TEKST: Arijana Bošnjak

DATUM OBJAVE: 19.1.2024.

Štednja novca je proces za koji je neophodna strategija, posebno kada je u pitanju kupovina odjeće.


U svijetu brzih promjena trendova, vjerujemo da su mnogi od vas teško odolijevaju tome da posegnu za svakim novim trendom koji se pojavi preko noći. Međutim, osim što takvom impulzivnom kupnjom dodatno punite ormare i narušavate minimalizam u interijeru skladišnim prostorom, niste baš friendly nastrojeni ni prema vašoj ušteđevini. 

 



Istražili smo koje su to najbolje strategije za pametnu kupovinu odjeće, uz koje ćete uštedjeti novac, a pri tome će vaš ormar ostati organiziran, pregledan i samim time – inspirativan.


Vintage dućani

Second hand dućani, preloved profili poznatih influencerica i vintage komadi iz maminog ormara, nerijetko kriju prave modne dragulje. Second hand i preloved odjeća će osvježiti vaš ormar s nekoliko novih komada, a pri tome ćete uštedjeti. Osim toga, ovakva kupovina obično podrazumijeva pronalazak nekih bezvremenskih komada koji će vas pratiti iz godine u godinu.

Mi smo zavirili u ormar modne entuzijastice Marije koja je za nas složila nekoliko outfita uz omiljene vintage komade. Sigurni smo da će i vas inspirirati za vaša vintage modna iskustva.




Vrijeme kupovine je važno

Kada je odjeća u pitanju, strpljenje se isplati. Sezonska sniženja idealno su vrijeme za osvježavanje garderobe jer tada možete „uloviti“ kvalitetne high end i dizajnerske komade po sniženim cijenama. Tako ćete u ormar dodati klasike koji svojom kvalitetom, ali i stilom, izdržavaju test vremena.

Kako smo već pisali, imajte na umu da kupovina luksuza može biti oblik štednje, posebno kada kupujete u pravo vrijeme. 


Foto: @rosiehw


Odredite budžet i pridržavajte se toga

Prije nego odete u shopping ili otvorite web shop svog omiljenog dućana, odredite budžet koji možete izdvojiti za kupovinu. Takav mindset i ograničenje koje ste sebi svjesno postavili u startu, smanjit će poriv za impulzivnim dodavanjem komada u košaricu. Bolje ćete promisliti i sami sebe zapitati „Treba li mi ovo zaista?“ baš kao i Rebecca Bloomwood u filmu "Ispovijesti jedne šopingholičarke".




Kreirajte capsule garderobu

Capsule garderoba je koncept koji sve više modnih entuzijastica i insajderica usvaja. Kreiranje ovakvog koncepta donijet će jasan pregled svega što imate iz sezone u sezonu i neće biti potrebe za dodatnom kupovinom. Osim toga, uz capsule garderobu neće biti vječne nedoumice s čime da što uparite.

Uz ovakav koncept imat ćete osnovne, timeless komade koji se međusobno lako uparuju, a takve bazične outfite možete nadograditi s tek nekoliko statement detalja.


Foto: @ariviere

* * *
Naslovna fotografija: @sarahhashcroft

Foto: Pexels


Bonjour

Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026.

TEKST: Bonjour.ba - PR

Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026. Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026.

Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.

Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.


alma_rad_industry_day5bonjour_ba

Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.

Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.


alma_rad_industry_day6bonjour_ba

Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.


alma_rad_industry_day1bonjour_ba

U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.

Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 


alma_rad_industry_day4bonjour_ba

Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti. 

Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.

Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!