. Treba da bude spremna na puno rada, ali i na to da ne dobije uvijek i odmah zasluženo priznanje koje joj pripada.”
 

ASA_banka_Alma Tahunić_9_bonjour_ba

Alma Tahunić na fotografiji nosi odjeću Gema   


Ona dalje ističe da će biti trenutaka u kojima će biti nesigurna i sumnjati u sebe, ali baš u takvim situacijama treba da skupi posebnu hrabrost i snagu da nastavi dalje. 

A kad govori o karijeri, ne zaboravlja ono što često ostane neizrečeno: "Nije samo znanje i rad ono što vas vodi do uspjeha, nego i vaš stav i odnos prema ljudima, ali isto tako, što je vrlo važno, i prema sebi samima."

 

asa-banka-alma-tahunic583-bonjour-ba
 

Dobar proizvod ne nastaje u Excel tabeli već u slušanju klijenata

 

Šta je najvažnije kod razvoja novog bankarskog proizvoda ili ponude za klijente?

Kao neko ko svakodnevno balansira između inovacije i realnih potreba tržišta, Alma nas podsjeća na suštinu: „Najvažnije je da razumijete stvarne potrebe klijenata. Mi u ASA Banci ne pravimo proizvode tek toliko da bismo imali nešto novo, nego da bismo ponudili konkretna rješenja našim klijentima."
 

asa-banka-alma-tahunic-94-bonjour-ba


Inovacija, kaže, ne mora biti neka tehnološka revolucija. Nekad je to promjena koja daje osjećaj sigurnosti, kako ona ističe “pojednostavljenje koje će našim klijentima uštediti vrijeme, resurse i stvoriti veći osjećaj sigurnosti. Naš cilj je da klijenti ASA Banke prepoznaju proizvod kao proizvod koji je osmišljen za njih vrlo jednostavno, jasno i korisno.”
 

Stručnjakinja zna posao. Liderica zna ljude.

 

Šta razlikuje dobru stručnjakinju od liderice koja za sobom povuče tim?

"Dobra stručnjakinja zna svoj posao. Ona ima znanje, vještine i kompetencije i ljudi je, po pravilu, cijene i vjeruju joj kada je u pitanju njena struka.” objašnjava Alma.

Ključna razlika, ističe, događa se u trenutku kada prelazimo iz ‘ja to znam najbolje’ u ‘mi znamo i možemo’: “Liderica ipak ide korak dalje, ona zna da podijeli svoje znanje, inspiriše i motiviše svoj tim, posebno u trenucima kada stvari ne idu nekim željenim tokom ili kako je to zamišljeno.”

I upravo tu leži najveća lekcija: liderica ne gradi autoritet kontrolom, nego zajedništvom.
 

Od liderice se tiho očekuje sve.

 

Šta se od žene liderice tiho očekuje, ali joj se nikad ne kaže direktno?

“Danas se od žena liderica nesumnjivo očekuje jako mnogo,” započinje Alma. "Ja bih rekla da postoje neka standardna očekivanja kao što su odgovornost, profesionalizam, vještine, upravljanje timovima i upravljanje u nekim nesvakidašnjim situacijama. I to su ona očekivanja koja se vrlo transparentno komuniciraju, da li kroz ugovore, opise radnih zadataka, organizacionu kulturu i slično. 

 

asa-banka-alma-tahunic-92-bonjour-ba


No, dodaje, postoje i ona mnogo suptilnija, tiha očekivanja i upravo ona mogu biti najopasnija: “Ta očekivanja očekuju od žene liderice da bude odlučna, ali ne preoštra, da bude empatična, ali ne preemotivna i da uspješno balansira svoj privatni i poslovni život bez ikakvih problema ili barem da ne prikazuje izazove sa kojima se susreće u tom dijelu. Iako joj to danas niko glasno i jasno ne kaže, od žene liderce se očekuje da bude besprijekorna na više frontova istovremeno.”
 

Ne postoje prečice. Samo verzije nas koje ne odustaju.

 

Ako biste danas počinjali karijeru ispočetka, šta biste radili isto, bez dileme?

“Bez dileme bih zadržala svoj odnos prema poslu i ljudima,” kaže Alma. “Vjerujem da bih bila jednako hrabra, požrtvovana i radna. Možda bih u nekim trenucima bila manje emotivna, više racionalna, ali to govorim sada iz ove današnje perspektive.”

Dodaje da bi, i da može sve ispočetka, zadržala istu vjeru da trud ima smisla. Njen put, kaže, nikada nije bio linija ni prečica, češće duži, strmiji i zahtjevniji, ali uvijek njen. Upravo ti trenuci, oni kada je bilo najlakše odustati, a ona nije, oblikovali su je kao lidericu kakva je danas.

 

asa-banka-alma-tahunic110-bonjour-ba
 

I upravo u toj rečenici završavamo razgovor jer bolje zaključne misli od te nema.

Ove priče ne mijenjaju samo percepciju bankarstva. One pokazuju da je liderstvo danas dostupno ženama koje se ne boje biti svoje.

Upravo takve žene mijenjaju sistem iznutra i o njima vrijedi pisati. U nastavku serijala, donosimo priče drugih žena, liderica ASA Banke. Pratite nas jer liderstvo, kada je stvarno, zaslužuje da se vidi.

 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa ASA Bankom
Bonjour.ba produkcija  
Foto i video za Bonjour.ba: Marko Jovančić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!